Excelsior Ocena: 4/5 Chorwacja, Kvarner, Lovran
Hana V.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 29.7. - 4.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023
Byliśmy bardzo zadowoleni z tego hotelu i chcielibyśmy go jeszcze kiedyś odwiedzić.
Byliśmy bardzo zadowoleni z tego hotelu i chcielibyśmy go jeszcze kiedyś odwiedzić.
Zakwaterowanie
Zakwaterowanie było gustowne, ładnie urządzone. Łazienka jest nieco starsza, ale nadal ładna. Piękny widok na morze, baseny, super. Jedynym mankamentem hotelu jest parking - hotel dysponuje ograniczoną liczbą miejsc parkingowych w garażu, aw okolicy jest ich mało ze względu na ilość hoteli i restauracji. A także palenie na zewnątrz i na balkonach.
Wyżywienie
Jednym słowem świetne! I bogaty. Wszystko, czego próbowaliśmy, było doskonałe. Obiady były powtarzane bardzo minimalnie przez cały tydzień. Mogłem się do tego przyzwyczaić :-) Dużym plusem była restauracja w hotelu, więc nie trzeba nigdzie jechać na lunch z obiadokolacją.
Obsługa w hotelu
Programy animacyjne dla dzieci, fitness, wellness, wieczorna muzyka na żywo, dyskoteka dla dzieci lub jakiś występ. Personel był zawsze niesamowicie miły. Sprzątanie w pokoju to oczywistość, wszędzie było czysto.
Plaża
Kolejnym mankamentem były wszechobecne schody. Daleko można zajechać tylko powozem. Ani nawet hotelowej plaży, która wkrótce znalazła się w cieniu. O wiele ładniejsza plaża znajduje się około 15-20 minut spacerem od hotelu wzdłuż głównej drogi w kierunku Medveja, tam była stopniowa, łopatkowata z kamykami, przyjemna również do nurkowania. Tam podobało nam się najbardziej.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
Milan V.
Niezweryfikowana opinia Data pobytu 25.7. - 31.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023
Ogólnie oceniamy ten hotel negatywnie, ponieważ usługi hotelowe nie odpowiadały jego jakości i nie można było zaparkować za darmo lub przynajmniej za akceptowalną cenę na hotelowym parkingu. Jednocześnie sami pracownicy nie wywiązywali się z obowiązków, za które płacili nam za codzienną zmianę pościeli, np. nieuzupełnianie papieru toaletowego, 2 ręczniki na 3 osoby.
Ogólnie oceniamy ten hotel negatywnie, ponieważ usługi hotelowe nie odpowiadały jego jakości i nie można było zaparkować za darmo lub przynajmniej za akceptowalną cenę na hotelowym parkingu. Jednocześnie sami pracownicy nie wywiązywali się z obowiązków, za które płacili nam za codzienną zmianę pościeli, np. nieuzupełnianie papieru toaletowego, 2 ręczniki na 3 osoby.
Zakwaterowanie
Nie byliśmy bardzo zadowoleni z noclegu, bo ten hotel ma 4 gwiazdki, ale już na drugi dzień po pobycie przy zmianie pościeli nie uzupełnili papieru toaletowego i mimo że w pokoju były 3 osoby pokój, od drugiego dnia wakacji otrzymywaliśmy tylko 2 ręczniki dziennie. Nieuzupełniany papier toaletowy również powtarzał się kilka razy podczas wakacji.
Wyżywienie
różnorodny
Obsługa w hotelu
Nie byliśmy zadowoleni z usług hotelu, ponieważ nawet gdy przyjechaliśmy do hotelu pierwszego dnia, nie pozwolili nam stanąć przed hotelem, aby się zameldować i zabrać bagaże z samochodu. W ogóle nie można zaparkować przed hotelem, hotel pobiera opłatę w wysokości 17 EUR za DZIEŃ za taki lub podziemny parking.
Plaża
Hotel posiada własną małą plażę z parasolami - klasyczną betonową. Niedaleko hotelu znajduje się publiczna plaża, na której można położyć się na ziemi lub zapłacić za leżaki i parasole. Niestety, pracownicy wciąż żądali zapłaty za cały dzień, nawet gdy ludzie przychodzili o szóstej wieczorem.
Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate
od 429 zł za os.