Ocena klientów na podstawie 2 opinii

Lokalizacja: 2,5
Pokój: 2,5
Posiłki: 4,0
Basen: 4,5
Czystość: 3,0
Obsługa: 3,5
Średnia ocena 3.2

50% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
singli
Mocne strony:
basen, posiłki
Słabe strony:
lokalizacja, pokój
Klienci polecają hotel dla:
  • singli
  • miłośników życia nocnego

Opinie Klientów (2)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.0
    wrzesień 2016

    Od pierwszego do ostatniego wrażenia

    Hotelik jest polozony tuz przy glownej drodze w Kavos, slynacej z pubow, barow i imprez. Jest więc blisko wszedzie - sklepy, restauracje itd. pod samym nosem, ale i glosno. Jezeli ktos szuka ciszy i spokoju, do leniwego wypoczynku, prawdopodobnie w ogole nie powinien wybierac Kavos! Ale jesli traktujecie
    hotel jako miejsce wypadowe zeby zwiedzic piekna wyspe, bedzie to naprawde przyzwoity wybor.
    Hotel jest polozony ok 200 m od basenu (nalezacego do apartamentow Daskalos Complex), plazy, oraz baru na powietrzu w ktorym serwowane sa calkiem smaczne sniadania.

    Pierwsze wrazenie (przyjechalismy w nocy) pokoj zrobil nieszczegolne... Dziwny zapach, wyposazenie dosc podstawowe, zwlaszcza kuchni (typ- studencki,dwa palniki elektryczne, zlew, lodowka), lazienka rowniez malo efektowna... Natomiast z biegiem dni przekonalismy sie, ze
    A/ zapach pochodzil z krzakow jasminu i bazylii ktore rosna przy bardzo komfortowej werandzie, na ktorej mozna spedzac wieczory, zjesc kolacje czy napic sie wina.
    B/ w samym pokoju spi sie ok, jest poza tym czysto.
    C/ wlasciciel mieszkajacy tuz obok jest przesympatyczny, uczynny i pomocny.

    Ogolne wrazenia i wspomnienia z Korfu mamy bardzo pozytywne. Poznalismy swietnych ludzi, duzo zwiedzalismy, miejsce noclegowe, z wyjatkiem duzej ilosci komarow (zabierzcie zapas wszystkich srodkow przeciw nim) bylo dla nas ok.
    Nie polecam natomiast ludziom ktorzy jada zazwyczaj na all inclusivy i nie wysciubiaja nosa spoza hotelu. To nie dla Was! :)

  • 2.4
    lipiec 2016

    Źle

    Wielkie oszustwo. Inaczej wygląda to na zdjęciach a inaczej na miejscu.w ofercie jest inny hotel z łaski można kożystać z basenu. Zepsuliście mi wakacje. Dzięki. W takiej sytuacji było parę rodzin
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY