Ocena klientów na podstawie 35 opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 4,2
Posiłki: 2,9
Basen: 4,2
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.1

80% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Caretta Island w Travelplanet.pl

Termin:
03.10.2019 - 10.10.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 975 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (35)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.3
    czerwiec 2019

    Bez szału

    Hotel co najwyżej trzygwiazdkowy. Za te pieniądze nie polecam. Położenie ok, blisko plaża. Baseny ok. Pokoje w porządku w nowych budynkach. Animacje grecosa bardzo słabe. I niestety fatalne jedzenie. Często na granicy świeżości. Nasze dzieciaki schudły tam po 1 kg 😂 także jeśli chcecie się odchudzić
    to polecam 😂
  • 4.8
    czerwiec 2019

    Bardzo nam się podobało, super hotel.

    Hotel super, recepcja ok, stołówka spoko. Pokój dostaliśmy w skrzydle hotelu oddanym w tym roku w maju więc wszystko nowe, basen super (codziennie sprzątany) każdy znajdzie atrakcję dla siebie. Animacje po polsku (Klub OPA). Bar kelnerzy wszystko na wysokim poziomie. Hotel zlokalizowany w spokojnej
    części do centrum tętniącego życiem 5 minut spaceru, hotel zlokalizowany blisko plaży jakieś 100 m, dodatkowym atutem jest fakt że na owej plaży żółwie caretta caretta składają jaja. Plaża jest częścią Parku Narodowego więc zamykana jest na noc, wieczorne spacery po plaży mogą okazać się zaskakujące... POLECAMY TEN HOTEL
  • 4.3
    czerwiec 2019

    Hotel idealny dla rodzin z dziećmi

    Pobyt w hotelu czerwiec 2019. Hotel odnowiony. Pokoje ładne, czyste, funkcjonalne, zadbane. Ładne nowe łazienki (duży, szeroki, przeszklony prysznic). Bardzo wygodne łóżka. Klimatyzacja sprawna. Teren wokół hotelu zadbany. Bardzo dużo zieleni, oddalony od głównej drogi. Raj dla rodzin z dziećmi - dużo
    atrakcji, oraz basen przeznaczony dla dzieciaków. Nie ma problemu z dostępnością leżaków, jak i zarówno parasoli. Zawsze dało się coś zorganizować. Goście w 90% to Polacy, rodziny z dziećmi. Jako pobyt pary brak atrakcji dla starszych co dla niektórych może być minusem. No i kuchnia. Tutaj ogromny minus (dlatego 4, a nie 5 gwiazdek opinii) Jedzenie monotonne, często po prostu nie smaczne. Śniadanie są chyba najgorszym posiłkiem. Dwie wędliny do wyboru, które odstraszają. Zimna jajecznica, bardzo mało warzyw i owoców. Bar od 11 do 23. Wszystko podawane w plastiku. Hotel sam w sobie zasługuje na ****, ale niestety jedzenie znacznie podważa opinię. Co do otoczenia plaża dosłownie 100m od hotelu. Woda cieplutka i czysta, plaża długa i szeroka, natomiast piasek nie zachwyca - wymieszany piach z ziemią. Do centrum Kalamaki 10 minutek spacerkiem. Z centrum autobusem miejskim można dostać się w inne zakątki wyspy (Zakynthos, Laganas, Bana Beach), chociaż autobusy nie kursują według rozkładu jazdy. W hotelu obsługa bardzo miła i pomocna. Ogólnie polecam wakacje w tym hotelu ze względu na czystość, otocznie i lokalizację. Idealna baza wypadowa do dalszego zwiedzania wyspy.
  • 2.8
    czerwiec 2019

    Urlop w rytmie wątroby z cebulą, 100% gości hotelowych z Polski :)

    Mam przyjemność przedstawić Państwu ofertę biura podróży Grecos Holiday Sp. z o.o. z Poznania ( NIP 7781432010) którą przeżyłem z wraz rodziną w dniach 13-20.06.2019.

    Wyżywienie:

    - Wątroba z cebulą praktycznie w każdy dzień ( live cooking, gotowanie na żywo),
    - Skrzydełka
    drobiowe i nóżki drobiowe, regularnie,
    - Często brakowało pomidorów krojonych, arbuzów krojonych, sera fety do posiłków, po zgłoszeniu kelnerowi otrzymałem informację że nie ma i więcej już nie będzie w dniu posiłku. Brak sosów jogurtowych do sałatek, w zastępstwie majonez, ketchup i musztarda,
    - 1 rodzaj tej samej ryby serwowanej w kolorze zółtym, zielonym i białym,
    - Pieczywo serwowane jest nie świeże, dość twarde, jakby miało kilka dni,
    - Zgniłe gruszki, niejadalne niedojrzałe,
    - Naczynia szklane ( lampki do wina) brudne ( po umyciu w zmywarce),
    - Produkty spożywcze bardzo niskiej jakości, słyszałem podczas pobytu od innych gości hotelowych, że potrawy są przywożone z innego hotelu,

    Infrastruktura:

    - brak animacji dla dorosłych,
    - brak klimatyzowanego lobby, jedno pomieszczenie połączone z recepcją, wz, barem z napojami, schodami i windą do restauracji, wszystkie drzwi cały czas otwarte,
    - internet - wg mnie nie działa w budynku B2.. po probie logowania się przez komputer, w telefonie działa ale bliżej recepcji i części basenowej, b.wolne łącze.
    - telefon w pokoju nie działa jakby ktoś chciał dzwonić między pokojami lub na zewnątrz,
    - w łazience położony jest na części ścian tynk elewacyjny ziarenka zamiast płytek, przy bateriach, w rogach przy wannie czarna pleśń. Wanno-prysznic, szyba posiada uszczelkę w moim przypadku uszkodzona, woda codziennie po kąpieli wylewała się na podłogę łazienki. Materiały wykończeniowe w pokoju niskiej jakości.
    - odległość z pokoju do plaży przy morzu to wielokrotnie więcej niż 100m, po za tym w 2 budynkach brak wind, wózki i bagaże należy samodzielnie wnosić,
    - w ostatnim dniu pobytu pokój nie był posprzątany, zostawiona została tylko ankieta,

    Na pochwałę zasługują ładnie wkomponowane palmy i drzewa oliwkowe w okolicach strefy basenowej, uprzejmi barmani, którzy mimo braku infrastruktury technicznej puszczają muzykę z "głośniczka" w barze, dość uprzejmi kelnerzy. Wiele pracowników przy 100% gości hotelowych z Polski nauczyła się komunikować w j.polskim. :)

    Z czystym sumieniem NIE polecam oferty Grecos Holiday Sp. z o.o. z Poznania ( NIP 7781432010) za którą są oni odpowiedzialni. Po zgłoszeniu problemu z wyżywieniem do opiekuna BP Grecos, p.Katarzyny, otrzymałem informację, że wie ona o problemie. Niestety nikt z tym nic nie robi. Ilość gwiazdek 4 jest nie adekwatna do rzeczywistości. Max 2* . (m.in brak: SPA, room service, infrastruktury i wiele innych elementów mających wpływ na przyznany standard).



  • 4.7
    maj 2019

    Świadomy wybór, zadowoleni 75+

    Blisko morza, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem, możliwość korzystania z innych hoteli tej sieci, dojazd mikrobusem do powyższych hoteli, duża zagospodarowana przestrzeń. Ocena na 4.7 dla 3* , a nie 4*. Mankamenty to: zimne dania (brokuły, fasolka szparagowa...), brak możliwości sporządzenia tradycyjnych
    kanapek podczas kolacji z uwagi na brak krojonych wędlin i serów, brak dostępu do wody zdatnej do spożycia w godzinach nocnych- woda z kranu do tego celu się nie nadaje, konieczność zastąpienia mydełek dozownikami z detergentami -woda twarda i mydła się nie pienią, przydałoby się trochę dobrej rozrywki.
  • 5.0
    maj 2019

    Bylismy bardzo zadowoleni z pobytu

    Hotel bardzo czysty , urozmaicone dania i bardzo pyszne , pokoje nowoczesne , polecam rodzinom z dziećmi. Baseny rewelacja
  • 4.7
    wrzesień 2018

    Bardzo podobała mi się atmosfera w hotelu.

    Hotel jest jednym z 4 hoteli kompleksu o nazwie Caretta. Dzięki czemu wykupują w nim pobyt można również korzystać z atrakcji w innych hotelach z kompleksu jak np. Aquapark w hotelu Star. Hotel Island jest doskonały dla osób które chcą w ciszy i spokoju odpocząć na urlopie. Ma świetną lokacje blisko
    morza dosłownie 2 min na nogach. Posiłki podawane w hotelu były smaczne i różnorodne. Świetna obsługa hotelowa z każdym można było się dogadać nawet nie znając języka. Goronco polecam.
  • 2.0
    wrzesień 2018

    Porażka !!!

    Hotel abaolutnie nie spełnia wymagań kategorii 4 gwiazdek. Wykończony niechlujnie, widać od razu, że remont robiony po taniości. Pokoje nie są sprzątane codziennie jedzenie średnie, mały wybór, produkty typu nuggetsy z mrożonki i frytki, nie ma opisów dań - nie wiadomo, które danie jest wegetariańskie
    a które nie. Na stołówce (bo restauracją tego nawzwać nie można) jest BRUDNO ! Kelnerzy zabierają brudne talerze ale nie sprzątają stołów. Brak obrusów, serwetek, itp. Wiecznie brakowało szklanek, do kolacji często trzeba było pić z plastikowych kubków... Recepcja nie jest czynna całą dobę, wieczorem nie ma tam nikogo kto mówi po angielsku. Opcja all inclusive bez komentarza, tanie piwo w plastikowym kubku, kiepskie drinki, a do jedzenia znowu nuggesty z mrożonki i frytyki.
    Nie polecam jechać tam z GRECOSEM !!! W ogóle nie uznają reklamacji, jakiekolwiek skargi nie są dla nich dowodem na złą jakość, nawet jeżeli ma się zdjęcia. Klienta traktują jak idiotę!
  • 3.8
    wrzesień 2018

    Polecamy - ale bez wyżywienia

    Pokoje czyste, codziennie sprzątane, codzienna wymiana ręczników; podczas całego pobytu może tylko raz się zdarzyło że nie wymieniana była pościel i ręczniki ale Kosze codziennie opróżniane. Żadnych dziwnych zapachów, bardzo dobrze działająca indywidualnie sterowana klimatyzacja, tarasik, hotel blisko
    plaży, plaża piaszczysto-żwirkowa, czysta, łagodne zejście do morza. Okolica spokojna, senna. Miejscowość nazywa się Kalamaki.
    Jedzenie to ogromny minus tego hotelu. Mało ryb czy potraw typowo greckich, o owocach morza zapomnijcie, jedzenie mało urozmaicone, niewiele owoców, brak naturalnej kawy - w ekspresach tylko rozpuszczalna Nescafe. Dużo potraw jajecznych - jajka na twardo, jajecznice, jajka sadzone, jajka z pieczarkami, pomidorami itp. Brak zup, a jak są to niezjadliwe. Wędlin praktycznie nie ma - tylko coś jak polska mortadela. Serów brak. Tylko jedna postać sera żółtego na śniadanie i kolację najgorszej kategorii. Wycieczki polecamy zakupić w miasteczku. Całodniowy rejs - 15-20 euro (można negocjować ceny) we wrześniu. Quad - fajna sprawa, ale na jeden dzień. Bierzcie najmocniejszy min. 350 cc. Niestety mocniejsze skutery od 50 cc tylko na prawo jazdy kat. A. Cena quada ok. 40 euro, lepsze 45-55. Jeździć w kaskach - policja nastawiona na turystów. W pokoju czajnik i szklanki, sejf 15 euro za tydzień, w telewizji TVP info ;). Uwaga - woda z kranu odsalana i nie nadaje się do picia! Darmowy dojazd na słynną plażę Banana Beach z miasteczka; powrót za okazaniem paragonu z plaży (leżaki, bar, sporty wodne). Ogólnie pobyt bardzo udany. Hotel polecamy jak najbardziej tylko bez opcji all inclusiv. Obsługa hotelowa bardzo miła, uśmiechnięta i znająca język polski. Niedaleko ok. 50 m dobra restauracja i dobrze zaopatrzony sklep. Uwaga - warto zabrać że sobą: kremy do opalania z wysokim filtrem (koniecznie min. dwa i jeden mocniejszy 40-50) i maski do nurkowania, buty do wody - tu owszem dostępne na każdym rogu, ale dużo droższe a niekiedy parokrotnie. Grecy bardzo przyjaźnie nastawieni do Polaków. Ciepło, spokojnie, bezpiecznie. Woda cudna. Polecamy usługi Travel planet.
  • 1.7
    wrzesień 2018

    Tragedia to malo powiedziane!!! NIE POLECAMY

    Brakuje mi slow na ten Hotel. Naprawde. Jedzenie to nawet nie jest Bar mleczny w czasach PRL! 10 dni i przez 10 dni codziennie to samo bylo do jedzenia. Ser nie byl serem. Maslo to olej palmowy i margaryna mieszana. Do oliwy dolewali wode. Piwo rozcieczone tak jak inne napoje. Za barem barman lub barmanka
    obrazona jak poprosisz o drinka bo sie telefonem bawia. Kawa to kpina tam. Jedzimy do Grecji co roku ale to co teraz zastalismy to normalnie trauma na lata. Przez 10 dni pokoj byl sprzatany 3 no moze moze 4 razy. Wy tym czasie zmiana pokoju byla. NIE POLECAMY NIKOMU TEGO HOTELU! Dobrze ze byly dobre Restauracje na miescie to mozna sie najesc. Wyspa fajna. Piekne widoki. Warto wyporzyczyc sobie autko. Nie koniecznie przez Grecos bo sie przeplaca. Tak jak wycieczki.