Auramar Beach Resort

Ocena klientów na podstawie 27 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 3,7
Posiłki: 4,1
Basen: 4,4
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.2

77% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • miłośników życia nocnego
  • ceniących spokój i ciszę

Sprawdź ofertę hotelu Auramar Beach Resort w Travelplanet.pl

Termin:
25.11.2019 - 26.11.2019
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 177 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (27)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (czerwiec 2017)

    Piękne miejsce, polecamy

    Pięknie położony, zadbany, wygodny.
  • 4.0
    (sierpień 2016)

    Udane wakacje nad oceanem

    Hotel jest czysty i całkiem duży. Nie jest molochem, a jak na trzy gwiazdki, to trzeba powiedzieć ma w sobie wszystko to, co do miłego spędzenia wakacji jest potrzebne. Dodatkowo otrzymuje się piękne usytuowanie, bardzo sprawną obsługę i brak tłoku przy basenie czy posiłkach. Pokoje trochę małe, ale
    zawsze z widokiem na ocean. Osoby niepełnosprawne mogą czuć tu nieco dyskomfortu, bo sporo jest przewyższeń i schodów, lecz w razie potrzeby można korzystać z wybudowanych podjazdów i wind. W okolicy w ogóle bardzo mało jest hoteli z większą liczbą gwiazdek, lecz taki standard w zupełności wystarczy.
    Pracownicy i obsługa bardzo dbają o mieszkańców, są mili, kontaktowi, i na szczęście nie służalczy i łasi na pieniądze jak w krajach afrykańskich. Codziennie do miasta kilka razy jeździ hotelowy autobus.
    Zaskoczeniem było dla mnie jedzenie, bo choć stosunkowo niedużo wykładano dań, wszystko smakowało i można sobie komponować jedzenie według uznania. Śniadania standardowe, codziennie takie same. Obiady z kilkoma ofertami mięsa, podobnie kolacja, każdego dnia trochę inne. Ciasta ciekawe i całkiem smaczne, wieczorem lody. Do każdego posiłku owoce (pomarańcze, jabłka, melon, arbuz, ananas). Oferta picia i drinków co najmniej dobra, barmani szybcy i uczynni, czasem zabawni, animatorzy przeważnie bardzo się starali, ale wiadomo, że nie każda zabawa jest dla wszystkich. Basen może nie jest tam największy, ale w dobrym stanie i w jednej z części głęboki do 3,2 m, dzięki czemu można w spokojniejszych chwilach poskakać. Drugi basen mniejszy i płytszy, bardziej nasłoneczniony z małą kaskadą i biczami wodnymi. Plaże rewelacyjne, w pobliżu mała - zatokowa pomiędzy klifami oraz bardzo duża w stronę centrum miasta nawet na godzinę marszu. Duże muszle można zbierać garściami, daje się budować zamki i pływać lub walczyć z falami oceanu. Przypływy potrafią zabrać lub oddać dużą część plaży. Nie spotkałem kolorowych rybek, ale też nie było tam kamieni, rafy itp. Nurkowanie raczej po ładne i pełne muszle.
    Wycieczki fakultatywne ciekawe, kraj odległy i oryginalny, ale na tyle bliski naszej kulturze, że można się tu czuć bardzo swobodnie. Szkoda, że mało ludzi korzysta z oferty biur, bo wiele z tych wycieczek nie udaje się zorganizować. W centrum starówki czynny kościół katolicki, msze odprawiane po portugalsku, dojście plażą ok. 40 minut. Osobiście jestem wyjątkowo zadowolony z odwiedzenia tej części Europy, a pobyt w hotelu uważam za bardzo udany. Dodatkowe pochwały należą się rezydentce biura NetHoliday za wyjątkową opiekę i pomoc.
  • 4.4
    (sierpień 2016)

    można stracić parę kg ;)

    można stracić parę kg codziennie schodząc na plażę z klifu i wracając ;) Wielkie ptaki karmimy serem, wędliną i mięskiem bo bułki mają dość.
  • 2.3
    (lipiec 2016)

    Bardzo zła opinia o pobycie

    Opinie które czytałem przed wyjazdem do tego hotelu - od zachwytu do kiepskich , przeważnie bardzo się nimi nie przejmuję , ale po pobycie tam obiecałem sobie , że koniecznie napiszę po raz pierwszy w życiu swoją recenzję .
    Hotel Auramar jest bardzo stary , pokoje są zdewastowane i nie są w żaden
    sposób naprawiane , wręcz się rozpadają , pozapychane toalety , ściany również wymagają malowania czuć stęchlizną itp.
    Drzwi na balkon się blokowały trzeba je było otwierać ``bokiem``, wyposażenie bardzo stare i tandetne , począwszy od komód , szaf ,drzwi kończąc na podrapanych plastikowych stołach i krzesłach . Rano nie można postać na balkonie bo z góry kapie woda z klimatyzacji ...
    Zwiedziliśmy wraz ze znajomymi większość Europy , widzieliśmy różne narodowości , ale to co zaprezentowali Europejscy Portugalczycy nas przerosło.
    Naród jest leniwy , opryskliwy i chamski, np. na recepcji rozmawiały sobie panie hotelu , na zadane pytanie wyciągnęła rękę z podniesioną dłonią na znak STOP_ czekałem 2 minuty , aż sobie pogadają.... .
    Na recepcji również nie wiedzą jak wygląda uśmiech , nie słyszałem również porannego Good morning , co jest nagminne w innych hotelach.
    Internet tragedia – wyłącznie w promieniu 10-12 metrów od recepcji .
    Obsługa w barach jest żenująca , widocznie pracują bo muszą , ruszają się jak muchy w smole , ewidentnie widać , że im nie zależy na klientach – na informację , że zrobię im reklamę w internecie automatycznie wzruszyli ramionami z uśmieszkiem ..
    Dodatkowe atrakcje w tym hotelu : koszenie trawy podkaszarką między leżakami mimo leżących ludzi , cięcie liści palm bez zabezpieczenia choćby taśmą terenu wokół palmy ( podczas tej czynności Polka dostała gałęzią ) ,
    włączanie spryskiwaczy o godzinie 9 tej rano , gdy większość wczasowiczów rozłożyła już ręczniki ( ale poprzedniego dnia na animacji obsługa wieczorem dała sobie w szyję – a co nie można ?? ) , i tym podobne atrakcje.
    Portugalia czuje się nadal pępkiem Świata , pamiętają swoje dawne podboje , mają kiepską opinię o Hiszpanach widać , że ich nie cierpią jako konkurencję , ale dlaczego przenoszą to na innych gości hotelowych którzy dają im utrzymanie.
    Są jednak też duże plusy : po pobycie 2 tygodniowym schudłem 4,5 kg. !! nawet przy korzystaniu z zewnętrznych restauracji nie szło w żaden przytyć.
    Jedzenie najgorsze jakie do tej pory jadłem na wyjazdach - niby kraj morski z tradycjami , a ja lepiej przygotuję ryby lewą nogą . :-)

    Pozdrawiam wszystkich którzy zrezygnują z tego wyjazdu dzięki tej opinii – jedzcie do innego kraju lub przynajmniej hotelu , a tym co jednak jednak wyjadą życzę wszystkiego najlepszego.

    Zdegustowany
    Zbyszek A.
  • 4.7
    (lipiec 2016)

    Bardzo dobra lokalizacja . Blisko od lotniska . Wyjście na plaże nad Ocean . Polecam.

    Mimo,że hotel nie należy do nowoczesnych ale ma dobre rozlokowanie pomieszczeń . Posiada wszystkie potrzeby na miejscu ,kilka stref dla all inclusive, zapewniony transport do centrum a powrót to 30 minut spacerkiem wzdłuż plaży.Przyległe baseny to zmienna głębokość co jest rzadkością do 3,2 m.Czysto
    i schludnie .Codziennie wymiana ręczników .
  • 3.0
    (październik 2015)

    Lokalizacja super, sam hotel już trochę mniej

    Hotel przepięknie położony - na miniklifie oddzielającym dwie plaże. Możliwość bezpośredniego zejścia na obie. Sam hotel, niestety - tak jak napisali poprzednicy pachnie PRLem, i to nawet dosłownie, bo w holu recepcyjnym roztacza się taki mało przyjemny zapach.
    Posiłki średnie - mało urozmaicone
    i ukierunkowane na Anglików, którzy są tam większością - jak ktoś nie lubi english breakfast to ze śniadaniem może mieć mały problem. Najjaśniejszy punkt stołówki to kelnerzy - bardzo mili i uczynni.
    Pokój, niestety tak jak cały hotel pisząc delikatnie nie zachwyca, jednak podobne wrażenia sprawiają wszystkie tej klasy hotele na półwyspie Iberyjskim. Jak ktoś chce mieć nasz standard 4* to niech pomyśli o ClubMedzie albo innym Iberostarze.
  • 5.0
    (wrzesień 2014)

    byliśmy zadowoleni z pobytu :)

    Ocena ogólna Hotel położony jest w centrum miasta.Portugalia to piękny kraj, byliśmy zadowoleni z pobytu :)
    Zakwaterowanie Pokoje są ładne ,czyste, dobrze wyposażone pomimo tego że hotel ma już swoje lata :)
    Wyżywienie Jedzenie jest bardzo dobre, dużu wybor potraw, wszystko bardzo smaczne,
    dobrze doprawione :)
    Obsługa hotelowa Doskonała :)
    Plaża Znajduje się blisko hotelu,jest ładna, czysta ,morze ciepłe :)
  • 4.0
    (wrzesień 2014)

    Był to bardzo udany urlop

    Ocena ogólna Był to bardzo udany urlop. Hotel posiada trzy gwiazdki i powiem szczerze że wszystkie usługi oraz cały pobyt w pełni odpowiadają temu:)
    Zakwaterowanie Pokoje czyste, schludne,dobrze wyposażone :)
    Wyżywienie Jedzenie bardzo dobre, każdy wybrał coś dla siebie :)
    Obsługa hotelowa
    Bardzo dobra :)
    Plaża Dostęp do plaży jest kawałek od wzgórza,plaża jet czysta i ładna :)
  • 4.0
    (sierpień 2013)

    Przyjemne, spokojne wakacje

    Hotel czyściutki, pokoje obszerne i odpowiednio wyposażone, bez luksusów. Jedzenie dość różnorodne. Obsługa hotelowa nienachalna, ale pomocna. Darmowe Wi-Fi przy recepcji. Jeden z lepiej zlokalizowanych hoteli w Albufeirze. Plaża przy hotelu wręcz zjawiskowa i prawie pusta. Olbrzymi plus to opieka rezydentki
    z Net Holiday- Pani Zosi. Wyjątkowo kompetentna i serdeczna osoba. Warto pojechać z nią na wycieczkę do Lizbony! Z minusów to brak atrakcyjnego programu wieczorno- nocnego na terenie hotelu, a przecież Portugalczycy to naród bawiący się do późnych godzin nocnych...
  • 3.0
    (sierpień 2011)

    Tylko dla ludzi kochających piękne widoki

    Hotel określiłem jako przeciętny, bar przy basenie nie wydawał picia jak było się mokrym, chore- pierwszy raz sie z tym spotkałem. Jedzenie Monotonia - można było po 2 tygodniach odgadnąć co bedzie w dany dzień, praktycznie nic sie nie zmieniało. Pokoje jak z lat 80 - tych. Oprócz tego straszny zapach
    w miejscach gdzie wydawane są posiłki. NA zdjeciu ujęty jest 3 basen który jak się okazało nie jest dla nas tylko dla Niemców.Obsługa sprzątająca też się za bardzo nie wysilała. Jedyne co było ponad ten cały syf to : ocean , muszle , i wspaniałe widoki na Plaży... Klify itd. Zależy jak na to wszystko patrzeć ale była to moja podróż poślubna i nie tego spodziewałem się wydając 10500 zł .