Ocena klientów na podstawie 75 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,3
Posiłki: 3,9
Basen: 4,4
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.2

82% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
czystość, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Blue Reef Resort w Travelplanet.pl

Termin:
29.05.2021 - 05.06.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 589 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (75)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 2.8
    październik 2016

    było bardzo słabo

    Proszę państwa byłem widziałem,wielka porażka,zero kąpieli w morzu ponieważ jest bardzo płytka woda,brak dostępu do raf nie ma pomostu,obsługa barowa bardzo słaba,robią wszystko z musu,jedzenie monotonne,nie polecam a wprost ostrzegam przed udaniem się do tego hotelu,szkoda kasy i czasu.
  • 4.8
    październik 2016

    Było super

    Wszystko ok
  • 4.8
    wrzesień 2016

    Bardzo mi się podobało. Cudowna plaża.

    Smaczne jedzenie. Pokoje ok. Plaża i morze najpiękniejsze. Sama pustynia robi wrażenie. Nic nie ma tylko pył czerwony... czarny ... piach. Polecam wycieczki z Mustafą. ;)
  • 5.0
    sierpień 2016

    Hotel i jego otoczenie bardzo mi sie podobalo, mam nadzieje wrocic niedlugo!

    Pieknie polozony hotel, przy rafie koralowej, na poludnie od Port Ghalip, ok. 10-15 minut samochodem od Hilton. Polecam spacer plaza, w lewym kierunku (polnocnym) az do diving centre. Piaszczyste plaze, zolwie, delfiny oraz miejsce wylegu krabow. WSZYSTKO W ZASIEGU REKI!!! Mozna powiedziec, ze nie ma
    potrzeby wyjazdu do Turtle Bay, gdyz rownie piekna flora i fauna jest obok. Sam hotel bardzo przyjemny, przestronne pokoje, ladne balkony z widokiem na morze, mila, kulturalna obsluga, duzy basen. Wielokrotnie bylam w Egipcie, ale to miejsce spodobalo mi sie najbardziej. Zdumiewajaca woda, ciepla, przejrzysta; zarowno amator pluskania jak i wytrawny nurek znajda tu cos dla siebie. Smaczne i urozmaicone jedzenie w restauracji hotelowej, dwa barki z napojami i drinkami na zewnatrz. W amfiteatrze codzienne animacje ;) Ogolne wrazenie bardzo pozytywne. POLECAM!!
  • 4.7
    lipiec 2016

    Wakacje w Blue Reef 😄

    Hotel spełnił nasze oczekiwania. Położenie hotelu idealne, dookoła cisza i spokój. Morze w zasięgu ręki, w którym mając szczęście można spotkać delfiny i duże źółwie, blisko przepiękna rafa koralowa ( szkoda tylko, že hotel nie ma własnego pomostu dla miłośników pływania i snurkowania) . Dla lubiących
    ruch - boisko do siatkówki, piłki ręcznej, kącik zabaw dla najmłodszych ( pod zadaszeniem), basen o głębokości 160 cm oraz brodzik dla malutkich. Pokoje czyste, zadbane, codziennie sprzątane. Kuchnia różnorodna, miła obsługa. Pogoda ssuuppeerr. Hotel godny polecenia dla miłośników ciszy, rodzin z dziećmi, par, a także osób starszych. Na przeciwko hotelu można wynająć u egipcjanina o imieniu Mostafa quady i poszaleć 2 godziny po pustyni, zaliczając herbatkę u Beduinów. Warto .
  • 5.0
    lipiec 2016

    Jestem zachwycona tym miejscem i gościnnością Egipcjan

    W hotelu Blue Reef byłam z rodziną. Wszyscy jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszego pobytu w Egipcie, a w szczególności z pobytu w tym miejscu. Hotel zasługuje na więcej niż 4*. Nie jesteśmy osobami bardzo wymagającymi, ale cenimy sobie dobre warunki pobytu na wczasach i takie właśnie mieliśmy. Zacznę
    od obsługi hotelowej. Wszyscy ludzie zatrudnieni w tym hotelu zaczynając od recepcji a kończąc na osobach dbających o porządek zasługują na 6+. Są bardzo uczynni. mili i wcale nie liczą na napiwki, tak jak to się czasami zdarza w krajach arabskich. Przez cały nasz pobyt nie widziałam , żeby którejś z tych osób zszedł uśmiech z ust. Jeżeli chodzi o pokoje w hotelu to może świecą nowiutkimi meblami, ale przecież w domu też nie wymieniamy ich co roku. My z pokoi jesteśmy zadowoleni. Dostaliśmy pokoje w budynku D z widokiem na przepiękny ogród i częściowo na morze. Pokoje z tarasami są duże, z typowo arabskim umeblowaniem. Łazienka duża, z wanną. Do resturacji szliśmy przez cały ogród i przez inne budynki ( tak są pobudowane, że można sobie skracać drogę i przechodzić właśnie przez inne budynki), ale na plażę mieliśmy bardzo bliziutko. Wychodziliśmy bocznym wyjściem po schodach z naszego budynku i praktycznie już była plaża. Woda w morzu cieplutka i przezroczysta, piękna rafa koralowa z prześlicznymi rybkami. Brak pomostu hotelowego w niczym nam nie przeszkadzał. Spokojnie i bez problemu można dojść do rafy. Na plaży parasolki, leżaki i drobny piasek, po którym spacerują malutkie krabiki. Basen może nie jest olbrzymi, ale zadbany i wystarczający na taką ilość gości ( w każdym hotelu jest mało gości, ale akurat dla mnie to wielki plus). Nie ma walki o leżaki czy wolne miejsce w restauracji. Jeżeli chodzi o jedzenie to nam smakowało. Nikt nie chodził głodny, gdyż był duży wybór wszystkiego: zaczynając od pysznych zup a kończąc na przeróżnych deserach i ciastach. Jak ktoś nie lubi typowego egipskiego jedzenia to może sobie wybrać typowe europejskie. Animacje w hotelu są na średnim poziomie, ale zawsze coś się działo. 2 razy na tydzień były animacje w amfiteatrze ( polecam obejrzeć taniec wirującego derwisza, coś wspaniałego). Pobyt w tym miejscu to typowy wypoczynek. Nie ma w bliskiej okolicy żadnych większych sklepów, poza dwoma małymi po drugiej stronie ulicy, naprzeciw hotelu ( należy się targować!) Jeżeli chodzi o wycieczki to można sobie wykupić od rezydenta lub z miejscowego biura z siedzibą na terenie hotelu. Głownie są to wycieczki mające na celu zapoznanie z bogactwem flory i fauny Morza Czerwonego, ale można także wykupić wycieczkę do Luxoru. Polecam wspaniałe masaże , na które będzie zapraszał Adriano oraz wycieczkę na pustynię quadami z Mustafą. Jeżeli chodzi o sklepiki na terenie hotelu, to jak najbardziej polecam je na zakup pamiątek. Panowie w nich sprzedający są bardzo mili i nawet jeśli nic nie kupisz to nie obrażają się i nie są nachalni. Polecam sklepik u Ahmeda, który serwuje przepyszną kawkę. W Jego sklepie można zaopatrzeć się w różnego rodzaju olejki do ciała, maseczki, zioła, herbaty itp. Super facet! Polecam ten hotel w 100%. Wiem, że zdarzają się na jego temat również słabsze komentarze, ale ja uważam, że jest w nim nawet lepiej niż w niektórych hotelach 5*. Należy brać pod uwagę fakt, że właściciel bardzo stara się o zadowolenie klientów pomimo tego, iż jest teraz dużo trudniej utrzymać hotel przy tak małym zainteresowaniu Egiptem. Hotel nie oszczędza na turystach. Napoje gazowane typu cola, sprite czy fanta każdy nalewał sobie sam z butelek. Nie była żadnych podróbek coli. Piwo lane z butelek, smaczne. Nie dosięgnęła nas żadna zemsta i nie słyszałam, żeby ktoś uskarżał się na dolegliwości żołądkowe. A to jest bardzo ważne przy takim wyjeździe! A i jeszcze jedna ważna rzecz: w restauracji kelnerzy bardzo dbają o to, aby przy turyście nie stały brudne talerzyki. Jak tylko zauważą, że talerzyk czy szklanka jest pusta, to od razu podchodzą i zabierają. Ale to przez grzeczność, a nie zabieranie sprzed nosa talerzyków, żeby już więcej nie jeść. Hotel Blue Reef i wszyscy ludzie w nim pracujący zasługują na mega pochwałę. Dziękuję za bardzo udany wypoczynek i polecam!
  • 4.2
    lipiec 2016

    Udany pobyt w Egipcie, hotel godny polecenia

    Na plus: na pewno jedzenie, bez jakiegoś może szału, ale urozmaicone i smaczne, i dużo;
    czysty duży basen; wystarczająca ilość leżaków przy basenie i na plaży; obiekt praktycznie przy niej; pokoje obszerne, my mieliśmy 3-kę ze sporym łóżkiem dla każdego; ze wszystkich pokoi widok na morze; obiekt
    składa się z trzech budynków jednopiętrowych, na dole mini tarasy, u góry balkony; budynki na korytarzach nie są zamknięte (przeszkolone), więc panuje przyjemny "przeciąg"; klimatyzacja sprawna; ogólnie czysto i to nie tylko jak na Egipt; mało dzieci; rafa przy hotelowej plaży; obsługa na prawdę sympatyczna; ładny ogród; boisko do siatki (tylko kto gra przy 40 stopniach:-)); polecam wybrać się na przepiękną plażę miejską abu dabab, z tyloma żyjątkami morskimi że aż ciężko skupić wzrok na jednym; oczywiście oprócz rybek we wszystkich możliwych kolorach i kształtach pływają też żółwie, płaszczki, skrzydlice; pustynię na quadach też polecam
    Na minus: dostęp do morza i rafy, hotel nie ma pomostu, a płycizna sięga ok 200 metrów, potem zaczyna się drobna rafa w wodzie do pasa, która poszarpała nogi albo i więcej każdego który się przez nią przedzierał i dopiero potem jest głębiej, żyjątek dużo i kolorowo;
    kilka rzeczy by się jeszcze znalazło, brak przekąsek między głównymi posiłkami, głośnie wiatraki do klimatyzatorów, hotel na odludziu, ciepłe piwo w barze; ale to już czepianie się i doszukiwanie;
    zawsze biorę pod uwagę cenę jaką zapłaciłam i co dostałam, zapłaciliśmy w tzw. szczycie sezonu po 1700 zł za osobę, więc dla nas było wszystko ok, wypoczęliśmy, zachwyciliśmy się morzem, i na pewno wrócimy jeszcze do Egiptu
  • 3.7
    marzec 2016

    HOTEL BEZ SZAŁU

    Hotel urządzony w starym stylu, ale w pokoju tylko się śpi, dość czysto -moja ocena *** plaża blisko , zejście do rafy -trzeba iść 0k. 400 m , brak pomostu , po sąsiedzku wszystkie hotele popadają w ruinę -palmy uschnięte -opuszczone , straszą wyglądem. W okresie 19-26 III-2016 w hotelu ok 50 osób ,
    przeważnie Polacy , Włosi , Czesi . Wybierając ten hotel kierowałem się opiniami -były db+ , niestety nie wszystko się potwierdziło , jedzenie porażka!!! , może ktoś powie że w domu i tak je się na posiłek 1 potrawę , ale niema chyba takiego żeby jadł przez 7 dni na śniadanie jajka , w prawdzie w 2 postaciach tj. na twardo lub smażone , a tu tak serwują, masło z pod lady podawane na prośbę , owoce pokrojone na kawałki i kilkudniowe, obiady i kolacje trochę lepsze , nie ma żadnych przekąsek jak w opisie , jedynie o 16 naleśniki, jeden raz na pobyt była kolacja w stylu egipskim i wtedy był nieco większy wybór potraw, kelnerzy porażka-obrusy odwracane i kładzione na stół ,mięso wydawane ręcznie każdemu sprawiedliwie po troszku, za to alkohole ok. a jak się da $ to w głowie zaszumi. Personel jest bardzo miły i życzliwy . W prawdzie przyjechałem po słońce i ono mnie nie zawiodło to miło by było żeby i reszta była w miarę zgodna z opisem.
  • 5.0
    luty 2016

    Bardzo nam się podobało

    Pobyt oceniamy super. Obsługa bardzo miła. Zero narzucania się i oczekiwania na napiwki. Różnorodne posiłki, dla każdego coś smacznego. W opcji all można jeść, pić do woli. Do ostatniej minuty pobytu czuliśmy się jak bardzo ważni i szanowani goście. Nie ma czegoś takiego jak odbieranie opasek po
    zakończeniu doby. Opaskę zdjąłem sam w ....domu. Gościem na pełnych prawach jest się do momentu przyjazdu autobusu zabierającego turystów na lotnisko. Oczywiście pokój należy opuścić tak jak w każdym hotelu kiedy kończy się doba hotelowa ale z tym nie ma problemu, ponieważ główny bagaż oddaje się do recepcji i dalej można korzystać z dobrodziejstw hotelu, np. obiad, kąpiel w basenach, opalanie się na leżakach, zamawianie drinków, napoi chłodzących itp. Absolutnie nikt z nas nie odczuwał jakiegoś niebezpieczeństwa, albo coś w tym stylu.
    Kilka kroków i jest się w morzu, bez problemu można dojść do rafy.
    Jak najbardziej polecamy
  • 5.0
    luty 2016

    Bardzo jesteśmy zadowoleni

    Bardzo nam się podobało, minusem był brak wypoczywających - około 50 osób w całym kompleksie.
    Kuchnia fantastyczna, każdy znalazł coś smacznego dla siebie, obsługa zawsze uśmiechnięta , przyjaźnie nastawiona i chętna do nauki polskiego języka, animatorzy dokładali starań, abyśmy miło spędzali czas,
    miejsce super do odpoczynku leniwego i aktywnego (nurkowanie, snorkowanie, piłka siatkowa, wodna, trochę ubogie sklepiki w obrębie hotelu , poza hotelem apteka i markety zaopatrzone w niezbędne rzeczy spożywcze. Wspaniała rafa (konieczne buty do wody).
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY