Ocena klientów na podstawie 4 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 4,3
Posiłki: 3,8
Basen: 4,8
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.3

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych

Opinie Klientów (4)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.7
    sierpień 2019

    Było super

    Hotel bardzo nam się podobał było czysto i obsługa bardzo miła, a teren wokół hotelu przepiękny i bardzo zadbany.
  • 2.3
    lipiec 2019

    Nigdy więcej ten hotel!!

    itam.
    Jeżeli chodzi o zgłoszenie reklamacji odnośnie hotelu oraz opłaconej wycieczki to należy zacząć od tego, że po przyjeździe do hotelu okazało się, że nie ma rezerwacji na moje nazwisko. Już na samym początku urlopu człowiek musiał się stresować, że mimo opłaconego hotelu będzie musiał spać
    pod gołym niebem. Około godziny czekaliśmy przy recepcji, żeby dostać jakikolwiek pokój. Obsługa rozmawiała między sobą i traktowała nas jak powietrze. Po wyjaśnieniu sytuacji dali nam klucz do pokoju jak się później okazało takiego, co sami nie wiedzieli gdzie on jest. Jeździliśmy po różnych piętrach szukając go aż w końcu nasza cierpliwość się skończyła. Zjechaliśmy z powrotem do recepcji i poprosiliśmy o inny pokój, taki który będzie można znaleźć bo byliśmy zmęczeni po całodziennej podróży i w końcu chcieliśmy odpocząć.
    Następnie należy wspomnieć, że jak na drugi dzień wspomnieliśmy o tym rezydentce z biura podróży TUI to powiedziała, że to nie pierwsza taka sytuacja i że widocznie w recepcji były, jak je nazwała, "specyficzne osoby" cokolwiek miała na myśli.
    Kolejnymi rzeczami o jakich "warto" wspomnieć było to, że panie sprzątające nie przykładały się do swoich obowiązków: nie zawsze wynosiły śmieci (były sytuacje kiedy sami wystawialiśmy śmieci za drzwi bo już nie mieliśmy na nie miejsca w śmietniku), nie zmieniały ręczników a najgorszą rzeczą było to, że rano mimo kartki wiszącej na drzwiach z napisem "proszę nie wchodzić", ładowały się do pokoju kiedy wraz z dziewczyną leżeliśmy jeszcze w łóżkach. Było to bardzo stresujące, ponieważ mogły nas zastać w krępującej sytuacji. Człowiek jedzie na wczasy żeby odpocząć a nie musi się stresować że ktoś mu w każdej chwili może wejść do pokoju.
    Przez pierwsze 2-3 dni światło na korytarzu nie działało więc jak człowiek chciał otworzyć drzwi do swojego pokoju to musiał świecić sobie telefonem żeby móc trafić do dziurki od klucza. Jedna z wind też w trakcie naszego krótkiego tygodniowego pobytu popsuła się 3 razy.
    Jeżeli chodzi o jedzenie to chyba nie będzie przesadą jeżeli napiszę, że była to porażka. Codziennie jedno i to samo na obiad i kolację. Należy też wspomnieć, że na kolację przychodziło tyle osób, że brakowało miejsca przy stolikach. Człowiek wziął jedzenie i musiał stać z talerzami w rękach i czekać, aż zwolni się jakiś stolik żeby można było szybko biec i tam usiąść zanim inny gość nas ubiegnie. I w takich sytuacjach jak człowiek zaczynał jeść to wszystko było już zimne na tym talerzu.
  • 5.0
    lipiec 2019

    Na pewno wrócimy

    Hotel bez zarzutu zarówno obsługa jak i cały personel jest w porządku. Bardzo dobrzy animatorzy którzy potrafią zając czas podczas pobytu. Jedzenie dobre na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Blisko morza gdzie znajduje się piaszczysta plaża. Porozumieć można jest zarówno w języku polskim jak i niemieckim
    angielskim i rosyjskim. Polecam na pewno wrócę.
  • 5.0
    czerwiec 2018

    Hotel czysty, miła obsługa. Lokalizacja super, wszędzie blisko.

    Hotel położony w centrum Słonecznego Brzegu. Blisko plaża piaszczysta i czysta, deptak, sklepy, butiki z pamiątkami. W hotelu bardzo miła obsługa, smaczne i urozmaicone jedzenie. Pościel i ręczniki zmieniane codziennie. Polecam ten hotel wszystkim, zwłaszcza rodzinom z dziećmi. Na pewno tam wrócim
    y.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY