Blue Reef Resort

Ocena klientów na podstawie 75 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,3
Posiłki: 3,9
Basen: 4,4
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.2

82% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
czystość, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Blue Reef Resort w Travelplanet.pl

Termin:
08.06.2019 - 15.06.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 099 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (75)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.7
    (grudzień 2018)

    Bez szału... I KRADZIEŻ Z SEJFU!

    Byliśmy co prawda w terminie poza sezonem ale wybór jedzenia jak na lekarstwo i nie było za specjalne. Pokoje ok jednak w łazience smierdzialo szambem. Ponadto wielkim minusem była kradzież pieniędzy z sejfu co obsługa sprytnie zatuszowala i uznali że nikt nie wchodził do pokoju a nagrania z kamer nie
    chcieli pokazać. Ginęły również inne drobne rzeczy z pokoi takie jak woda owoce czy chipsy... Kolejny minus to zimna woda w basenie, podgrzewane tylko malutkie kółko. Następny minus to obsługa, recepcja tuszująca kradzież i barman przy basenie A do zachowuje się jakby był za karę. Na plus infrastruktura, fajnie zagospodarowany ogród. I największy plus dla Animatorów Veronika i Bob odwalal kawał dobrej roboty. Dodatkowym plusem dla hotelu jest gość obsługujący kącik z shishą - Hassan dobrze mówi po polsku i jest mega miły i gościnny :)
  • 2.8
    (październik 2018)

    Bardzo słabe 4*

    Jak w tytule, bardzo słabe 4 *. Co najwyżej 3. Pokoje bardzo skromne. Jedzenie dobre. Drinki, a raczej tutejszy alkohol z napojem, ciężko przełknąć. Rafa praktycznie niedostępna, chyba że ktoś zaryzykuje przebrnięcie przez mocne fale. Dwa baseny. Na zewnątrz hotelu, poza apteką, dwoma sklepikami, praktycznie
    nic. Aby zobaczyć rafę i np. żółwie warto skorzystać z usług 3WILL, czyli lokalnego biura nurkowego - 24$. Na pewno tu nie wrócimy. 4 raz w Egipcie i niestety najgorszy wybór.
  • 4.3
    (październik 2018)

    Idealny hotel dla osób ceniących spokój i pobyt pod hasłem "sanatorium" :)

    Jedyny mały minus to posiłki a dokładniej mówiąc śniadania - to samo" />
    Hotel pięknie położony polecam każdemu kto chce w spokoju spędzić swój urlop, odpocząć i "podładować baterie". Rafa koralowa troszkę oddalona od hotelu, ale to nie jest wielki problem - można też troszkę aktywnie wypocząć :)
    Jedyny mały minus to posiłki a dokładniej mówiąc śniadania - to samo
    menu przez cały tydzień, ale spokojnie można się najeść.
    Polecam i z pewnością kiedyś tam wrócę!
  • 4.7
    (wrzesień 2018)

    Mile wspominam

    Obsługa była świetna, czysto, jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane. Jedymym minusem są animacje.
  • 4.0
    (czerwiec 2018)

    hotel ok....ale ?

    hotel sam w sobie nienajgorszy,My w pierwszym tygodniu czerwca trafiliśmy na inspekcję hotelu przez właściciela,był z żoną cały tydzień,jadał z nami posiłki....więc menager stawał NA GŁOWIE-JEDZENIE I OBSŁUGA NA 5+.
    Natomiast brak pomostu uniemożliwia przejście na rafę...więc można się taplać w
    sadzawce przed rafą,albo iść do bazy i odpłatnie zejść z pomostu (odległość 500-600 metrów i przyjemność za 5 $).
  • 4.8
    (kwiecień 2018)

    Super!!!!!

    Przemiła obsługa. Ronaldo i Abdo pozdrawiam was.Kameralnie i rodzinnie.Jedzenie dobre. Na spokojny wypoczynek. Pozdrawiam Aliego zrecepcji.Polecam wszystkim.
  • 4.8
    (kwiecień 2018)

    Jestesmy naprawde zadowoleni piotr z rodzina

    Po raz 3 w tym hotelu i...wciaz super. Zarowno jedzenie jak i czystosc i obsluga naprawde bez uwag. Jezdzimy tam glownie nurkowac i opalac sie wiec hotel spelnia wszystkie standardy! Kolejna podroz oczywiscie tam juz niedlugo
  • 3.2
    (grudzień 2017)

    Hotel ok, jak na taką cenę

    Wszystko bez zarzutu z wyjątkiem serwisu sprzątającego pokoje, za który trzeba zapłacić panu dodatkowo, bo inaczej pan sprzątający się obraża i nie przychodzi.
    Obsługa nierówna - kucharze, animatorzy i kelnerzy przemili. Jednak mieliśmy nieprzyjemny incydent, kiedy zamówiliśmy prywatny transport
    zamiast drogiej taksówki hotelowej. Obsługa hotelowa nie chciała nas wypuścić i zabrała kierowcy dowód osobisty strasząc go policją, jeśli nie wrócimy następnego dnia. Biuro podróży, z którego przyjechaliśmy okazało się w tej kwestii bezradne i zbanalizowalo sytuację.
    Inny incydent dotyczył oszustwa podczas wymiany waluty w hotelu. Polskojęzyczny pracownik Blue Reef Resort (Egipcjanin) okazał kompletny brak kultury podczas rozmów telefonicznej i używał obraźliwych słów, kiedy prosiliśmy go o interwencję. Plus dla managera hotelu, który wyjaśnił sytuację, oddał nam pieniądze i wyciągnął konsekwencje wobec pracowników, którzy nas oszukali.
    Czasem obsługa typowo egipska- nie dasz napiwku, to fuknie coś pod nosem po arabsku. Ale to chyba kwestia kultury niezależnie od hotelu.
    Hotel czysty, jedzenie smaczne. Polecam pyszne pasty! Odradzam naleśniki, gwarantują zemstę faraona ;)
    Codzienna muzyka dance słyszalna na terenie całego obiektu. Pokoje stare ale w miarę czyste.
  • 2.3
    (grudzień 2017)

    Nie miła obsługa hotelu

    Niestety pokoje wymagają odnowy tragedia daleko położone pokoje aby wymienić pokój bliżej niestety trzeba było zapytać jestem niepełnosprawna choć jestem młoda osoba bardzo niemila obsługa niestety
  • 5.0
    (listopad 2017)

    Bardzo fajny odpoczynek

    Bardzo fajna plaża z rafą, miła obsługa, spokój, cisza.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY