Ocena klientów na podstawie 8 opinii

Lokalizacja: 5,0
Pokój: 4,9
Posiłki: 4,6
Basen: 4,9
Czystość: 4,9
Obsługa: 4,9
Średnia ocena 4.7

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • osób niepełnosprawnych

Sprawdź ofertę hotelu Dolmen Resort w Travelplanet.pl

Termin:
22.01.2021 - 26.01.2021
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 749 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (8)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.8
    luty 2020

    Bardzo nam się podobało. Super.

    Świetne pokoje z widokiem na morze i wyspę Św. Pawła. Jedzenie bardzo dobre - duży wybór i urozmaicone. Tuż za hotelem jest dworzec autobusowy. Świetna lokalizacja.
  • 5.0
    luty 2020

    Jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu

    Hotel bardzo ładny. Nie nowoczesny, ale widać, że regularnie odświeżany. Pokoje czyste, sprzątane codziennie. Przepiękny widok na zatokę. Bardzo dobre jedzenie, ogromny wybór. Napoje do śniadań i obiadokolacji w cenie (herbata, kawa, soki, alkohol). Bardzo dobra lokalizacja, nad samym morzem, niedaleko
    pętla autobusowa.
    Basen wewnętrzny czynny, zewnętrzny jeden czynny, jeden w remoncie.
    Obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Na prośbę zostaliśmy przeniesieni do innego pokoju (byla możliwość obejrzenia sobie innego pokoju, wybraliśmy go ze względu na jeszcze lepszy widok) Szczerze polecam!
  • 4.8
    styczeń 2020

    Urocze miejsce

    Hotel czysty, bardzo duży. Dobre jedzenie hotelowe. Obsługa przyjazna i pomocna. Wygodne położenie, niedaleko zajezdnia autobusowa ułatwiająca podróżowanie po wyspie. Obok sklepy. Pokoje przestronne, część z pięknymi widokami na zatokę. Podziemne przejście bezpośrednio nad morze. Kilka basenów zewnętrznych
    i dwa wewnętrzne (jeden w strefie SPA za dodatkową opłatą).
  • 4.8
    sierpień 2019

    Fajny hotel

    Byliśmy w trzeciej dekadzie sierpnia 2019, dwie osoby dorosłe + dziecko /16 lat/. Hotel czysty, zadbany, w świetnej lokalizacji / wokół mnóstwo barów, różnych reastauracyjek i sklepów /. Polecam pobyt z wykupionymi tylko śniadaniami. Przydzielono nam apartament z widokiem na basen. Pracownicy hotelu,
    poczynając od recepcji, poprzez pokojowe, kelnerów, animatorów , bardzo życzliwi i uczynni. Jedyna uwaga, to trochę monotonne śniadania.Jeżeli nie jesteś " czepialski" i drobiazgowy, a przyjechałeś odpocząć, to ten hotel polecam.
  • 4.5
    marzec 2019

    Bardzo nam się podobało

    Czyste,ładne, przestronne pokoje z duża laxienką i tarasem ( można posiedzieć jest zaopatrzony w krzesełka i stolik). Obsługa bardzo pomocna. Jedzenie w restauracji mocno urozmaicone, zawsze kilka potraw do wyboru, smaczne desery. Położenie idealne względem bliskości deptaka nadmorskiego, a także bliskości
    dworca autobusowego skąd odjeżdżają busy w każdym kierunku wyspy. Wyjazd i wypoczynek bardzo udany! :)
  • 5.0
    luty 2019

    Jeden z najlepszych hoteli

    Super przyjazny hotel. Obiekt położony w super miejscu ze względu na komunikacyje.Czysty, pachnący, codziennie sprzatane pokoje. Pomocna obsługa i cały personel. Restauracja na najwyższym poziomie. Posiłki pyszne ,zróżnicowane i świeże. Wzorowy obiekt,może być wzorem dla innych hoteli.
  • 5.0
    sierpień 2016

    Super pobyt z travel planet

    Fantastyczny hotel położony w malowniczym miejscu z widokiem na morze. Spędziliśmy tam super wakacje. Pierwszy raz korzystaliśmy z usług travel planet ale na pewno nie ostatni. Nasz pobity był przygotowany perfekcyjnie pomimo tego, ze byliśmy jedyna Polska para w hotelu oraz nie mieliśmy polskiego rezydenta.
    Od razu po przylocie odebrano nas z lotniska i otrzymaliśmy kopertę z wszystkimi ważnymi informacjami.
  • 4.0
    sierpień 2009

    hotel new dolmen

    Ogólnie: Hotel ładny i czysty , czego nie można powiedzieć o ulicach na Malcie .......WyraĽnie pisało , że basen jest czynny do godz.19.00 , a o 17.30 ( codziennie) jest się wypraszanym z basenu . Zaraz po przylocie musieliśmy czekać aż pokoje będą gotowe ( 4 godziny) a jak weszliśmy
    wkońcu do pokoi to sprzątaczki jeszcze 2 razy wchodziły i zmieniały pościel.Pan w recepcji bardzo nieuprzejmy , w przeciwieństwie do pań .
    Pokoje: Przestronne i czyste , natomiast klimatyzacja dawno nie czyszczona , o czym świadczył nieprzyjemny zapach.
    Posiłki: Sniadanie podporządkowane pod Anglików.....
    Lokalizacja: Dużo sklepików i restauracji
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY