Ocena klientów na podstawie 31 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 3,4
Posiłki: 3,0
Basen: 2,6
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 3.5

51% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
basen, posiłki
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Blue Sea Lagos de Cesar w Travelplanet.pl

Termin:
12.05.2020 - 16.05.2020
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 1 019 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (31)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.3
    wrzesień 2019

    Ogólnie ok

    Pobyt oceniam pozytywnie.
    + Duże pokoje codziennie sprzątane
    + Spokojna okolica
    + Świeże jedzenie
    + Miła obsługa
    + Blisko piękna plaża z czarnym piaskiem

    - hotel jest w moim odczuciu 3gwiazkowy,
    - łóżka tragicznie niewygodne
    - głośna klimatyzacja
    -
    aby dostać się na leżak przy basenie trzeba czatować przy nim z godzine przed otwarciem tak przynajmniej widziałam z okna (to mi nie przeszkadzało bo nie przyjechałam korzystać z basenu będąc nad oceanem ale jeżeli ktoś preferuję to za bardzo się basenem nie nacieszy)

    Reasumujac: jeżeli ktoś przyjechał tam odpocząć, pozwiedzać i relaksować się na plaży to bardzo polecam.

    Osobom które przyjechały gnić nad basenem i pić drinki radzę nastawić się na małe rozczarowanie.
  • 2.2
    sierpień 2019

    Hotel -Dramat

    Najgorszy hotel w jakim kiedykolwiek przebywałam. Obsługa hotelu bardzo niemiła wręcz potrafiła wyprosić z baru przed zamknięciem. Jedzenie ohydne, śniadanie odgrzewane z dnia na dzień to samo z obiadem. Brak stolików w barze przy basenie. Pokoje sprzątane bardzo pobieżnie. Ogólnie te 4 gwiazdki to dawał
    chyba ślepy po pijaku. Nie polecam!!!
  • 3.8
    sierpień 2019

    Stan techniczny hotelu bardzo słaby na ** a nie na **** jak w ogłoszeniu

    Miła i uczynna obsługa. Zaletą są bardzo duże pokoje, więc przy pobycie 2 + 2 praktycznie dwa pokoje 43 m kw. dają komfort. Bezpłatne, szybkie wi-fi w całym hotelu czego się nie spodziewałem. Wybrałem obiekt ze względu na duże pokoje, lokalizację i termin - cena była drugorzędna.
    Niestety stan techniczny
    bardzo słaby - wyeksploatowany obiekt - rdza w wannie, bateria w wannie cieknąca, źle działająca, porozwalane drzwi, każda żarówka inna barwa światła, ogólnie wrażenie jakby się w ruderze mieszkało. Mam nadzieję, że jakiegoś grzyba czy innych zarazków z brudnej klimy nie załapaliśmy.
    W każdym razie 4 gwiazdki to może hotel ten miał 25 lat temu jak był nowy. Jeszcze nigdy tak słabego standardu technicznego w 4 a nawet 3 gwiazdkach nie spotkałem w okresie 25 lat jak podróżuję na różnych kontynentach.
    Na szczęście większość czasu spędza się poza pokojem hotelowym.
    Wycieczki fakultatywne oferowane przez ITAKA super, świetny zarówno rezydent jak i polscy przewodnicy.
    Itaka powinna wyraźnie opisać że należy spodziewać się standardu *** oraz że obiekt wyeksploatowany.
  • 2.8
    sierpień 2019

    To NIE są 4 gwiazdki!

    Hotel z czasów PRL, standard na 2-3gwiazdki. Jedzenie tragiczne, codziennie to samo, niedobre. Musiałam kupić własny ser do śniadania, bo tego nie dało się jeść 4dzień z rzędu. Przekąski przy (beznadziejnym) basenie, to ciastka ze śniadania i hot- dogi. W hotelu zapach starego dywanu. Jedyne co było
    okej, to czystość. Generalnie nie polecam.
  • 2.2
    sierpień 2019

    Fatalnie!!! Nie polecam!!!

    Hotel typowy PRL głębokie lata 70-te. Jedzenie okropne monotonne po stołówce biegają karaluchy. Basen i bar przy basenie dramat, brudno nie sprzątane,drinki w plastikowych kubkach, brak stolików na zewnątrz nie ma gdzie usiąść. Pokoje sprzątane pobieżnie. Obsługa nie miła. All inclusive do 23 -ej ale
    często zamykane przed czasem. Bar otwarty do 24 -ej niestety 23.15 gaszą światło i wyganiają gości. Jedyny plus to klimatyzacja w pokoju,piękna okolica, dobra baza na wycieczki i sklep Lidl 900 metrów od hotelu ( trzeba przecież coś jeść)
  • 2.2
    lipiec 2019

    Rzeczywistość odbiega od folderu hotelu w internecie i opinii Pani z biura podróży

    Pokój był bardzo pobieżnie sprzątany /na siedem dni pobytu raz....
    Jedzenie monotonne ;potrawy często odgrzewane z kolacji dnia poprzedniego na śniadanie i obiad w dniu następnym ....
    Ogólne wrażenie bardzo słabe ‚
    Nie polecam tego hotelu
  • 2.8
    czerwiec 2019

    Stanowczo nie polecam - to nie są 4 gwiazdki...

    Stary hotel, położony w niezłym miejscu ( blisko wypożyczalnia samochodów Cicar - polecam naprawdę super warunki, blisko Los Gigantes i 2 niezłych choć czarnych plaż, blisko Lidl jeśli ktoś sobie chce coś dokupić do marnego all inclusive - około 900 metrów ale pod górkę :) ). Jedzenie było i tylko tyle
    - monotonne, przesmazone, rozgotowane, najlepsze frytki z tego wszystkiego choć na co dzień ich nie jadam.. Owoce morza ( na 10 dni były 2 razy) to masakra - kilka krewetek, muli, ale zrobione tragicznie. Zazwyczaj kurczak i ziemniaki plus niewiele surówek. Raz kaczka po pekińsku ( gotowana w wodzie bez przypraw :) ) i raz królik choć był tylko jeden rzut i nie każdy zjadł bo zabrakło. Basen to totalna porazka- mały, zasłonięty przez hotel czyli zimny, leżaki stare, za mało dla gości, na basen nie da rady wejść z piłką czy materacem - zabronione. Bar z cyklu maniana - raz obsługa była a raz nie bo czym była zajęta, podawane w małych plastikowych kubeczkach, na basenie otwarty bar do 18 potem koniec tak z basenem jak i barem. Przenosimy się do środka gdzie jest od 19 "rozrywka" - karaoke, tańce typu Ciechocinek, średnia wieku to >55 i tak też zabawa. Tragedia to optymalne określenie. Nuda dla ludzi w każdym wieku zapewniona. Pokoje były sprzątane ale zapomnijcie o wodzie w pokoju - nawet po przyjeździe nie było tam nic do picia :(. Teren wypadowy do wyjazdów samochodem ok ale to jedyny plus hotelu i okolicy. W dzień wyjazdu zdejmują opaski - nam o 12 i dostajesz voucher na obiad bądź kolację. Rób co chcesz, przebieralni nie ma, wody nie ma choć teoretycznie możesz kombinować i przy barze coś dostać na tzw. sępa - ludzie się krępowali.. Animacji nie ma bo to co jest to trudno do czegokolwiek porównać - granie w ping pong i strzelanie do tarczy z wiatrówki😰. Dzieci to problem gości.. Osobiście po raz pierwszy w życiu pisze taka opinię choć mam 44 lata i trochę zwiedziłem. Gdyby nie wypożyczenie samochodu i 7 dni w trasie i zwiedzaniu pięknej wyspy, bym sobie przegryzł żyły w tym hotelu. Max 3 gwiazdki + nuda. Naprawdę nie polecam na urlop, chyba że bez all i tylko jako miejsce wypadowe do zwiedzania. Pozdrawiam oszukanych -Adam.
  • 2.5
    czerwiec 2019

    BARDZO NAM SIĘ NIE PODOBAŁO

    EWA I ADAM - 40 +...Zdjęcia robią swoje. 4* to nie wiem kto dał i kiedy , 30 lat temu. Podróżujemy i to sporo, nie mamy nie wiadomo jakich oczekiwań, ale to, ten hotel to porażka. Jedzenie susze, przegotowane, monotonne, a jemy wszystko. Jajka na śniadanie nawet dramat , z proszku i wiór. Owoce czy
    warzywa, pomidor i ogórek, oliwki.....A powinno być wszystko, Hiszpania. Raz , czy dwa były owoce morze, ale znowu suche, nie przyprawione,.....więc samochód i w teren i tam coś można zjeść i wypić, więc ALL INCLUSIVE sobie można, nie wato brać. Animacje na 1 -, dramat, nawet swego pompowanego materaca nie można było, woda zimna, mały basen , zasłonięty przez hotel nie może się nagrzać , nie ma jak. O 18 basen zamknięty ( tylko 10-18) nigdzie tak nie było.Obsługa , drinki od niechcenia, dla swoich byli mili, reszta jak czas pozwoli..nikomu się nie śpieszyło.......okolica ok, ale polecamy hotele w LOS GIGANTES , CZY LOS AMERICAS, CZY LOS CRISTIANOS :) Nie wart brać blisko morza, bo morze , plaża czarna i mała oprócz tych w/w.
  • 4.0
    maj 2019

    Pobyt fobgy

    Stary ale czysto, wymaga remontu, dużo przestrzeni, straszny hałas podczas wykonywanych prac drogowych
  • 3.0
    styczeń 2019

    Nie polecam!

    zalety: blisko centrum i oceanu -wady:pokoje i wyżywienie / dużo podróżuję i uważam że na pewno hotel nie reprezentuje 4 * a najwyżej,2*,pokój z mocno wysłużonym wyposażeniem i widokiem na roboty budowlane{hałas i kurz} po dwukrotnej reklamacji i dopłacie 70 euro zmieniony na zadowalający ,bez aneksu
    kuchennego ,w łazience absurdalna informacja {nie wrzucać papieru toaletowego do muszli} super higieniczna,z okna widok na basen z lodowatą wodą filtrowaną przez całe noce przez co spanie przy otwartym oknie jest niemożliwe bo słychać głośny odgłos pompy,bojler na ciepłą wodę nie wystarcza na kąpiel dwóch osób jedna po drugiej,opcja all to na pewno nie jest lecz kiepskie 3 posiłki,jakość posiłków pozostawia wiele do życzenia tak pod względem wizualnym, ,smakowym i na pewno jakościowym,odnosi się nieodparte wrażenie że każdy kolejny posiłek ma wiele z poprzedniego widać taka oszczędność,przysychający makaron królował przez cały tydzień co jakiś czas przemieszany przez obsługę kuchni ,śniadania to porażka,przekąski w opcji\\\" all to kilka ciastek ze śniadania ,chłodny hamburger, frytki,chleb tostowy z szynką i serem na zimno, napoje to koncentraty rozcieńczane b.mocno,brak masła przy śniadaniu,desery wciąż te same , ciasta ze sztuczną niesmaczną masą,
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY