Ocena klientów na podstawie 4 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 4,0
Posiłki: 3,8
Basen: 3,8
Czystość: 3,8
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.1

50% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę

Opinie Klientów (4)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 1.5
    lipiec 2020

    Zbyt wygórowana cena w stosunku do jakości

    Okres świetności "apartamenty" te mają za sobą. Budynek jest zaniedbany, zarządzający przez jedną osobę ( recepcjonistkę , administratorkę, sprzątaczkę itp) i jednego Pana do pomocy. Trudno znaleźć recepcję.... W zasadzie jej nie ma. Po godzinnym poszukiwaniu recepcja okazała się być w jednym z "apartamentów"
    na pierwszym piętrze. Brak możliwości płatności kartą - wyłącznie gotówka i płatne " z góry" za cały pobyt. Zamknięte: spa oraz bar i restauracja. W cenie pobytu było śniadanie, którego do godziny 10-ej nie doczekaliśmy.
    Cena ponad 200 zł za dobę/osobę jest stanowczo wygórowana. Jak napisał ktoś w poprzedniej opinii nie dajmy się zwieść pięknym zdjęciom, bo obecnie wygląd i stan budynków, w których znajdują się apartamenty odbiegają od rzeczywistości. Stan czystości w pokojach/ apartamentach pozostawia wiele do życzenia: brudne firany, lepiące krzesła i stół w aneksie, zbita szyba w pokoju i ogólnie nieładny zapach na klatkach schodowych, porozrzucane śmieci wokół budynków.W dobie pandemii koronawirusa brak środków odkażających. Za płotem hałasujące wesołe miasteczko.
    Nie polecam.
  • 4.7
    kwiecień 2019

    Pozytywnie lecz to już nie to co było...

    Z Żoną byliśmy praktycznie na otwarciu czyli w 2014, potem jeszcze 2016 i właśnie teraz trzeci raz na przełomie kwietnia i maja 2019. Obsługa miła, kompetentna ale...no właśnie zawsze jest to ale...zauważamy praktycznie na każdym kroku znaki czasu i "to" co powinno być "usterki i niedociągnięcia" usuwane
    na bieżąco przesuwane są na drugi plan...można by tu wymieniać bez liku ale podstawowe rzeczy to to, że kiedyś szlafroki byly darmowe, wodospad czy jacuzzi działały od otwarcia do zamknięcia dnia a tu - niespodzianka! Gwoździem do trumny była jednak wiadomość 01.05 po wejściu do Strefy Wellness & Spa iż basenem, sauna są dziś niestety nieczynne do godz. 15:00 - jak pracowniczka stwierdziła z powodu "awarii". Dziś mamy właśnie 01.05 i kończymy z żoną pobyt a hotel spodziewa się masy gości więc aby poświęcić nieszczęśników kończących dziś pobyt użyto słowa "awaria"...to nieodpowiedzialna decyzja Pani Kierownik, która w ten sposób właśnie straciła bardzo cennych klientów...nie pozdrawiam i nie do zobaczenia!
    Rafał z Gosia!
  • 5.0
    październik 2018

    Bardzo dobry aparthotel

    W skali 1 do 10 wystawiam mocne 9. Czysto, nowoczesne i komfortowe wnętrza, bardzo miła obsługa. Jedzenie smaczne. Naprawdę niczego nie brakuje :) Każdy znajdzie coś dla siebie.
  • 5.0
    maj 2017

    Bardzo fajnie i super - polecam szczerze.

    W skrócie: czysto, ładnie, pycha jedzenie, uśmiechnięta załoga, pomocni, wyposażenie, spa, basen. Wszystko godne polecenia. Dodatkowo były jeszcze atrakcje dla dzieci. Szczerze polecam.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY