Ocena klientów na podstawie 47 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,0
Posiłki: 3,8
Basen: 3,5
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 4.0

78% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • singli
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Artemis Princess w Travelplanet.pl

Termin:
14.03.2021 - 28.03.2021
Wyżywienie:
BB - Śniadania
Cena za osobę: 1 184 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (47)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.8
    marzec 2020

    Jesteśmy bardzo zadowoleni 😊

    Zanim wybrałam się na urlop do hotelu Artemis Princess naczytałam się różnych opinii. Pokoje wygodne i codziennie sprzątane, do plaży 3 minuty na nogach. Ręce opadają jak ktoś już nie ma się do czego doczepić i pisze farmazony w stylu: żeby dotrzeć do plaży trzeba przejść przez bardzo ruchliwą ulicę.
    Chryste! Jedzenie bardzo dobre, śniadanie szwedzki stół, więc standard. Obiado-kolacje różnorodne i dobre. Jak ktoś potrafi tylko narzekać to będzie pierwszy by pisać tu złe opinie, zamieszczać zdjęcia zakamarków pokoju, że Pani nie dopatrzyła i nie wysprzątała jak Madzia Rozenek. Zastanawia mnie tylko czy Ci mądralińscy mają taki super porządek w domu!? Polecam zarówno hotel jak i biuro podróży, bardzo fajna ogranizacja, wracaliśmy 14 marca, czyli tuż po inf. o zamknięciu granic Polski i wszystko przebiegało sprawnie😊. Może to nie Hilton, ale tydzień, dwa można fajnie spędzić. Nie wiem czego spodziewają się ludzie po hotelu za który płacą max 2000 pln/tydzień i to w szczycie sezonu? Korona nikomu z głowy nie spadnie, jak przez tydzień nie będzie żarł schabowych, tylko ich o wiele zdrowszą kuchnie. Uszanujmy inne kultury. P.S. Turcy to o wiele czyści ludzie, na ulicach zero kurzu, W sklepach mega czysto, może powinniśmy z nich zacząć brać przykład! Wakacje na 6+.
  • 3.8
    styczeń 2020

    Hotel niedrogi ale nieogrzewany było bardzo zimno - po interwencji zamiast zreperować ciepły nawiew przyniesiono dodatkowy koc

    hotel średniej klasy na krótki pobyt
  • 2.7
    listopad 2019

    Słaby hotel

    Hotel poniżej przeciętnej, nie wiem czemu oznaczony 4 gwiazdkami. Bardzo niski standard pokoi, wszystko stare i niedomyte. Basen cały dzien w cieniu . All inclusive to żenada, suche , stare ciastka...obsługa nadrabia miną, chyba im wstyd. Nie jestem wymagającym klientem , jednak hotel odradzam. Wszyscy
    Polacy będący w tym terminie mieli takie samo zdanie, TUI powinno wycofać go z oferty
  • 2.7
    listopad 2019

    Średnio

    4*wiec nie ma czego się spodziewać za te pieniądze, pogoda w listopadzie od 6.11 28st.wiec ok hotel kameralny, jedzenie ciągle takie same i słabe mały wybór, dużo warzyw ale konkretnie nic,w hotelu w barze do wyboru tylko Wódka rakj i piwo nic innego, niby maja bar przypisany do nich na plaży ale za
    wszystko trzeba płacić nawet za wodę, leżaków już nie było (koniec sezonu) obsługa w hotelu beznadziejna sprzątanie to pościelenie łóżka i wymiana ręczników i tyle. Hotel dla mało wymagających. A basen mały i głęboki nie ma nawet gdzie się przy nim polozyc
  • 4.5
    październik 2019

    Rewelacyjna obsługa

    Hotel w pełni spełnił moje oczekiwania, lubię czepiać się szczegółów, jednak tam wszystko było zachowane w najwyższym standardzie.
  • 3.0
    wrzesień 2019

    Średni hotel dla mało wymagających

    tak jak w tytule,nie jest to hotel ,gdzie można w pełni się zrelaksować po całodziennych wypadach po okolicy i uzupełnić pozytywną energię z całego dnia.Właściwie nic wielkiego,ale do wszystkiego można mieć zastrzeżenia i suma tych małych zastrzeżeń powoduje ,że więcej do tego hotelu nie pojedziemy,a
    nie jesteśmy bardzo wymagającymi turystami.Wszystko jakieś takie siermiężne,jak z PRLu.
  • 1.8
    wrzesień 2019

    Dramat

    Przy wyborze hotelu sugerowaliśmy się opiniami niestety nie jest to hotel nawet na poziomie 3 gwizdek. Przy basenie nieprzyjemny zapach z kanalizacji, przez większość dnia wszystkie leżaki i basen znajdują się w cienu. Obsługa przy barze fatalna, pracują jak za karę, podając napoje przewracają oczami
    i rzucają szklankami. Restauracja znajduje się na 5 pietrze trzeba czekać długo na windę która mieści jedynie trzy osoby. Jedzenie dobre chociaz jest mały wybór. W hotelu 90% gości to Rosjanie. Nigdy więcej nie przyjadę do tego hotelu.
  • 4.3
    wrzesień 2019

    Super

    Fajny hotel , miła obsługa, zdecydowanie polecam.
  • 4.5
    wrzesień 2019

    Bardzo nam się podobało. Polecamy z czystym sumieniem.

    Hotel czysty, pokoje codziennie sprzątane. Obsługa bardzo miła i pomocna. Kolacje wyśmienite. Polecamy.
  • 2.5
    sierpień 2019

    Nie polecam

    Jedynym plusem jest położenie hotelu.
    Jeśli chodzi o wady hotelu to niestety jest dużo. Jedzenie codziennie takie same. A wybór w formie szwedzkiego stołu jest na niskim poziomie.
    W pokoju hotelowym cały czas śmierdziało kanalizacją, balkon był nieczynny ponieważ przy nim było urządzenie
    od „kanalizacji”.
    Na wprost łóżka od razu znajduje się klimatyzacja, także cały czas klima była skierowana na leżącego.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY