Ocena klientów na podstawie 38 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,2
Posiłki: 3,6
Basen: 4,5
Czystość: 3,9
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 4.1

84% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
seniorów
Mocne strony:
basen, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • seniorów
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Desert Rose Resort w Travelplanet.pl

Termin:
08.12.2019 - 15.12.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 411 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (38)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 5.0
    listopad 2019

    Fantastyczny hotel

    Hotel gdzie można naprawdę odpocząć i aktywnie spędzić czas. Troska o gości, liczne animacje, czystość na całym terenie. Piękna plaża przy hotelu z wydzieloną prywatną laguną do kąpieli, a jednocześnie możliwość zobaczenia raf nie wychodząc poza hotel. Różnorodne jedzenie w bufecie, a dodatkowo w ramach
    all inclusive 4 restauracje A la carte.
  • 5.0
    październik 2019

    bardzo nam się podobało, to już trzeci raz w tym hotelu i na pewno nie ostatni

    Hotel jest przeogromny, jednak nie czuję się tam zagubiona, bardzo zadbany ogród, strefy komfortu dla wszystkich: 3 baseny w tym jeden tylko dla dorosłych, bez muzyki i animacji, jeden gdzie odbywa się większość animacji typu aqua gym, piłka wodna, streching i co tylko są w stanie wymyślić, np. w tym
    roku co drugi dzień rozkładany był dmuchany tor przeszkód, nie tylko dzieci, ale i dorośli mieli mnóstwo zabawy, i ostatni basen z barem, często z muzyką na żywo, jednak spokojniejszy niż poprzedni. W sumie w hotelu funkcjonuje 5 restauracji: główna The Palm, w moim odczuci świetnie zorganizowana, nie mam poczucia jakbym jadła na ogromnej stołówce, jest sala główna, gdzie stoją stoły z przekąskami, daniami głównymi, deserami, są stanowiska typu omlet, czy pasta, z tej sali z talerzem wchodzi się do mniejszych, bardziej intymnych salek ze stolikami, jest specjalna sala tylko dla dorosłych oraz specjalna dla dzieci, na zewnątrz są przygotowywane potrawy z grilla, ale znajdują się tam również stoliki. Dodatkowo funkcjonują 4 restauracje a'la carte, rezerwuje się je on line poprzez standy rozstawione w wielu miejscach hotelu, możliwość rezerwacji również po polsku. Obsługa przemiła zawsze, a nie tylko po otrzymaniu napiwku. Każda z restauracji a'la carte godna polecenia.
    Pokoje czyste, schludne, komfortowe, ale bez zbędnych udziwnień. Zlokalizowane w mniejszych budynkach, każdego z nich pilnuje ochroniarz, spokojnie przy wejściu można zostawić dmuchańce typu materace. Pokój wysprzątany dokładnie tak samo bez względu na pozostawiony lub nie napiwek. Każdy znajdzie coś dla siebie, mięsożerca czy wegetarianin, imprezowicz czy szukający spokoju, z dzieckiem lub singiel. Jak w każdym hotelu chodzą namawiacze na różne dodatkowo płatne atrakcje, nie mniej nie są zbyt uciążliwi, kiedy mówisz nie, nie dyskutują, tylko ok.
    Crossfit i TRX na zewnątrz, podjazdy dla wózków. Na prawdę każdy znajdzie coś dla siebie, i dyskoteka czy imprezy na plaży i spokojny bar na wyciszenie się
  • 4.8
    wrzesień 2019

    Bardzo nam się podobało...

    Byliśmy pod koniec września... Bardzo nam się podobało całość.... Piękne baseny ogrody plaża... Zero problemów przy barach.... Kuchnia do wyboru do koloru... Nikt głodny napewno nie będzie chodził... Jedyny minus ale to szczegół nie dając napiwku przy sprzątaniu pokoju nie uzupełniona lodówka .... Podkreślam
    że to był mój pierwszy pobyt w Egipcie. I jestem mega zachwycony tym hotelem i krajem.... Nie pozdrawiam natomiast oszusta rezydenta z Tui p. G .... Który kłamie na potęgę.... Z wycieczkami fakultatywnymi.... Wycieczka na miejscu i tylko ze Sfinksem..... Udanego pobytu ......wszystkim...
  • 4.8
    maj 2019

    Świetny hotel przemiła obsługa!

    Polecam z czystym sumieniem wszystkim desert rose resort w hurghadzie. Pokoje są czyste, sprzątane codziennie. Jedzenie pyszne! Obsługa na najwyższym poziomie.
  • 5.0
    sierpień 2018

    Rewelacyjny hotel

    Fantastyczny hotel dla każdego: 4 baseny w tym brodzik dla dzieci, basen z torami i strefa ciszy, basen ze zjeżdżalniami. Wiele, dobrze zlokalizowanych barów, w sumie 5 restauracji, jedzenie pyszne, dużo i urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie, co dzień inna kuchnia, oprócz głównych posiłków, przeróżne
    przekąski w barach na plaży, przy basenie oraz przy lagunie, co przy podróży z dziećmi jest ważne. Restauracje a'la carte też bardzo fajne. W czasie naszego pobytu córka miała urodziny, hotel stanął na wysokości zadania: krzesła przystrojone były balonami, na stole serwetki ułożone były w łabędzie, cały stół obsypany był płatkami róż, pyszny tort, a obsługa zaśpiewała sto lat w 3 językach - ośmiolatka była zachwycona. Rafa podczas odpływu widoczna jak na dłoni, możliwość snurkowania przy hotelu, wspaniałe ryby widoczne z pomostu, nawet małe dziecko ma szansę zobaczyć rafę i jej lokatorów. Świetni, nie nachalni animatorzy, co wieczór show: show komediowe, pokazy magika, tańca itp., obsługa nastawiona na gości, miła, pomocna, uprzejma zawsze, a nie tylko po otrzymaniu napiwku. Pokoje ok, jak i cały hotel, jest dość stary, ale czysty i odnawiany na bieżąco. Mini disco i mini klub dla dzieci, dla dorosłych imprezy na plaży z muzyką na żywo, dwie tygodniowo. Fajny program animatorów: poranna gimnastyka, step, zumba, siatkówka itp., animatorzy zachęcają, ale bardzo uprzejmie i absolutnie nie nachalnie. Dość dobrze wyposażona, klimatyzowana siłownia. Byliśmy w tym hotelu dwa razy i znów jedziemy. Polecam, nawet na siłę nie umiem wskazać minusów, no może hammam, ale to usługa poza allin, więc to nie wina hotelu 😊
  • 1.3
    sierpień 2016

    Żenada co się dzieje teraz w tym hotelu i Egipcie

    W tym hotelu byłam 2 lata temu i podobał mi się ze względu na atrakcje dla dziecka i niezłej jakości jedzenie w restauracjach a la carte. Z tego względu ponownie zdecydowałam się na pobyt w tym hotelu. Niestety pobyt w nim w sierpniu br to koszmar, bo większość czasu spędziłam w pokoju, a koszt wycieczki
    nie był zbytnio promocyjny. Hotel dopisywał w gości, ale 95% to muzułmanie, którzy gościom o innej narodowości wciąż pokazywali swoją wyższość, wpychali się w kolejki i byli nieprzyjemni. Jedzenie o wiele uboższe niż 2 lata temu, a panujący brud powodował, że 70% gości miało zemstę faraona (nawet muzułmanie nie byli na to odporni). W basenach i w morzu przy hotelu po prostu syf! Przez 3 dni nie mogłam doprosić się naprawy sejfu, więc wzięłam go z pokoju i hukiem rzuciłam go na blat w recepcji - dopiero wówczas ktoś się tym zainteresował. Natomiast jak upadłam na brudnej podłodze w korytarzu obok mojego pokoju, to po zgłoszeniu sprawy do managera nic nie zostało zrobione - tak zostało do mojego wyjazdu.
  • 4.3
    lipiec 2016

    Rewelacyjny hotel i obsługa

    To był nasz trzeci pobyt w Egipcie, ale zdecydowanie najlepszy. Oceniam ogólnie wszystko na wysokim poziomie: hotel, baseny, morze, chyba z 10 barów, różnorodność restauracji tematycznych i dostęp do nich (tu podziękowania dla Alli z guest relations, przemiła i zawsze pomocna, polecam Polakom kontakt
    z Allą, co ważne mówi po polsku).
  • 3.0
    lipiec 2012

    Pierwszy i ostatni raz.

    Wpierw plusy: mini aquapark nawet niezłe dwa baseny (jeden olimpijski i jeden dla dzieci i dorosłych z barem w wodzie) dyskoteka niewielka ale za to czasem dość długo leciała tam muza (powielokroć ruska) w pierwszym tygoniu pobytu miałem wrażenie że proporcje Polacy i Ruscy są podobne, a w drugim
    tygodni już było widac że Ruscy górą minusy: walka o leżaki zaczynała się od 4:00 nad ranem zamiast restauracji stołówa bieganie i szukanie czy to miejsc czy to sztućców, raz przychodzili po talerzyki by zabrać jak jeszcze było na talerzy, a raz leżały nawet 10min przy stoliku mity o sprzątanych codziennie pokojach, ręczniki musielismy rzucać przy drzwiach by je wymienili, korytarze zdarzało się że przez 2 dni były jakimiś plamami ubrudzone barmani nieraz humorzaści i czasem wydawało ise ze jest dla nich wazniejsze wytrzeć szklankę czy naszykować kubki niż podać browara pomimo dużej już kolejki niby lubią bardziej Polaków, ale nie widać potem tego bo preferują Ruskich (no chyba że dostają zielone) jeden basen był całe wczasy w remoncie uwaga są komary!!! ekipa animatorów co najmniej słaba, bez wyraźnych liderów którzy napedzają wszystkich do lepszej zabawy w hotelu dużo razy brakowało prądu, a na basenach nieraz jak chcieliśmy browara to słyszeliśmy - maszinu nierabotajet, zresztą automaty z cola i fantami także miały errory
  • 2.0
    lipiec 2012

    nie polecam tego hotelu!

    Nie polecam tego hotelu! Nikt nie poinformował nas o jednym basenie w remoncie. Do uzytkowania były 2 baseny: jeden olimpijski 180m głębokosci, dla dzieci więc odpada a drugi rekreacyjny miał 60 parasoli i ok 200 leżaków, co było zdecydowanie za malo dla ok 1500-2000 gości hotelowych.W rezultacie tego
    miesce na leżakach trzeba było zajmowac juz o 4 rano... ale co to za wczasy jak wstaje sie o tej godzinie... kpina w sumie. Jak ktos zgłosił obsłudze, ze nie ma lezaka, to ta zabierała je innym , mimo ze były "zarezerwowane" a wiec cos, np ręcznik na nich leżało... więc i to wczesne zajmowanie nic nie gwarantowało. Poza tym wiecznie brakowało napoi mimo opcji all inclusive, częśc drinków byla płatna, bardzo ubogie jedzenie w barkach przy basenie i ogólnie zniezbyt czysto. Uwaga tez na fiilny realizowane podczas wycieczek.Ja kupiłam na nurkowaniu z Wezyra film za 20 euro. Rezydent biura zachwałał, ze na filmie jest tylko jedna nurkująca para a reszta to ujęcia rafy ok. 30 min. Od rodziny 3 odobowej chciał podwójną opłate bo przeciez nurkowali w dwóch parach. A potem okazało się, ze na filnie są wszyscy nurkujący, kazdy po ok 3 mni i zadnej rafy. Czy to nie oszustwo? ja rozumiem, ze chcieli unikąć syt. w ktorej ktos kupuje jeden film i kopiuje potem dla wszystkich, ale i rodziny powyżej 2 osób tak naciągac? i to rezydent poważnego (chyba) biura
  • 3.0
    czerwiec 2012

    Hotel - o.k. / Jedzenie - straszne

    Hotel w części clubowej nie ma nic do zarzucenia, pokoje ładne i komfortowe. Restauracja clubowa i obsłu o.k. Jedzenie tragiczne, strasznie monotonne. Dla dzieci naprawdę trudno coś zorganizować. Obsługa w hotelu uprzejma i pomocna. Wszyscy animatorzy rozmawiają tylko po rosyjsku - TRAGEDIA !!! Dałbym
    mu 3+ maks 4 gwiazdki