Ocena klientów na podstawie 42 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,3
Basen: 3,7
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.2

92% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
posiłki, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Concorde Moreen Beach Resort & Spa w Travelplanet.pl

Termin:
25.08.2020 - 01.09.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 629 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (42)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Było ok, ale mocno się zastanowię czy tam wrócę.

    Uważam że złote lata tego hotelu już minęły.Jeśli nie jesteś z Włoch,lub europy zachodniej, to jesteś traktowany jak ktoś gorszy i tylko solidne napiwki mogą nieco poprawić twoja sytuację. Mieszkaliśmy w budynku nr 15 od ogrodu i co rano śmierdziało szambem (obsługa rezydentce tłumaczyła że to oprysk
    na rośliny ma taki zapach) , co drugi dzień wieczorami dymili czymś roślinność i trzeba było ewakuować się z balkonów. Nie wiem może to standard, ale mi się nie podobało.
    Sprawę rekompensowało jedzenie- było bardzo dobre, i zróżnicowane. Podczas naszego pobytu tylko dwa razy na 12 dni było można legalnie wejść do morza bo była żółta flaga,pozostałe dni czerwona- czyli na własne ryzyko, ale dzięki temu można było popływać z delfinami, które aż 5 razy odwiedziły naszą zatoczkę- to było super i nikt się tego nie spodziewał.
    Z innych spraw, to potwierdziły się opinie o upierdliwym gościu, który namawiał i to wielokrotnie na SPA, mogę dodać że przedstawił się jako Ahmed 1- był bezczelny i namolny, natomiast jego przeciwieństwem był pan sprzątający pokój. Natomiast gdybym tam chciał wrócić to tylko dzięki takim osobom jak Mahmod ze stołówki, zawsze uśmiechnięty, miły, lubiący żarty i uczynny. Można powiedzieć, że mamy nowego przyjaciela. Reasumując hotel może dobre 4, do piątki nawet tej egipskiej daleko.
  • 4.7
    sierpień 2019

    Podobało się nam

    Byliśmy w z dwójką dzieci ( 13 i 10 lat). Hotel dla ludzi którzy cenią sobie spokój. Jeżeli ktoś oczekuje atrakcji dla dzieci, aquaparku itd to nie ten obiekt. Hotel w cenie adekwatnej do usług. Położony w bardzo ładnym i zadbanym ogrodzie. Ogrom roślinności zachwyca. Na terenie hotelu dwa duże baseny,
    bar przy basenie i jednocześnie jest to bar dla plaży. Plaża zadbana, piaszczysto-żwirowa. Leżaki niestety tylko rano, już po śniadaniu mała szansa na znalezienie wolnego leżaka.
    Jedzenie jak dla nas ok. Każdy znalazł coś dla siebie. Dla tych co nie chcą eksperymentować codziennie dostępny makaron(spagethi, caneloni itp). Z naszej czwórki nikt nie zachorował mimo tego, że jedliśmy wszystko i nie zbyt przejmowaliśmy się sugestiami aby szczególnie uważać na owoce czy warzywa myte w bieżącej wodzie. Właściwie to z Polaków z którymi rozmawialiśmy podczas pobytu to nikt nie zachorował. Co może wskazywać na ok warunki higieniczne. Według mnie jak na Egipt to było bardzo czysto.
    Jedynym minusem jest mała ilość dostępnej wody butelkowanej w pokojach , można ją sobie dolewać z dystrybutorów ale w przypadku czteroosobowej rodziny to trochę męczące. My kupiliśmy sobie większą ilość jednorazowo.
    Jeżeli chodzi o zakupy to nie jest łatwo poza hotelem gdyż jest to hotel, pustynia i długo nic. Zupełnie inaczej niż w Hurgadzie. Sklepy tylko hotelowe a najbliższe w Port Ghalib do którego trzeba dojechać.
    Wieczorne animacje takie sobie. Brakowało jakiejś większej atrakcji. Animatorzy robili za wszystko, taniec brzucha, fakir, tańce latino itp:)
    Ogólnie my polecamy ten hotel i moglibyśmy tam wrócić
  • 3.2
    czerwiec 2019

    opinia

    Pobyt uważam za udany.
    Rafa to główna atrakcja. Zarówno ta przy plaży jak i ta dostępna z molo warte obejrzenia.
    Niestety musze potwierdzić kilka wcześniejszych negatywnych opinii.
    Te 5 gwiazdek to nie wiem według jakich kryteriów jest przyznawane. Dla mnie mocne 4, ale nie więcej.
    />Hotel swoje lata świetności ma już za sobą.
    Dla 4 osób tylko 3 komplety ręczników. Sprzątanie też na niskim poziomie jak na 5 gwiazdkowy hotel. Piasek rozsypany na stoliku „przeleżał” trzy dni. Jedna butelka na 4 osoby wody dziennie.
    Brak możliwości regulacji klimatyzacji (jest tylko opcja włącz/wyłącz) co w nocy jest uciążliwe ze względu na głośne działanie.
    Jedzenie bardzo monotonne i mało urozmaicone. Alkohol bardzo kiepski. Piwo nalewane z butelki do małych kubeczków i do tego bardzo często ciepłe. Bar tylko przy basenie i w lobby.
    Barman przy basenie pracuje za karę, zamawiający czuje jak intruz. Po czym z wielką łaską dostaje zamówiony napój słysząc przy tym jakieś niezrozumiałe mamrotanie barmana „pod nosem”.
    W dystrybutorach samoobsługowych tylko rozwodniona cola i 7up. Soki trzeba zamawiać, więc dziecko samo się nie obsłuży a ze względu na wysokość baru ciężko mu zamówić.
    O godzinie 8 rano brak wolnych leżaków przy basenie, a na plaży tylko klika wolnych. Dziwne jest to, że część leżaków przy basenie mimo, że zarezerwowana to przez pół dnia jest nieużywane przez nikogo.
    Codziennie Ci sami naganiacze i codziennie namawiają na to samo mimo wcześniejszej odmowy. W przypadku odmowy są napastliwi i obrażeni (najgorszy jest facet od quadów). Niestety nie ma obiecanych w opisie kartek „Proszę nie przeszkadzać”.
    Bogaty plan animacji wywieszony, ale niestety nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Poziom występów bardzo niski, czasem wręcz żenujący. Animatorzy nie wykazują zainteresowania prowadzeniem zajęć, a jeżeli już w coś się zaangażują to tylko na chwilę.
    Animatorzy wymuszają na gościach wystawianie opinii pozytywnych na forum, do tego stopnia, że nawet angażują w to dzieci.
    Z atrakcji poza animacjami jeden zepsuty stół z piłkarzykami ustawiony na zewnątrz w samym słońcu, obok sfatygowany stół do tenisa z rakietkami nienadającymi się do gry.
    Stół do billarda ustawiony w lobby wciąż zajęty, tworzy się ”Komitet Kolejkowy”.
    Wycieczki organizowane przez Itake bardzo drogie, na miejscu organizatorzy są niedużo tańsi. Ze względu na dużą odległość od miasta, brak konkurencji.
    W sklepikach hotelowych bardzo drogo i brak możliwości „słynnego targowania się”(albo kupujesz albo nie).
    Na pochwałę zasługują młodzi kelnerzy w jadalni i niski barman w lobby (ulubieniec dzieci).
    WIFI działa w miarę na terenie hotelu.
    Na szczęście pobyt przebiegł bez większych niemiłych przygód.
    Pogoda i rafa zrekompensowały niedociągnięcia.
  • 4.2
    maj 2019

    Ogólnie spoko

    Byliśmy 12 dni w maju. Jak dla Egiptu zdecydowanie za dużo, po 7 dniach juz nam się zaczęło nudzić a po 10 chciało się wrzucić do domu :)
    Hotel jest czysty i dobrze utrzymany, standard raczej nie 5 gwiazdek a mocne 4 (ale Egipt ma swoją klasyfikacje :) ).
    Z mocnych stron - rafa koralowa przepiękna,
    bardzo czysto, pokój również czysty, sejf oraz klima;
    Z słabych stron - animacja 1/5, posiłki 3/5 (spoko ale cały czas prawie to samo), obsługa 3/5 (są uśmiechnięci, ale każdy dosłownie wymaga napiwki, a niektórzy zwracając resztę odrazu o 1$ mniej nawet nie pytając); oraz dużo czepiających się Arabów chodzących po terytorium hotelu i sprzedając swoje usługi, potrafią po 10 „nie, dziękuję” dalej stać i opowiadać o masażach / salonach piękności itd.
  • 5.0
    marzec 2019

    to był nasz 4 raz w tym hotelu

    hotel kameralny, piękna rafa (mureny, żółwie, niekiedy delfiny) , dwie plaże w tym jedna dla dorosłych, z dala od animacji ;). Przepiękny ogród. Czysto i schludnie.
    jedzenie OK- nigdy się nie struliśmy.
    obsługa super- kilkanaście osób z obsługi pracuje od początku naszych wypadów do Concorde
    - czyli od ok. 5 lat.
    bardo miło nam się tam wraca.
    hotel znajduje się w bliskiej odległości od miejsc w których można podziwiać krowy morskie. na miejscu znajduję się całkiem sprawna baza nurkowa.
  • 4.8
    luty 2019

    Polecam na wakacje bez dzieci

    Hotel bardzo czysty, obsługa na najwyższym poziomie, cisza i spokój, można wypocząć, hotel dla osób ceniących sobie odpoczynek bez dzieci i hałasu
  • 4.5
    listopad 2018

    Bardzo mi się podobało

    Świetny hotel, czysto, przestronne duże pokoje, obsługa bardzo miła.
    Plaża również spełniła nasze oczekiwania. Polecamy za równo dorosłym jak i rodzinom z dziećmi (duży kącik zabaw). Jedzenie dobre , lecz po tygodniu wszystko smakowało tak samo.. i jeden minus za to że w basenie miała być woda
    podgrzewana , lecz niestety była zimniejsza niż w morzu przez co basen był pusty.
  • 3.3
    październik 2017

    Przyzwoity hotel

    Pobyt - połowa października, temperatura 27/28 stopni + mocny ciepły wiatr
    Pokój - na plus: dużo przestrzeni, jasne ściany, brak robactwa (zagazowywane codziennie na zewnątrz przez obsługę); na minus: zniszczona (ale czysta) pościel, po przyjeździe zastaliśmy brudny stolik i niezbyt czystą podłogę
    w pokoju (nie odkurzana, z włosami). Pomimo codziennego sprzątania stolik został umyty przeze mnie, pościel nie była zmieniana (to akurat mi nie przeszkadza), z ręczników hotelowych nie korzystam. Klimatyzacja głośna, w październiku w nocy nie jest konieczna, ale w letnich miesiącach nie wyobrażam sobie spać przy takim hałasie. Łazienka przestronna, ale dosyć ciemna, kosmetyki uzupełniane przez serwis, jest suszarka do włosów.
    Recepcja - uprzejmi, choć próbowali naciągnąć na zapłatę za zawartość całego minibaru, mimo, że skorzystaliśmy z 20%.
    Wyżywienie - smaczne śniadania, duży wybór potraw, do wszystkiego dodają podobne przyprawy, więc po paru dniach wszystko smakuje podobnie. Pyszne frytki, słaba pizza, spaghetti robione na bieżąco, do wyboru również ryby i owoce morza. Przekąski między posiłkami dostępne przy basenie - kanapki, frytki. Drinki - bardzo mocne w barze w lobby, piwo z butelki, do wyboru również wino. Napoje słodkie oryginalne w restauracji głównej, ale przy basenie są słabe podróbki.
    Sklepy z pamiątkami w hotelu - całkiem wystarczające, do mocnego targowania - z ceny wyjściowej dla frajerów 90 dolarów kupujemy za 30.
    Basen - czysta, zimna woda, dosyć płytki.
    Plaża - molo + plaża żwirkowa, konieczne buty do wody. Materace na leżakach nieco zdezelowane, ale leżaki i ręczniki zawsze dostępne (październik). Woda ciepła i czysta, wchodząc do morza do kolan można spotkać kolorowe rybki i elementy rafy. Dobre warunki do snoorkowania i nurkowania.
    Z animacji - stretching, siatkówka, aqua aerobik.
    Obsługa - w restauracji głównej część kelnerów nastawiona permanentnie na napiwki, część wykonuje swoją pracę bez takich oczekiwań. Wszyscy uprzejmi, trochę za szybko sprzątają posiłki (czasem w trakcjie jedzenia). Światna obsługa kelnerska przy basenie/na plaży.

    Ogólnie hotel na 3 i pół*** jeżeli chodzi o standard pokoi, 4 i pół **** wyżywienie i alkohole, plaża 5***** pod wodą, *** jako wybrzeże. Nie dla imprezowiczów, bardziej do szukających spokojnego i podwodnego wypoczynku.

  • 2.0
    sierpień 2017

    Złodzieje i oszuści

    Z hotelowego sejfu wyjęto mi 50 eur i 50 dolarów. A przy przyjeździe zakwaterowano mnie w pokoju od zaplecza, pomimo iż zapłaciłem Travelplanet 1000 zł więcej za pokój od morza i miałem to w umowie. Oni powiedzieli, że polskiego nie znają i o niczym nie wiedzą. Dopiero łapówa 20 usd podziałała. o innych
    atrakcjach jak wyrzucenie z opłaconej kolacji, jak szczury w nocy w ogrodzie nie wspomnę. Walka o leżaki, na ręczniki czekanie w upale przez 20 min Sir. 20 min = 1 h. To nie jest 5 gwiazdek ale wg naszych standardów dwie. Terakota na podłodze. Sikający na wszystkie strony prysznic.
  • 5.0
    lipiec 2017

    Hotel warty polecenia

    Właśnie wróciliśmy z hotelu Concorde szczerze mogę polecić rafa piękna obsługa na najwyższym poziomie,animację wypadają trochę gorzej jest czterech animatorów ale tylko Zak robi cała robotę.W hotelu jest czysto i dużo zieleni pokoje dość ładne zawszę można się do czegoś doczepić ale w końcu tam się
    tylko śpi najważniejsze że są czyste.POLECAM!!!!!!
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY