Calimera Es Talaial

Ocena klientów na podstawie 13 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,6
Basen: 4,6
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.2

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • seniorów
  • par
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Calimera Es Talaial w Travelplanet.pl

Termin:
17.10.2019 - 20.10.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 579 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (13)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.2
    (maj 2019)

    Bardzo dobry wybór!

    Super miejsce, szczególnie dla rodzin z dziećmi. Dobre jedzonko.
  • 4.0
    (wrzesień 2018)

    Wakacje z dziciakami (2 i 3 latka). Wszystko ok, oprócz jedzenia.

    Ogólnie wakacje uznajemy za udane. Dzieciaki bardzo zadowolone z basenów, są zjeżdżalnie, natryski, woda czysta. Oprócz basenów są dwa place zabaw dla dzieci, taka mała sala zabaw z basenem z piłeczkami, z trampolinami itp, oraz taki mały klub malucha, gdzie dzieci mogą porysować i zintegrować się z
    innymi dziećmi. Pod tym względem super. Pokój w porządku, my mieliśmy w sumie 2pokoje i mały aneks kuchenny i oczywiście łazienka z wanną i prysznicem, takie 2w1. Sprzątany był codziennie, ręczniki też wymieniane codziennie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Trzeba jednak zaznaczyć, że jest to hotel 3* i spełnia te wymagania, nigdy bym nie powiedziała, że należą mu się 4*, jak to sugeruje Travelplanet...Znaczącym MINUSEM tego hotelu jest JEDZENIE. Jest bardzo monotonne, mały wybór i często mało smaczne. Wiem, że każdy ma inny gust i smak, ale tą opinie potwierdzali nam też znajomi. Nie ma prawie w ogóle kuchni hiszpańskiej. Menu raczej dostosowane pod Anglików i Niemców.
  • 4.3
    (sierpień 2018)

    Fajny hotel dla rodzin z dziećmi z małymi minusami ;)

    Bardzo fajny hotel dla rodzin z dziećmi, basen, brodziki z małymi ślizgawkami , super splash park !!! +
    Pokoje trochę małe ale kto siedzi w pokoju na urlopie ;), sprzątane codziennie +
    Jedzenie dobre +, trochę powtarzalne -, ale smaczne, dzieciaki zawsze sobie coś dobrego znalazły, a jak one
    nie narzekały to my tak samo :),
    Przy basenie SNACK BAR z frytkami, pizzą, tostami, hamburgerami samo niezdrowe jedzenie- ale na urlopie co sobie żałować ;) +
    Napoje, alkohole na +
    Mała zatoczka blisko hotelu +, parasole i leżaki dodatkowo płatne -, blisko marina z przepięknymi jachtami +
    Wieczorne animacje średnie -, obsługa miła uśmiechnięta +,

    Wyjazd z Net Holiday +, opieka rezydenta DUŻY + (kontakt telefoniczny z Panią Sylwią na lotnisku, spotkanie w hotelu i pomoc, opieka rezydenta super)
    Ogólnie dzieciaki zadowolone to my również- Ja polecam ( cena- jakość)
  • 3.2
    (wrzesień 2017)

    Mieszane odczucia

    Hotel zapewnia dużo atrakcji dla dzieci - baseny, zjeżdżalnie, plac zabaw. W restauracji dużo krzesełek dla dzieci oraz specjalne menu dla maluchów chociaż bardzo monotonne. Jedzenie bardzo smaczne. Przez cały pobyt w pokoju mieliśmy karalucha (pewnie nadal tam jest) obsługa zbywała nas, że ktoś rozwiąże
    ten problem. Na koniec przyznali się że nic nie mogą zrobić. Obrzydliwe! Zwłaszcza że byliśmy z malutkim dzieckiem, które dostało brudne poplamione łóżeczko. W hotelu 90% społeczności to Niemcy. A co za tym idzie wszystkie animacje prowadzone były po niemiecku, w radiu leciały niemieckie piosenki a w tv niemieckie programy. Basen mógłby być bardziej czysty. Blisko do plaży i do sklepów z chińskimi pamiątkami. My więcej tam nie wrócimy
  • 4.8
    (sierpień 2017)

    BYLIŚMY W TYM HOTELU Z TRÓJKA DZIECI, 8 4 I 3 LATA, POLECAM WSZYSTKIM Z TAKIMI MAŁYMI DZIECMI TEN HOTEL.DZIECI MIAŁY CIĄGLE ATRAKCJE.FAKT 90 PROC. TO NIEMCY ALE POLACY TEZ SIE ZNALEŹLI:)

    MIELISMY APARATAMENT Z WIDOKIEM NA MORZE, TEN WIDOK DO DZIŚ MAM W PAMIĘĆI, PRZEPIĘKNY. MY BYLISMY Z EXIM TOURS - FAKT TANIO , ALE BEZ REZYDENTA NA MIEJSCU, TYLKO ROZMOWA TELEFONICZNA . ALE JAK KTOŚ UMIE COKOLWIEK PO ANGL. TO SIE BEZ PROBLEMU ODNAJDZIE.
    DLA RODZIN Z DZIEĆMI POLECAM W 100 %.
  • 4.3
    (sierpień 2017)

    Polecam dla rodzin z dziecmi

    Hotel dla niewymagających ok. Duży hotel na dużym terenie. Animacje dla dzieci w języku głównie niemieckim ( bo 90% gości to Niemcy), ewentualnie angielskim. Ale baseny i zjeżdżalnie dla dzieci wynagradzają wszystko:) Jedna z animatorek mowila po polsku. Jedzenie monotonne. Bardzo blisko fajna plaża
    i sklep, bary. Pokoje czyste, wygodne, sprzątane 5 dni w tyg. W sezonie trzeba z rana rezerwować leżaki. Ogólnie wyjazd udany :)
  • 2.5
    (sierpień 2017)

    PRZELUDNIONY I PRZEREKLAMOWANY HOTEL

    "Hotel wg oceny lokalnej ma 3 gwiazdki, natomiast wg naszej oceny jest to hotel 4-gwiazdkowy". Tak jest opisywany ten hotel na polskich portalach wycieczkowych jak" />
    Właśnie wróciliśmy z 2 tygodniowego pobytu z tego "rodzinnego hotelu". Jeśli ktoś się zastanawia - proszę poszukać czegoś innego...
    "Hotel wg oceny lokalnej ma 3 gwiazdki, natomiast wg naszej oceny jest to hotel 4-gwiazdkowy". Tak jest opisywany ten hotel na polskich portalach wycieczkowych jak
    i stronie organizatora - Net Holiday.
    Tylko, skąd bierze się taka opinia??? Dla Polaków oferowane są prawie wyłącznie najmniejsze pokoje - studio 3 os, które ma dosłownie - kabinę prysznicową i łazienkę w pokoju. Toaleta jest za szklanymi drzwiami, także dokładnie słychać WSZYSTKO.
    Przez 3 dni mieszkaliśmy w pokoju z nie działającą klimatyzacją. Po 3 dniach udało nam się zmienić pokój na taki na 2 piętrze ( 2 dzieci - młodsze 2 lata +wózek).
    Restauracja w trakcie posiłków była tak przeludniona, że praktycznie codziennie brakowało talerzy, kubków na kawę. Kolejki do każdego automatu po 5-10 minut. Stoły ustawione tak gęsto, że trzeba było nadrabiać po 50 metrów, aby "dopchać" się do swojego stolika.
    I wg biura podróży jest to Hotel 4 gwiazdkowy. To jaki standard wg Net Holiday prezentują hotele gorszej kategorii?
    Animacje - tragiczne, oczywiście to, że po niemiecku wiedzieliśmy od początku. Hotel ma 250 pokoi, tylko że w każdym z nich mieszkała rodzina (70% Niemcy, 20 % Anglicy) z 2-4 dzieci !!!
    I tak - od 8.30 WSZYSTKIE LEŻAKI NA OBIEKCIE ZAJĘTE STERTAMI RĘCZNIKÓW itp. Ponieważ rodzina ma 5 osób, to wiadomo - 3 dzieci w wodzie, ojciec gdzieś na piwie - ale MATKA MUSI MIEĆ 5 LEŻAKÓW !!!
    Na prawdę jest bardzo wiele powodów, aby omijać ten hotel szerokim łukiem. Więcej nie piszę, bo staram się zapomnieć o tym pobycie.
    Jedyne, co w tym hotelu jest 4-gwiazdkowe - to CENA. Reszta zasługuje na 2-3 gwiazdki.
    Aha - i ostatnie słowo. Wielkie podziękowania dla Net-holiday za transfer powrotny. Mieliśmy do Lotniska z hotelu 55km, ale trasa była tak ustawiona, iż spędziliśmy z małym dzieckiem w Autobusie dokładnie 2,5 godziny ( !!!), a na lotnisku było tak mało czasu, iż dosłownie trzeba było biec z odprawy na odprawę. Wsiedliśmy do samolotu głodni i tak zmęczeni, jakby to było już po całodziennej podróży.
    A najlepsze na koniec- Rezydent tak ustalił transport, że wsiadający w ostatnim hotelu - jechali na lotnisko NA STOJĄCO. Cięcie kosztów to podstawa !!!

  • 4.2
    (czerwiec 2017)

    Baseny super

    Hotel sam w sobie dosyć fajny , jedzenie różnie raz dobre a następnym razem już gorzej, przewaga gości hotelowych jest Niemców i nasi sąsiedzi niemieccy wstają o 6 rano i rezerwują leżaki masakra , animacje wszystkie po niemiecku
  • 4.7
    (czerwiec 2017)

    podobalo mi sie

    Wszystko super poza wielkimi robakami w pokoju
  • 4.2
    (czerwiec 2017)

    hotel ok, ale z innym touroperatorem!

    świadczenia hotelowe zgodne z opisem, jedzenie słabe (typowe jak na hotel - dało się jeść warzywa i owoce oraz produkty z live cooking, cała reszta - fast food, instant, gotowce z głębokiego tłuszczu, desery rozmrażane, chemiczne, śniadania - tanie produkty typu szynka z psa i analog sera; ale z głodu
    się nie umrze, można zjeść tapas na mieście :)), pokój ok, baseny ok, plaża w okolicy niewielka, ale przyzwoita (zatoczka) - można pojechać na bardziej spektakularne. Wakacje udane, natomiast obsługa net holiday - żenująca. Biuro jest odpowiedzialne za organizację pierdół typu transfery, opiekę rezydenta i pomoc mniej znającym języki w ogarnięciu spraw w hotelu, pokierowaniu na lotnisku itp. Rezydentka Net Holiday Sylwia to osoba, która takiej pomocy nie gwarantuje. Po przylocie przez godzinę czekaliśmy w busie (małe dzieciaki) tylko po to, żeby powiedziała nam dzień dobry! Motywowała oczekiwanie tym, że przylatywał/odlatywał inny samolot (dodam, że nikt się nie dosiadał). Może zatrudnić jeszcze kogoś skoro jedna osoba nie ogarnia? Same transfery - koszmar! Do hotelu - najpierw na północ, żeby zjechać na południe do naszego hotelu (okrężna droga, zero myślenia). Transfer na lotnisko - porażka - zafundowano nam wyjazd o 4.20 (wylot 8.25, trasa do zrobienia - 60km) tylko po to, żeby pojechać do 3 innych hoteli w kierunku przeciwnym do lotniska (jakieś 100 km całej drogi). Czy ktoś w biurze się nad tym zastanowił? Przecież tą samą trasę można było zrobić w stronę przeciwną... Ja nie potrzebowałam opieki rezydenta, natomiast Ci, którzy potrzebowali mogli czuć się zawiedzeni - rezydenci Grecos Holiday i Rainbow , które współczarterowały loty spisali się o niebo lepiej! Dodatkowo rezydentka niekompetentna, nie wiedziała o istnieniu muzeum Rafaela Nadala Rafa Nadal Sports Centre. Ludzie przyjeżdżają w różnych celach, może warto być na bieżąco, chyba taka rola rezydenta.... Zatem - nigdy więcej Net Holiday!
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY