Ocena klientów na podstawie 26 opinii

Lokalizacja: 3,7
Pokój: 3,8
Posiłki: 4,6
Basen: 4,6
Czystość: 4,0
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.3

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
posiłki, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • par
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Armonia Holiday Village w Travelplanet.pl

Termin:
26.09.2020 - 01.10.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 249 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (26)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.7
    lipiec 2017

    Bardzo nam sie podobało

    Polecam wszystkim, którzy chcą przeżyć coś wspaniałego. Wyśmienite jedzenie oraz obsługa. Znakomite widoki, które zapierały dech w piersiach . Wspaniała pogoda sprawiła, iż nie chciało się opuszczać morza oraz basenów.
  • 1.0
    wrzesień 2015

    Never Ever Again !!!!

    Czytałam te wszystkie opinie zanim wyjechaliśmy do hotelu, niestety po fakcie zakupu wycieczki i myślałam sobie : " Aaa, przesadzają, we wrześniu na pewno tak nie będzie", ojoj, jakże bardzo się pomyliłam. W tym momencie mogę śmiało twierdzić, że to najgorzej wydane pieniądze na wakacje. Aż nie wiem
    od czego zacząć.
    - kultura obsługi może na początek - barman w barze nad restauracją, który walił takie fochy, że ręce opadały. wystarczyło, że podeszła ładna babeczka - uśmiech od ucha do ucha. a w każdym innym wypadku dziwne odzywki, obgadywanie gości po turecku razem z kumplami siedzącymi przy barze. żenada. odmawiał obsłużenia gości, bo wcześniej mu powiedzieli 'dobranoc' i go już to nie obchodzi. kolejnym przykładem jest kelner, który idąc za mną - klaskał... on k* klaskał... (?!)
    - nadgorliwa obsługa, która na każdym kroku całowała, dotykała moje dzieci...
    - aktorzenie - ochroniarz hotelowy mówiący po polsku, który nachalnie wręcz okazywał swoje uczucia mam wrażenie, że w celu korzyści pt. drink darmowy czy kanapka z baru.
    - na cały hotel jedna winda towarowa, a rodzina z wózkiem i dziećmi na pierwsze piętro codziennie po kilka razy musi sobie wózek wnosić.
    - oprócz recepcji NIKT NIE ZNA ANGIELSKIEGO - w 5* hotelu !!! z nikim nie można się dogadać... kelnerzy zadają wyuczone pytania, po czym nie potrafią odpowiedzieć na jedno proste pytanie od gościa
    - SYF SYF SYF SYF SYF WSZĘDZIE. brzydziłam się stanąć na boso w łazience... jadąc do 5* hotelu spodziewam się, że tam będzie tak czysto, że się swojej chaty będę wstydzić. co za rozczarowanie na miejscu. taki brud, że nie wiem czy lepiej nie jest w europejskich hostelach, do których można by porównać standard sanitarny.
    - jakość i świeżość jedzenia pozostawia wiele do życzenia. milion razy wszystko odgrzewane, niedoprawione a w restauracji rybnej a la carte mrożonki........ np. krewetki koktajlowe.
    - sprzątanie pokoi opierało się na wymianie ręczników i pościeleniu łóżka, nawet szafki nie przetarte czy lustro... wodę trzeba było sobie samemu wziąć z wózka pozostawionego na korytarzu. słyszałam nawet, że jedna z pań wyciągnęła z wózka detergenty i sama sobie pokój wyszorowała. bo pokoje nie są jakoś ambitnie przygotowywane na przyjazd gościa. zmiana tektsyliów i pozamiatanie/umycie podłogi.
    - pokoje - zniszczone, brudne, zapleśniałe prysznice, pordzewiałe baterie, nic nie domyte... każdy element łazienki budzi obrzydzenie, brrr.... filtry w klimatyzacjach zapchane i brudne, nieczyszczone chyba od nowości.
    - toalety publiczne - MASAKRA!!!! wolałam już z dzieckiem biec znad basenu do pokoju niż w tym syfie i smrodzie spędzić choćby minutę.
    - plaża hmm... powinien być zakaz palenia, albo chociaż pilnowany porządek, bo wszędzie kiepy i unosząca się chmura, że aż strach z dzieckiem siedzieć. plaża to nie piasek tylko żwirek. więcej petów niż kamieni. pełno śmieci, wystających kabli itp. a łagodne zejście jest przez dwa kroki, później sruuuu i woda po szyję.
    - medical center - pffffff !!!!!! pielęgniarz, który ma problem, żeby użyczyć odrobinę wody utlenionej. śmiech na sali, poważnie. 20 minut można się z nim wykłócać i nic nie wskórać... już nie mówiąc o znajomości angielskiego - żadna. jego pomoc opierała się na tym, że dzwonił do znajomego lekarza i w moim przypadku przekazał mi telefon po czym usłyszałam, że mam jechać do kliniki na koszt ubezpieczyciela a ja potrzebowałam kilka kropel wody utlenionej, która stała u niego w butlach.
    - trafiły nam się 2 dni deszczowe i z recepcji nie można było pożyczyć ani jednego parasola, hotel nie oferuje żadnych atrakcji w hotelu, wszystko jest na dworze. pozostaje siedzieć w pokoju i oglądać TVP Polonia.
    - w restauracji nie myte podłogi, wszystkie blaty myte brudną ścierą na oczach gości... zdarzały się nawet niedomyte szklanki, już nie mówiąc o tych plastikowych kubkach na piwo - wielorazowych, które chyba pamiętają czasy wybudowania owego przybytku luksusu...... :|
    - palenie fajek odbywa się w każdym możliwym (o dziwo na dworze tylko) miejscu hotelu. nie ma wyznaczonych miejsc. pali się naprawdę wszędzie. nawet barmani rozlewając drinki gościom i nikt się nie ogląda czy obok są dzieci czy ich nie ma, ale to akurat kultura osobista gości...
    i coś co przelało moją czarę goryczy...... moje dziecko śpiąc na materacu w łóżeczku przyniesionym przez obsługę, zostało pogryzione przez PCHŁY na buzi. już nie wspomnę jak ten materac wyglądał, bo chyba wielokrotnie został obsikany i nikt nie pofatygował się by to wyczyścić.
    i na zakończenie tylko dodam, że w hotelu gość czuję się jak produkt. zero odpoczynku...
  • 3.0
    lipiec 2015

    Najsłabszy hotel , w którym byłem

    Straszna ciasnota , kolejki w restauracji , problem z leżakami na plaży i basenie. Większość oszołomów zachowywała się jak dzicy ruscy i biegała zajmować leżaki o 6 rano , gdzie normalni ludzie jeszcze śpią lub piją.
  • 4.0
    czerwiec 2015

    hotel dobry

    sam hotel daje możliwości udanego wypoczynku. Pokój wygodny z balkonem. Jedzenie dobre i dużo, każdy znajdzie coś dla siebie. Infrastruktura hotelu duża. Niestety plaża kamienisto żwirkowa co jest mankamentem tego hotelu oraz to że hotel leży na uboczu. Najbliższa miejscowość jest oddalona ok 4 km.
  • 4.0
    maj 2014

    Moim zdaniem ten hotel jest prawie doskonały

    2 dni temu wróciliśmy z tego hotelu czytałem wiele opinii o tym hotelu i naprawdę nie wiem skąd się biorą negatywne opinie ludzi. Hotel jest super, morze przy hotelu jest tam taki drobny żwirek a w samym hotelu naprawde obsługa dba o gości hotelowych - co chwile jakieś zawody, konkursy, animacje wieczorne
    są super. My wróciliśmy z tego hotelu naprawdę zadowoleni Jedyny minus jest taki, że trzeba podjechać busem za 3 Liry Tureckie do większej miejscowości na zakupy do Bodrum kosztowało 6 LT od osoby w jedna stronę. Polecam ten hotel.
  • 5.0
    lipiec 2013

    Wspaniale

    Hotel kameralny a wszystko co tylko turysta sobie zażyczy jest!!! Plaża, baseny, animacje, zjeżdżalnie...pyszne jedzonko...POLECAM szczerze!
  • 4.0
    lipiec 2013

    Nigdy nie jest tak dobrze by nie mogło być lepiej

    Hotel w ogólnym podsumowaniu prezentuje się całkiem dobrze. Zakwaterowanie tylko i wyłącznie w bungalowach z uwagi na brak części hotelowej. Pokoje zadbane, czyste i dość nowoczesne. Po za standardową klimatyzacją pokoje wyposażone są w wiatrak nad łóżkiem, który jest dobrym pomysłem przy panujących
    tam temperaturach. Z drugiej strony po za opisanymi wcześniej pokojami mają również zdezelowane pokoje dla inwalidów, umieszczone przy kuchni lub z widokiem na schody. Koniecznie trzeba żądać zmiany pokoju jeśli zostaniemy takim obdarowani co łatwe nie będzie gdyż w szczycie sezonu wszystkie są zajęte. Wszystko jest jednak do zrobienia więc przy odrobinie chęci dostaniemy to czego oczekujemy po pięciogwiazdkowym hotelu. Lokalizacja z dala od miast. Do Bodrum 40 minut drogi Dolmuszem za 3 Euro od osoby. Bliżej jest miasteczko Turgutreis, które również warto zobaczyć. Na miejscu w hotelu wszędzie blisko, jedzenie bardzo dobre, piękne widoki na wyspę KOS. Obsługa nie zawsze pomocna i niekiedy leniwa, pracująca z łaski. Hotel polecam aczkolwiek na 5 gwiazdek nie zasługuje.
  • 4.0
    lipiec 2013

    hotel ok może nie na 5 gwiazdek ale 4

    Jedzenie super bardzo małe pokoje średnia plaża zbyt mała powierzchnia dla takiej liczby gości trzeba rezerwować rano leżaki i to przed 8 bo potem małe szanse My byliśmy za rozsądne pieniądze tak że ok ale kwoty jakie tetaz widnieją za pobyt to przegięcie
  • 3.0
    sierpień 2012

    Jakość nieadekwatna do ceny !

    Wybierając ten hotel i płacąc za niego 6300 za dwie osoby na 7 dni, spodziewaliśmy się czegoś lepszego. Hotel moim zdaniem nie zasługuje na 5*. Hotel dużo mniejszy niż wydaje się na zdjęciach, w łazience grzyb na ścianie :( Pokój bez rewelacji, niedziałająca lodówka (wymieniona po interwencji, natomiast
    ta co dostaliśmy w zamian również niestety nie schładzała tak jak powinna). Klima tak głośno działająca, że szczególnie w nocy przeszkadzała, poza tym często "pluła" lodem lub kapała z niej woda. Czystość hotelu a szczególnie restauracji pozostawia wiele do życzenia. Rano na śniadaniu można się dowiedzieć co było na kolację poprzedniego dnia, wystarczy spojrzeć pod stoły, gdzie serwowano bufet. Jedzenie w miarę ok, aczkolwiek to jest już kwestia gustu, bo każdy lubi co innego. Natomiast ogólnie moim zdaniem źle podawana, np ciasta po godzinie wyglądały jak jakieś rozmazane placki (w innych hotelach jakich bywałam mimo także takich temperatur, ciasta utrzymywały swój wygląd do końca kolacji), na sztućce czasami trzeba było tyle czekać, że nałożone jedzenie było już zimne. Internet, który jest w hotelu oferowany (jest w opisie wycieczki) to jakaś kpina, każda strona otwierała się po kilka minut. To pewnie nie wielu przeszkadza, ale jeśli ktoś tak jak my musi być pod stałym dostępem do neta nawet na urlopie, to jednak był to dla nas duży dyskomfort. Sama plaża mała i bardzo oblegana, aby zdobyć wolny leżak należy przyjść najpóźniej ok 8, podobnie na basenach. W hotelu jest także w barze podawana shisha, ale jej cena to jakaś pomyłka - 10 EURO, duża przesada! Co do samej rezydentki ITAKA, to p.Marlena trochę niezorientowana i nastawiona chyba tylko na to, aby sprzedać wycieczki i nic poza tym. Ogólnie hotel tak jak napisałam w tytule, nie zasługuje na tyle gwiazdek i taką cenę!
  • 4.0
    czerwiec 2012

    Ogólnie nam się podobało

    Pokój ok z małym ale większość pokoi na ścianę lub okno sąsiada . Ale sam pokój czysty i bez zarzutu . Jedzenie wyśmienite i bardzo urozmaicone - każdy znajdzie coś dla siebie . Owoce bardzo dobre . Rozrywka ok . Najwięcej do zastrzeżeń mamy do Biura Podróży ITAKA - Jeden wielki żart pracowników zarówno
    rezydentów na miejscu jak i pracowników polskiego biura gdzie kupiliśmy wycieczkę : Np biuro polskie Pan Sebastian B i pracownicy jego biura olali nas całkowicie jak okazało się na miejscu że nasz hotel nie ma dla nas rezerwacji na jeden dzień wywieźli nas do prawdziwego chlewu w hotelu YELKEN - omijać wielkim łukiem - na szczeście na drugi dzień znależliśmy się w naszym w Armonia . Ale na przewiezienie czekaliśmy ponad 2 godziny opóżnienia - jak przyjechali to okazało się ze osobowym i że nas z żoną nie zabiora bo się nie zmieścimy i czekaliśmy prawie kolejną godzinę - Wiec dzięki ITAKA mieliśmy spaprane 2 dni z 7 . Pracownicy nie oddzwaniali pomimo telefonów i obietnic że wszystko załatwią NIC - zero zainteresowania turystą - zapłacił to niech się teraz martwi . TU ŁATWILIŚMY WYCIECZKĘ BRAK ZAINTERESOWANIA KLIENTEM JAK JAKIŚ PROBLEM : Travelplanet.pl SA, Podsumowując hotel w Armonia szału nie ma ale czysto i jedzienie dobre . Ale pracownicy ITAKA - DRAMAT !!!!!