Ocena klientów na podstawie 55 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,1
Posiłki: 3,7
Basen: 4,1
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.0

78% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
aktywnych
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu El Malikia Resort Abu Dabbab (ex.Sol Y Mar) w Travelplanet.pl

Termin:
29.08.2020 - 05.09.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 999 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (55)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    luty 2020

    Hotel fajny, kilka lat ma już za sobą

    Hotel oceniam bardzo dobrze.
    Sam pobyt nam się podobał. Jedzenie bardzo smaczne, różnorodne. Super wejście do morza - laguna. Piaszczysta plaża.
    Pokoje czyste - choć już powoli wymagają renowacji. Trafiliśmy na pokój z widokiem na morze, więc widoki nieziemskie. Taras robił wrażenie. Kompleks
    basenowy duży, jeden basen podgrzewany, niestety nie ten, w którym są zjeżdżalnie. Brodzik dziecięcy, w którym też była zimna woda.
    Mili kelnerzy - ale wiadomo, każdy oczekuje napiwku. Byliśmy obsługiwani w lobby, wtedy gdy odwdzieczaliśmy się jakąś drobną kwotą. W barach pyszna kawa, uśmiechnięta obsługa. Drinki też niczego sobie😉
    Generalnie hotel najlepszy w którym byłam, a jest to mój czwarty pobyt.
  • 4.8
    styczeń 2020

    Bardzo fajny hotel, pozytywne odczucie, jeszcze wrócimy :)

    W hotelu El Malikia spędziliśmy ferie z dziećmi na przełomie stycznia i lutego. To nasz kolejny pobyt w Egipcie, ale w Marsa Alam i w tym hotelu pierwszy i jesteśmy mile zaskoczeni. Hotel super usytuowany przy samej zatoce z cudowną rafą i piękną piaszczystą plażą. Niestety cały nasz pobyt mocno wiało
    />i była czerwona flaga, ale chodziliśmy snurkować bliżej innego hotelu - Hiltona, tam morze było spokojniejsze. Udało się zobaczyć żółwie - dzieci zachwycone. Pokoje w hotelu bardzo przestronne, czyste, codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki. Hotel ma już swoje lata i gdzieniegdzie wymaga remontu, ale nie jesteśmy turystami na wszystko narzekającymi ;-) i takie rzeczy nie stanowią dla nas większego problemu. Obsługa bardzo miła i pomocna, nienachalna. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Śmieszą nas opinie: " słaby wybór na śniadanie" wtedy zastanawiamy się co ci ludzie jedzą u siebie w domu na śniadanie, może ośmiorniczki i kawior :) Tutaj naprawdę duży wybór i każdy znalazł coś dla siebie , dania na ciepło, pankejksy, kilka rodzajów płatków do mleka, dżemów, serów, pieczywa, ciastek, wędlin, owsianki, jogurty , kawa, herbata, soki. Na kolacje kilka rodzajów mięsa, potrawy z warzyw na ciepło ,sałatki, makarony, ryby, mięsa z grilla, frytki, owoce, warzywa + oliwy, sosy - do samodzielnego skomponowania sałatki ,duży wybór ciast. Fajne baseny i zjeżdżalnie, niestety zimą tylko jeden - najmniejszy był podgrzewany i w nim kąpały się dzieci. Natomiast zjeżdżalnie były czynne chyba 2h w wyznaczonych porach. Nie było tłoku, bo byliśmy poza sezonem. Na plaży i basenie też dużo wolnych leżaków. Wieczorem animacje. Bardzo zadbana roślinność, trawniki na terenie hotelu, drzewka fantazyjnie przystrzyżone. Bar na plaży też całkiem spoko, dobre drinki w lobby. Ceny pamiątek na terenie hotelu - dość wysokie, lepiej kupić na lotnisku. Mieliśmy pokój 2104 - blisko do restauracji, na basen, dalej do plaży, ale mimo sporego terenu na którym znajdował się hotel, nie była to jakaś wielka odległość :) Bardzo miło wspominamy pobyt w tym hotelu i na pewno jeszcze wrócimy
  • 4.7
    styczeń 2020

    Bardzo fajny hotel, pozytywne odczucie, jeszcze wrócimy :)

    W hotelu El Malikia spędziliśmy ferie z dziećmi na przełomie stycznia i lutego. To nasz kolejny pobyt w Egipcie, ale w Marsa Alam i w tym hotelu pierwszy i jesteśmy mile zaskoczeni. Hotel super usytuowany przy samej zatoce z cudowną rafą i piękną piaszczystą plażą. Niestety cały nasz pobyt mocno wiało
    i była czerwona flaga, ale chodziliśmy snurkować bliżej innego hotelu - Hiltona, tam morze było spokojniejsze. Udało się zobaczyć żółwie - dzieci zachwycone. Pokoje w hotelu bardzo przestronne, czyste, codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki. Hotel ma już swoje lata i gdzieniegdzie wymaga remontu, ale nie jesteśmy turystami na wszystko narzekającymi ;-) i takie rzeczy nie stanowią dla nas większego problemu. Obsługa bardzo miła i pomocna, nienachalna. Jedzenie smaczne i urozmaicone. Śmieszą nas opinie: " słaby wybór na śniadanie" wtedy zastanawiamy się co ci ludzie jedzą u siebie w domu na śniadanie, może ośmiorniczki i kawior :) Tutaj naprawdę duży wybór i każdy znalazł coś dla siebie , dania na ciepło, pankejksy, kilka rodzajów płatków do mleka, dżemów, serów, pieczywa, ciastek, wędlin, owsianki, jogurty , kawa, herbata, soki. Na kolacje kilka rodzajów mięsa, potrawy z warzyw na ciepło ,sałatki, makarony, ryby, mięsa z grilla, frytki, owoce, warzywa + oliwy, sosy - do samodzielnego skomponowania sałatki ,duży wybór ciast. Fajne baseny i zjeżdżalnie, niestety zimą tylko jeden - najmniejszy był podgrzewany i w nim kąpały się dzieci. Natomiast zjeżdżalnie były czynne chyba 2h w wyznaczonych porach. Nie było tłoku, bo byliśmy poza sezonem. Na plaży i basenie też dużo wolnych leżaków. Wieczorem animacje. Bardzo zadbana roślinność, trawniki na terenie hotelu, drzewka fantazyjnie przystrzyżone. Bar na plaży też całkiem spoko, dobre drinki w lobby. Ceny pamiątek na terenie hotelu - dość wysokie, lepiej kupić na lotnisku. Mieliśmy pokój 2104 - blisko do restauracji, na basen, dalej do plaży, ale mimo sporego terenu na którym znajdował się hotel, nie była to jakaś wielka odległość :) Bardzo miło wspominamy pobyt w tym hotelu i na pewno jeszcze wrócimy
  • 4.0
    grudzień 2019

    Raj na ziemi,

    Hotel naprawdę dobry, ludzi mili, na jedzenie i czystość też nie narzekam.Dla najmłodszych zjeżdzalnie i baseny. Pojechałam tam dla zatoki i nie zawiodłam się . Codziennie po kilka żółwi, skrzydlice, ławice makrel i wiele innych cudownych gatunków , piękne rafy -kolorowe. Dla mnie najpiękniejsze miejsce
    i na pewno tam wrócę. Piękna długa plaża z piaskiem, można swobodnie spacerować, bądź przy brzegu się chlapać, do tego nowo otwarty pomost również z piękną rafą. Idealne miejsce dla każdego.My na pewno tam wrócimy na kolejne Święta, bo to jaką Wigilię nam zrobili to nie da się tego opisać.
  • 4.2
    październik 2019

    Wakacje z przyrodą w tle

    Hotel nie jest nowy, ale jest czysty i przecudnie zlokalizowany. Zatoka jest przecudna, z kolorowymi rybkami, żółwiami, krowami morskimi. Obsługa hotelu bardzo miła, chętna do pomocy. Miejsce warte polecenia.
  • 4.0
    lipiec 2019

    Chętnie tam wrócimy

    Wszystko w jak najlepszym porządku jeden minus to plastikowe zużyte szklanki w których były podawane napoje w barach. W tym przypadku warto mieć coś swojego. Jak na 5 gwiazdkowy hotel to nie powinny być w użytku.
  • 4.0
    lipiec 2019

    Chętnie wrócimy ponownie

    Wszystko w jak najlepszym porządku jeden minus to plastikowe zużyte szklanki w których były podawane napoje w barach. W tym przypadku warto mieć coś swojego. Jak na 5 gwiazdkowy hotel to nie powinny być w użytku.
  • 4.5
    lipiec 2019

    udany pobyt

    Do plusów hotelu zaliczam położenie nad szeroką zatoką Abu Dabbab, w której można było się kąpać (nawet, jeśli były fale, to niewielkie, a dno piaszczyste) albo snorklować (nawet na płytkiej wodzie można było spotkać pasącego się zółwia, płaszczki i różne ciekawe ryby, a rafa była żywa i kolorowa; na
    głębi podobno było jeszcze ciekawiej).
    Bardzo smakowalo nam hotelowe jedzenie- było bardzo różnorodne, ładnie podane, zawsze kilka rodzajów mięs(kurczak, wołowina, jagnięcina, kaczka, przepiórki), jedne pieczone, inne duszone, panierowane itp. Do tego zawsze jakaś ryba, czasami owoce morza. Spagetti na różne sposoby, ryż , bataty i frytki. Mnóstwo surowych warzyw i owoców. Nie brakowało równiez słodkości- przeważnie były to ciasta z kremem, na śniadanie raczej drożdżowe lub ucierane.
    Bardzo podobało mi się , że obsługa przydzielała za każdym razem gościom stolik do kolacji- nie trzeba było błądzić z talerzem i szukać wolnego stolika.
    Zwróciłam uwagę, że restauracja jest bardzo "zaopiekowana" nie tylko przez liczną obsługę , ale i szefa, który w zasadzie codziennie był "na stanowisku". Nie odczuwało się dzięki temu uciążliwości związanych ze środkiem sezonu (było naprawdę bardzo, bardzo wiele osób).
    Ogólnie całą załogę hotelu oceniam bardzo pozytywnie, byli pomocni, mili, ale nienachalni, a ze strony kierownictwa można wyczuć troskę o gości( w różnych miejscach hotelu mozna było spotkać któregoś z szefów , doglądajacych, czy wszystko w porządku).
    Nie podobały mi się tylko trzy rzeczy:
    -sprzątanie w pokoju- sprzątacz wymieniał ręczniki i ścielił łożka, ale podłoga była zapiaszczona od początku do końca, a WC w końcu sama umyłam
    -jakość napoi- soki i cola rozwodnione, piwo też, wino niesmaczne, drinki równiez( z powodu rozwodnienia soków,; może mocne alkohole lepsze były ale tych nie pilam), nawet woda miała posmak soli. Kawa z automatów w barach w lobby, ma basenie i na plaży dobra.
    -w restauracji podczas posiłków sprzątający zrzucał jedzenie z talerzy do worka na odpadki tuż przy stoliku gości-rozumiem, ze był tłum i trzeba sie zwijać, ale może dałoby się to robić tak, żeby nie obrzydzać posiłku jedzącym(w końcu nauczyłam się tego nie widzieć)
    Minusy jednak nie przesłaniają plusów; wyjazd był bardzo udany i polecam pobyt w hotelu El Malikia.
  • 4.0
    maj 2019

    Ładnie położony hotel. Działanie personelu i zarządu ściśle uregulowane i sztywne. Obsługa nieco znudzona i nie motywowana do pracy hotelarskiej.

    Stary, ale starający się hotel o dobry poziom. Zespół animacyjny nieco mało aktywny.
  • 4.0
    kwiecień 2019

    UWAGA KRADNA !!!!!

    WLASNIE WROCILAM Z TEGO HOTELU 2 DNI TEMU ...NIESTETY SPOTKALA MNIE NIEMILA SYTUACJA .W POKOJU BYLY ROBAKI KTORE POGRYZLY DZIECKO , POPROSILAM O ZMIANE POKOJU I DOSTALAM LEPSZY .JEDNAK ZORIETOWALAM SIE ZE MIALAM PRZEGRZEBANE WALIZKI I UKRADZINO MI KURTKI I BLUZY ORAZ CZAPKE NA PLAZE !!!REZYDENTKA PROBOWALA
    POMOC I POSTANOWILA WEZWAC POLICJE I WTEDY OKAZALO SIE ZE KTOS PODRZUCIL MI KURTKI I BLUZY DO POKOJU W ICH WORKU --Z ICH NAPISAMI.O CZAPCE JUZ ZAPOMNIAL--NIESTETY,POTEM ARAB Z RECEPCJI BYL ZLOSLIWY DO KONCA POBYTU....ROZMAWIALAM Z POLAKAMI O TEJ SYTUACJI I OKAZUJE SIE ZE NAWET Z SEJFU GINA TAM PIENIADZE..
    GENERALNIE JEDZENIE POKOJE I PLAZA I BASENY SA B FAJNE JEDNAK KRADNA .PEWNIE BYM TAM WROCILA GDYBY NIE TO ZE KRADNA
    POZDR
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY