Ocena klientów na podstawie 20 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 2,4
Posiłki: 3,3
Basen: 3,3
Czystość: 2,6
Obsługa: 3,0
Średnia ocena 3.2

55% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
pokój, czystość
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • miłośników życia nocnego
  • singli
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Bodrum Bay Resort (ex Virgin Bodrum) w Travelplanet.pl

Termin:
06.05.2021 - 09.05.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 508 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (20)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.7
    październik 2019

    Normalny hotel, bez fajerwerków

    Hotel nie ma 5 gwiazdek, biura podróży powinny to zweryfikować.
    Realnie to 3 gwiazdki, hotel jest stary i wszędzie coś się sypie, naprawy doraźne sprzętu i wyposażenia na poxilinę, taśmę i trytytki, jak to na tej szerokości geograficznej.
    Pokój był zarezerwowany dla 3 osób w pokoju 2 zestawy
    ręczników, po interwencji w recepcji bez zmian. Na drugi dzień musiałem sam sobie zorganizować ręcznik.
    Kolejna sprawa to zachowanie obsługi baru, bezczelne wymuszanie napiwków, jak nie dasz to drinki będą słabe i małe.
    Alkohol jest słaby, "rosyjska wódka" to tak na prawdę "русская звезда" nie mająca nic wspólnego z Rosją 27% votka nie vodka, wyrób alkoholopodobny wytwarzany na potrzeby hoteli.
    Gin, nie da się tego nazwać ginem oraz piwo efez, było niezłe ale miało max 2,5%
    Napoje to cola, fanta i sprite z nalewaka + "sok" z automatu teoretycznie w 3 smakach realnie wiśniowy bo reszta wyszła.
    Co było kuriozalne, trzeźwe towarzystwo które się głośno śmiało na tarasie dostało zakaz polewania alkoholu za bycie głośnym???
    To jakiś żart...
    Dzień wcześniej było karaoke gdzie wszyscy darli się w niebogłosy, postrzegam to jako zwykłą złośliwość obsługi.
    Za dobrze się bawili i nie dawali napiwków.
    Wielki plus to jedzenie, duuużo, smacznie i różnorodnie. Przy odrobinie wyobraźni można codziennie jeść inny posiłek.
    Brak plaży ale świetnie zorganizowane wejście do morza, jak do basenu. Basen też był i nie był oblegany. Hotel to olbrzymi kompleks, pięknie położony.
    Wiedząc na co sie decydujesz, warto. Jak się nastawiasz na najwyższy standard "resort 5*" zapomnij.
  • 3.7
    październik 2019

    Super lokalizacja . Hotel na wzgórzu z pięknym widokiem na zatokę.

    Lokalizacja super. Piękne widoki. Pokoje w niezbyt dobrym stanie . Standard adekwatny do ceny. Super servis i obsługa zwłaszcza w lobby . Internet tylko w lobby.
  • 2.0
    październik 2019

    Dramat ludzie nie kupujcie tego hotelu

    Hotel jest koszmarem mojego życia.Przy wyborze wycieczki sugerowalismy się standardem i zdjęciami. Opinie były skrajne więc pomyślałam sobie że dam mu szansę. Przylecielismy na miejsce i pierwsze co dostaliśmy pokój w którym przeżyłam ciężki szok. Wystające kable, syf, brud, odpadajace ściany, smród,
    grzyb, wilgoć, ruszajaca się toaleta, łóżko zamiast jedno duże to dwa małe jak dla krasnoludków.Na następny dzień poprosiliśmy o zmianę pokoju. Wydawał mi się nieco lepszy ale i tak nie przypominał nawet w połowie tego co pokazywano mi w biurze na zdjęciach Tam był też brud i grzyb plus w nocy po ścianie chodziły 5cm karaluchy, kapala nam woda z sufitu i ręczników nowych nie dostaliśmy przez dwa dni. Przez karaluchy nie mogłam spać bo ciągle zdawało mi się że jeden z nich po mnie chodzi. Na stołówce jedzenie codziennie takie samo z tym że jednego dnia brakowało mniej a drugiego więcej. Myślałam że zjem sobie lokalne owoce. Były tylko winogrona jabłka gruszki i cytrusy które wyglądały jakby ktoś je zerwał po drodze do hotelu. Obsługa cały czas się na mnie gapiła jakby chciała mnie zjeść a gdy tylko nie było przy mnie partnera zaczynały się głupie podteksty. Jak nigdy w życiu tam liczyłam tylko kiedy skończy się to piekło i wrócę do domu. Wisienka na torcie były linie lotnicze onurair. Nasz samolot nie wylądował w Gdańsku a przez mgle w Warszawie ja to wszystko rozumiem ale nie zapewniono nam ani wody ani posiłku ani informacji. Staliśmy w samolocie na środku lotniska przez godzinę bez dalszych informacji. Dopiero po kilku godzinach wsadzono nas w autokary i dowieziono do Gdańska. Nasza podróż zamiast 3-4 h trwała aż 14h! Napewno tego tak nie zostawimy. Jeśli nie dostaniemy rekonpesaty idziemy z coral travel do sądu. Sprawa zgłoszona rezydentowi a on z uśmiechem na twarzy mówi nam że zna problemy tego hotelu. Szok. Nasze wakacje to był dramat. Nie kupujcie tego hotelu bo to jedno wielkie oszustwo. Bodrum bay to hotel który powinni zamknąć a nie sprzedawać w biurach podróży.
  • 1.8
    październik 2019

    Nigdy więcej. Najgorszy hotel w jakim byłam w Turcji

    Schody, schody i jeszcze schody. Winda, jedna, jedyna do restauracji i na plażę. Wyjazd z hotelu nocą a winda w nocy nie działa 200 stopni schodów z walizkami, porażka. Jedzenie beznadziejne, restauracja śmierdząca, do Bodrum z buta daleko. Pokój fatalny, zagrzybiona łazienka w której na skutek nie wiem
    czego śmierdzi z kanalizacji fuj. Współczucia dla osób starszych i rodzin z małymi dziećmi które wybiorą ten hotel. Jest jeden plus w tym cały syfie ... przepiękne widoki .
  • 1.8
    czerwiec 2019

    Nigdy tam nie wrócimy.

    To jest jedno wielkie oszustwo. Potwierdzam w pełni poprzednie negatywne opinie. Zejście do morza 180 stopni ( schody). Połowię tej trasy obsługuje coś podobnego do windy ale zabiera tylko 5 osób. W połowie stoku( zejścia do morza zlokalizowana jest stołówka jak z czasów PRL. Pięć gwiazdek i blaty stołów
    szklane, brudne bez obrusów. Jedynie podkładka papierowa jak w fast-foodach
    Zdjęcia pokazują dawny obraz hotelu. Obecnie jest to ruina. Jedyny plus to widok na zatokę portową i wyspę Kos i to powstrzymuje mnie przed skierowaniem sprawy na drogę prawną.
  • 5.0
    maj 2019

    Super hotel!

    Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, byłam w tym hotelu w maju 2019. Dla mnie w tej kategorii cenowej naprawdę super hotel, pyszne jedzenie, ogromny wybór. All do godziny 24, do tego jedzenie w ostatniej godzinie. Kolorowe drinki, bez problemu przed północą można było ich wziąć więcej "na zapas" :)
    . Super obsługa, bardzo pomocna, uśmiechnięta. Na tarasie w lobby super widoki na całe Bodrum. Idealna lokalizacja, do centrum Gumbet piechotą ok 15 min, zaraz obok hotelu przystanek autobusowy, blisko z lotniska. Faktycznie sporo schodów, ale przy tej ilości jedzenia to nawet dobrze, bo gdzieś te kalorie spalać przecież trzeba :) Dookoła hotelu cudowne widoki. Dodatkowo codziennie wieczorem animacje, aerobik w basenie, animacje przy basenie, nie można się było nudzić. Mieszkaliśmy w białych bungalowach - pokoje czyste, codziennie sprzątane, zero robactwa!!! tak jak ktoś to wcześniej pisał. Codziennie butelka wody zostawiana w pokoju, ręczniki zmieniane na bieżąco. Nie mam absolutnie żadnych zastrzeżeń co do tego hotelu, z przyjemnością wróciłabym tam raz jeszcze. Polecam go dla osób aktywnych i młodych, nie dla rodzin z małymi dziećmi ani osób już wiekowych.
  • 1.0
    sierpień 2018

    Turcja

    Biuro podróży Rainbow, występuje też pod nazwami CoralTravel/HappyTravel. Nie polecam.
    Wycieczka do Turcji, sprzedawana jako hotel 5 gwiazdkowy, a na miejscu hotel nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki.
    Hotel zniszczony, zagrzybiony i nie spełniający żadnych standardów. Lepiej omijać i szukać u
    konkurencji.
    Można się przekonać samemu po zdjęciach:

    https://photos.app.goo.gl/kYJWUm8vistzZnSC7

    Wyjątkowe oszukaństwo, czas spędziliśmy na wyjazdach do innych hoteli i innych miejsc.
    Ogólnie - karaluchy, brud, zniszczone wszystko, niebezpiecznie na basenie, murki poniszczone zostawione ostre kanty.
    Syf - syf - syf - idę do sądu z tymi firmami, które tak oszukują was proponując coś czego nie widzieli, a ponadto zero pomocy, jesteście zostawieni sami sobie - nie polecam i skladajcie wnioski do sadu o odszkodowanie, ponieważ dostałem już odpowiedź negatywną na reklamację.
  • 2.5
    sierpień 2018

    Dramat

    To nie jest hotel 5 gwiazdkowy to nawet nie jest hotel tylko dom wczasowy brud syf nie polecam
  • 4.2
    maj 2018

    Hotel w bardzo dobrym położeniu

    Dobre jedzenie, świetna lokalizacja (blisko do centrum miasta, ok 30 min spacerem), kilkanaście metrów od hotelu znajduje się postój taksówek, piękne widoki na morze oraz miasto, miła obsługa. W kompleksie hotelowym znajduje się SPA (możliwość płatności kartą), niewielka siłownia oraz mały sklep monopolowy
    z pamiątkami. Nasz pokój był usytuowany na 3 piętrze w głównym budynku i miał piękny widok na morze. Nie polecam pokoi zlokalizowanych najbliżej morza. Dużym utrudnieniem dla niektórych osób może okazać się liczba schodów, które trzeba pokonać aby dojść do plaży czy restauracji. Duży minus dla ekipy sprzątającej. Na koniec plus: obok plaży cumuje łódź, którą można popłynąć na pobliską wyspę i ponurkować :)
  • 2.2
    maj 2018

    Bardzo nam się nie podobało i nikomu nie polecam tego hotelu

    Hotel pięknie położony i tylko tyle. W hotelu totalny syf, pokoje brudne, zagrzybione, bez ręczników, pościel nie wymieniana. Nie uzupełniana woda w barku. Brak organizacji, obsługa pęta się po katach, naczynie brudne walają się po korytarzach leżą dwa trzy dni a potem są przesuwane w inne miejsce, jedzenie
    mało urozmaicone, zimne, obsługa nie dokłada jedzenia więc jak przyjedzie się na posiłek później to niewiele zostaje. Stoły w jadalni kleją się od brudu, a obrusiki wyglądają jak wyciągnięte z gardła. Brak wystarczające ilości leżaków, materacy, kompletny brak ręczników plażowych. Leżaki i materace brudne porozrywane i połamane. Brak animacji z prawdziwego zdarzenia a to co nam zaproponowano było cienkie. Hotel zasługuje nie na 5 gwiazdek a zaledwie na 2. W recepcji w razie jakiś problemów obsługa udaje, że nie rozumie żadnego języka oprócz tureckiego. A wokół hotelu jest jeden wielki plac budowy. Tym bardziej nie plecami wyjazdu z dziećmi, brak ratownika na plaży, brak atrakcji dla dzieci.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY