Ocena klientów na podstawie 40 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,0
Basen: 3,9
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.2

77% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Blue Wave (Obagol) w Travelplanet.pl

Termin:
28.10.2020 - 31.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 295 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (40)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.5
    październik 2019

    Świetny Hotel!!! Dla młodych, dla starszych, dla rodzin z dziećmi

    Hotel organizacyjnie świetny. Byliśmy pod koniec października, a tam ku naszemu zdziwieniu odbywały się animację oraz co wieczór show. Jedzenia bardzo dużo i bardzo smaczne. Dla młodych ludzi dyskoteka w hotelu lub organizowane wyjazdy do pobliskich klubów. Hotel świetny, czysty, zadbany.
  • 4.7
    październik 2019

    Bardzo przyjemny hotel. Polecam :)

    Bardzo fajne miejsce wypadowe do zwiedzania Alanii - kilka kroków do przystanku autobusowego. Co poniedziałek, na ulicy obok odbywa się targ.
    Duże pokoje z dostępna lodówką.Dobre jedzenie. W pokojach całkiem czysto jak na turecki warunki.

  • 4.7
    październik 2019

    Bardzo nam się podobało

    Hotel w fajnym miejscu, blisko do Antalii, do plaży 5-10 min spacerkiem, pokój przestronny, wygodny, łazienka czysta choć widać techniczne niedoróbki, pyszne jedzenie, sympatyczna obsługa.
  • 4.5
    październik 2019

    Bardzo nam się podobało!

    Lokalizacja względem bazarów,sklepów oraz plaży - super !
    Hotel również na plus,bardzo ładne pokoje, zawsze czysto w całym obiekcie.
    Posiłki urozmaicone oraz smaczne,każdy znajdzie coś dla siebie.
    Jeśli chodzi o Pool Bar, faktycznie drinki podawane w małych szklankach i mniejsza ilością
    alkoholu, względem przyzwyczajeń, lecz pomimo to można dostać „ lepszy humor „ a barmani pomimo odgórnego zakazu robią co mogą :)
    Codzienne animacje, bardzo na plus. Największym minusem jest niestety transfer lotnisko- hotel. Bardzo daleko, wyjazd na lotnisko o 2 w nocy, a lot dopiero po 7.
    Dodatkowo wykupiona wycieczka fakultatywna, również nie wzbudziła sympatii, zarówno mojej jak i całej grupy z hotelu. Opowiadano nam bardzo ciekawie przed zakupem,niestety na samej wycieczce było nudno, niesmaczny obiad na statku. Sam hotel,obsługę bardzo możemy polecić. Jesteśmy zadowoleni.
  • 4.7
    październik 2019

    bardzo nam sie podobało , z checią tam wrócimy

    wysmienite jedzenie
  • 4.3
    wrzesień 2019

    Jak na TURECKIE 4*, było całkiem dobrze

    W Tureckich "czwórkach" byłem już kilkukrotnie i to co zobaczyłem w hotelu Blue Wave miło mnie zaskoczyło. Choć do europejskiego standardu 4* troszkę brakuje, to nie ma co narzekać. Obsługa hotelowa pracuje jak mrówki mrowisku, jedzenie smaczne, w porządku (chociaż chyba doprawiane "Vegetą"), przez cały
    dzień można wrzucić coś na ząb, czysto, niezła okolica. Muzyka przy basenie i animacje trochę monotematyczne, ale animatorzy sympatyczni i zaangażowani. Można by się przyczepić do pool baru, gdzie z mocnych alkoholi dostępne tylko wódka, gin i raki, lane do malusieńkich szklaneczek 100ml, wino takie sobie, jedynie piwo dobre.
  • 3.0
    lipiec 2019

    koszmarny !!!!!!!!!!!

    W NASZYM POKOJU KTÓRY MIEŚCIŁ SIĘ NA 3-PIĘTRZE BYŁY MRÓWKI.
    MOJA TOREBKA ZOSTAŁA PRZESZUKANA I PRZEGLĄDNIĘTA GDY NAS NIE BYŁO W POKOJU .ZGŁOSILIŚMY TO NA RECEPCJI PO 3 GODZINACH POKAZALI NAM DOKUMENTY SPRAWDZONY SYSTEMU KARTY DO POKOJU ŻE NIKOGO NIE BYŁO U NAS.(NIE BYŁO TO SPRAWDZONE PRZY NAS)
    />JEDZENIE NIEDOBRE -MAŁO MIĘSA.PRAWIE CODZIENNIE TO SAMO JEDZENIE.JEDYNY PLUS OBSŁUGA STOŁÓWKI BARDZO MIŁA I PANIE SPRZĄTAJĄCE.
  • 4.2
    lipiec 2019

    Dobry hotel

    Hotel przyjazny rodzinom z dziećmi, sporo atrakcji i animacji dla wszystkich. Dobre jedzenie i miła obsługa.
  • 3.8
    lipiec 2019

    Nie niewrócę już do tego hotelu

    Decyzja o wyjeździe do tego hotelu należy do Was ja mogę podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami.
    Przebywałem w tym hotelu z żoną w terminie od 17 do 24 lipca 2019 roku.
    Obiekt fajny i czysty jeżeli trafimy do głównego budynku. Są jeszcze mniejsze budynki po drugiej stronie ulicy do których
    prowadzi przejście podziemne.
    A tam standard wczesny Gierek i tłumy ludzi przy recepcji o zmianę lokalizacji.
    Obsługa miła oprócz menadżerów ( Panów w niebieskich koszulach), każdy z nich ma ambicję awansu i przechodzą samych siebie w absurdalnych przepisach tłumacząc to przepisami hotelu, podglądem kamer i obserwacją menadżerów.
    Aby oszczędzić na jedzeniu w wejściu na stołówkę stoi waga przestawiona o 2kg. więcej _ na psychikę działa.
    Po godzinie 21:00 wszyscy wyganiani są głośnymi okrzykami „szoł nacinajem sja”
    Kto jednak nie pójdzie na marny występ i ma ochotę pozostać na zewnątrz przy stolikach, ma wyłączne światło i musi siedzieć po ciemku.
    Alkohol w butelkach jest mocno rozcieńczony ok.20% i podawany do 23:00. Potem można go kupić 35 euro za butelkę.
    Brak drinków, to tylko wódka lub dżin i do wyboru tonic, sprite lub colą.
    Dwa drinki na osobę niby spoko ale biorąc pod uwagę, że jest tylko jeden bar a ludzi dużo po następnego „drinka” trzeba stać w sporej kolejce w zależności od pory dnia to nawet 20 osób.
    Alkohol należy zanieść do stolika i następnie wrócić po kolejny jeżeli jednak menadżer zauważy, że na stoliku jest więcej niż dwa kieliszki na osobę nie pozwoli barmanowi nalać Wam kolejnego. Piwo w ilościach jak alkohol dwie sztuki w szklankach 0,33l lub plastikowych kubkach 0,20l.
    Stojąc co chwilę w długich kolejkach po alkohol i czekając kiedy menadżer się do czegoś doczepi aby Wam go nie podano człowiek czuję się jak alkoholik żenujące i upokarzające. Napiwki dla barmanów nie przynoszą żadnego skutku tłumaczą się kamerami po prostu się boją.
    W zeszłym roku byłem w Turcji hotelu Lonicera Resort i mam porównanie, tam po prostu było super.
    Decyzję o wyjeździe musicie Państwo podjąć oczywiście sami, ja odradzam.
  • 2.7
    lipiec 2019

    Bardzo słaby

    Grzyb na materacach przy basenie, zardzewiały prysznic w siłowni, rozklekotana drabinka do basenu, zaśniedziały prysznic w pokoju, słaba klimatyzacja, nawet kierowniczka nie mówi po angielsku, ciężko się z kimkolwiek dogadać, bo wszyscy mówią po rosyjsku, ale prawie nikt po angielsku, źle rozplanowane
    posiłki, przez co na kolację zawsze jest długa kolejka, mało różnorodne jedzenie, bardzo kiepskie alkohole w wersji all-inclusive, bardzo słabe wi-fi (jak to zgłosiłem, to pan na recepcji kazał mi dokupić sobie specjalny pakiet za 40 lir). Ogólnie to nie mam pojęcia, kto im dał 4 gwiazdki.