Amwaj Blue Beach Abu Soma Resort & Spa

Ocena klientów na podstawie 79 opinii

Lokalizacja: 3,8
Pokój: 4,2
Posiłki: 3,8
Basen: 4,4
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.0

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
basen, pokój
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Amwaj Blue Beach Abu Soma Resort & Spa w Travelplanet.pl

Termin:
20.01.2019 - 24.01.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 171 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (79)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 3.6
    (grudzień 2018)

    Przyzwoity hotel po sezonie

    W restauracji kawa i herbata jedynie do śniadania, nalewana przez kelnera.
    Na kolacji" />
    Hotel na przyzwoitym poziomie.
    Pobyt poza sezonem, niewielu gości, mimo to odbywały się animacje.
    Obsługa miła i grzeczna.
    Kawa w barze w lobby głównie z ekspresu "kapsułkowego", taka sobie.
    W restauracji kawa i herbata jedynie do śniadania, nalewana przez kelnera.
    Na kolacji
    o masło trzeba poprosić, nie ma go w bufecie.
    Jedzenie dość urozmaicone.
    Pokój czysty, natomiast czystość łazienki pozostawiała sporo do życzenia.
    W łazience, poza mydłem, brak kosmetyków (widocznych na zdjęciach reklamowych).
    Codzienne wymiana ręczników (niepotrzebna).
    Hotel znajduje się na pustyni, daleko od wszystkiego, więc jeśli ktoś chce zwiedzać lub robić zakupy, musi nastawić się na dodatkowe koszty, związane z podróżowaniem.
    Przy hotelu parę lokalnych sklepików, włącznie z apteką, ale ceny bardzo wysokie, w porównaniu np. z Hurgadą.
    Teren hotelu zadbany, czysty, bardzo ładny.
    Świetny hotel dla nurków - blisko do portu w Safadze, krótki transfer.

  • 4.0
    (listopad 2018)

    Z roku na rok hotel coraz lepszy.

    To już któryś z kolei pobyt w tym hotelu i bardzo miłe zaskoczenie. Znacznie poprawiło się urozmaicenie podawanych potraw, obsługa kelnerska w restauracji także bez zarzutów. Wystrój lobby ,, mikołajkowy " robi wrażenie. Hotel dla osób lubiących spokój, animacje trochę krzykliwe, ale dość ciekawe.
    Polecam.
  • 4.5
    (listopad 2017)

    Podobało się i może wrócimy!

    Hotel jest daleko od miasta Hurgada 45km ,i 10 km od Safagi ,ale ma swoje zalety .Jest nie za duży, czysty, ma swoją rafę koralowa , połecam zabrać ze sobą sprzet do nurkowania. Bardzo dobre jedzenie i 24h na dobę picie, ogromny plus -jest piwo butelkowane i smaczne. Wieczorem animacje o 21:30; w ciągu
    dnia też - tańce, koszykówka, joga , rozciaganie, zumba, bocza,i t.d; polecam dla par na relax i nurkowanie.plus dla tych kto szuka wiatrów - sky surfing;
    The hotel is far from the city of Hurgada 45km, and 10km from Safaga, but has its advantages. It is not too big, clean, has its own coral reef, I take to take with me diving equipment. Very good food and 24 hours a day drinking, huge plus - is beer bottled and tasty. Evening animation at 9:30 pm; during the day too - dances, basketball, yoga, stretching, zumba, bocha, and t.d; I recommend for couples on relax and diving.plus for those who seek the wind - sky surfing;
  • 4.8
    (wrzesień 2017)

    Wakacje bardzo udane,polecamy :)

    Hotel bardzo ładny,zadbany, czysto.Jedzenie dobre,choć ostre lub bardzo słodkie. Piękny ogród wokół hotelu. Plaża czysta, cudowne molo po którym można pospacerować oraz z zejściem do morza, gdzie polecamy snurkowanie z rafą koralową. Ogólnie jesteśmy zachwyceni pobytem.
  • 4.8
    (sierpień 2017)

    Extra!

    Jestem zaskoczona zlymi opiniami nt hotelu.Styl pisania i ortografia wskazuja na poziom turystow.Wraz z rodzina bylismy tam dwukrotnie i bardzo nam sie podobalo.Nastawilismy sie na wypoczynek, plazowanie i nurkowanie.Jedzenie jest smaczne i b. urozmaicone.Pyszne potrawy w namiotach beduinskich! Najgorsze
    w tym wyjezdzie bylo zachowanie niektorych Polakow: w samolocie "ojciec" rodziny opil sie i zachowywal skandalicznie na lotnisku zaczepiajac obsluge.W Polsce na pewno bylby aresztowany.Zal mi bylo zony i jego malych dzieci.
  • 2.0
    (sierpień 2017)

    źle źle źle okronie i biuro podróży coral travel wezyr poraszka

    coral travel uważa że karaluchy i inne insekty są spoko i drinki 30 stopni też są ok bo to nie ich interes i tak można pisać i pisać syf brud masakra o jedzenie wydzielane, koszmar biuro umywa rączki .
  • 3.7
    (sierpień 2017)

    Hotel chyba okey:)

    Ten hotel nie zasługuje według mojej opinii na 5 gwiazdek.
    Co najwyżej 4 ale takie trochę na wyrost.
    Zależy kto w jakim wieku i w jakim celu tam się wybiera. Obsługa w hotelu w normie.
    Pokoje sprzątane codziennie.Posiłki w miarę dobre, lecz za mało owoców. Dominuje tylko melon,czasem niedojrzałe
    banany i gruszki.Napoje średnie, piwo "ala biedronka".
    Do Hurghady 50km . Transport hotelowy 12 USD od osoby w obie strony, ale auto przyzwoite vw passat prawie nowy.Kierowca tylko taki trochę rajdowiec, ale tam wszyscy chyba tak jeżdżą.
    Wycieczki fakultatywne sprzedaje rezydent i chyba na tym polega jego rola w tym wszystkim.
    My byliśmy w Kairze 70 USD od osoby. Wyjazd z hotelu 0100 nad ranem powrót po okolo 22 godzinach. W tym zawarty jest obiad oraz wejście do muzeum w Kairze.
    Podczas wycieczki jest cały czas przewodnik który mówi po polsku.
    Samo muzeum to około 1 godz zwiedzania, piramidy 30min. Sfinks 20 min.
    Wydaje mi się że chyba lepiej wybrać transport hotelowy. Koszt auta 325 euro ( ale max. 3 osoby),
    można próbować się targować, mnie zaczepił ten gość co tam siedzi i mówi że się dogadamy z ceną.
    Będzie lepszy komfort i nie 22 godz jak autokarem a max. 14 godz.
    Plaża przy hotelu okey ale w morzu rafy koralowe a więc pływanie w morzu odpada , tylko baseny hotelowe.
    Ja byłem w Egipcie 1y raz , a więc nie mam porównania co do innych hoteli w tym kraju.
  • 3.2
    (sierpień 2017)

    Porażka

    Fatalne jedzenie, jak sie nie wstanie przed 6 rano nie ma szans na leżaki przy basenie, animacje to jedna wielka porażka. Nigdy wiecej
  • 2.7
    (sierpień 2017)

    Hotel dość ładny z wyglądu ale na pewno tam nie wrócimy

    Hotel na pustyni co wiedzieliśmy dlatego do tego nie możemy mieć zastrzeżeń ale przestrzegamy innych ponieważ biura podróży nie zawsze o tym mówią. Dojazd gdziekolwiek jest drogi bo Hurhgada to 60 km.
    Na miejscu jest kilka sklepów ale to nie żaden wielki pasaż więc po sklepach sobie nie pochodzicie
    tylko zmuszeni jesteście do kupna tego co jest, myśle że przez to ceny są wyższe.
    Po przybyciu do hotelu Pan rezydent biura wezyr stwierdził że jest zmęczony i nas zostawił zanim jeszcze otrzymaliśmy pokoje co było dla nas dużym utrudnieniem gdyż nie mówimy płynnie po angielsku obsługa w recepcji zresztą również nie i dlatego poczuli się tak pewnie że przydzielili na pokój 2 os z nierozkładaną kanapą a wakacje wykupiliśmy na 4 osoby w tym 3 dorosłe i jedno dziecko powyżej 12 lat gdzie cena już też jest jak prawie za dorosłą osobę- to była jakaś masakra winimy za to głównie rezydenta biura podróży bo to on powinien sprawować nad nami opiekę[ nie wiem czy kiedykolwiek jeszcze będziemy korzystać z tego biura ]. Po wielkiej awanturze w recepcji z łaski otrzymaliśmy pokój spełniający nasze oczekiwania w którym 4 osoby mogły się wyspać.
    Baseny ładne ale brudne , obsługa bardzo leniwa - nigdy wcześniej z taką sie nie spotkałem.
    Animacje na zerowym poziomie , animatorzy się starali ale po prostu nie potrafili brak zarządzania.
    Na restauracji panował chaos i faworyzowanie Egipcjan. Śniadania monotonne , fajna włoska restauracja nad morzem
    Ogólnie wakacje ze względu na pogodę, ciepła wodę w basenach fajne byliśmy już 6 raz w krajach arabskich jeżeli chodzi o bezpieczeństwo to wszystko ok ale zarządzanie hotelem fatalne tak że nie możemy go niestety polecić i bardzo jesteśmy zawiedzeni obsługa rezydenta po przyjeżdzie do hotelu co wcześniej opisywałem
  • 3.3
    (czerwiec 2017)

    Średni hotel w hurghada

    Front hotelu jak i foyer urządzone w dość przestarzałym stylu czytaj swoje lata świetności ma już za sobą. W krzakach przed hotelem, przed bramką gdzie jest ochrona żyje stado dzikich psów, więc uważajcie bo my byliśmy o włos od tragedii bo zostaliśmy zaatakowani późnym wieczorem
    ( informowałem
    recepcje ze chcemy wyjsc sie rozejrzec jak rowniez pana portiera. Nikt nas nie ostrzegł ).
    Pokoje mielismy dwa i były naprawdę ok, standard, wielkość, czystość.
    Oferta all inclusive jezeli oczekujesz 3 posiłków ( śniadanie, obiad, kolacja ), może być. Nic poza tym nie zjesz . Snack jeżeli jest to napisane w ofercie to są suche bułki serwowane w barze na plaży czy basenie. Robią pizze ale o tym tez lepiej nie pisać. Obsługa w barach bardzo niemiła ale to chyba typowe dla Egiptu. W restauracji za to bardzo miła.
    Ogromny minus hotel daleko od centrum. Taxi bardzo drogie oferuje tylko hotel min. 4 os /40 euro ( 10 euro osoba) w jedna stronę.
    Byliśmy 14 dni i ogolnie wspominamy wakacje świetnie bo jest tez duzo dobrego w tym hotelu. Mimo to nie wroce tam bo oczekuje wiecej . Hotel max 4 * przy zalozeniu ze jestes naprawde wyrozumialy i wiesz w jakiej czesci swiata jestes - EGIPT -
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY