Aurora Oriental Bay Resort

Ocena klientów na podstawie 430 opinii

Lokalizacja: 4,1
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,9
Basen: 4,0
Czystość: 3,8
Obsługa: 3,9
Średnia ocena 3.9

88% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Aurora Oriental Bay Resort w Travelplanet.pl

Termin:
07.03.2018 - 08.03.2018
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 193 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (430)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.8
    (listopad 2017)

    Przyjemny tygodniowy pobyt.

    Bardzo przyzwioty hotel, smaczne posiłki, ładna plaża, cudowna zatoka.
  • 3.8
    (wrzesień 2017)

    Piękna rafa, gorzej z hotelem

    Hotel w porządku, duże pokoje, w miarę czysta łazienka. Są tam jakby mieszkania z aneksem kuchennym z salonem i balkonem i dwa pokoje sypialniane. Po przyjeździe powiedzieli nam, że jesteśmy sami w tym mieszkaniu ale o 5 rano nagle zaczął ktoś chodzić i się bardzo wystraszyliśmy, że to złodzieje :/ więc
    małe nieporozumienie... Przydało by się odświeżyć pokoje i łazienki i ogólny wygląd zewnętrzny. Mieliśmy daleko do restauracji. I duży minus za to, że daleko jest do plaży (my nie doczytaliśmy, że 250m do morza). Jedzenie: dużo ale mało smaczne, każdy musiał coś dla siebie znaleźć ... codzienne omlety, naleśniki, lody, pizza, kofty i frytki w restauracji na plaży dobre. Mogli by myć lepiej szklanki do alkoholi a pracownicy przygotowujący jedzenie myć częściej ręce albo chociaż zakładać rękawiczki. Brak rezydenta z biura Wezyru. Na końcu naszego pobytu zamówiliśmy śniadanie dzień wcześniej ale w dniu wyjazdu powiedzieli, że zapomnieli dla nas zrobić śniadania, więc się zdenerwowaliśmy aczkolwiek pan z recepcji powiedział, że nasze biuro nie płaci już im za śniadanie ale nam na szybko przygotują coś, więc rozwiązanie takiej akcji na plus pracownika. Kelnerzy bardzo szybcy i sprawni. Ogólnie personel pomocny. Dyskoteka kiepska. Żeby napić się tam alkoholu to trzeba zapłacić 3 Euro. Takie jak widać all inclusive... Na plaży przychodzą tubylcy i namawiają na wycieczki, quady, rejsy, tatuaże z henny i masaże... dość wkurzające to. Animacje słabe. Rafa przepiękna, więc polecam osobom, które snurkują. Pomimo tego wszystkiego podobało nam się ale tam szybko nie zawitamy.
  • 4.0
    (wrzesień 2017)

    Niezłe warunki za rozsądną cenę

    Z pobytu jesteśmy zadowoleni: jedzenie, widoki, czystość, obsługa - zadowalające. Większość warunków nas nie zaskoczyła, jedynie pokoje, w postaci kompleksów studiów (dwie sypialnie z łazienkami połączone wspólnym salonem z balkonem), to niezbyt fortunne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie prywatność,
    a nie jadą na imprezę w większej grupie. No i klimatyzator, który pracował jak zepsuty traktor i zaprogramowany był na testowanie swojej sprawności na noc, a pracę w miarę równomierną na dzień... Jeśli traficie na taki egzemplarz, zgłaszajcie zaraz na recepcję i próbujcie zmienić pokój... Na plaży taki tłok, że trzeba rano (do ok. 8.30) zająć sobie miejsce, później może być kłopot... Rafa ładniejsza po drugiej stronie zatoczki, na środku można częściej spotkać żółwie.
  • 4.5
    (wrzesień 2017)

    Bardzo dobry wypoczynek

    Obsługa bardzo miła i pomocna, czysto. Rafa na wyciągnięcie ręki - jest w zatoce także nie trzeba się bać, że wywieszą czarną flagę i po pływaniu. W Lobby i Restauracji bardzo fajnie - pokoje może mogłyby być troszkę odświeżone, ale nie w pokoju sie na wakacjach siedzi ;) Drinki i alkohole lały sie
    wedle zyczeń gości - nie do małych kubeczków. Oczywiście te od niech lokalne :) W tej cenie na pewno tam kiedyś wrócimy! Niektórzy narzekali że jakieś pękniecie gdzieś w kafelkach w basenie - ale ludzie nie dajmy się zwariować. Jedzenie nie jakoś bardzo zróżnicowane ale spokojnie dało się coś wybrać. Jedyny minus to długi transfer z lotniska.
  • 5.0
    (wrzesień 2017)

    Wspaniały wypoczynek

    Witam:) Trzeci nasz pobyt w Aurora Bay Resort-to powinno mówić wszystko!Pokoje superior to właściwie apartamenty-sypialnia+łazienka+olbrzymi salon z aneksem kuchennym,czajnik,kawa,dodatki woda-uzupełniane codziennie.W sypialni pod telewizorem LCD(tv Polonia)mala lodówka.W łazience zestaw kosmetyków-uzupełniany
    stale:)tu podziękowania dla Pana zajmującego się naszym pokojem!Plażą,rafa to bajka-cudowności!Na plaży serwis z przekąskami+drinki-ile tylko się chce:)Bar w lobby-można zawsze liczyc na WSZYSTKO!Polecam przesympatycznego Pana KAARIM!Restauracja Hill Viev-trzeba sie mocno hamować zeby nie przytyć( Może tak...Jeśli z każdego rodzaju potraw nałożymy JEDNĄ! łyżkę-napełnimy minimum dwa talerze!Wiadomo że smak to kwestia gustu-na schabowe też nie liczcie:))) jest obfitość pyszności a i wszystko jest zawsze artystycznie układane/dekorowane.No i są dania robione od ręki-nalesniki,omlety,pizza itd. WAZNYM DLA NAS POWODEM POWORTU TUTAJ JEST PAN Mahammedhekl Hekl Warth!!!NIESAMOWITY CZLOWIEK,PROFESJONALISTA EMANUJĄCY DOBRĄ ENERGIĄ !!! Myślałem nawet że pracuje tu z bratem-bliźniakiem-jest zawsze w wielu miejscach:)Potrafi w wielu językach zażartować,powiedzieć coś miłego mimo morderczej pracy-kilkanaście godzin na nogach w wysokiej temperaturze.Ba-może jeszcze takie cudo-pisze do nas -podczas pobytu- o której dziś będziemy na kolacji-aby piwo i wino czekaly schłodzone na ulubionym stoliku!Takiej obsługi i atmosfery jak u Pana Hekla nie ma nigdzie!!! Dziekujemy również Panom z recepcji za życzliwość i pomoc w jakichkolwiek problemach:)Szczególnie Panu (chyba Managerowi?) recepcji-będac po pracy!-spotkany w lobby zainteresowal się czy rozwiązano nasz problemy i natychmiast interweniował:) Generalnie-chcę podkreślic ze cała Ekipa z Aurora Bay to fantastyczni,serdeczni ludzie!!!


  • 4.2
    (sierpień 2017)

    Hotel ok. brak rezydenta

    Hotel oraz większość obsługi jak najbardziej w porządku. Obsługa cieszyła się z każdego dolara napiwku, dzięki czemu zdarzały się darmowe lepsze alkohole ;) W naszym wypadku totalny brak rezydenta z biura Exim Tours. Nam nie sprawiało to większego problemu, ale dla osób które mają problem z językiem
    angielskim byłoby to duże utrudnienie (po przyjeździe do bramy wjazdowej do hotelu, zostaliśmy wysadzeni z busa oraz zapewnieni, że wszystko jest załatwione, jednak wszystkie dokumenty były do wypełnienia i nie było osoby mówiącej w języku polskim. Jednak jest to problem biura podróży, a nie samego hotelu). Możliwość wykupienia wycieczek rekreacyjnych w dobrych cenach (negocjując z tubylcami, a nie z biura podróży). Jedzenie smaczne, różnorodne, dla osób z wrażliwym żołądkiem (zmiana flory bakteryjnej w Egipcie) możliwe rewolucje ;) Polecamy hotel, biura podróży nie.
  • 4.6
    (sierpień 2017)

    Super, bardzo nam się podobało!

    Czterogwiazdkowy hotel na egipskim poziomie, miła obsługa, świetna tafa w zatoce!
  • 3.0
    (sierpień 2017)

    Hotel który zatrzymał się w czasie

    Pokoje pamiętają czasy otwarcia hotelu. Zdjęcia w ofercie w porównaniu ze stanem rzeczywistym to niebo a ziemia. W pokoju klimatyzacja tak zagrzybiona i brudna że strach ją było włączyc, pierwszy pokój który otrzymaliśmy wyglądał jak gdyby nie był sprzątany od miesięcy, drugi już o wiele lepszy chociaż
    i tak odbiegający od standardu 4+. Łazienka to następna tragedia, prysznice wołają o pomstę do nieba, jeśli można to nazwac prysznicami a nie miejscami w których został powieszony prysznic i na sznurku kotara. Jedzenie jak to w Egipcie, jednakże obietnice rezydenta iż, codziennie będzie inne tematyczna kolacja można sobie wsadzic głęboko w ... . Monotonne i ciągle to samo. Animacje dla dzieci ok ale dla dorosłych lepiej nie komentowac. Pozytywem napoje lane prosto z butelki do szklanek oraz baseny. brak klimatyzacji w lobby oraz bardzo drogi internet w hotelu lepiej kupic na lotnisku karte do internetu. Rafa na plaży ładna i blisko do snurkowania. wpływały żółwie i raz delifny.

    ogólnie rzeczbiorąc rezydent Pan Szajeb to taki bajkopisarz jakich mało i nie warto mu wierzyc w jakiekolwiek jego obietnice
  • 2.3
    (lipiec 2017)

    Nigdy tam nie wrócimy

    Jedynie co polecam to zatokę z rafą koralową wszystko inne to porażka, jedzenie wyliczone czasami nawet brakło mięsa z grilla kto pierwszy ten lepszy , sztuce brudne , brak szklanek, kubków, do gorącej szklanki wlewano wino porażka ogólnie brud i tyle . Nie polecam !!!!!!!!!!
  • 4.7
    (lipiec 2017)

    spędziliśmy naprawdę świetne wakacje

    Hotel zarówno dla osób potrzebujących spokoju jaki i tych którzy lubią się pobawić.Jedzenie różnorodne,choć jak na egipska kuchnię słabo doprawione.Baseny bardzo fajne, plaża i rafa przecudna,można popływać z żółwiami , rybami i innymi stworami.Obsługa rewelacyjne, zarówno animatorzy, barmani, kelnerzy
    bardzo zaangażowani, w świetnym kontakcie z gośćmi hotelowymi.
    Polecam także spa w hotelu, fajne zabiegi i cudowne ręce masażystów.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY