Ocena klientów na podstawie 29 opinii

Lokalizacja: 3,6
Pokój: 4,1
Posiłki: 3,9
Basen: 4,2
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.1

82% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • singli
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Diagoras w Travelplanet.pl

Termin:
08.10.2021 - 15.10.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 818 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (29)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.3
    lipiec 2020

    Bardzo udane wakacje. Znajdziecie tu spokój i ciszę, ale blisko miasta.

    Pobyt od 13 do 20 lipca br. 3 osoby: ja (34l.), mąż (34l.), znajomy (40l.). All inclusive za ok.1.900zł/os. kupione na 2 dni przez wyjazdem.
    Szukaliśmy raczej miejsca imprezowego dlatego wybraliśmy hotel w m. Faliraki. Do głównej ulicy ze sklepami, barami i plażą mieliśmy ok.15min.spacerkiem. Ale
    uważam to za ogromny plus, ponieważ dzięki temu zmuszeni byliśmy do spacerów po całodniowym leżakowaniu, drinkowaniu i obiadaniu się w hotelu!!! Sam hotel leży w spokojnej okolicy i na uboczu.
    Z racji obecnej sytuacji w hotelu było bardzo mało gości. Przez pierwsze 3 dni praktycznie nikogo. Miało to swoje plusy. Cisza, spokój, mega duży basen, praktycznie pusty i cały dla nas. W mieście mało ludzi, część sklepów, barów, hoteli nieczynna, w zamian za to w sklepach czy wynajmując auto można było śmiało targować się, ponieważ nie było zbytu.

    Właściciele (cała obsługa to rodzina) bardzo przyjaźni i pomocni, wszędzie czyściutko, jedzenie smaczne, można było się najeść. Ale mały wybór i praktycznie codziennie to samo. Ale smaczne!!!
    Minus hotelu to alkohol oraz napoje. Bez problemu można było wziąć nawet 3 na raz, robili także podwójne drinki, jeśli ktoś poprosił to także bez problemu podawali w szklankach, ale oprócz coli i ouzo (które często się kończyło, aż wreszcie wykreślili je całkiem z menu) reszta była niezbyt dobra w smaku. Ale każdy ma inne gusta, więc może po prostu nam nie smakowało.
    Internet za darmo ale tylko na jadalni i w lobby.
    Klimatyzacja ok.
    Wypożyczalnia aut w hotelu, ale na mieście można było wynająć samochód taniej. (trzeba się targować) my za 3 dni zapłaciliśmy 75euro, hyundai i10.
    Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z hotelu.


  • 4.5
    czerwiec 2019

    Idealny hotel dla osób chcący zwiedzić wyspę

    Hotel oceniam bardzo pozytywnie, ponieważ nasza wycieczka miała na celu zwiedzanie wyspy i odpoczynek przy basenie, a nie siedzenie w pokojach. Pokoje urządzone skromnie, ale bardzo czyste, codzienna wymiana ręczników, sprzątanie i ogarnięcie pościeli (oprócz niedziel). Obsługa bardzo miła, wielojęzyczna.
    W barze można spokojnie dogadać się po polsku - dzięki pani Tani, która jest niezwykle sympatyczną osobą, mój syn bardzo miło wspomina ten hotel.
    Z hotelu piękny widok na całą wyspę. Z naszego pokoju mieliśmy widok zarówno na basen, wzgórza jak i na morze.
    Jeśli chodzi o położenie - trochę daleko od centrum/plaży, ale po 2-3 dnia można przyzwyczaić się do spacerów :)
    Jeśli chodzi o miejscowość, w której znajduje się hotel - świetny punkt wypadowy zarówno na północ jak i na południe wyspy. Do stolicy wyspy autobusem można dojechać w 20-30 minut, ale jeśli będziemy chcieli zwiedzić Lindos, także nie trzeba będzie zbyt długo jechać :) 2-3 minuty od hotelu znajduje się przystanek autobusowy, ale więcej połączeń ze stolicą wyspy odbywa się z centrum Faliraki.
  • 4.2
    wrzesień 2018

    Bardzo nam się podobało:)

    Bardzo dobry hotel za przyzwoite pieniądze. Od samego wejsciamile przywitani, powie przydzielone odrazu chodź była 2 w nocy . W pokoju czekały kanapki i owoce oraz woda i sok . Jedzenie pyszne, każdy znalazł coś dla siebie , chodź brakowało nam trochę zup do obiadu. Drinki mocne , chodź dla 1 osoby
    kelner dawał tylko 3 szt . Więc czasem trzeba było stać w kolejce. Lerzakow nidgby nie brakowało, przy basenie miejsca w cieniu jak i na słońcu. Basen czysty, zamykany o 19 i wtedy oczyszczony. Animacje : mini club dla dzieci, aerobik w basenie i pika ręczna codziennie wieczorem mini show lub mini dyskoteka . Do plaży 2 km Ale jeździ bus hotelowy i super kierowca! Plaża średnia, miasteczko przy plaża z mnóstwa sklepików i barów. Polecam ten hotel dla średnio wymagających :)
  • 3.7
    wrzesień 2018

    Pojechać jeszcze raz na wyspę Rodos - TAK, ale już nie do Faliraki.

    Hotel za kwotę 1.680 zł (za 8 dni druga połowa września)- OK. Jeśli ktoś ma zamiar zapłacić powyżej 1900 zł to zdecydowanie nie polecamy. Do centrum i na plażę 1,7 km ale jeździ hotelowy bus. Dla osób z małymi dziećmi- zdecydowanie odradzamy. Dobra baza wypadowa autobusem do miasta Rodos (20 minut)
    i Lindos (1 h). Ogólnie odradzamy hotele 3* na Rodos- poznaliśmy wczasowiczów z innych hoteli i wszyscy mówili, że standard góra na 2* (w porównaniu do innych wysp greckich).
  • 4.8
    sierpień 2018

    Rewelacyjne miejsce

    Hotel Diagoras okazał się doskonałym miejscem na spędzenie urlopu. Nie tylko budynki i baseny zrobiły na mnie wrażenie, ale obsługa. Po pierwsze hotel położony jest w świetnej lokalizacji, wszędzie jest blisko. Jednak kiedy nie chce się wychodzić z hotelu, na terenie kompleksu można znaleźć 3 baseny,
    w których można korzystać z prowadzonych animacji sportowych bądź tez się zrelaksować. Po drugie, atutem hotelu jest wyżywienie, jedzenie było pyszne i świeże, do tej pory wspominam serwowane tam przysmaki. Jednak, uważam ze największa zaleta tego miejsca są animatorzy. Organizują oni rożnego rodzaju rozrywki w ciągu dnia i wieczorami. Zawsze mili, uśmiechnięci i pomocni, warto wspomnieć ze jestem typem osoby która sama lubi organizować swój czas, jednak tutaj wybór zajęć był bardzo różnorodny i zawsze znalazłam coś dla siebie. Diagoras to Świetne miejsce zarówno dla rodzin z dziećmi jak i dla osób szukających rozrywki, polecam bardzo.
  • 4.0
    sierpień 2018

    Hotel dla "podróżników" - nie polecam leniom siedzącym całe dnie w hotelu

    Ręczniki były wymieniane codzienne, ale bywało, że przychodziły" />
    Pojechałem ze swoją ładniejszą połówką.
    Pierwsze wrażenie - brudny kubek na szafie i uszkodzony (rozbity) telewizor. Byłem na recepcji 3 razy i zawsze słyszałem że zostanie to "naprawione" jutro. Nie zostało niestety aż do samego wyjazdu.
    Ręczniki były wymieniane codzienne, ale bywało, że przychodziły
    one po prostu niedoprane.
    W klimatyzatorze widoczny gołym okiem grzyb (!).
    Drzwiczki od zamrażarki urwane, więc w lodówce wszystko co było powyżej środkowej półki - zamarzało.
    W łazience - odchodziła farba przy drzwiach (zapewne od wilgoci / lania prysznicem przez nieuważnych turystów).
    A na koniec moja wisienka na torcie - hydrant na korytarzu, w którym nie było hydrantu. Bezpieczeństwo ponad wszystko :)

    Z plusów - miła obsługa, codziennie wymieniane ręczniki, w miarę dobre (choć monotonne) jedzenie, fajna obsługa (średnia wieku 25-30 lat), tutaj sugeruję uważać na słowa bo może i nie potrafią mówić w naszym języku, ale sporo z niego rozumieją.
    Napoje w ramach AC serwowane po godz. 10ej, jednak same drinki (wódka/gin/ouzo + cola/sprite/fanta z automatu + 2 gotowe z kranu) dopiero po 21ej i tylko do 22:30, później dodatkowo płatne.

    Pokoje w jednej cenie ale w różnych standardach!
    Dolne pokoje jednego z budynków wyglądały tak jak na zdjęciach, natomiast 2 piętra wyżej - nowe wyposażenie, bez grzyba, z działającym TV, zlewozmywakiem i kuchenką. Proponuję więc ew. kłócić się o pokoje na najwyższym piętrze (choć może to nie być regułą, bo budynków jest kilka). Najdalszy od restauracji budynek hotelu jest ok. 300m od niego.
    Dojście do plaży - droga niezbyt przyjemna, trzeba przejść 2 ruchliwe ulice więc nie polecam z dziećmi ani z osobami starszymi, niemniej jednak jeździ bus hotelowy z czego osobiście nie korzystaliśmy.

    Animatorów z Polski mieliśmy 2 i jak to bywa często - Pan i Pani, w wieku około 20 lat.
    Szkoda tylko, że owy Pan skupiał się jednak niemalże tylko na podrywaniu turystek, które tam przyjechały. Imprezowicz, który jedynie szukał tam zabawy za którą mu płacą i ew. namawiał na wyjazdy do klubu, za które dostaje też prowizje.
    Dziewczyna może nie nagabywała, ale nie było jej jakoś specjalnie w hotelu widać choć oboje byli mili i w miarę możliwości pomocni.

    Podsumowując - hotel polecam, ale raczej jako bazę noclegową i miejsce gdzie można między czasie zjeść, bo jedzenie generalnie jest dobre choć jak było tu już napisane - bardzo monotonne.
    Parówki na śniadanie nie do zjedzenia, jajecznica - jak wypadło, ale widać było że jest to jedzenie z proszku. Obiady bardzo mięsne, zazwyczaj nie było dodatków typu ziemniaki/frytki/ryż, trzeba było się trochę bić o samo jedzenie i miejsce, ale to już wymaga rozbudowania samej restauracji aby problem znikł. Polecam jednak schodzić na śniadania/obiady/kolacje trochę po otwarciu posiłku (20/30min) bo przez pierwsze minuty na restauracji jest po prostu jak na wyprzedaży w Lidlu.
    Drugi raz raczej byśmy nie pojechali.
  • 4.7
    sierpień 2018

    Na pewno tu jeszcze wrócę!

    W hotelu byłam w sierpniu 2018 na tydzień. Muszę przyznać, że pokoje są naprawdę czyste i zadbane, a na to zwracam szczególną uwagę. Chętnie odniosę się do powszechnej opinii na temat jedzenia - przyznam, że są trochę przesadzone. Po tym co czytałam bałam się cokolwiek zjeść, ale... nie ma co narzekać!
    Da się coś wybrać dla siebie. Nie ma co spodziewać się kawioru i krewetek w tej cenie. Jeśli chodzi o napoje alkoholowe to polecam wino! Bardzo dobre :) Faktycznie do morza nie jest bardzo blisko, ale kursuje darmowy busik proponowany przez hotel, więc z tym nie ma problemu. W hotelu organizowane są bardzo przyjemne imprezy - świetnie wyszło na przykład pool party z DJem :) Szczególnie chciałabym jednak zwrócić uwagę na fantastycznych animatorów! Pozdrawiam serdecznie Sandrę i Damiana - bardzo zaangażowani w swoją pracę! Dbają o atmosferę nie tylko w otoczeniu dzieci, ale również wśród dorosłych. Dzięki nim świetnie bawiły się dzieci, ale także dorośli. Polecam hotel Diagoras oraz cały ich zespół, a także ekipę 7Islands! Pozdrawiam serdecznie :)
  • 2.0
    sierpień 2018

    Fatalny hotel - nigdy więcej tu nie wrócimy

    Polskie animacje to jakiś dramat! Spotkać animatorów w hotelu - prawie nie możliwe!!! Długie kolejki w restauracji do jedzenia oraz w barze po drinki. Oburzenie kelnera kiedy chciałeś wziąć trzy drinki dla kolegów skutecznie zniechęcało do odwiedzania baru. Przekąski między posiłkami to zwykłe ciastka,
    których brakowało po około 30 minutach i nie było już szans na dołożenie kolejnej porcji. Jeśli masz rezerwacje w tym hotelu koniecznie zmień na inny!!!!
  • 2.7
    lipiec 2018

    Hotel raczej kiepski

    Wakacje w tym hotelu zarezerwowałam z koleżanką jakieś 3 miesiące przed wyjazdem. W rezerwacji zaznaczono, że niezbędne jest łóżeczko dla malutkiego dziecka. Co do jego dostępności upewniałam się także w dzień wyjazdu, otrzymałam potwierdzenie, że łóżeczko na pewno będzie dostępne. Do hotelu przybyliśmy
    po 1 w nocy. Do pokoju zaprowadził nas pracownik hotelu. Jakie było nasze zdziwienie, gdy okazało się, że nie dość, że pokój mamy w miejscu oddalonym od głównego budynku o około 150 metrów, pokój usytuowany jest na drugim piętrze bez windy, a w nim nie ma łóżeczka, natomiast dostawka dla 14 letniego syna koleżanki to zwykła prycza. Próbowałyśmy zainterweniować w recepcji (jak się potem okazało u właścicielki hotelu), ale usłyszeliśmy, że mogę sobie z małym dzieckiem spać na dostawce, co to za problem, nie mówiąc już o zupełnym zignorowaniu faktu, że wchodzenie na 2 piętro bez windy z małym dzieckiem i wózkiem to jakiś żart. Rezydentka z firmy 7inslands to też jakaś pomyłka- niby próbowała wykazać się zrozumieniem, ale co ona może zrobić o tej godzinie.. Ponieważ byliśmy zmęczeni podróżą postanowiliśmy załatwić sprawę rano. Przed 8 oznajmiłam na recepcji, że pokój miał mieć dostawkę z normalnego łóżka, a nie prowizorycznej pryczy, dziecko miało mieć łóżeczko, a jeśli zamierzają zostawić nas w tym pokoju, to proszę o zorganizowanie tragarza, który będzie wnosił i znosił za każdym razem moje dziecko na drugie piętro razem z wózkiem. Chyba moja irytacja poskutkowała i zmieniono nam pokój na znajdujący się w głównym kompleksie, co więcej bagaże przenosił nam pracownik hotelu. Do nowego pokoju nie mam większych zastrzeżeń, jak na tą cenę. Co jest bez wątpienia minusem hotelu to ogólny syf na stołówce (jednak kelnerki przemiłe i bardzo uczynne!) i dookoła basenu. Kompleks pomimo, iż byliśmy w lipcu, więc w sumie w szczycie sezonu, nieprzygotowany do końca. Strefa przeznaczona dla dzieci brudna, w zasadzie w ogóle niezagospodarowana, pomieszczenie w tej strefie raz po raz remontowane przez jakichś mężczyzn, którzy potrafili zostawić na środku farbę do malowania, nie zważając, że dookoła bawią się maluchy. Animatorzy beznadziejni. Kompletnie niezaangażowani młodzi ludzie z Polski, bez podejścia do dzieci. Hotel usytuowany daleko od plaży, jedzenie monotonne, chociaż zdarzały się perełki. Kompletny brak pomysłu na jakieś wspólne imprezy-niby coś miało się dziać, ale ciągle coś stało na przeszkodzie i albo np. dyskotekę odwoływano albo była tak późno, że większość osób rezygnowała z czekania. Dla małych dzieci jeden brodzik, dosyć głęboki, więc dla typowych maluchów dosyć niebezpieczny. Ogólnie w ofercie promocyjnej można jechać, ale za regularną cenę jestem pewna, że można znaleźć coś lepszego.
  • 3.5
    wrzesień 2017

    Srednio...

    Hotel ogólnie Ok czysto i duże pokoje ale minusem dużym na pewno było jedzenie. Wybor mały jaj również pierwszy raz się spotykam z tak rzadkim dokładaniem jedzenia do bemarow. Kolejna rzecz to jeden ekspres do kawy co powodowało stanie w kolejce nawet dobre pół godziny... Występował również fakt ze czasami
    pod prysznicem myliśmy się w zimnej wodzie gdyż chyba było za duże przeładowanie myjących się ludzi na raz...
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY