Blue Dream Palace

Ocena klientów na podstawie 3 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 3,7
Posiłki: 4,3
Basen: 4,0
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,7
Średnia ocena 4.3

66% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
obsługa, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • par

Opinie Klientów (3)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (lipiec 2016)

    Raczej pozytywnie

    Hotel cudnie usytuowany tuż przy plaży. Wszystkie pokoje z widokiem na morze. Bardzo ciekawie zaaranżowana recepcja, pełna designerskich mebli . Ładna restauracja z bardzo poprawną obsługą i znakomitym jedzieniem. Niestety pokoje bardzo przeciętne, dalece odbiegające od b. dobrego wrażenia, jakie robią
    części wspólne hotelu. Wielkość pokoi urągająca standardom. Przy dostawce nie było się gdzie ruszyć. Najgorszy jednak był kompletny brak miejsca na ułożenie ubrań. Co prawda była szafa, ale wyposażona tylko w jedną półkę! Przez cały pobyt większość ubrań trzymaliśmy w walizce.
  • 4.0
    (czerwiec 2016)

    Rysa na kryształowej opinii o hotelu

    Wybraliśmy ( we dwoje) ten hotel ze względu na to, że to nowy obiekt, przy pięknej plaży, na wyspie spokojnej...w nadziei na taki wypoczynek. Niestety, właściciele hotelu ( być może w porozumieniu z organizatorem--reklamacja w toku) realizują bardzo słabą politykę. Na lotnisku rezydentka poinformowała
    nas ( i jeszcze jedną ekipę z naszego samolotu), że na jeden nocleg musimy zostać przeniesieni do innego hotelu. Będąc w wakacyjnym nastroju podeszliśmy do propozycji ugodowo i przeniesiono nas do jakiegoś kiepskiego, góra jednogwiazdkowego pensjonatu w pobliskiej miejscowości Limeria. Hotelik zastępczy przy promenadzie w " strefie kibica--mecze piłkarskie" i imprezie do 3 nad ranem.....bez czynnej klimatyzacji..czyli z otwartym balkonem. Do 12 tej godziny następnego dnia koczowaliśmy na holu właściwego hotelu z bagażami, a właścicielka hotelu okazała zdziwienie moim żądaniem rekompensaty za taką atrakcję. Rezydentka zgłosiła konieczność napisania reklamacji ( co na prośbę uczyniłam).
    Wracając do hotelu: bardzo mała ilość pracowników, kelnerów, sprzątających, za to szpiegujący członkowie rodzinki. Pracownicy przerzucani od szofera do kelnera, bardzo ciężko pracują. Na plaży bardzo dużo krzykliwych rodzin ze wschodnich terenów Europy, przychodzących z pobliskich pensjonatów, dziwna organizacja--pracownik hotelu chodzący i dopytujący się czy jest się gościem hotelowym, czy nie ( bo wtedy leżaki płatne). Jaki kłopot w założeniu bransoletek, może podejrzenia o fałszerstwa? nie wiem. Ceny napojów, które były dodatkowo płatne, bardzo wysokie. Po mojej interwencji( rezydentka zagubiona w sytuacji) hotel z bólem zgodził się na rekompensatę w postaci: pokoju o lepszym standardzie oraz napojów z wyjątkiem alkoholu gratis. Właściciele, z jakiegoś porażającego skąpstwa próbowali rozcieńczać soki i zmniejszać szklanki (!), a gratisowe napoje ograniczyli do dodatku obiadowego i kolacji ( bardzo słabe, bo to nie all inclusive light ). Jedzenie opłacone przez biuro, jako HR --bezsmakowe zaledwie przyzwoite, w tygodniu coraz słabsze, przy zamianie " turnusu" jednodniowo lepiej, owoce arbuz i melon...(podczas gdy, brzoskwinie 1E w miasteczku za KG.) Cały biznes i zdwojone siły kelnerskie w tawernie przy plaży...bo za gotówkę. W hotelu miały miejsce dwa śluby, jeden przygotowywany był w pokoju obok...goście i panna młoda( ok. 20 osób)w eleganckich strojach robiący zdjęcia na tarasie, a ja obok w klapkach i bikini...widocznie w Rumunii takie zwyczaje :) . Opisuję szczegółowo...raczej ku przestrodze i konieczności dochodzenia swoich praw...może się oduczą kombinować (a podobne przeniesienia, jak ustaliłam były częstsze...). Według mnie hotel, mimo inwestowania właścicieli w wystrój, będzie z czasem raczej miejscem dla mało wymagającego klienta, gęsta atmosfera. Szkoda, bo miejsce super. Na innych portalach turystycznych użyłam określenia, że pod lukrem jest zakalec i lepszego określenia nie znajduję.
  • 5.0
    (wrzesień 2015)

    Hotel godny polecenia dla osób, które lubią spokój.

    Hotel jest pięknie położony wszystkie pokoje z widokiem na morze. Nie polecam pokoi na 3 i 4 piętrze nad kuchnią. Hotel jest jednak oddalony o 40 min drogi spacerem (dosyć niebezpieczną droga, bez pobocza) od jakiegokolwiek sklepu i miasta. Jedzenie wyśmienite, hotel pięknie urządzony, pokoje jednak
    są podstawowe. W łazience zamiast prysznica jest wanna z zasłonką. Bardzo mili kelnerzy ze Słowenii :-) Hotel godny polecenia dla osób, które lubią spokój.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY