Armas Bella Luna

Ocena klientów na podstawie 6 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,3
Basen: 3,3
Czystość: 3,8
Obsługa: 3,7
Średnia ocena 3.8

50% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • singli

Opinie Klientów (6)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 2.3
    (listopad 2018)

    Zdecydowanie nie polecam hotelu i organizatora - Coral/Wezyr

    Byłam w listopadzie z koleżanką. Hotel jak polskie stare domy z FWP ( jeżeli jeszcze ktoś pamięta ten standard). Może 3 gwiazdki ( ze wzg. na ładne położenie przy plaży) ale nie więcej. Rezydent pojawił się tylko raz jak trzeba było zebrać pieniądze na wycieczki i od razu powiedział, że wraca do kraju
    i na jego miejsce będzie kolega, który nie pojawił się do końca pobytu. Spłuczka w łazience tak hałasowała, że nie używałyśmy jej w nocy. Sprzątanie pokoi bardzo symboliczne. Jedzenie kiepskie chociaż było dużo potraw ale przeważnie nawet nie posolonych albo/i niezbyt ciepłych. Kiepskie desery (ani razu nie było lodów chociaż były w ofercie). Do jedynej chyba atrakcyjnej przekąski w snack barze zawsze stała kolejka i nawet nie spróbowałyśmy bo zamknięto go 2 dni przed końcem pobytu.
    Na wycieczce w góry jeepami całą grupę Polaków zabranych jednym jeepem porozsadzano do innych jeepów do Niemców pomimo, że ostro protestowaliśmy chociaż był przedstawiciel - Polak od organizatora. Druga wycieczka rozpoczęła się od zawiezienia nas najpierw do jakiegoś kiepskiego magazynu odzieżowego chociaż nie było tego w planie, zostało mniej czasu na zabytki.
    90% gości to b.hałaśliwi Rosjanie. W nocy bardzo to przeszkadzało - recepcja nie reagowała. Tylko pracownicy recepcji znali inny jęz. poza tureckim. Na lotnisko w Side ( powrót) przywieziono nas 3,5 godz. przed odlotem (z hotelu zabrano nas o 1.05 w nocy). Dwukrotna reklamacja (raz przez Polską Izbę Turystyki) załatwiona odmownie. Odpowiedź Corala to chyba stałe akapity na tematy, których nie poruszałyśmy poprzeplatane krótkimi odpowiedziami na nasze zarzuty aby wyglądało poważniej. Coral twierdzi, że na nic nie ma wpływu a wszytko to nasz wina bo nie doczytałyśmy warunków co jest nieprawdą !
    Nigdy więcej z Coralem !!!
  • 3.8
    (listopad 2018)

    Średniawka- jezeli ktos ma wyosokie wymagania to nie bedzie zadowolony.

    Plaza fajna dosyc miejsca, pokoj maly ale przejdzie w sumie tylko sie w nim spi. Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek moim zdaniem 3 to max. Widac ze jest starszy, wrecze troche obskurny... jakies plamy zamalowane innym kolorem popekane sciany itd. Niby allin a wodki brakowalo lali jakis likier bar-tragedia...
    Jedzenia duzo dobre ale praktycznie dziennie to samo ;/
  • 3.2
    (wrzesień 2018)

    Słaby

    Witam byłam w tym hotelu przełom września i października. Miejsce ładne, szeroka ładna plaża, niestety woda brudna. Hotel bardzo słaby, nie zasługuje na 5 *. Pokoje w miarę, czyste ,sprzątane codziennie. Baseny dwa ładne, ale bardzo zimna woda. ,,Restauracja" a raczej stołówka okropna. Brzydkie krzesła
    i stoliki. Jedzenie monotonne, stale podawane to samo z wczorajszego dnia. Wszystko zimne , nieapetyczne . Animacje w sąsiednim hotelu, krótkie i nieciekawe. Po 22.30 życie w tym hotelu umiera. Nie ma co robić. W sąsiednich hotelach zabawy, wieczorki taneczne tu nawet bar przy plaży nie oświetlony. Nie polecam .
  • 4.7
    (sierpień 2018)

    Mogłabym napisać, że było super, ale........

    Hotel położony przy plaży. Niestety plaża była fatalna, najgorsza w całej okolicy- masa "glonów", rzadko czyszczonych. Leżaki z materacami i parasole też nie należały do najlepszych, często uszkodzone. Pokoje ładne, faktycznie z widokiem na morze, klimatyzacja wystarczająca. Jedzenie różnorodne, każdy
    znalazł coś dla siebie (duuuużo warzyw), smaczna kawa z ekspresu, woda butelkowana cały czas dostępna. Jeśli ktoś chciał korzystać z animacji to trzeba było udać się do hotelu obok. Do Side można było dojść promenadą (ok.4km), a miasteczno bardzo urokliwe.
  • 4.8
    (październik 2017)

    Było super.

    Hotel stary, ale bardzo czysty, po kilka razy dziennie sprzątaczki pytały czy czegoś nie potrzebujemy. Kelnerzy przesympatyczni, szkoda że nie wszyscy goscie dawali napiwki, a to jak wiadomo ważna kwestia i motywator. Ja akurat w tydzień wydałem kasę głównie na napiwki. Dyskoteka bardzo fajna codziennie,
    bliziutko plaży a to podstawa pobytu dla mnie. Zależy co kto oczekuje. Było słońce, blisko plaża, jedzenie smaczne, choć brakowało mi akcentów z owoców morza. Ogromny wybór świeżych warzyw i sałat. Byłem już 4 razy w Turcji, to o czymś świadczy. Ogólnie polecam. Polecam hammam i masaże w tym hotelu.
  • 3.7
    (czerwiec 2017)

    Hotel przeciętny

    Plusy: hotel położony przy samej plaży, miła obsługa, duży pokój, smaczne jedzenie, czystość.
    Minusy: w łazience zasłonka zamiast kabiny prysznicowej, brak materacy na leżakach przy basenie i na plaży, niektórzy recepcjoniści mówiący wyłącznie po turecku, baseny małe.

    Generalnie hotel
    zdecydowanie nie na 5* tak jak ocenił to Wezyr. Sam hotel ocenia się na 4* - taka informacja widnieje w wielu miejscach. Położenie dobre a poza tym raczej dla niewymagających.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY