Ocena klientów na podstawie 50 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,1
Posiłki: 3,6
Basen: 4,0
Czystość: 3,7
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 4.0

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu El Malikia Resort Abu Dabbab (ex.Sol Y Mar) w Travelplanet.pl

Termin:
03.12.2019 - 11.12.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 369 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (50)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    lipiec 2019

    Chętnie tam wrócimy

    Wszystko w jak najlepszym porządku jeden minus to plastikowe zużyte szklanki w których były podawane napoje w barach. W tym przypadku warto mieć coś swojego. Jak na 5 gwiazdkowy hotel to nie powinny być w użytku.
  • 4.0
    lipiec 2019

    Chętnie wrócimy ponownie

    Wszystko w jak najlepszym porządku jeden minus to plastikowe zużyte szklanki w których były podawane napoje w barach. W tym przypadku warto mieć coś swojego. Jak na 5 gwiazdkowy hotel to nie powinny być w użytku.
  • 4.5
    lipiec 2019

    udany pobyt

    Do plusów hotelu zaliczam położenie nad szeroką zatoką Abu Dabbab, w której można było się kąpać (nawet, jeśli były fale, to niewielkie, a dno piaszczyste) albo snorklować (nawet na płytkiej wodzie można było spotkać pasącego się zółwia, płaszczki i różne ciekawe ryby, a rafa była żywa i kolorowa; na
    głębi podobno było jeszcze ciekawiej).
    Bardzo smakowalo nam hotelowe jedzenie- było bardzo różnorodne, ładnie podane, zawsze kilka rodzajów mięs(kurczak, wołowina, jagnięcina, kaczka, przepiórki), jedne pieczone, inne duszone, panierowane itp. Do tego zawsze jakaś ryba, czasami owoce morza. Spagetti na różne sposoby, ryż , bataty i frytki. Mnóstwo surowych warzyw i owoców. Nie brakowało równiez słodkości- przeważnie były to ciasta z kremem, na śniadanie raczej drożdżowe lub ucierane.
    Bardzo podobało mi się , że obsługa przydzielała za każdym razem gościom stolik do kolacji- nie trzeba było błądzić z talerzem i szukać wolnego stolika.
    Zwróciłam uwagę, że restauracja jest bardzo "zaopiekowana" nie tylko przez liczną obsługę , ale i szefa, który w zasadzie codziennie był "na stanowisku". Nie odczuwało się dzięki temu uciążliwości związanych ze środkiem sezonu (było naprawdę bardzo, bardzo wiele osób).
    Ogólnie całą załogę hotelu oceniam bardzo pozytywnie, byli pomocni, mili, ale nienachalni, a ze strony kierownictwa można wyczuć troskę o gości( w różnych miejscach hotelu mozna było spotkać któregoś z szefów , doglądajacych, czy wszystko w porządku).
    Nie podobały mi się tylko trzy rzeczy:
    -sprzątanie w pokoju- sprzątacz wymieniał ręczniki i ścielił łożka, ale podłoga była zapiaszczona od początku do końca, a WC w końcu sama umyłam
    -jakość napoi- soki i cola rozwodnione, piwo też, wino niesmaczne, drinki równiez( z powodu rozwodnienia soków,; może mocne alkohole lepsze były ale tych nie pilam), nawet woda miała posmak soli. Kawa z automatów w barach w lobby, ma basenie i na plaży dobra.
    -w restauracji podczas posiłków sprzątający zrzucał jedzenie z talerzy do worka na odpadki tuż przy stoliku gości-rozumiem, ze był tłum i trzeba sie zwijać, ale może dałoby się to robić tak, żeby nie obrzydzać posiłku jedzącym(w końcu nauczyłam się tego nie widzieć)
    Minusy jednak nie przesłaniają plusów; wyjazd był bardzo udany i polecam pobyt w hotelu El Malikia.
  • 4.0
    maj 2019

    Ładnie położony hotel. Działanie personelu i zarządu ściśle uregulowane i sztywne. Obsługa nieco znudzona i nie motywowana do pracy hotelarskiej.

    Stary, ale starający się hotel o dobry poziom. Zespół animacyjny nieco mało aktywny.
  • 4.0
    kwiecień 2019

    UWAGA KRADNA !!!!!

    WLASNIE WROCILAM Z TEGO HOTELU 2 DNI TEMU ...NIESTETY SPOTKALA MNIE NIEMILA SYTUACJA .W POKOJU BYLY ROBAKI KTORE POGRYZLY DZIECKO , POPROSILAM O ZMIANE POKOJU I DOSTALAM LEPSZY .JEDNAK ZORIETOWALAM SIE ZE MIALAM PRZEGRZEBANE WALIZKI I UKRADZINO MI KURTKI I BLUZY ORAZ CZAPKE NA PLAZE !!!REZYDENTKA PROBOWALA
    POMOC I POSTANOWILA WEZWAC POLICJE I WTEDY OKAZALO SIE ZE KTOS PODRZUCIL MI KURTKI I BLUZY DO POKOJU W ICH WORKU --Z ICH NAPISAMI.O CZAPCE JUZ ZAPOMNIAL--NIESTETY,POTEM ARAB Z RECEPCJI BYL ZLOSLIWY DO KONCA POBYTU....ROZMAWIALAM Z POLAKAMI O TEJ SYTUACJI I OKAZUJE SIE ZE NAWET Z SEJFU GINA TAM PIENIADZE..
    GENERALNIE JEDZENIE POKOJE I PLAZA I BASENY SA B FAJNE JEDNAK KRADNA .PEWNIE BYM TAM WROCILA GDYBY NIE TO ZE KRADNA
    POZDR
  • 3.5
    luty 2019

    Wyjazd udany, polecam ;)

    Zalety; Piękna plaża, obsługa miła, bar all na plaży włącznie z obiadami, pyszna kawa, pokoje czyste, sprzątane każdego dnia, animatorzy sympatyczni, brak nachalności, ręczniki dostępne na basenach i na plaży, przepiękny ogród, hamaki na plaży, leżaków nie braknie, ogólne wrażenie super ;) Wady; Na odludziu,
    długi okres oczekiwania na pokój (doba od 14, all od 10, koczowaliśmy na korytarzu w oczekiwaniu na pokój, bez jedzenia i picia), brak wi-fi, brak wody, basen główny w remoncie (a już miał być czynny) zimna woda w morzu i basenach, dzieci nie mogły skorzystać z atrakcji, jedzenie mało wyszukane, wietrznie, hotel jako budynek max 4*
  • 4.0
    styczeń 2019

    Bardzo fajne wczasy pomijając dzień wyjazdu

    Wszystko dobrze tylko w ostatni dzień zaraz przed wjazdem odmówiono mojemu dziecku
    SZKLANKI WODY. W barze przy recepcji.
  • 3.0
    grudzień 2018

    masakra

    nie wiem jakim cudem dostał tyle gwiazdek ten hotel! ale od początku: lokalizacja ok, transfer z lotniska niedługi, super plaża i właściwie to tyle na pochwalach. Pokój niby wyremontowany ale łazienka okropna framuga drzwi spruchniala, fugi to kładł chyba jakis laik albo artysta:D ręczniki często gęsto
    brudne dostawalismy. Jedzenie nie powalalo na kolana monotonia oraz brak smaku, za sok pomarańczowy na śniadaniu trzeba płacić- sick!- jeżeli ma się all inclusive! co do tej kwestii wlasnie: jak ma się all inclusive do tego, iż na plaży za soki owocowe i lody trzeba płacić!?? bary przy basenach i plaży brudne, wszędzie brudne drogi, przy basenach brakuje kafelek, co jest wręcz niebezpieczne. Na placu zabaw pełno petów! W lobby wszystkie metalowe barierki się ruszają i chwieja co miejscami jest bardzo niebezpieczne mając małe dzieci. Wi fi okropnie drogie! Ogólne wrażenie bardzo złe, na pewno tam nie wrocimy
  • 3.8
    wrzesień 2018

    Dla mało wymagających.

    Posiłki fatalne, mało świeżych owoców, na pewno już do tego hotelu nie wrócę. Hotel lata świetności już ma za sobą. Rafę koralową i żółwie możną oglądać mieszkając w innym hotelu , spacerkiem można dojść plażą i nurkować. Kolacja w Lagunie i na plaży totalna porażka.Nie wystarczająca ilość leżaków przy
    plaży, leżaki bardzo zniszczone. Decydując się na wycieczki trzeba liczyć się z tym że 6 godz. spędzimy w autokarze w jedna stronę. Dla mnie to 3,5* na pewno nie 5*.
  • 3.8
    marzec 2018

    Plaża, rafa, morze, baseny - to tylko jest na PLUS

    MINUSY: jedzenie monotonne, ciągle to samo i nijakie w smaku, drinki czy piwo podawane w "naparstkach" czyli kubeczkach mini, dla mężczyzny na 1 łyk, dla kobiety na 2 łyki, jeśli podają już w kubkach większych (na wielką prośbę), to tylko są opłukiwane, brak wody w minibarze, trzeba kupować, wydzielane
    są napoje nawet dla dziecka, wszyscy goście chodzili ze swoimi butelkami i nalewali z dystrybutorów picie, zapłaciło się za ALL a każdy czuł się jak złodziej...

    PLUSY: oczywiście są :) plaża, rafa, baseny, pokoje i cała infrastruktura hotelu