Ocena klientów na podstawie 7 opinii

Lokalizacja: 3,6
Pokój: 3,7
Posiłki: 3,7
Basen: 4,2
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,1
Średnia ocena 3.9

71% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
czystość, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Crystal Tat Beach w Travelplanet.pl

Termin:
28.10.2020 - 31.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 476 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (7)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.8
    lipiec 2019

    Proszę się zastanowić zanim dokonacie wyboru tego hotelu i biura TUI

    Byliśmy z trójką dzieci w lipcu 2019 r. i wszystko było ok do czasu kiedy wykupiłem wycieczkę tzw. rafting -fullday u rezydenta a w nocy przed wyjazdem 3 z naszej rodziny zaczęła źle się czuć: bóle głowy, brzucha, wymioty, biegunka. Żona rano przed wyjazdem ok. 1 godziny napisała smsa do biura z informacją
    że niestety nikt nie pojedzie, dostaliśmy smsa zwrotnego, że rezydent zostanie powiadomiony i że w razie czego będzie w hotelu ok. 12.00 i on nas pokieruje co dalej. Potem żona zadzwoniła do ubezpieczyciela przedstawiła sytuację i otrzymała wiadomość, że przyjedzie lekarz o godz. 11 do pokoju, mamy zapłacić mu 23 czy 24 euro i czekaliśmy o 11 poinformowano nas, że jednak lekarz nie przyjdzie bo nie wejdzie do hotelu bo oni nie wpuszczają z zewnątrz i że pod hotel przyjedzie samochód i zabierze do lekarza, mąż szedł na dół, syn już nie dał rady, ale pomimo chwilowego czekania nikt nie przyjechał a mąż poleciał do WC bo niestety przy tej przypadłości to trzymał się toalety. Potem zadzwoniliśmy znowu do ubezpieczyciela Pani była zdziwiona że nikt nie przyjechał kazała zadzwonić za chwile, okazało się, że owszem samochód podjedzie ale nie pod hotel ale pod szlaban całego hotelu przypomnę , że hotel położony był na wielkim obszarze i trzeba było iść kawałek. Ale jak iść jak ma się biegunkę i wymioty???? Ja nie wiem.....to jakaś paranoja. W końcu podziękowaliśmy bo jak udać się do lekarza nie mogąc do niego pójść . Pani powiedziała, że jej przykro ale ona nic nie może zrobić. Mało tego okazało się że rezydent też miał to gdzieś nawet nie podniósł tyłka z fotela jak mu o tym żona powiedziała, pytał tylko ale czego Pani ode mnie oczekuje, ja tu nic nie mogę ani nie pomógł dogadać się przy recepcji zapytać nic!!!!! A pieniądze za wycieczkę też powiedział że nie zwróci bo musiał by ze swoich a my mamy mieć zaświadczenie, że byliśmy chorzy więc pyta go żona no jak skoro tu nie przyszedł ale to nie jego już sprawa możecie państwo iść do lekarza hotelowego no będzie was to więcej kosztowało ale nic na to nie poradzę.... Gdybyśmy wiedzieli, że tak wygląda sytuacja to pewnie nie wybralibyśmy tego hotelu, to były tylko dolegliwości żołądkowe i sami poradziliśmy sobie a co gdyby było coś poważniejszego my mieliśmy 3 dzieci????!!!! A mało tego za rozmowy z ubezpieczycielem przyszedł super rachunek po powrocie plus pieniądze za wycieczkę bo niestety tych nie odzyskaliśmy plus 2 dni w łóżku. Po powrocie złożyliśmy reklamacje i poprosiliśmy o zwrot pieniędzy ale jak już byłeś i zapłaciłeś to teraz mają Cię w d...... dostaliśmy odpowiedz, że bardzo nam przykro, że nie był Pan zadowolony ze wszystkich świadczeń i usług, co było powodem do złożenia reklamacji, ale to nie oni są odpowiedzialni za wycieczki a ich rezydent tylko pośredniczy w tej transakcji.
    Mieliśmy 2 pokoje i musieliśmy biegać pomiędzy pokojami oddalonymi o 5 pokoi w innym korytarzu tak super było rodzinnie, bo przecież buro nie wiedziało że to rodzina... NIE POLECAM byliśmy już 2 raz z TUI , myślałam że obsługa rezydenta polskiego w drugim wypadku będzie lepsza, ale porażka i tym razem, podpisuję się wieloma opiniami, że to biuro podróży to porażka. A hotelu za tego lekarza nie polecam.
  • 4.2
    maj 2019

    Wszystko na miejscu, na wysokim poziomie.

    Hotel komfortowy, czysty, wszystko dostępne. Wyżywienie smaczne.
    Obsługa życzliwa.
  • 4.8
    kwiecień 2019

    Polecam dla wymagajacych

    Hotel i organizacja pobytu przez biuro coral travel i pośrednika travel planet spełniał nasze najwyższe wymagania. Byliśmy razem z dzieckiem. Czysto, elegancko, mnóstwo atrakcji w hotelu, duży resort, mnóstwo naturalnej zieleni, profesjonalna obsługa i bardzo życzliwy personel całego hotelu. Kuchnia
    z całego swiata, trafi do najbardziej wymagajacego podniebienia. Adekwatna jakość do ceny.
  • 3.5
    październik 2017

    HOTEL SWIETNIE POLOZONY ALE NIE NALEZA MU SIE 5 GWIAZDEK

    SERWIS DOBRY ALE JEDZENIE OKROPNE BEZSMAKOWE I MAŁY WYBÓR.NIE JEST TO JEDZENIE DLA EUROPEJCZYKÓW.
  • 4.0
    październik 2011

    dobry dla rodzin z dziećmi

    przyjazny hotel ,odpowiedni do wartości oferty ,trochę nużące menu ,sympatyczne rozwiązania rekreacyjne . Raczej polecam.
  • 4.0
    sierpień 2011

    Bardzo fajny Hotel !!

    Polecam ten Hotel dla rodzin z dziećmi. B. duża zielona przestrzeń, super animacje dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Baseny, obsługa, plaża - rewelacja.
  • 4.0
    czerwiec 2010

    Hotel Barcelo ogólnie nie wart tych pieniędzy.

    Ogólnie: Hotel to typowe naciągnięte 4 gwiazdki a pokoje na poziomie 3 gwiazdek. Wokół hotelu bardzo ładnie, plaża słaba, obsługa dobra. Wycieczki to jeden wielki shopping, gdzie byś nie pojechała to na sile cie na bazar zawiozą.
    Jakość/cena: Zdecydowanie hotel przepłacony
    i nie ma nic wspólnego z hotelami 5 gwiazdkowymi.
    Infrastruktura: jest wszystko czego trzeba choć aqua park powinien być bardziej rozbudowany i czynny dłużej niż 4 godziny.
    Pokoje: To największy minus hotelu, pokoje stare, brudne i zaniedbane. Sprzątanie codzienne, ale na odwal. TV to tragedia, programy i jakość beznadzieja. brak PL programów oprócz ViVY.
    Posiłki: Tu piątka z minusem, troszkę monotonni jest, ale wybór bardzo duży i bez niespodzianek po posiłkach.
    Basen: Dość fajny, średnia wielkość i czysto. Leżaki są tylko przy basenie trzeba walczyć o nie z PL i ruskimi. Plus za ręczniki tylko szkoda że niby prane ale śmierdzą.
    Czystość i obsługa: Tu hotel ma sporo do nadrobienia, jeśli chce mieć 5 gwiazdek, o ile na zewnątrz jest ładnie to sam hotel juz wymaga renowacji a pokoje remontów. Obsługa miła i nie żebra o napiwki. Barmani mili.
    Lokalizacja: Lokalizacja na końcu świata, wszędzie daleko. Najlepiej wogóle sie nie ruszać poza hotel - oprócz wycieczek oczywiście, taxi podwozi za duże pieniądze nie tam gdzie sie chce tylko tam gdzie oni maja swoje bazary.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY