Caribbean World Soma Bay

Ocena klientów na podstawie 31 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 4,5
Posiłki: 4,2
Basen: 4,3
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.4

87% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
czystość, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • aktywnych
  • osób niepełnosprawnych
  • par

Sprawdź ofertę hotelu Caribbean World Soma Bay w Travelplanet.pl

Termin:
08.06.2019 - 15.06.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 039 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (31)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (marzec 2019)

    Bardzo nam sie podobało

    Pierwszy wyjazd do Egiptu 14-21 marca. Pogoda była w kratkę, polecam zabrac polar, apaszke na szyje, bo wietrznie, wieczorami chlodno. Woda w morzu zimna, w basenie podgrzewana-super. Posiłki różnorodne, nie ma co wybrzydzać. O tej porze roku liczba gości "komfortowa". Polecam masaż, my wynegocjowalismy
    6 za 100Euro. Godzinne. Skorzystalismy z restauracji włoskiej i arabskiej, polecam. Pokoje b duze, chyba 4 duze łózka w kazdym; dla osób z problemami ruchu polecam przy rezerwacji prośbę o pokoju na parterze, na tzw ground floor. My padaliśmy już ok. 20.00-21.00 wiec nie korzystalismy z wieczornych atrakcji. Kompleks na początku wydaje sie duzy, ale juz następnego dnia oceniłam ze jest ok i nie zmieniałam pokoju choć na wstępie wyraziłam takie zyczenie. bylismy po środku, tzn. pomiedzy głównymi budynkami z restauracją i lobby, a plażą, z basenem na przeciwko, wiec ok. Lunche w restauracji przy plazy. Napoje, piwo jasne, dla mnie ok, lepsze niz w Grecji. Wódka, lokalna, miałam wrażenie ze tak samo smakuje jak lokalny dżin, smak jałowcówki. Sugeruje wziąc przynajmniej kilkanascie dolarów na napiwki. Na plazy (ustawiają łózka, wymieniają ręczniki), przy barze (barman nie kreci nosem, przynosi nawet drinki osobiście), od czasu do czasu dobrze dac 1-2 dolara. Ci ludzie sa na pensji, kazdy dolar to dla nich zarobek "na czysto". Ale i bez napiwków jest ok. Na lotnisku troche zamieszania, bo trzeba było najpierw wykupić wize, potem wyszukać wzrokiem gościa z nazwą Exim tour, który wreczy wam karteczkę do wypełnienia: nazwisko, imię, date urodzenia i nr paszportu, nic wiecej nie potrzeba. kartkę włózcie do paszportu tam gdzie wklejona jest wiza (25dol) i stancie w dlugiej kolejce do okienka, nie wiem chyba strazy granicznej. przejdziecie i bedzie czekal na was rowniez przedstawiciel biura, ktory po polsku powie wam gdzie stoi bus do naszego hotelu. Radze wziać dolary, bo mam wrazenie ze dla tubylców dolar i euro maja taka sama wartość. Zadnych problemów jelitowych, oczywiście podstawowe zasady zachowane, tzn. nie pijemy wody z kranu, zęby myjemy woda butelkowaną. Ja myłam z kranu i nic mi sie nie przytrafiło, ale lepiej byc przezornym. codziennie dostaniecie świezą wodę butelkowaną, 2x1,5 litra na 2 osoby. na wyjazd dostaniecie prowiant: soczek, woda, 2 kanapki, 4 ciasteczka, 2 owoce jablko i mandarynka, wystarczy, nie bierzcie jedzenia z kolacji. my wyjezdzalismy w nocy wiec prowiant dostalismy. info nt wyjazdu otrzymalismy do pokoju, po polsku. Internet, radze kupic na lotnisku chyba bardziej sie opłaca. ja miałam ze sobą telefon bez karty, kt przy zakupie na lotnisku 2GB - 10dol, sprzedawca mi aktywował. czytac ksiazke online i korzystac z messengera moglismy z mezem przez 4 dni, potem on musiał dokupic w hotelu, drozej i tylko dla 1 osoby. wiec chyba lepiej na lotnisku za 20 dol. Polecam, ja planuje jeszcze odwiedzic do miejsce.
  • 5.0
    (grudzień 2017)

    Super

    Biorąc pod uwagę mała ilość turystów w porównaniu do lat poprzednich, w tym hotelu jeszcze pozostało życie. Była to Nasza 9 podróż do Egiptu, zawsze inny hotel. Caribbean world jest to jeden z lepszych hoteli, nawet w czasie przestoju turystycznego w Egipcie. Obsługa, restauracja oraz atrakcje dla turystów
    pozostały na dobrym poziomie. Polecam. Chętnie wrócimy do tego hotelu.
  • 3.3
    (wrzesień 2017)

    NIE ZACHWYCA

    Hotel zdecydowanie zasługuje na 4*my już tam nie wrócimy, jedyny plus to całkiem dobre jedzenie oraz pogoda ;-)
  • 3.8
    (sierpień 2017)

    zapewne już tam nie wrócimy sam hotel znajduje się dość daleko od Safagi i nie ma możliwości dojść spacerem do jakiejkolwiek miejscowości

    hotel raczej zasługuje na kategorię 4 +
  • 4.0
    (czerwiec 2015)

    udane wakacje :-)

    Hotel położony daleko od Hurghady jednak wszystko posiada na swoim terenie. Jedyne miejsce, którego nie polecam to jest apteka...może nas bardzo negatywnie zaskoczyć cenami. Najlepiej wszystkie niezbędne leki zabrać z domu albo korzystać z pomocy rezydenta.
    Pokoje są przestronne i przede wszystkim
    czyste. Teren hotelu piękny zielony ogród zaś dookoła pustynia z górami w tle. Obsługa na najwyższym poziomie...szybka, sprawna i bardzo uprzejma.
    Hotel mimo tego, że jest dość dużym obiektem jest miejscem cichym i spokojnym.
    Dorośli i dzieci znajdą tu coś dla siebie: plaża przy hotelu, baseny, mini aqua park, animatorzy, którzy starają się sprawić aby pobyt nie był nudny zarówno w dzień jak i wieczorem.
    Kuchnia smaczna aczkolwiek monotonna. Trochę za dużo gości zza wschodniej granicy, którzy już o 5 rano zajmują leżaki przy plaży... ale kto by się nimi przejmował ;-) pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku
  • 4.0
    (czerwiec 2015)

    dobry, ale bez szału...

    plusy: ładny ogród, dobra animacja, dobre jedzenie - czasami owoce morza, jagnięcina, ładna plaża (także zejście do morza). minusy - pokoje z widokiem na morze to tylko boczny widok na morze, a konstrukcja balkonu zasłania widok w pozycji siedzącej, mało barów - kolejki, czasami niemiła obsługa, mało
    stanowisk na kolacji - kolejki, odwieczne problemy z lodem do drinków. ogólnie - jednak na plus
  • 5.0
    (sierpień 2013)

    Hotel wart polecenia

    Hotel rewelacyjny w szczegolnosci dla rodzin z dzieciaczkami. Duzy kompleks na tereneie ktorego znajduje sie wszytsko co potrzeba. Oddalony daleko od HRG ale to w niczym nie przeszkadza. Profesjonalni animatorzy (ale nie nachaalni!) umila czas kazdemu. Jedzenie smaczne, duzy wybor. Pokoje wspaniale.
    Malo rosjan co jest zaleta szczegolnie w HRG. Naprawde polecam.
  • 4.0
    (maj 2013)

    Było fajnie ale czy do tego hotelu wrocimy to moze niekoniecznie ale do Egiptu na pewno!!!

    Ogólnie hotel można polecic ale nie dla gosci wymagajacych!!!W hotelu przebywa około 90% gosci za naszej wschodniej granicy a ich kultura, sposob zachowania itp. naprawde daleko odbiega od oceny pozytywnej... Jedzenie w restauracji glownej paskudne ,brak owocow , desery były wydzielane masakra!!!!Cześc
    hotelowa tj. lazienki ,pokoje ok.Baseny ok.Plaza mala i tłoczno troszke powiem smierdzaca bo obok jest stajnia z koniami!!!Obsługa hotelowa ok.Animacje w miare ciekawe.Duzo zieleni ktora dodaje uroku...
  • 4.0
    (grudzień 2012)

    Hotel godny polecenia.

    Bardzo nam się podobało,świetny zespół animacyjny , szereg zabaw i konkursów, świetni kucharze, zawsze coś smacznego i szczególnego było na posiłki. Trzy śiwtne restauracje tematyczne Włoska z pizzą, Francuska z Befsztykiem i BBQ ze śiwtnymi potrawami z grila.
  • 4.0
    (marzec 2012)

    Jest spoko - polecam dla rodzin z dziećmi

    Czysto, zielono, wszedzie bary z jedzeniem i piciem
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY