Diamond

Ocena klientów na podstawie 25 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,6
Posiłki: 3,1
Basen: 3,4
Czystość: 3,6
Obsługa: 3,6
Średnia ocena 3.6

56% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Diamond (Sunny Beach) w Travelplanet.pl

Termin:
07.05.2020 - 10.05.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 361 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (25)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (lipiec 2018)

    Było ok

    - jedzenie ok każdy znajdzie coś dla siebie choć zdarzało się to samo czasem
    - woda w basenie lodowata
    - czyste pokoje
    - czysty hotel
    - codziennie sprzątany pokój, swieze ręczniki i pościel
    -miła obsługa
    - hotel dla par,większych grup. Myślę,ze dla rodzin z dziecmi jest
    za głośno. Aż do rana. :)
    Ogólnie polecam mi sie podobało
  • 2.0
    (wrzesień 2017)

    Beznadziejna obsluga slaby hotel

    Bylem w hotelu we wrzesniu w 6 osób 3 pokoje po 2 osoby. W 1 z pokojów nie działała klima i stwierdzili że tak ma być. Hotel wczesny Gierek. Panie sprzatajace pokoje potrafiły zabrać ręczniki leżące na podłodze nie dajac w zamian nowych. Jedzenie bardzo monotonne i malo smaczne, zawsze palki z kurczaka
    w sosie i jakis dziwny gulasz kiedys pan z obslugi do mojej zony powiedzial dokladajac gulasz zeby go wybrala bo kurczaki nie sa zbyt dobre. Obiad wydawany do 14 więc równo o 14 zbierali całe jedzenie i gasili swiatlo w restauracji nie patrzac ze ludzie jeszcze jedza przy stolikach. Tak samo bar o 23 nawet jak stoi kolejka 23 rzecz swieta gaszenie świata i wszystko w d... Za wszystko przewidziana kara od 50 lv do 100lv. Hotel powinien nazywac sie Fine (kara) a nie Diamond. Woda w basenie bardzo zimna przez caly pobyt, w morzu duzo cieplejsza. Polozenie to jeden z niewielu plusów blisko centrum sunny beach . Moim zdaniem najslabszy hotel w jakim bylem na wakacjach a nie sa to moje pierwsze ani 5 zagraniczne wakacje tak wiec opinia bardzo obiektywna.
  • 4.0
    (sierpień 2017)

    Bardzo mi się podobało .

    Hotel czysty zadbany bardzo ładny i duży pokój. Polecam...
  • 3.5
    (sierpień 2017)

    Sredni ale nie wroce .

    Hotel ladny czysty , basen fajny lodowaty , dobra lokalizacja . najgorsze jedzenie codziennie to samo i nie smaczne . jedyna pizza z ketupem jadalna . parowki smiedzialy .
  • 4.7
    (czerwiec 2017)

    Hotel jak na 3 gwiazdki był bardzo dobry

    Byliśmy w tym hotelu 16-23.06.2017, hotel jak na 3 gwiazdki był bardzo dobry. Pokój zawsze posprzątany, co mnie bardzo zdziwiło to pierwszy raz spotkałam się z suszarką na bieliznę na balkonie bardzo przydatne :). Jedzenie nie mam żadnych zastrzeżeń, zawsze świeże i zawsze co innego, duży plus można
    zawsze nalać sobie wino (białe i czerwone) z nalewaka, tak samo z piwem, oczywiście dostępny również bar All inclusive do 23.00. Obsługa jak na tak dużą ilość pracy zawsze uśmiechnięta i uczynna. Hotel: położenie hotelu bardzo dobre, samo Centrum miasta, blisko do morza ok 300-400 m pasażem pełnym sklepików, barów, restauracji i rozrywki :) trzeba wziąć pod uwagę, ze w samym centrum miasta jest dosyć głośno, zwłaszcza jeśli ma się pokój od strony głównej ulicy lub basenu. Faktycznie basen miał dosyć zimną wodę...ale grzechem jest siedzieć nad basenem jak ma się taką plażę. Na plaży wszystkie leżaki i parasole płatne po 8LV. Wieczorami: Hotel stara się umilić czas gościom , regionalnymi występami, muzyką i karaoke, wszystko odbywa się przy Basenie. Lobby w hotelu mogłoby być większe ze względu iż wieczorami było zajęte przez korzystających z darmowego Wi-Fi. Z praktycznych informacji: ręczniki kaucja 5LV. Dobrze jest wziąć swój plażowy, hotelowe były dosyć małe. W hotelu gabinet urody, oraz salon tatuażu, jest również kantor, Euro lub $ lepiej wymienić w hotelu na miejscu lepszy kurs niż w Polsce. Byłam z biurem Wezyr i nie wiem czy się jeszcze z nimi wybiorę. Rezydentka Katerina na spotkaniu organizacyjnym z 20 wycieczek jakie firma proponuje nie była w stanie powiedzieć nic ciekawego...dosłownie nic. Organizacja wycieczek również muszą jeszcze nad tym popracować, ogólnie cena wycieczek jest za wysoka do tego jak są zorganizowane.
  • 2.7
    (czerwiec 2017)

    Nie polecam

    Hotel ma tylko dobra lokalizacje. Jedzenie bardzo niesmaczne, nie było urozmaicone, na wszystkim ciecia, oszczędności do tego stopnia ze kawę trzeba było pic w plastikowych kubkach a zamiast mleka leciała zawsze woda. Basen tak zimny ze nikt nie chciał sie kapać. W pokoju brudno, woda do mycia podłogi
    nie była zmieniana wiec była ciagle czarna. Serdecznie dziekuje za takie mycie. Hotel nastawiony na ogromna ilośc ludzi wiec trzeba było walczyć o miejsce siedzące w stołówce. Przez brak odpowiedniej ilości miejsc dosiadali sie ciagle obcy ludzie. Przedmiotowe traktowanie gosci hotelowych. Połamany karnisz, firany i zasłony nigdy nie prane i nie prasowane.
  • 4.5
    (lipiec 2016)

    Dobry hotel

    Czysto, ładnie, dobre jedzenie i drinki
  • 4.2
    (lipiec 2016)

    Bardzo fajny hotel

    Bez zastrzeżeń, wszystko było ok ;)
  • 3.0
    (wrzesień 2015)

    Umiarkowanie pozytywne nastawienie

    Generalnie hotel w Bułgarii ma zawyżoną gwiazdkę, więc trzeba go traktować jak 3*, a nie 4*. Niewątpliwie dużym plusem jest genialne położenie, blisko do głównych atrakcji Słonecznego Brzegu, blisko najlepszy kantor (po lewej jak się wychodzi w Wester Union Bank bijący na łeb kurs innych miejsc), blisko
    targ z tanimi rzeczami (po prawej jak się wychodzi z hotelu). Pokoje ok, chociaż z toalety bardzo śmierdziało ale może oni po prostu tak mają. Obsługa trochę drętwa i słabo mówią po angielsku. Jedyne co nam nie podchodziło kompletnie to jedzenie, takie byle jakie i na kolacje byłem zmuszony jeść frytki i warzywa bo innych rzeczy nie mogłem tknąć i all inclusive nie znaczy, że cały dzień można jeść, więc tak na przykład obiad był dla naszej grupy przez godzinę, a jak się spóźniłem z plaży o 30 minut o już nie zjadłem obiadu i musiałem czekać 4h do kolacji, żeby coś zjeść bo jedzenie było tylko o konkretnych porach wystawione niestety. Bar to była porażka, driny niedobre, a wino z plastikowych butelek kilkulitrowych. Następnym razem wezmę sobie bez wyżywienia bo porażka. Na stołówce jeszcze były dziury w obrusach i takie wrażenie niestaranności towarzyszyło pobytowi tam.
  • 4.0
    (lipiec 2015)

    Hotel OK, nie mam większych zastrzeżeń

    ...