Be Live Orotava

Ocena klientów na podstawie 22 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,3
Basen: 3,6
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.2

95% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Be Live Orotava w Travelplanet.pl

Termin:
04.10.2018 - 11.10.2018
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 1 565 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (22)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.5
    (grudzień 2017)

    wszystko na srednim poziomie

    Jedyną zaleta hotelu jest położenie. Pokoje malutkie. Internet w pokojach własciwie nie działał. Jedzenie tak monotonne i po taniości , że aż nie chciało się wracać do hotelu na obiad..
    Hotel powinien mieć 3 gwiazdki !! Gdyby tak było to bym sie nie czepiała jedzenia i małych pokoików.
  • 4.3
    (listopad 2017)

    Niezbyt udane wakacje ze wzgledu na pogodę dla mnie zbyt mocno wiało i było mało słońca.

    Hotel 4 * ale mocno naciągane .
    Wyżywienie dobre , klimatyzacja działała bez zarzutu, bardzo dobre położenie.
    Wymiana ręczników płatna 1Euro od ręcznika. Słaba infrastruktura hotelowa. Hotel wymaga odświeżenia - przynamniej wymiany wykładzin, które cuchną starymi szmatami.
  • 4.0
    (sierpień 2017)

    Bardzo miła obsługa, bardzo dobre jedzenie

    Hotel czysty,wyróżniający się bardzo dobrym i urozmaiconym jedzeniem.Miła obsługa zachęca do ponownej wizyty.😊
  • 3.5
    (sierpień 2017)

    ocena na 4

    Hotel nie zasługuje na 4gwiazdki Mac na 3zaslugyje
  • 4.0
    (czerwiec 2017)

    Miłe wakacje

    Jeśli chodzi o hotel moim zdaniem bardzo fajny z mankamentami małymi zależnymi od upodobania człowieka. Trochę za mały basen, pokoje sprzątane codziennie ( dla pedantów można się do czegoś przyczepić) i ręczniki zmieniane dość często ( warto na wszelki wypadek położyć na wannie lub na ziemi w łazience).
    Klimatyzacja sprawna, no może delikatnie nie do końca świeży zapach można wyczuć od jej działania,automatyczne zabezpieczenie przy otwarciu balkonu ( klimatyzacja się wyłącza). Mała lodóweczka w pokoju z double standard. Polecam wysokie piętra widokiem na góry/miasto, po lewo wtedy ma się ocean a na prawo widać górę Teide. Jedzenie urozmaicane, smaczne, przy dłuższych pobytach ( nasz 14 dni) śniadania stają się monotonne. Warto prosić o dosmażanie filetów z kurczaka jak i wieprzowiny jeśli jest możliwość ( mięsa mogą być niedosmażone z racji metod przyrządzania w tym regionie). W wersji HB przy obiadokolacjach każdy napój nawet woda jest odpłatna. Obsługa miła w szczególności dwóch kelnerów jeden młody sympatyczny i miły, drugi starszy ale na nasz widok zawsze wołał dzień dobry i alleluja :). Wifi tylko w lobby. Okolica ładna, naprzeciwko market, o dziwo nie drogi, ciężko o parking jeśli wypożycza się auto. Jeśli chodzi o auto polecam firmę AutosPlaza ( na 3 dni i parking dosłownie obok hotelu 80 Euro Toyota Yaris ). Reszta ok plaże kamieniste z czarnym piaskiem. Ostrzegam!!!! Polecam sprawdzić ubezpieczenie bo trafiła nam się pewna sytuacja i musieliśmy na miejscu płacić pomimo posiadania ubezpieczenia, fakt teraz staramy się o zwrot. W razie takiej sytuacji pilnować aby się jak da nie dostać do prywatnej kliniki bez umowy z ubezpieczycielem. Dzwonić na nr alarmowy w ubezpieczeniu. pozdrawiam tak wakacje bardzo udane :)
  • 4.8
    (maj 2017)

    Bardzo fajny

    Hotel w bardzo dobrym położeniu. Jedzenie bardzo różnorodne, bardzo miła obsługa.
    Jedyne mankamenty: parking jest ale płatny, o bezpłatne miejsce w okolicy trzeba ostro walczyć; wi-fi jest tylko w holu i dosyć słabe. Słabo przygotowany jesli chodzi o małe dzieci.
  • 5.0
    (marzec 2017)

    Idealne miejsce na wypoczynek

    Pierwszy raz zdecydowaliśmy się na Hiszpanię i pobyt na Teneryfie w jednym z hoteli sieci Be Live Hotels w Puerto de La Cruz był świetnym wyborem. Lokalizacja hotelu nie mogła być lepsza - zaledwie 2min spacerkiem do plaży Martianez o pięknym czarnym piasku (gdzie mogliśmy m.in. oglądać popisy surferów,
    cudowne fale i podziwiać niezapomniane widoki na ocean i góry), 3min spacerkiem do ogromnego kompleksu basenowego, a jednocześnie blisko do sklepów, większych marketów, przeróżnych punktów widokowych i centrum tego uroczego miasteczka. Za hotelem znajduje się miejsce, z którego wyjeżdża darmowa kolejka do Loro Park, największego parku zoologicznego, który jest punktem obowiązkowym na Teneryfie (szczególnie występy delfinów, orek i fok - cudowne wrażenia!).

    Sam widok z tarasu pokoju był oszałamiający. Widok na ocean, a jednocześnie na wulkan i wzniesienia wyspy codziennie rano zapierał nam dech w piersiach. Okno mieliśmy na wschód i każdego ranka mogliśmy podziwiać wschody słońca zza wzniesień, to dawało nam znak na bardzo dobry początek dnia. Spędziliśmy kilka wieczorów na przestronnym balkonie oglądając to co dzieje się na zewnątrz ( Puerto jest cudownie oświetlone wieczorem!)

    Obsługa hotelowa na najwyższym poziomie, w pokojach czysto, codziennie sprzątane pokoje, codziennie sprzątana przestrzeń korytarza. Hiszpański wystrój pokoju był dla mnie dodatkowym atutem. Na najwyższą ocenę zasługuje jedzenie w hotelu. Korzystaliśmy z opcji soft all inclusive i jest ona w zupełności wystarczająca. Szeroki wybór dań w formie bufetu, każdego dnia mogliśmy mieć na talerzach coś zupełnie innego, poznać różne hiszpańskie smaki i popisowe dania. Do śniadania do wyboru mieliśmy przeróżne soki, kawy, herbaty, pyszne desery oraz mnóstwo świeżych owoców. Do obiadu i kolacji wino czerwone, białe lub różowe + możliwość zrobienia sobie drinków w restauracji. Masa warzyw, ryb, owoce morza, makarony, ogromny wybór pieczywa, ciasta, lody, fontanna czekolady z owocami, na prawdę nie wiedzieliśmy co wybrać każdego dnia :) Kelnerzy niezwykle mili, obsługa szybka i energiczna, zdążyliśmy tylko usiąść do stolika a już kelner pytał jakie wino podać. Od samego rana umilali nam dzień swoim "buenos dias" wymawianym z szerokim uśmiechem na twarzy :) każdy miły, życzliwy, pomocny.

    Hotel posiada dwa baseny z miejscem na opalanie, z czego oczywiście z chęcią korzystaliśmy. Gdy nad oceanem wiał większy wiatr, my mieliśmy zaledwie dwa kroki na leżaki i opalaliśmy się na terenie hotelu bez zbędnych podmuchów wiatru.
    Obsługa recepcji mimo ogromu pracy zawsze uśmiechnięta i pomocna. Gdy czegoś nie rozumieliśmy starali się nam wytłumaczyć to w inny sposób, nawet kilka razy, więc wnioskuję że są baaaardzo cierpliwi :) Są również elastyczni - para starszych ludzi, którzy przyjechali na wakacje w tym samym czasie co my poprosiła o zmianę pokoju, o zmianę z łóżka dwuosobowego na dwa pojedyncze i kilka innych dodatkowych rzeczy i nie było większych problemów ze zmianami.

    Jedynym małym mankamentem mogłaby być odległość hotelu od lotniska, ponad godzina jazdy. Jednak dla nas był to ogromny plus! Lotnisko znajduje się na południu wyspy, natomiast hotel na pólnocy, dzięki temu mogliśmy podczas trasy do Puerto zwiedzić drugą odmienną część Teneryfy. Południe w odróżnieniu od Pólnocy jest suche, bardziej słoneczne, skaliste i mniej wietrzne. Natomiast pólnoc czyli miejsce, w którym mieszkaliśmy jest zielone, na każdym kroku piękna roślinność, wielkie palmy, ale za to więcej wiatru i zmienna pogoda. Obie strony mają swoje indywidualne piękne oblicze i obie warto zwiedzić, ponieważ różnią się diametralnie i jadąc na Południe czuje sie jakby było się już na zupełnie innej wyspie.

    Podsumowując, bardzo polecam i z chęcią wybierzemy się z Mężem tam ponownie :) Polecam parom szukającym miejsca na relax, turystom żądnym wrażeń na zwiedzanie ponieważ to miejsce jest doskonałym punktem wyjścia do wielu wycieczek, a także seniorom szukającym spokoju. Tutaj, w tym hotelu i w tym miasteczku znajdziecie wszystko.
  • 4.5
    (styczeń 2017)

    Fajny hotel- świetnie położony

    Hotel nie jest nowoczesny- ale spełnia wszelkie oczekiwania- daje się odczuć wypracowane " zaopiekowanie" gośćmi. Czysty- codziennie sprzątane pokoje. Bardzo dobra kuchnia. Nie stosuje się tutaj opasek all...- przez co goście nie są "oznaczeni" - trzeba natomiast przy wejściu do restauracji okazać kartę
    otrzymaną przy zameldowaniu- niektórzy odbierają to jako przejaw dyskrecji, inni jako relikt przeszłości.
    Położenie hotelu zadowoli z pewnością każdego.
  • 4.8
    (marzec 2016)

    hotel godny polecenia

    lokalizacja hotelu- ciężko znaleźć lepszą, sam hotel ok. nie ma się czego czepiać, pokoje nie powalają , ale są czyste, nie dla basenu tam się jedzie, all inclusive nie warte, najlepiej albo jeden albo dwa posiłki, pełno restauracji , barów itp
  • 4.0
    (styczeń 2016)

    bardzo fajny hotel

    super jedzenie i obsuluga polecam innym
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY