Blue Sea Lagos de Cesar

Ocena klientów na podstawie 26 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,5
Posiłki: 3,1
Basen: 2,6
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 3.6

57% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
basen
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Blue Sea Lagos de Cesar w Travelplanet.pl

Termin:
06.05.2020 - 10.05.2020
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 666 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (26)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.0
    (styczeń 2018)

    Średniej jakości.

    Hotel położony blisko plaży. Jest gdzie chodzić na wieczorne spacery. Napewno nie zasługuje na 4*i nie za taką cenę. Widok okropny z balkonu, piękny taras na dachu ale płatny 15 euro dzień. Basen mały i bardzo zimna woda, cieplejsze w Oceanie.
  • 3.5
    (styczeń 2018)

    Niska cena = niski standard

    Nie bede sie rozpisywal. Hotel max 3 gwiazdki. Wymienie plusy i minusy.
    Plusy: lokalizacja, klimat, obsługa, duze pokoje z oddzielna sypialnia i duzym balkonem, sprzatanie pokoi, dobre choc powtarzalne jedzenie, po tygodniu ma sie dosc, niska cena
    Minusy: intensywny odór szamba przy wejsciu
    do hotelu, wifi tak slabe ze w praktyce BRAK internetu, animacje dla dzieci mizerne, snack bar fatalny az wstyd, slaby wybor slabych drinkow, basen niepodgrzewany i mały, łazienki z PRLu, wyeksploatowane wnętrza, duzo angoli emerytów.
    Podsumowanie: Hotel dla osob z zamiarem zwiedzania, nie lezenia nad basenem. Nie zabrałbym tam swoich dzieci.
  • 3.7
    (grudzień 2017)

    Sympatyczna obsługa, dobra lokalizacja hotelu

    Hotel na pewno nie jest 4*, nasz pobyt był udany i nie byliśmy zaskoczeni samym hotelem, bo wcześniej zebraliśmy sporo opinii o nim i odpowiednio się nastawiliśmy.Zależało nam na stosunkowo niskiej cenie i na lokalizacji.Na przyjeździe obsługa częstuje każdego szampanem i stara się zrobić jak najlepsze
    wrażenie. Hotel ma wiele niedociągnięć głównie estetycznych, ale jest czysto i na stołówce i w pokojach ( codziennie sprzątane i wymiana ręczników) . Jeśli ktoś wybiera się do tego hotelu, po to ,żeby leżeć codziennie przy basenie i pic drinki, to niech wybierze inny hotel ,bardziej nowoczesny i większy. Tutaj atmosfera jest kameralna, wszyscy się znają, obsługa pamięta każdego gościa.Jedzenie jest dobre, choć w innych hotelach w okolicy w podobnym standardzie gwiazdkowym jest bardzo dobre. Śniadania mogą być monotonne, zwłaszcza przy 2-tygodniowym pobycie. Obiady i kolacje ok, codziennie mięsko i rybka, na kolację coś z grilla. Owoców morza nie widziałam przez cały pobyt. W hotelu basen niewielki i niepodgrzewany, dodatkowo brodzik dla dzieci. Jeśli chodzi o dzieci, to odradzałabym ten hotel, ze względu na mało atrakcji i bardzo mało animacji. Dla dorosłych wieczorami animacje są też mało ciekawe. Przy naszym pobycie był jeden animator Alex na cały hotel, bardzo sympatyczny i starał się, niemniej jednak to za mało. Ogólnie hotel polecam mniej wymagającym i starszym parom i jeśli cena jest niższa od konkurencji, to pobyt będzie można zaliczyc do udanych.
  • 4.0
    (maj 2017)

    Dobry

    Hotel o średnim standardzie ,ładnie położony w centrum Puerto de Santiago,niedaleko klifòw Los Gigantes .Bezpłatne wifi ,w holu przy recepcji. Posiłki smaczne,pokoje czyste .Codzienne wieczorne animacje dla dorosłych ,brak atrakcji dla dzieci.Basen nie duży i mało leżaków ,wtedy doskonale sprawdzał
    się teras na dachu gdzie było ich mnóstwo a także łoża z bsldachimami. Miło wspominam pobyt w tym hotelu.
  • 2.8
    (luty 2017)

    Standard nie na cztery gwiazdki

    Zawiedliśmy się bardzo. Na stołówce brakowało filiżanek do napojów(trzeba było czekać aż kuchnia dostarczy). Krzesła w standardzie jak u nas za komuny w FWP - rozwalające się krzesła.
    Basen hotelowy otwarty od 10.00 - 18.00 i poza tym czasem nie można z niego korzystać.
    W pokojach sprzęty
    podobnie jak na stołówce częściowo niesprawne. Hotel na pewno nie zasługuje na cztery gwiazdki
  • 4.8
    (luty 2017)

    Bardzo nam się podobało,

    Hotel starszy ale obsługa cudowna, zawsze uśmiechnięta i pomocna, lokalizacja bardzo dobra.
  • 3.8
    (styczeń 2017)

    Hotel dla mało wymagających.

    Tak jak w tytule hotel raczej dla osób mało wymagających,raczej bez rewelacji. Sam budynek nadaję się do gruntownego remontu aczkolwiek dla mnie wakacje to przede wszystkim zwiedzanie a więc w większości pobyt poza hotelem, więc nie stanowiło to dla mnie wielkiego problemu. Posiłki smaczne aczkolwiek
    wciąż powtarzające się, nie polecam serwowanych w ciągu dnia przekąsek gdyż są niestety niezjadliwe : hot dog to stara buła z najgorszej jakości parówką z kilkoma plastrami surowej cebuli - zaznaczam, że nie jestem wybredna i zazwyczaj smakuje mi wszystko;)Brak animacji, które zachęciłyby ludzi do zabawy. Pozytyw to bardzo miła obsługa, kelnerzy oraz panie sprzątaczki;). Pobyt wspominam bardzo miło, aczkolwiek drugi raz nie odwiedzę. Hotel polecam ale za rozsądną cenę - sama niestety zdecydowanie przepłaciłam.
  • 3.8
    (listopad 2016)

    Ogólnie polecam (dla mało wymagających)

    Plusy: Dobra lokalizacja, spokojna okolica,przyjaźni, weseleli pracownicy obiektu
    Minusy: Mało różnorodne posiłki(ale smaczne), kiepskie animacje
  • 4.2
    (maj 2016)

    Udany pobyt, najmocniejszym atutem jest obsługa.

    Hotel przestronny choć bardzo prosi się już o remont wewnątrz pomieszczeń, zwłaszcza wykładziny dywanowe na korytarzach, sala siłowni która pachnie stęchlizną, oraz kanapy wewnątrz pokoi. Przestronne pokoje (ponad 40 m) z wyodrębnioną zamykaną sypialnią, pomieszczeniem wypoczynkowym z telewizorem oraz
    ladą z lodówką oraz dużym balkonem z meblami ogrodowymi. Klimatyzacja sterowana indywidualnie. Najmocniejszym atutem hotelu jest obsługa - uśmiechnięta, miła, służąca pomocą, uwijająca się jak w ukropie. Pokoje sprzątane codziennie, dokładnie. Posiłki w formie bufetu, zróżnicowane, w sporym wyborze, bufet na bieżąco uzupełniany. Wieczorne animacje dla dorosłych - urozmaicone i nie ma potrzeby szukania ich poza hotelem. Hotel umiejscowiony jest w niewielkiej odległości od plaży (czarny piasek)- ok. 300 metrów, fajny deptak wzdłuż linii brzegowej, na linii wybudowanych hoteli, blisko do centrum miejscowości (miejscowość nieduża), sklepów, marketów. Mirela
  • 4.0
    (lipiec 2015)

    Hotel ogólnie jest ok.

    Sam hotel tj. pokoje łazienki czystość są w na poziomie dobrym, wyżywienie i obsługa na poziomie lepszym jak dobry. Minus stanowi otoczenie hotelu jak również mały basen oraz ciasnota przy nim panująca. Jednak nie nad basenem człowiek cały urlop leży a plaża jest bardzo blisko. Ogólnie polecam. All nad
    basenem to samoobsługa co raczej stawiam na plus.