Amwaj Blue Beach Abu Soma Resort & Spa

Ocena klientów na podstawie 81 opinii

Lokalizacja: 3,8
Pokój: 4,2
Posiłki: 3,8
Basen: 4,4
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.0

76% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Amwaj Blue Beach Abu Soma Resort & Spa w Travelplanet.pl

Termin:
23.05.2019 - 26.05.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 597 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (81)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (grudzień 2018)

    Hotel super, bardzo nam się podobało i na pewno tam wrócimy

    Był to nasz siódmy pobyt w Egipcie a czternasty już w krajach arabskich ( Turcja, Tunezja) skąd zawsze wracamy bardzo zadowoleni , tym razem szczególnie , gdyż wyjątkowo podobało nam się w hotelu Amwaj Blue Beach, w którym byliśmy 2 tyg. w grudniu 2018. Hotel jest pięknie usytuowany wśród zachwycającej,
    starannie utrzymanej zieleni obsypanej feerią kolorowych kwiatów, z dala od wielkomiejskiego hałasu, co akurat dla nas emerytów jest zaletą. Przyjeżdżamy tu przecież po ciepełko, słoneczko i możliwość relaksu w ciepłej wodzie i to mamy gwarantowane i doprawdy nie rozumiem tych narzekających malkontentów.
    • Jaka porażka ? – Jakie fatalne jedzenie? ( jak pisze Krzysztof VIII/2017) dla mnie i męża jedzonko było przepyszne, smaczne, doprawione, urozmaicone, dużo i do woli. Wykwintne lunche we włoskiej restauracji przy plaży naprawdę to było coś, kelnerzy uwijali się jak w przysłowiowym ukropie, bez względu czy dałeś tego dolara czy nie. A już wyjątkowo smaczna jest popołudniowa pizza przy głównym basenie na podwieczorek, palce lizać, do tego ci uśmiechnięci, sympatyczni chłopcy.
    • Śniadania i kolacje są w restauracji głównej na piętrze nad recepcją z możliwością korzystania ze sporego tarasu z pięknym widokiem na kolorowo zieloną panoramę i ciąg budynków. Jeden z kelnerów Ahmed, próbuje nawiązywać konwersację po polsku i opowiadał nam np., że niedawno uczęszczał do szkoły języka polskiego w Hurghadzie, i to jest też bardzo miłe, bo znaczy , że nastawiają się na turystów z Polski. Ale my musimy się zmienić i zacząć traktować ich inaczej, bo doprawdy jestem przerażona zwykłym chamstwem moich rodaków, udajemy wielkich panów a słoma z butów wychodzi…
    • Ktoś inny pisze ( m.in.Karolina VIII/2017) że syf, brud, masakra, ale to absolutnie nieprawda. Hotel jest czyściutki, pokój, łazienka bez zarzutu, sprzątane codziennie , wymiana ręczników codziennie, pościeli co kilka dni, panowie sprzątający uwijają się z zaangażowaniem, są bardzo sympatyczni i mili. To bardzo biedni ludzie, ciężko pracują, mało zarabiają, ale mają swoją godność jak każdy z nas , nie wolno nam europejczykom jej naruszać, trzeba ich traktować z szacunkiem, z uśmiechem, na pewno ci się odwdzięczą , my tego doznaliśmy…..
    • Baseny czyściutkie, jeden przy SPA mocno ogrzewany, tam codziennie w południe wodny aerobik , animatorzy serdeczni, zaangażowani i uśmiechnięci.
    I to byłoby na tyle , naprawdę nie wierzcie ludzie w wymyślone, głupie, negatywne oceny, my szczerze polecamy ten hotel….
  • 3.6
    (grudzień 2018)

    Przyzwoity hotel po sezonie

    W restauracji kawa i herbata jedynie do śniadania, nalewana przez kelnera.
    Na kolacji" />
    Hotel na przyzwoitym poziomie.
    Pobyt poza sezonem, niewielu gości, mimo to odbywały się animacje.
    Obsługa miła i grzeczna.
    Kawa w barze w lobby głównie z ekspresu "kapsułkowego", taka sobie.
    W restauracji kawa i herbata jedynie do śniadania, nalewana przez kelnera.
    Na kolacji
    o masło trzeba poprosić, nie ma go w bufecie.
    Jedzenie dość urozmaicone.
    Pokój czysty, natomiast czystość łazienki pozostawiała sporo do życzenia.
    W łazience, poza mydłem, brak kosmetyków (widocznych na zdjęciach reklamowych).
    Codzienne wymiana ręczników (niepotrzebna).
    Hotel znajduje się na pustyni, daleko od wszystkiego, więc jeśli ktoś chce zwiedzać lub robić zakupy, musi nastawić się na dodatkowe koszty, związane z podróżowaniem.
    Przy hotelu parę lokalnych sklepików, włącznie z apteką, ale ceny bardzo wysokie, w porównaniu np. z Hurgadą.
    Teren hotelu zadbany, czysty, bardzo ładny.
    Świetny hotel dla nurków - blisko do portu w Safadze, krótki transfer.

  • 4.0
    (listopad 2018)

    Z roku na rok hotel coraz lepszy.

    To już któryś z kolei pobyt w tym hotelu i bardzo miłe zaskoczenie. Znacznie poprawiło się urozmaicenie podawanych potraw, obsługa kelnerska w restauracji także bez zarzutów. Wystrój lobby ,, mikołajkowy " robi wrażenie. Hotel dla osób lubiących spokój, animacje trochę krzykliwe, ale dość ciekawe.
    Polecam.
  • 5.0
    (maj 2018)

    Super pobyt

    Fajne pokoje i super jedzenie . Miła obsługa. pokoje codziennie sprzątane. Bardzo fajne miejsce dla rodzin z dziećmi. Mało Rosjan . Animacje dla dzieci .
  • 4.5
    (listopad 2017)

    Podobało się i może wrócimy!

    Hotel jest daleko od miasta Hurgada 45km ,i 10 km od Safagi ,ale ma swoje zalety .Jest nie za duży, czysty, ma swoją rafę koralowa , połecam zabrać ze sobą sprzet do nurkowania. Bardzo dobre jedzenie i 24h na dobę picie, ogromny plus -jest piwo butelkowane i smaczne. Wieczorem animacje o 21:30; w ciągu
    dnia też - tańce, koszykówka, joga , rozciaganie, zumba, bocza,i t.d; polecam dla par na relax i nurkowanie.plus dla tych kto szuka wiatrów - sky surfing;
    The hotel is far from the city of Hurgada 45km, and 10km from Safaga, but has its advantages. It is not too big, clean, has its own coral reef, I take to take with me diving equipment. Very good food and 24 hours a day drinking, huge plus - is beer bottled and tasty. Evening animation at 9:30 pm; during the day too - dances, basketball, yoga, stretching, zumba, bocha, and t.d; I recommend for couples on relax and diving.plus for those who seek the wind - sky surfing;
  • 4.8
    (wrzesień 2017)

    Wakacje bardzo udane,polecamy :)

    Hotel bardzo ładny,zadbany, czysto.Jedzenie dobre,choć ostre lub bardzo słodkie. Piękny ogród wokół hotelu. Plaża czysta, cudowne molo po którym można pospacerować oraz z zejściem do morza, gdzie polecamy snurkowanie z rafą koralową. Ogólnie jesteśmy zachwyceni pobytem.
  • 4.8
    (sierpień 2017)

    Extra!

    Jestem zaskoczona zlymi opiniami nt hotelu.Styl pisania i ortografia wskazuja na poziom turystow.Wraz z rodzina bylismy tam dwukrotnie i bardzo nam sie podobalo.Nastawilismy sie na wypoczynek, plazowanie i nurkowanie.Jedzenie jest smaczne i b. urozmaicone.Pyszne potrawy w namiotach beduinskich! Najgorsze
    w tym wyjezdzie bylo zachowanie niektorych Polakow: w samolocie "ojciec" rodziny opil sie i zachowywal skandalicznie na lotnisku zaczepiajac obsluge.W Polsce na pewno bylby aresztowany.Zal mi bylo zony i jego malych dzieci.
  • 2.0
    (sierpień 2017)

    źle źle źle okronie i biuro podróży coral travel wezyr poraszka

    coral travel uważa że karaluchy i inne insekty są spoko i drinki 30 stopni też są ok bo to nie ich interes i tak można pisać i pisać syf brud masakra o jedzenie wydzielane, koszmar biuro umywa rączki .
  • 3.7
    (sierpień 2017)

    Hotel chyba okey:)

    Ten hotel nie zasługuje według mojej opinii na 5 gwiazdek.
    Co najwyżej 4 ale takie trochę na wyrost.
    Zależy kto w jakim wieku i w jakim celu tam się wybiera. Obsługa w hotelu w normie.
    Pokoje sprzątane codziennie.Posiłki w miarę dobre, lecz za mało owoców. Dominuje tylko melon,czasem niedojrzałe
    banany i gruszki.Napoje średnie, piwo "ala biedronka".
    Do Hurghady 50km . Transport hotelowy 12 USD od osoby w obie strony, ale auto przyzwoite vw passat prawie nowy.Kierowca tylko taki trochę rajdowiec, ale tam wszyscy chyba tak jeżdżą.
    Wycieczki fakultatywne sprzedaje rezydent i chyba na tym polega jego rola w tym wszystkim.
    My byliśmy w Kairze 70 USD od osoby. Wyjazd z hotelu 0100 nad ranem powrót po okolo 22 godzinach. W tym zawarty jest obiad oraz wejście do muzeum w Kairze.
    Podczas wycieczki jest cały czas przewodnik który mówi po polsku.
    Samo muzeum to około 1 godz zwiedzania, piramidy 30min. Sfinks 20 min.
    Wydaje mi się że chyba lepiej wybrać transport hotelowy. Koszt auta 325 euro ( ale max. 3 osoby),
    można próbować się targować, mnie zaczepił ten gość co tam siedzi i mówi że się dogadamy z ceną.
    Będzie lepszy komfort i nie 22 godz jak autokarem a max. 14 godz.
    Plaża przy hotelu okey ale w morzu rafy koralowe a więc pływanie w morzu odpada , tylko baseny hotelowe.
    Ja byłem w Egipcie 1y raz , a więc nie mam porównania co do innych hoteli w tym kraju.
  • 3.2
    (sierpień 2017)

    Porażka

    Fatalne jedzenie, jak sie nie wstanie przed 6 rano nie ma szans na leżaki przy basenie, animacje to jedna wielka porażka. Nigdy wiecej
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY