Ocena klientów na podstawie 20 opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 3,2
Posiłki: 2,4
Basen: 3,6
Czystość: 3,3
Obsługa: 3,7
Średnia ocena 3.3

60% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • miłośników życia nocnego
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Santa Maria (Ex. Blue Sea) w Travelplanet.pl

Termin:
10.03.2020 - 13.03.2020
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Cena za osobę: 132 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (20)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.0
    wrzesień 2017

    to sa 3*??

    Malta piekna i wakacje udane ale inny hotel lub hostel bym polecala.tv satelitarne? tylko bbc i cnn wiec nie ogladalysmy. wiatrak na suficie krecil sie ale wygladal jakby mial zaraz spasc iobciac nam glowe i bardzo glosny wiec nie uzywalysmy, byla tez AC wiec ok. wanna masakrycznie brudna, nie wiem co
    to bylo, jakby farba? nie schodzilo jak probowalam zdrapac wiec ok ale wygladalo okropnie. prysznic spadal na dol i trudno bylo kontrolowac kierunek strumienia. drzwi ze szpara wec halasy z korytarza slychac, ludzie gadaja glosno w nocy i pokoj niestety kolo windy wiec jak wychodza to sa glosni, trudno bylo spac. jedzenie masakryczne, mialysmy tylko sniadania, dzieki Bogu! typowe pod anglikow, fasolka, bekon, kielbaski jajecznica, wszystko dziwnie smaowalo i slabej jakosci. chleb dobry, maltanski, jajka gotowane ok, salami i ser ok. kawa z maszyny smakuje tanio i sztucznie, soki z automatu ohydne ze slodzikami i o dziwnym posmaku. to samo codziennie przez tydzien. obsluga mila, generalnie czysto w lobby i na basenie a pokoj codziennie sprzatniety i lozko poscielone.m lokalizacja ok blisko przystanek autobusowy.
  • 3.8
    wrzesień 2017

    POLECAMY HOTEL dla mniej wymagających osób których głównym celem jest zwiedzanie

    W hotelu Santa Maria byliśmy w pierwszej połowie września. Dobrze wspominamy ten tygodniowy pobyt może dlatego że głównym naszym celem było zwiedzanie tej pięknej wyspy i jej zabytków oraz plaż z krystaliczną wodą. Trzeba wspomnieć że hotel jest jedną z najtańszych opcji cenowej MALTY dlatego jego
    oferta nie będzie tak bogata jak w innych hotelach z wyższym standardem. Korzystaliśmy z opcji HB i tą opcje polecam dla ludzi aktywnych którzy chcą tak jak my zwiedzić atrakcje wyspy bo w wersji ALL ludzie są niewolnikami hotelowego baru i basenu.
    POKOJE sprzątanie są codzienne i wyposażone sporej wielkości łóżka, TV- ze skromną ofertą programów informacyjnych BBC, CNN, CNBC, jeździectwo H&C właściciele powinni pomyśleć o jej wzbogaceniu.
    ŁAZIENKA skromna ale wystarczająca z wanną.
    JEDZENIE bez rewelacji ale nie wyjdziesz głodny przynajmniej tak było w okresie naszego wrześniowego pobytu - trudno powiedzieć jak jest w szczycie sezonu.
    ŚNIADANIA w stylu angielskim z podpiekanymi bekonami jajkami podpiekanymi ziemniakami oraz pomidorami itp. raczej stały zestaw natomiast OBIADOKOLACJA ze sporą ilością sałatek zachęcająco wyglądających natomiast co do smaku kwestia gustu zazwyczaj jakieś dwa rodzaje makaronu coś mięsnego ryba ziemniaczki w zależności od dnia wersja plasterkowa lub w mundurkach. Wybór potraw niewielki bo nie wszystkie pojemniki w ladach były zapełnione lecz mimo to był wybór. Nam osobiście smakowały mięsne pulpety oraz roladki i te potrawy powinny częściej gościć w menu.
    DO PROMENADY i CENTRUM jest ok. 600 m i tą trasę pokonywaliśmy codziennie przyjemnym spacerkiem - cieszy nas że hotel jest poza ścisłym centrum gdzie są nocne rozrywki możesz z nich korzystać kiedy chcesz a nie być ich uczestnikiem kiedy masz ochotę wypocząć.

    UWAGA Sąsiedni hotel organizuje codziennie od 20.30 muzyczne atrakcje na zewnątrz i trwają one ok. 2 godzin są one na tyle głośne że mimo wszystko jesteś ich uczestnikiem ;-)

    POLECAMY HOTEL dla mniej wymagających osób których głównym celem jest zwiedzanie
  • 4.0
    lipiec 2017

    Podobało mi się

    Schludny I czysty pokój; miła obsługa recepcji; dobra lokalizacja hotelu - blisko do przystanku autobusowego
  • 4.5
    czerwiec 2017

    Jest ok.

    Wszystko ok. Czysto. Non stop sprzatane korytarze, hol, restauracja, wieczorem baseny. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane co 2 dzien. Sniadania codziennie to samo, ale zawsze można było wybrać coś dla siebie, kolacje urozmaicone. My głodne nie chodziłyśmy. Wręcz przeciwnie. Obsługa miła,
    usmiechnieta. Pan z restauracji,wyglądał jak Martin Gore 😊 tez bardzo sympatyczny.
    Pani z travel planet odradzała nam ten hotel ale zupełnie nie wiem czemu. Chyba po to żeby wcisnąć mi coś droższego. Jechałam z lekka obawa ale na szczęście pozytywnie się zaskoczyłam. Jedyny minus to goście bo to im ciągle coś nie pasuje. Jadą na wycieczkę za mała kasę a spodziewają się luksusów jak w 6-gwiazdkowym hotelu. Dobra baza do zwiedzania Malty. Widoki i pogoda rekompensują nawet małe minusy. Polecam.
  • 3.7
    czerwiec 2017

    Hotel Santa Maria

    Hotel Santa Maria jest hotelem, który częściowo spełnił moje oczekiwania. Pokój z dostawką -czysty, widok od ulicy,trochę głośno w dzień i w nocy.Wyżywienie średnie-szału nie ma,mały wybór mięsa(1 rodzaj),pyszna ryba,ziemniaki(pod postacią frytek,czipsów)ani razu nie było gotowanych).Jednak głodny nikt
    nie miał prawa być. BRAK ANIMACJI chociażby dla dzieci -a było ich dużo,brak jakiegokolwiek sprzętu do zabawy.Trafiliśmy na gorączki (40 stopni w dzień,ok.30 stopni w nocy.Klimatyzacja nie dawała rady.Atrakcja- to całodzienny pobyt na basenie(chłodziliśmy się).Obsługa miła.Dobrze ,że obok hotelu jest sklep,bo można kupić środki czystości(dali tylko 2 miniaturowe mydełka i 2 miniaturowe próbki z szamponem dla 3 osób na tydzień).Jako miła niespodzianka-zestaw:igła z nićmi i agrafka w razie czego...
  • 3.7
    czerwiec 2017

    W porządku hotel z miłą obsługą

    Miła obsługa,dobre jedzenie i niewielki basen.
  • 3.3
    czerwiec 2017

    All Inclusive = 2 drinki

    Na tygodniowy pobyt przydział po jednej saszetce szamponu i małym mydełku na osobę. W ramach All Inclusive wydzielane po 2 drinki dziennie. Jedzenie małourozmaicone. Zbyt mało miejsc w restauracji.
    Basen mały lecz głęboki, woda czysta, wokół czysto. Miła obsługa.
  • 3.2
    czerwiec 2017

    Blue Sea Santa Maria - Bugibba

    Miałam wykupioną opcję ze śniadaniem, śniadania bardzo monotonne, przez 11 dni pobytu to samo na śniadanie, tzn. jajecznica z proszku, parówki, fasola w pomidorach z puszki, pieczone ziemniaki, jakiś ser, wędlina, czasami trafiło się salami, gotowane jajka, warzyw mało - przeważnie sałata, cebula, czasami
    pomidor, 1 raz papryka, do tego wyrób jogurtopodbony oraz płatki. Jeśli przyszo się na śnadanie po godzinie 8 to trzeba było czekać na stolik, bo nie było miejsc. Pokoje były codziennie sprzątane i były wymieniane ręczniki. Obsługa na recepcji mało zorientowana. Zakwaterowanie odbywało się częściowo w hotelu Santa Maria i druga część w hotelu San Anton. Bording pass na powrót miał być do odbioru w recepcji, ale obsługa nie była zorientowana w temacie. W końcu po rozmowie z kilkoma osobami okazało się, że należy pytać o bording pass w hotelu po drugiej stronie ulicy...Ogólnie Bugibba jest dość dobrze skomunikowana, więc jako miejsce tylko noclegowe polecam.
  • 3.8
    czerwiec 2017

    Bardzo nam się podobało

    Dobrze wyposażony pokój, suszarka do włosów, ale nie działała klimatyzacja. Obsługa miła, pokój sprzatany codziennie, ale pościel i ręczniki zmieniane co dwa dni. Dobry standard za ta cene.
  • 3.3
    maj 2017

    Przeciętny

    Hałas (klub na parterze, muzyka codziennie do północy, wszystko słychać nawet na czwartym piętrze).
    Goście z mojego piętra pobili się zaraz za moimi drzwiami krótko po północy (chwilę wcześniej zamknięto klub; przypadek? nie sądzę).
    Innym razem zepsuta winda rytmicznie stukała przez pół nocy.
    />Sprzątanie ograniczało się do ścielenia łóżka i wymiany ręczników. Brak odkurzania.