Ajman Saray Luxury Collection Resort Ocena: 5/5 Emiraty Arabskie, Ajman, Ajman
Petra K.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 3.3. - 10.3.2024 Oceniono: Marzec 2024
Wakacje były w porządku, pan czekał na nas na lotnisku, transfer i zakwaterowanie przebiegły pomyślnie. Hotel był jednym z najpiękniejszych w całym Ajmanie. Jedzenie było również bardzo smaczne (zdecydowanie polecamy spróbować jagnięciny i krewetek wasabi). Problemy pojawiły się, gdy poprosili nas o depozyt w hotelu all inclusive. Dowiedzieliśmy się, że niektóre bary w hotelu, a także niektóre pozycje z menu nie są objęte opcją all inclusive. Dla nas było to trochę droższe, ale nie chcieliśmy psuć sobie wakacji, więc nie zawracaliśmy sobie tym głowy. Ostatniego dnia mieliśmy zorganizowaną wycieczkę do Dubai Mall. Dużo padało, więc nie mogli nas tam zabrać. Zamiast tego pojechaliśmy do centrum handlowego Ajman czyli Carefour z kilkoma sklepami w okolicy. To nie ma znaczenia, przynajmniej nie byliśmy w pokoju, kiedy padał deszcz. Do hotelu dotarliśmy około 14:00 i nagle nasza karta przestała działać. Dowiedzieliśmy się więc w recepcji i ustaliliśmy, że wymeldowaliśmy się o 12 w porze lunchu. Problem polegał na tym, że nasz lot wyleciał dopiero o 4 rano. Oczywiście absolutnie nikt nas nie uprzedził, że nie będziemy mieli miejsca na cały dzień. Na pewno dopłacilibyśmy za następny dzień i nie psulibyśmy wakacji spędzając cały dzień w lobby bez usług all inclusive. Zapłaciliśmy więc kolejne 200 euro TYLKO za pokój i poszliśmy coś zjeść do pobliskiej restauracji (zdecydowanie polecamy. Jest ich sporo). Próbowaliśmy skontaktować się z tamtejszym przedstawicielem, ale powiedział nam, że wszyscy inni tak narzekają. Świetne rozwiązanie. Próbowałem także dzwonić do kontaktów firmy CA. 1 telefon, Pani powiedziała mi, że to nie jej kompetencje, więc podała mi inny numer. Tam robot kilka razy się ze mną połączył, po czym kazał mi skontaktować się z delegatem. To całkowicie zrujnowało całe wakacje. Wielką wisienką na torcie było to, że transfer dla nas zaplanowano na północ. O wpół do dziewiątej dzwonią do nas z recepcji, że przyjechał nasz transfer, ponieważ podróż na lotnisko zajmie dużo czasu ze względu na pogodę. Więc szybko się ubraliśmy. Podróż na lotnisko trwała dokładnie pół godziny (drogi były puste i powoli suche), a na lotnisku byliśmy 6 godzin przed wylotem.
Wakacje były w porządku, pan czekał na nas na lotnisku, transfer i zakwaterowanie przebiegły pomyślnie. Hotel był jednym z najpiękniejszych w całym Ajmanie. Jedzenie było również bardzo smaczne (zdecydowanie polecamy spróbować jagnięciny i krewetek wasabi). Problemy pojawiły się, gdy poprosili nas o depozyt w hotelu all inclusive. Dowiedzieliśmy się, że niektóre bary w hotelu, a także niektóre pozycje z menu nie są objęte opcją all inclusive. Dla nas było to trochę droższe, ale nie chcieliśmy psuć sobie wakacji, więc nie zawracaliśmy sobie tym głowy. Ostatniego dnia mieliśmy zorganizowaną wycieczkę do Dubai Mall. Dużo padało, więc nie mogli nas tam zabrać. Zamiast tego pojechaliśmy do centrum handlowego Ajman czyli Carefour z kilkoma sklepami w okolicy. To nie ma znaczenia, przynajmniej nie byliśmy w pokoju, kiedy padał deszcz. Do hotelu dotarliśmy około 14:00 i nagle nasza karta przestała działać. Dowiedzieliśmy się więc w recepcji i ustaliliśmy, że wymeldowaliśmy się o 12 w porze lunchu. Problem polegał na tym, że nasz lot wyleciał dopiero o 4 rano. Oczywiście absolutnie nikt nas nie uprzedził, że nie będziemy mieli miejsca na cały dzień. Na pewno dopłacilibyśmy za następny dzień i nie psulibyśmy wakacji spędzając cały dzień w lobby bez usług all inclusive. Zapłaciliśmy więc kolejne 200 euro TYLKO za pokój i poszliśmy coś zjeść do pobliskiej restauracji (zdecydowanie polecamy. Jest ich sporo). Próbowaliśmy skontaktować się z tamtejszym przedstawicielem, ale powiedział nam, że wszyscy inni tak narzekają. Świetne rozwiązanie. Próbowałem także dzwonić do kontaktów firmy CA. 1 telefon, Pani powiedziała mi, że to nie jej kompetencje, więc podała mi inny numer. Tam robot kilka razy się ze mną połączył, po czym kazał mi skontaktować się z delegatem. To całkowicie zrujnowało całe wakacje. Wielką wisienką na torcie było to, że transfer dla nas zaplanowano na północ. O wpół do dziewiątej dzwonią do nas z recepcji, że przyjechał nasz transfer, ponieważ podróż na lotnisko zajmie dużo czasu ze względu na pogodę. Więc szybko się ubraliśmy. Podróż na lotnisko trwała dokładnie pół godziny (drogi były puste i powoli suche), a na lotnisku byliśmy 6 godzin przed wylotem.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest wspaniałe, pokoje są sprzątane dwa razy dziennie. Tuż obok hotelu znajduje się ogromny food court z różnymi restauracjami, atrakcjami dla dzieci i małym targiem. Hotel położony jest jakby na końcu, a jakieś 500 metrów dalej na piechotę znajduje się duży port cargo, co na początku zepsuło nam wrażenie, ale potem okazało się, że nie ma tam dużej fluktuacji statków.
Wyżywienie
Na plaży są świetne drinki. Krewetki wasabi są doskonałe, ale zawsze pytaj, co jest, a co nie jest wliczone w cenę all inclusive, jeśli nie chcesz, aby Twoje wakacje były droższe, ponieważ część menu jest wliczona w cenę, a część nie i nie jest tam zaznaczona. W pobliżu hotelu znajduje się wiele restauracji z rozsądnymi cenami.
Obsługa w hotelu
Hotel jest piękny, obsługa świetna, jedyne, co można zarzucić, to szybkość obsługi, która nie odpowiada europejskim standardom, ale trudno, w końcu jesteśmy na wakacjach i wolę, żeby personel chodził po okolicy powoli i z uśmiechem niż szybko i ponuro.
Plaża
Plaża była świetna. Piaszczysta plaża z wygodnymi leżakami i parasolami. Stopniowe wejście do morza to ogromny plus, gdy mamy małe dzieci. Na plaży znajduje się również wiele muszelek, które będą bawić dzieci.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Anonim
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 24.2. - 1.3.2024 Oceniono: Marzec 2024
wszystko było idealne, hotel jest bardzo ładny, od chwili przybycia czuliśmy się bardzo bezpiecznie, był szeroki wachlarz różnych usług i absolutna czystość wewnątrz i na zewnątrz wokół basenów i na plaży
wszystko było idealne, hotel jest bardzo ładny, od chwili przybycia czuliśmy się bardzo bezpiecznie, był szeroki wachlarz różnych usług i absolutna czystość wewnątrz i na zewnątrz wokół basenów i na plaży
Zakwaterowanie
piękny duży pokój, w którym wszystko jest bardzo gustownie i jednocześnie funkcjonalnie zaaranżowane. Sprzątanie odbywało się codziennie, nawet jeśli o to nie prosiliśmy, codziennie dostarczano butelkę wody, łazienka była z wanną i prysznicem, a toaleta była całkowicie oddzielna. Nie korzystaliśmy z telewizora, ponieważ widok z balkonu był lepszy niż wszystkie oferowane programy.
Wyżywienie
skorzystaliśmy z opcji all inclusive i nie ma co do tego dodawać - codziennie inna kuchnia, ale zawsze coś dla tych, którzy nie lubią tylko specjałów.
Obsługa w hotelu
Obsługa hotelu była na naprawdę wysokim poziomie, obsługa zawsze uśmiechnięta, miła, naprawdę czuć, że każdy jest tu dla siebie. Najbardziej jednak cenię sobie czystość i porządek. Skorzystaliśmy także z oferty darmowego busa do Dubaju i z powrotem, co zdecydowanie polecam, pomogli nam także zamówić bilet wstępu do Burj Khalifa (prawdziwe przeżycie)
Plaża
Poszliśmy na plażę przed ogrodem z dwoma basenami, które są podgrzewane, a wanny z hydromasażem są ciemne, wokół są leżaki z parasolami, ręczniki plażowe są oczywistością. Plaża jest piaszczysta, niezbyt duża, ale wystarczająca dla gości hotelowych. Było dość wietrznie, były fale, co było miłe, a na plaży było trzech ratowników – i naprawdę tak było! W ciągu dnia mogliśmy zjeść poczęstunek w barze na plaży lub bezpośrednio zamówić np. drinka u obsługi, która spacerowała pomiędzy leżakami i oferowała usługi (w tym masaże)
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 4 590 zł za os.