Ocena klientów na podstawie 66 opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,3
Basen: 3,7
Czystość: 3,6
Obsługa: 3,7
Średnia ocena 3.6

56% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
brak
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • aktywnych
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Aurora Oriental Resort w Travelplanet.pl

Termin:
27.02.2021 - 06.03.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 021 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (66)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.8
    styczeń 2017

    Nie polecam

    Ten hotel czasy swojej swietnosci ma juz za sobą , pokoje przestronne i dopiero po zgłoszeniu w recepcji posprzątane , brak darmowego wifi w hotelu , jedzenie mało urozmaicone , na sniadanie codziennie to samo , kolacja i lunch to samo ale inaczej podane , w sumie 3 posilki dziennie bo pomiedzy pomimo
    deklaracji oferty nie serwowowano nic oprocz napojów i alkoholu wiec moim zdaniem słabe all , z 3 basenów tylko jeden działajćy , jedyne co wynagrodziło te wakacje to przesympatyczni ludzi których poznaliśmy i rajskie widoki , wycieczki tylko od BOBA :) Polecam sie wybrac na old market , bo w okolicy to takie miasto widmo , dużo hoteli sklepów i barów pozamykanych
  • 4.2
    styczeń 2017

    Miejsce ciekawe i godne polecenia

    Hotel z pięknym ogrodem. Położony przy plaży. Trzy baseny. Miła obsługa . Pokoje duże czyste codziennie sprzątane. Jedynym minusem są animatorzy z Ukrainy promujący rosyjsko-języczną muzykę. Jedzenie dobre urozmaicone. Miejce bardzo ciekawe blisko delfinarium, które gorąco polecam.
  • 4.8
    sierpień 2016

    Wakacje udane. Miejsce godne polecenia.

    W Aurorze byliśmy w sierpniu. Hotel, obsługa jak najbardziej godna polecenia. Wszyscy starali się, abyśmy byli zadowoleni... Polecam :)
  • 4.8
    sierpień 2016

    Udany pobyt w pieknym otoczeniu

    Hotel połozony 15 minut od lotniska. Obiekt bardzo duzy , posiada 3 baseny przy których nigdy nie brakowało wolnych lezaków . Wszedzie bardzo czysto , obsługa na bieżąco sprzata. Pokoje przestronne , codziennie sprzatane , posciel wymieniana co drugi dzień. Kazdy pokój posiada balkon , na parterze tarasy.
    Posiłki mało urozmaicone , ale kazdy najwybredniejszy znajdzie coś dla siebie . Codziennie organizowane animacje a wieczorami dyscoteka . Plaza zadbana blisko pomost . Serwis na plazy. Polecam hotel , mozna odpoczac , obsługa sie nie narzuca , ale sa pomocni gdy wystapi jakis problem. Na przeciw hotelu znajduje sie małe centrum handlowe , Mc donalds .
  • 2.0
    październik 2015

    Na pewno nie wrócimy

    Jeżeli ktoś lubi hordy Rosjan z wywalonym brzuchem na kolacji, puszczających techno z komórek na plaży (animatorzy też lubią puścić dobrą techniawkę na cały regulator), bród na stołach (poproszeni o posprzątanie po poprzednich gościach kelnerzy potrafią się obrazić)i w pokoju, nagabywanie na każdym kroku
    (przy stole, na plaży, w drodze na plażę) o jakieś niesamowite atrakcje, jeżeli ktoś lubi by na koniec UKRADLI mu pieniądze (rachunek za minibar, z którego nie korzystaliśmy- długa kłótnia) to, to jest właśnie hotel idealny dla was! A i jeszcze internet za horrendalne kwoty (6 euro za godzinę) w którym google się ładuje przez minutę. Na plus bardzo zadbane ogrody.
  • 4.0
    wrzesień 2015

    Udany wypoczynek

    Przepiękny, zadbany hotel z ogrodem. Położony jest na ogromnej powierzchni, dlatego też do plaży - mimo iż prywatna - jest troszkę daleko. Obsługa cały dzień sprząta, tak że ogólnie jest bardzo czysto. Codziennie dostawałam do pokoju wodę butelkowaną oraz kosmetyki (żel pod prysznic, szampon, mydełka).
    Jedzenia jest na tyle dużo, że każdy znajdzie coś dla siebie. W porze kolacji w głównej restauracji jest masa gości, więc często trudno znaleźć wolny stolik. Oferta animacji jest bardzo bogata, a animatorzy cały czas rozweselają gości. Wycieczkę wykupiłam od Exim Tours. Nasz rezydent - Emad Hamdy - był codziennie obecny w hotelu i chętnie służył swoją pomocą (doskonale mówi po polsku). Podsumowując , byłam już w paru hotelach w Afryce i ten mogę szczerze polecić.
  • 3.0
    sierpień 2015

    Słoaby Hotel z beznadziejną kuchnią, nie ma nic wspólnego z 5*

    Wizyta 2 tyg w Sierpniu 2015,
    2 os dorosłe plus Dziecko (7lat)
    Krótko i na temat:
    moja 7 wizyta w tym kraju, więc znam realia...

    -Dobra lokalizacja hotelu, przy ruchliwym deptaku, dużo sklepów itp.
    Daleko od centrum Sharmy.
    -Pokoje dla Polaków bardzo słabe, mocno wyeksploatowane
    ,
    za 4rtą zmianą pokoju było dopiero ok. (jest możliwość dopłacenia np25$ za każdy dzień pobytu aby mieć dużo ciekawszy pokój)
    -Baseny czyste, ale bez rewelacji. Można śmiało korzystać
    -Ciekawa plaża, mocne odpływy-przypływy, do głębokiej wody trzeba iść ze 500m w morze,
    lub w lewą stronę, plażą np 3 pomosty dalej... brak rafy przy samym hotelu!
    przy plaży niski poziom wody raj dla dzieci.
    -Obsługa bardzo słaba, w większości nie uśmiechnięta, bardzo często brudne szklanki lub ich brak!
    ogólnie obsługa zła, nie miła (oczywiście były wyjątki ale niestety w mniejszości)
    - Jedzenie:
    Bardzo monotonne, często po prostu nie smaczne, główna sala 'Jadalni' to masakra, stara, często brudna, w fatalnym stanie tech, bardzo mały wybór dań ciepłych, obsługa również fatalna, trzeba się prosić i czekać np 10min aż ktoś łaskawie podejdzie i posprząta stolik po wcześniejszych gościach.
    Napoje typu cola, fanta, sprite - z automatu mocno rozwodnione (nie smaczne) lepiej iść do sklepu i kupić puszki czy butelki.

    w całym Hotelu brak butelkowanej wody do picia ! , w opcji all incl. dostajemy 1 butelkę wody 1,5L na pokój ! Kpina...

    Hotel nie ma nic wspólnego z pięcioma gwiazdkami, max to może ze 3

    Oczywiście Hotel nadaje się do spędzenia urlopu pod warunkiem odpowiedniej ceny, np 1600PLN za
    2tyg. all incl. Inaczej to żart !

    Odradzam.

    Pozdrawiam
    Karol


  • 3.8
    czerwiec 2015

    pokoje dla Polaków najgorsze

    pobyt w czerwcu 2015r. Miałyśmy widok na jakis budynek chyba oczyszczalnia bo śmierdziało w zależności od kierunku wiatru. W dali chyba pralnia? widziałam ludzi pracowników przywożonych i odwożonych po całym dniu pracy.
    Na balkonie przez tą,,panoramę" byłam dokładnie 2 razy. Cały dzień spędzałam
    na szczęście na plaży. Jedzenie dobre i dużo nie mam zastrzeżeń. Kelnerzy mili sprzątający również. Woda w dużych baniakach za każdym razie jak się skończyła. Plaza ok leżaków nie brakowało a woda w morzu po prostu herbata!!! wspaniała!!! Wrociłabym tam gdyby nie ten obrzydliwy pokój!!!
  • 4.0
    maj 2015

    Dobry hotel, Bardzo fajna wakacyjna atmosfera :-)

    Mamy zupełnie inne wrażenia niż Piotrek z Sosnowca , a był to nasz szósty pobyt w Egipcie. Hotel kameralny i czysty, nie moloch, fajna atmosfera wakacji , obsługa znakomita . Przede wszystkim przyjechaliśmy popływać na rafie i w zatoce były dwie rafy, chociaż trochę zniszczone, ale można było zobaczyć
    żółwie ,a nawet mureny... Zatoka chroni przed wiatrem od morza. Bardzo dobra kuchnia, jeżeli ktoś ceni kuchnię orientalną + codziennie ryby i czasami owoce morza. Można wybrać kuchnię włoską. Rzeczywiście schabowych nie było ,ale nie tego oczekiwaliśmy na wyjeździe w Egipcie. Duży wybór warzyw i sałatek. Program oferowany przez animatorów był od rana do wieczora, każdy mógł coś wybrać. Codziennie na plaży przed południem były prowadzone zajęcia stretchingu ( z elementami jogi), a w południe aqua aerobic. 3 bary do dyspozycji z bardzo dobrym piwem i innymi napojami ( tak jak to w Egipcie) Program oferowany przez animatorów od rana do wieczora, każdy może coś wybrać. Na dyskoteki nie chodziliśmy , woleliśmy morze , plażę i rafę. Polecam hotel , świetnie wypoczęliśmy. Małgosia z Krakowa
  • 2.0
    maj 2015

    Totalna porażka

    Byłem w tym hotelu na przełomie kwietnia i maja 2015 (z biura podróży EXIMtours) i NIE POLECAM, ale po kolei. Do 5 * to temu hotelowi duuuuuużo brakuje, z dużym naciągnięciem zasługuje na 4 *. Pokoje zaniedbane, szczególnie łazienka. Posiłki serwują na dużej, ale dusznej sali, sztućce i stoliki tłuste,
    niedomyte. Jedzenie monotonne, z góry do przewidzenia co będzie na następny dzień, szczególnie na śniadanie, bez smaku. Organizowanie wszelakich muzycznych atrakcji przez animatorów w holu hotelu uważam za nieporozumienie. Na głównym basenie muzyka jest tak głośna, że dla ceniących spokój pozostaje przeniesienie się do 2 innych basenów, z tym że w jednym z nich nie podają alkoholu, a drugim ilość miejsc jest bardzo mała. Kelnerzy nachalni, niesympatyczni, no i ten język... Językiem "urzędowym" w tym hotelu powinien być rosyjski. Rosjan tak dużo, że myślałem, że jestem w jakimś rosyjskim sanatorium. Do opieki rezydenta biura EXIMtours Emada Hamdy też można mieć dużo zastrzeżeń. Kontakt z klientem polegał tylko na zorganizowaniu spotkania informacyjnego i wzięciu pieniędzy za wycieczki fakultatywne. Później facet się już nie pojawił, nie interesowało go, czy ktoś, kto wykupił wycieczkę fakultatywną na nią pojechał i czy wrócił. Za to świetnie wypełniał sobie czas grając np. w bilarda. Szkoda biura podróży, bo wystawia im swoim zachowaniem negatywną opinie za obsługę. Hotel usytuowany w ciągu innych hoteli i minimarketów, także jak liczycie na zobaczenie życia lokalnego to szans na miejscu nie macie. To był mój kolejny wyjazd do Egiptu i z tych wszystkich okazał się najgorszy.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY