Coralli Beach

Ocena klientów na podstawie 20 opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 3,5
Posiłki: 4,3
Basen: 4,6
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.1

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Coralli Beach w Travelplanet.pl

Termin:
30.09.2019 - 07.10.2019
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Cena za osobę: 1 290 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (20)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.5
    (wrzesień 2018)

    Na pewno nie wrócimy

    Zacznę od pozytywnych aspektów - piękna plaża, czysty basen, położenie obiektu, super pogoda w ostatnim tygodniu września, woda w morzu cieplejsza niż w basenie. Na pewno tam wrócę ale na pewno nie do tego hotelu i nie z tym biurem podróży. Uważam, że Grecos wprowadza ludzi świadomie w błąd - wykupiona
    oferta w hotelu o kategorii 3* z odpowiednią ceną na miejscu okazuje się, że podatek turystyczny jaki płacimy jest w kwocie 0,5 EURO za dzień co oznacza, że standard hotelu jest 1-2* (najniższa możliwy wymiar podatku). Pokój w jakim nas zakwaterowano dokładnie odpowiadał temu standardowi - góra 2 * (załączam zdjęcia). Wejście do obiektu, również nie zgadzało się z tym co prezentuje Grecos na swoich stronach (zdjęcia poniżej). Pokój co dzień sprzątany - nie mam zastrzeżeń. Pokoje z widokiem na morze położone są od strony ruchliwej drogi i od strony restauracji co oznacza duzy hałas, chyba że zapłacimy dodatkowo za klimatyzację i zamkniemy okna. Obsługa w restauracji miła, posiłki (te wykupione u Grecosa) zupełnie bez szału. Śmiało mogę powiedzieć, że jeśli chodzi o kolacje i mięsa (kurczak, jagnięcina) to wrzucają, to co się im nie sprzedało w restauracji. Dania, jakie restauracja serwuje klientom z menu restauracji są zupełnie inne. Ogólnie NIE POLECAM.
  • 3.2
    (wrzesień 2018)

    Bardzo mieszane uczucia

    Pogoda była cudowna, morze ciepłe. Z wielkich plusów to wszystko. Hotel nie jest 3*. Maksymalnie 1-2*. Restauracja przeciętna. Dania z menu organizatora wycieczki jak z baru mlecznego. Dania z karty nieco lepsze ale nadal rozczarowujące. Nie wróciłabym do tego hotelu po raz drugi. Region i pogoda genialna.
  • 2.7
    (wrzesień 2017)

    Inne spojrzenie

    Hotel jest położony przy ruchliwej ulicy.Z zewnątrz wygląda zachęcająco,niestety pokój który dostaliśmy to wczesny gierek.Jeżeli jeździłeś na kolonie w latach 80- tych i chcesz sobie przypomnieć jak było fajnie to miejsce jest właśnie dla ciebie.
    Poza tym wszechobecne mrówki, istne mrowisko.
    />W pokoju jest brudno.
    W opisie hotelu jest ,że jest to miejsce dla osób ceniących spokój.Niestety bliskość ulicy oraz tawerny powoduje to że do późnych godzin nocnych jest głośno.Co do jedzena,dostajesz kartę dań z której masz do wyboru śniadanie oraz obiadokolację.Porcje są małe.
    Ogólnie jest słabo, nie polecam.
  • 4.8
    (lipiec 2017)

    Najcudowniejsze wakacje w Grecji!

    Idealne miejsce na odpoczynek, kameralna atmosfera, bardzo mało ludzi, bez tłoku i hałaśliwych turystów. Jedzenie wyśmienite, ich kucharz to prawdziwy mistrz. Pokoje skromne, ale czyste. Czasami jakaś mróweczka się przechadzała, ale to normalne w takim gorącym klimacie. Wiszące łóżka z widokiem na morze
    za jedyne 8 euro- rewelacja! Do miasteczka 10 min drogi. Obsługa bardzo miła, przez cały pobyt dbała o nasz komfort. Chętnie wybierzemy się tam ponownie.
  • 4.0
    (lipiec 2017)

    Hotel fajny, obsługa i traktowanie średnie

    Byliśmy na Rodos na przełomie czerwca i lipca 2017 r. Pobyt trwał 14 dni i z tego też powodu dostaliśmy pokój z tarasem i widokiem na morze. Pokój znajdował się w drugiej części kompleksu. Sprzątanie pokoju codzienne, ale bardzo pobieżne.
    Widoczna była różnica w traktowaniu gości z Polski oraz
    gości z Anglii. Obok hotelu znajdowała się restauracja Palm Bay, gdzie wszyscy byli traktowani po równo, a jedzenie serwowane w niej było pyszne.
  • 4.7
    (czerwiec 2017)

    POLECAM - na pewno wrócimy

    W Coralli spędziliśmy 10 dni w czerwcu 2017r. Jest to miejsce godne polecenia dla osób które lubią kameralne hotele z bardzo dobrym jedzeniem i miłą obsługą. Dużym plusem jest bliskość morza z basenu, wystarczy zejść po kilku schodkach i już się jest na plaży :) Restauracja przeżywa prawdziwe oblężenie
    i przychodzą do niej również lokalni Grecy - jedzenie jest pyszne i typowo greckie. Obsługa oraz właściciele bardzo przyjaźni i sympatyczni - nastawieni do wszystkich pozytywnie. Jedynie do czego można się przyczepić to do dodatkowo płatnej klimatyzacji i standardów pokoji - nie należą one do najnowszych więc jeśli ktoś nastawia się na luksusy to niech przemyśli swoją decyzję, dla mnie ważniejsze było to, że mieliśmy widok na morze, pokoje były czyste i codziennie sprzątane, ręczniki wymieniane co 2 dni, a pościel co 3.

    Dodatkowo jeśli chodzi o lokalizację hotelu jest to świetna baza wypadowa na wycieczkę autem w zachodnią część wyspy, prócz tego jedynie kilka km jest do pięknego miasteczka Lindos, a do najbliższej miejscowości Pefkos ok. 10min pieszo

    Polecam bardzo i my na pewno tam wrócimy:)
  • 4.2
    (lipiec 2016)

    Podobało się 100% słońca , woda cudowna !!!

    Obsługa miła ,posiłki i kuchnia znakomita różnorodna . Jedyny mankament brak wieczoru greckiego , tak jak to jest organizowane w innych ośrodkach .
  • 5.0
    (lipiec 2016)

    Bardzo nam sie tam podobalo i napewno tam wrócime

    czysto,spokój
  • 4.4
    (czerwiec 2016)

    Pobyt zaliczam do udanych :)

    Hotel dla lubiących spokój i ciszę. Położony na skraju miasteczka. Bardzo smaczna kuchnia a obsługa
    restauracji fantastyczna. Basen z widokiem na morze bezcenny...
    Pokoje to późny Gierek, położone w budynku za ulicą, czyste - najsłabszy punkt to właśnie pokój, który dostaliśmy, cała reszta
    była ok.
  • 3.0
    (wrzesień 2015)

    Nigdy tu nie wrócę

    Hotel bez recepcji. Autokar z lotniska przywiózł nas o 1.30 w nocy. Nikt na nas nie czekał. Jedynie w restauracji był kelner, który przydzielił nam pokoje.
    Część pokoi nie ma ani balkonu, ani tarasu. Jest tylko wspólne podwórko dla kilku pokoi, żadnej intymności. Inaczej niż w ofercie - każdy pokój
    ma niby balkon lub taras. Pokoje odnowione skandalicznie, wszystko krzywe, zacieki farby, gołe żarówki bez żyrandoli, w łazience brak haczyków na ręczniki, w kabinie prysznicowej na wysokości głowy wystawały kable elektryczne...
    Serwis sprzątający to 1 osoba, w porywach dwie (przez 3 godziny dziennie). Do wysprzątania 27 pokoi dziennie, pranie i inne obowiązki. Praca od 6 rano do północy (za 700 EUR, przy miejscowych cenach to głodowa pensja).
    Sklep czynny od rana do prawie 23, w asortymencie wszystko, czego potrzeba. Obsługa miła i wciąż zapłakana, zastraszana przez właścicielkę (pensja 900 EUR).
    Restauracja pięknie urządzona, serwuje dania najpyszniejsze na świecie. Kelnerzy pochodzą z Albanii, mili i uczynni, dostają grosze za ciężką pracę (700-900 EUR za kilkanaście godzin dziennie).
    Basen bardzo ładny, czysty, z widokiem na morze, bez zarzutu.
    Plaża miejscami piaszczysta z odrobiną skał i betonu, kilka łach czystego piasku pozwala na kąpiel bez butów ochronnych. Woda czysta, przejrzysta, bardzo ciepła.
    Nad wszystkim czuwa rodzeństwo, siostra i brat. Siostra, czyli Pani Xambika, szczerzy zęby do turystów, a gdy nie patrzą, to zaczyna "ustawiać" personel. To niesamowite, jak właściciele potrafią w obecnej sytuacji wyzyskiwać emigrantów. Słyszałem już tyle gróźb natychmiastowego wyrzucenia z pracy, że każdy posiłek stawał mi w gardle. Kto zna angielski i umie patrzeć tak, że widzi, nie ma tam czego szukać. Depresja murowana.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY