Ocena klientów na podstawie 99 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,9
Posiłki: 3,8
Basen: 4,2
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 4.0

84% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Elphistone Resort w Travelplanet.pl

Termin:
02.10.2019 - 09.10.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 989 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (99)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.3
    wrzesień 2016

    Bardzo zniszczony i zużyty hotel.

    Już w chwili przyjazdu zaczyna się "kupczenie" pokojami. A pokoje są słabe, albo bardzo słabe. Niektórzy byli zadowoleni, ponieważ w Egipcie w podobnej cenie większość hoteli jest w podobnym stanie. Ja byłem w czerwcu w hotelu Resta Grand w Marsa Alam, gdzie za tę samą cenę otrzymałem wręcz luksusowy
    pokój porównując do tego w Elphistone. Szczytem niewygody był brak ciepłej wody do kąpieli. Woda o temperaturze 34 st. C nie jest przecież ciepła, a taka była w całym hotelu bez względu na pokój. Po interwencji u rezydenta przez jeden wieczór pojawiła się ciepła woda!!! Od następnego dnia już nie.

    Hotel przedstawiony w ofercie jest, jako czterogwiazdkowy. Jednak wszystko w nim jest wyjątkowo zniszczone i zużyte. Meble w pokojach, w restauracji, przy barach w okropnym stanie. Łóżka w pokojach pozarywane, materace na plaży i w amfiteatrze podarte i całkowicie zniszczone.

    Brak klimatyzacji w lobby oraz w większej części restauracji powodował, że spożywanie posiłków było wyjątkowo męczące. Potrawy w takim upale szybko się psuły, co spowodowało u nas zatrucie i biegunkę. Brak butelkowanej wody do picia też mógł być tego przyczyną. Chorych było bardzo wielu naszych znajomych i każdy podkreślał, że takie wydarzenia miały miejsce tylko w tym hotelu pomimo wielokrotnych pobytów w Egipcie. Ogromne oszczędności wprowadzone przez kierownictwo hotelu Elphistone wpłynęły negatywnie, na jakość naszego wypoczynku.

    Kolejnym przykładem oszczędności był całkowity brak napojów alkoholowych jednego wieczoru oraz brak wódki i ginu przez dwa kolejne. Wykupując ofertę all inclusive nie spodziewałem się takich niespodzianek.

    Jednak szczytem tych wszystkich wad i niedoskonałości było dwukrotne zakwitnięcie glonów w dwóch basenach hotelowych. Kąpiel w takiej zielonej wodzie z kożuchem glonów zagrażała naszemu zdrowiu i bezpieczeństwu. Problem został zgłoszony rezydentce i po dwóch dniach był usunięty. Jednak korzystanie z tych basenów w tym czasie było niemożliwe.

    Hotel mimo swoich wad posiada również zalety w postaci piaszczystej plaży oraz pomostu, który przez przynajmniej dwie godziny dziennie jest otwarty, co nie często zdarza się w Marsa Alam.
  • 3.0
    sierpień 2016

    Nigdy tam nie wrócimy

    Na wycieczkę wybraliśmy się z małym dzieckiem i od razu napokaliśmy na masę problemów, bo oprócz tego, że hotel posiada wiele podjazdów dla wózków to: w pokojach nie ma czajników (mimo, iż meilowo hotel zapewnił mnie, że czajnik nam udostępni- na miejscu było inaczej- co kilka godzin biegaliśmy do baru
    po wrzątek); łóżeczko dla dziecko to raczej łóżeczko dla noworodków, a nie dla kilkumiesięcznych dzieci (syn mimo, iż nie potrafi chodzić z łatwością by z niego wypadł, poduszka była takich samych rozmiarów jak tak w naszym łóżku) więc syn przez cały pobyt spał z nami; foteliki do karmienia to raczej wyższe krzesła (syn jadł we wózku).
    Jeżeli chodzi o sam hotel, to nie należy on do najmłodszych (był to nasz 4 pobyt w Egipcie i hotel najgorszy, mimo, iż byliśmy już w 4*) i wiele należałoby naprawić (pierwszego dnia o mały włos nie poraził by mnie prąd, nie mówiąc już o głośnym huku i zwarciu instalacji;
    Jedzenie.. hmm.. wszystkim raczej smakowało (takie samo jak w każdym innym hotelu w Egipcie) lecz prawie wszystkich Polaków na naszym wyjeździe dopadła zemsta.. nie wiem, czy to od wody (której nie było w butelkach tylko musieliśmy sami pobierać ją z dystrybutorów), czy raczej od jedzenia surowych warzyw i owoców..
    Plaża i morze nie należy do najpiękniejszych w Egipcie (mała zatoka, często odpływy, płytka woda od brzegu), fajny pomost ( dł. ok.800m) i rafy na jego końcu.
    Podsumowując, w hotelu było mało ludzi, więc może dlatego hotel się za bardzo nie wysilał jeżeli chodzi o jakość swych usług (przekąski jedynie w postaci pizzy, nieczynne bary, drinki tylko w postaciach tradycyjnych, w barach brak limonek do herbaty, soki, woda, wino jedynie z dystrybutorów). Ogólnie nie polecam- za tą cenę można wybrać inny hotel w lepszej lokalizacji oraz z lepszą jakością swych usług.
  • 2.0
    sierpień 2016

    Czytajcie ku przestrodze

    Hotelu nie polecam , tu nawet nie osłodzi złych wspomnień powiedzenie ,, cena czyni cuda " , dużo zapłaciliśmy za te wakacje ale nawet jak by była jakaś niesamowicie duża obniżka to i tak odradzamy ten hotel !!! ŻENUJĄCY jest brak wody butelkowanej , można ją kupić za 2 $ w barach lub w namiocie beduińskim
    . Woda jest tylko na przywitanie , 2 małe butelki , obsługa następnie informuje że należy sobie ją uzupełniać w dystrybutorze ( nie było by problemu ale woda w dystrybutorach jest dolewana z kranu !!!) ,,Apetyczne " soki w dystrybutorach to nic innego jak rozrobiony proszek z wodą kranową !!! Przestrzegam przed ich piciem można się pochorować !!! Wiem co piszę byłam świadkiem przygotowywania tych specjałów. Moja rodzina 2 dni miała wyrwane z życiorysu przez tą wodę z dystrybutora , na szczęście jest w hotelu apteka gdzie uprzejmy Pan sprzedał nam odpowiedni zestaw leków Antinal + jeszcze jakieś tabletki nie pamiętam nazwy ale świetnie pomogły , ODRADZIŁ PICIE WODY Z DYSTRYBUTORA ( nifuroksazyd nie działa , nie życzę nikomu tego bólu , mdłości ...)Wiele innych osób tez się źle czuło i na dodatek miało ostrą biegunkę .Napoje typu cola , sprite , fanta - to naprawdę napoje ,,typu" - ohydne , niesmaczne , oryginalną coca colę widzieliśmy raz podczas całego pobytu . Brak klimatyzacji w restauracji na głównej sali , na pobocznej coś tam było trochę chłodniej ale bez szału. Brak klimatyzacji w lobby przy recepcji - to nam dało do myślenia zaraz po przyjeździe , w lobby było goręcej niż na dworze . W pokoju 5 razy psuła się klimatyzacja . Ciągłe wyłączanie prądu , czasami godzinę siedzieliśmy w ciemnościach. Hotel swoje lata świetności miał już bardzo dawno dawno temu ... Pokoje przydałoby się chociaż odświeżyć , ściany z sypiącym się tynkiem , łazienka z fugami okraszonymi pleśnią , fugi na podłodze kruszą się ze starości i są przesiąknięte brudem. WAŻNA UWAGA ODNOŚNIE WODY BUTELKOWANEJ : można ją nabyć w cenie 1$ za małą lub 2$ za dużą w barach lub w namiocie beduińskim , PRZESTRZEGAM PRZED KUPOWANIEM WODY OD SPRZĄTACZY !!! Pierwsze przyniosą ok , jak zobaczą że chętnie kupujecie to na następnych będą chcieli orżnąć ( zbierają butelki po wodzie , uzupełniają wodą z kranu i zakładają na nakrętkę przeźroczystą osłonkę , jest luźna ale jest ) Długo mogłabym pisać , napiszę po prostu O D R A D Z A M !!!
  • 4.2
    lipiec 2016

    Dobry hotel za niską cenę

    Byłem w tym hotelu na przełomie czerwca i lipca 2016 r. Na początku było bardzo mało gości potem trochę więcej. Z tego względu nie było tłoku przy basenie i na plaży. Nie ma Rosjan. Hotel ma piękną rafę. Można spotkać nawet żółwia morskiego. Obsługa hotelowa nastawiona na napiwki ale da się przeżyć.
    Ogólnie położenie hotelu bardzo fajne, pobyt bardzo relaksujący i udany, jedzenie dobre. Za niską cenę jest to bardzo dobra propozycja.
  • 4.7
    czerwiec 2016

    Było cudownie!

    Hotel bardzo elegancki, piękne pokoje, czysta przyjemna restauracja, jedzenie bardzo dobre, nie wydzielają mięsa ani napojów, plaża i morze bajka:) Ze względu na to, że ludzi z wiadomego powodu było bardzo mało , większość sklepów było zamkniętych i mało było animacji. Skrócili również godziny posiłków,
    nie spotkałam się z przekąskami między posiłkami. Ale dzięki temu, że było mało ludzi nie było walki o leżaki :) Morze przy brzegu gorące jak w wannie, dalej z pomostu można podziwiać przepiękną rafę. Obsługa bardzo miła. Spędziliśmy w tym hotelu cudowne dwa tygodnie.
  • 4.8
    czerwiec 2016

    Bardzo fajnie ale nie tak jak w opisie.

    -dyskoteki nie było ani razu na tydzień,
    Naprawdę wszystko było fajnie. Doskonałe położenie, plaża, rafa, jedzenie, czystość, obsługa.
    Ale w stosunku do opisu NIE BYŁO:
    - bankomatu ani punktu wymiany walut, można "po cichu" wymienić u obsługi lecz bez pokwitowania i w jedną stronę,
    -dyskoteki nie było ani razu na tydzień,
    />-żadnych animacji, ani dziennych ani wieczorowych,
    - żaden sklep nie był otwarty (poza apteką),
    - oczywiście Minimarket też nie był nigdy otwarty,
    -restauracji ala karte - Fish Market zamknięty,
    - fryzjer nieczynny,
    - kawiarenki internetowej nie ma,
    -internet bezprzewodowy - panowie proponują kupić kartę Vodafonu,
    - amfiteatr nieczynny (pisałem przy animacjach),
    -łucznictwo, piłka wodna, boccia, tenis, - jak animacje.

    Z wad wskazać muszę na pracę ratownika na pomoście przy rafie. Otwierał o 10.00, zamykał o 12.00 na dwie godziny. A widoczność dobra jest tam tylko rano. Powinien być otwarty od 8.00 do 14.00 bez przerwy. Zresztą on nie dysponuje sprzętem ratowniczym by pomóc tonącemu, ale jak powiązał bramki na pomoście to ciężko górą się przecisnąć z płetwami i maską.
    Obłożenie hotelu około 10%. Cisza, spokój, super obsługa.
  • 4.0
    styczeń 2016

    Baaaardzo Ciekawy Hotel

    Poleciałem sam na wyjazd pod koniec stycznia 2016 ..
    Przede wszystkim duze podziękowania dla zespołu TravelPlanet za darmowy upgrade do tego hotelu :)

    Hotel co prawda nie jest pierwszej młodości ale nie ma tragedii . Jak w każdym egipskim hotelu są pokoje lepsze i gorsze .

    />Na dzień dobry zadano mi pytanie czy chce lepszy pokój . Podziękowałem i dostałem norę ..

    Po interwencji u menadżera i godzinie gadania dostałem o wiele lepszy Pokój

    Hotel ma swoja plaże która nie jest jakaś super ale narzekać tez nie można .


    Na plus należny zaliczyć

    -jedzenie , dobre , nie ma tłuczenia non stop tego samego
    -animacje , para a Białorusi naprawdę się starała :)
    -stosunek ceny do jakości 1100 PLN które zapłaciłem jest okazja . Ale przy obecnej cenie 1500 PLN to jest dobrze
    -alkohol , jak to w egipcie . Drinki monotonne ale obsługa na plus :)
    -bardzo fajna szkoła nurkowania która jest zaraz przy hotelu , jest polska obsługa
    -masa sklepów zaraz przy hotelu , papierosy , karty sim , pamiątki etc


    Minusy

    -stan pokoi , niektóre wymagają naprawy :(
    -słabe przekąski miedzy posiłkami
    -tylko jeden podgrzewany basen
    -brak bankomatu . Najbliższy to 5 km spacer :)
    -wifi w hotelu to tragedia , szkoda kasy , polecam kupic karte Vodafone od razu na lotnisku




    Czy polecę jeszcze raz ? Tak , do ceny 1500-1600 PLN warto :)

  • 5.0
    grudzień 2015

    z czystym sumieniem polecam.

    nie można nic zarzucić, chociaż kelner z baru przy basenie przesadzał z ofertą sprzedaży wódki. jedzonko bardzo dobre jak na Egipt. Basen ogrzewany, a animatorzy starają się jak tylko mogą. Polecam!
  • 5.0
    grudzień 2015

    był cudownie- obsługa , sama hotel warty wszystko

    super polecam
  • 3.0
    lipiec 2015

    Obiekt bardzo ładny, ale powoli schodzi na psy.

    Hotel położony daleko od wszystkiego, ale to typowe dla Marsa Alam i w obecnej sytuacji jest nawet plusem, bo wydaje się to bezpieczniejsze. Budynki, pokoje dosć ładne, ogórd, plaża, baseny - piękne. Możliwosci snurkowania z pomostu w czasie naszego pobytu codziennie, nie było zbyt silnych wiatrów.
    Piękna rafa na wyciągnięcie ręki za darmo - warto zakupić wczesniej maskę i rurkę, bo na miejscu może być problem z zakupem czegos w miarę porządnego za rozsądną cenę. Do wody (morza) wchodzić tylko w obuwiu ochronnym.
    Fajny kompleks basenów, ręczniki plażowe nie jestem pewna czy codziennie prane, brakuje baru w basenie, a do tego zabraniaja siedzieć w basenie z plastikowymi kubeczkami - jak widzą.
    Hotel bardzo ładny z dużym potencjałem. Ale odkąd zmienił własciciela domyslam się, iż zejdzie po mału na psy. Obsługa na maxa nastawiona na wyciaganie od klientów napiwków i jesli nie widzą dolarów to już tacy mili nie są. Szczególnie wkurzający byli barmani i obsługa basenu, ciągle zwracała uwage turystom odnosnie jakis głupich, bezsensownych zasad. Wydawanie drinków w malutkich kubeczkach plastikowych i ograniczanie ich ilosci dla jednej osoby było bardzo denerwujące i upokarzające. Jedna osoba z towarzystwa nie mogła się udać po drinki, tylko każdy musiał isć i zamawiać dla siebie. Z drugiej strony drinki to za duże słowo na te trunki w plastikowych kubkach. Od barmana nie dostanie się koktajlu w opcji all inclusive. Dostaniesz trochę wódki, whiskey, rumu czy ginu, a koktajl możesz sobie zrobić sam dolewając bardzo słodkiego napoju a la sok lub coli czy fanty (przynajmniej te były z 2 l butelek, co akurat jest plusem). Proszę nie płacić więcej niż 2 $ za drinki płatne, na cennikach są po 4 euro, tak samo można utargować swierze soki z wkładką z alkoholu. Ogólnie barmani próbują sprzedać na lewo butelkę wódki czy whiskey (tej samej, która należy się za darmo w kubeczkach, ale jesli ktos nie ma cierpliwosci chodzic do baru to nie płacic więcej niż 5-6 $ za litr alkoholu i 2l colę czy sprite).
    Jedzenie takie sobie, duzo różnych dań - dodatków z tamtego regionu (srednio zjadliwych), mało potraw typowo mięsnych, najczęsciej kurczak. Wszelkie potrawy z ziemniaków niezjadliwe oprócz frytek, które były raz i po kilku dniach wszyscy marzyli o zwykłych frytkach. Pozostałosć po Włochach, bufet włoski - czasami trafiło się cos dobrego, ale często makaron był robiony z czyms co przypuszczam pozostało po dniu poprzednim. Ryba, wątróbka czy kraby z grilla - nie polecam.
    Animacje beznadziejne - rosyjscy animatorzy ledwo mówią po angielsku, a ich kompetencje wątpliwe. Polecam wycieczkę na quadach z lokalnych biur (taniej), mozna już sobie znaleźć przed wylotem przez internet, jest kilka Polek które organizują takie wycieczki. Nie warto przepłacić u rezydenta, bo nie ważne jak się kupi (u jakiego posrednika) i tak się ląduje u tych samych "wykonawców".
    Trochę szkoda, że sposób zarządzania tak drastycznie psuje taki ładny hotel z super plażą i możliwoscią darmowego snurkowania.