Ocena klientów na podstawie 1 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 1,0
Posiłki: 5,0
Czystość: 1,0
Obsługa: 2,0
Średnia ocena 2.6

0% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
Nikt nie polecił jeszcze tego hotelu
Mocne strony:
posiłki, lokalizacja
Słabe strony:
pokój, czystość

Sprawdź ofertę hotelu Castello Village w Travelplanet.pl

Termin:
25.08.2020 - 28.08.2020
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 1 465 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (1)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.6
    wrzesień 2017

    Nie polecam

    Jestem bardzo zawiedziona pobytem w hotelu Castello Vilage na Krecie. Nie wiem kto i za co przyznał im 4 gwiazdki. Poza tym, że sam hotel jest nowy i ładnie wygląda na pierwszy rzut oka i że jedzenie jest bardzo smaczne i urozmaicone nie widziałam plusów. Po pierwsze umieszczono nas w mikroskopijnym
    pokoju w którym można było dostać klaustrofobii (wydaje mi się, że w hotelu 4 gwiazdkowym wogóle takich pokoii nie powinno być). Gdy poprosiliśmy o zmianę pokoju to musieliśmy za to dopłacić (w ofercie wycieczki nie było mowy o różnych standardach pokoii i opcji wyboru). Zaprowadzono nas do pokoju, w którym w zwłaszcza w łazience podłoga była brudna. Czystość pozostawiała wiele do życzenia. Nie mówię już o myciu podłóg codziennie ale chociażby zamieceniu podłogi. Włosy na podłodze w łazience czy pokoju i nawet na poduszce po pościeleniu łóżka przez obsługę hotelową to był standard. Kieliszki do wody i wina niedomyte i z odciskami palców-standard. Tuż przed wyjazdem musiałam skorzystać z toalety w głównym holu, schodząc z recepcji do jadalni i przykry zapach z tegoż przybytku aż odrzucał.
    Jeśli chodzi o posiłki-my mieliśmy wykupione wakacje z opcją HP-śniadania i obiadokolacje. O ile do śniadań nie mam zastrzeżeń to do drugiego posiłku owszem. Przysługiwało gościom bowiem jedynie jedzenie natomiast za jakiekolwiek napitki (nawet wodę) trzeba było zawsze dodatkowo płacić). Wydaje mi się to mocno naciągane i szczerze powiem, że nigdy się czymś takim nie spotkałam. Napomknę tutaj, że jeśli chodzi o przygotowywanie stolików, ich sprzątnięcie i nakrycie to tylko pierwsi goście mogli być zadowoleni. Jeśli ktoś przychodził później to miał problem ze znalezieniem czystego stolika. Obsługa była bardzo opieszała. Nie należę do osób wymagających i narzekających ale wydaje mi się, że nie zapłaciłam za moją wycieczkę mało a o wiele lepsze warunki zawsze miałam zagwarantowane w hotelach o niższym standardzie.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY