Allegro Isora

Ocena klientów na podstawie 40 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,5
Basen: 4,3
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,7
Średnia ocena 4.3

85% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
obsługa, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Allegro Isora (ex. Barcelo Varadero) w Travelplanet.pl

Termin:
07.12.2019 - 10.12.2019
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 1 439 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (40)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.7
    (kwiecień 2016)

    SUPER HOTEL

    Bardzo fajny hotel do odpoczynku, wspaniała okolica, jest gdzie spacerować, nożna dojść do pięknych klifów Los Gigantes, Playa la Arena niedaleko hotelu, w miasteczku pełno sklepików i lokalnej gastronomii. Na recepcji pracuje Pani z Polski, bardzo kompetentna, chętnie udziela rad i służy pomocą.
    />
  • 5.0
    (marzec 2016)

    Na pewno wrócimy :)

    Pierwsze zaskoczenie: przemiła Polka w recepcji. Mimo że dotarłyśmy do hotelu o 7-ej, a doba hotelowa zaczyna się o 14-ej, po zameldowaniu udostępniono nam pokój w którym mogłyśmy się odświeżyć i mogłyśmy korzystać do woli ze wszystkiego, co oferował nam hotel, czyli posiłki i cała reszta. To samo było
    w dniu wyjazdu, gdyż pokój zdałyśmy w południe, a wyjazd miałyśmy po 20-ej. Poza tym wszystko nam się podobało, począwszy od jedzenia po atmosferę panującą w hotelu.
  • 4.5
    (marzec 2016)

    Godny polecenia - z chęcią tam wrócimy

    Hotel przyjemny. Zarówno dla rodzin z dziećmi, jak i dla par. Pokój z widokiem na morze. Z dachu roztacza się piękny widok na okolicę: widać Atlantyk, klify Los Gigantes i wierzchołek wulkanu. Okolica spokojna. W pobliżu plaża z czarnym piaskiem. W pobliżu kilka ciekawych miejsc, w które można się wybrać
    na spacer. Polecam przedostać się w kierunku morza klucząc między okolicznymi rezydencjami - widoki na klify i morze bezcenne! Ogromny plus dla hotelu za przepyszne jedzenie i ogromny wybór potraw oraz przemiłą obsługę - porozumiewającą się w co najmniej 4 językach obcych, szybko i skutecznie udzielającą pomocy nawet w nietypowych sytuacjach. Przyjemny basen, można swobodnie popływać. W jednym ze zbiorników podgrzewana woda. Malutki minus za sprzątanie pokoi - pokoje mogłyby być sprzątane częściej, podobnie wymiana ręczników (tak, zostawiliśmy napiwek). Mimo tej naprawdę drobnej w ogólnym rozrachunku niedogodności miejsce naprawdę super. Odpoczęliśmy tak, jak planowaliśmy. Niezapomniany wyjazd. Serdecznie dziękujemy!!!
  • 4.3
    (marzec 2016)

    Bardzo fajny hotel

    Hotel bardzo dobry, przyjazna obsługa.
  • 4.3
    (marzec 2016)

    Miły pobyt

    Dobry hotel, ładne pokoje typu apartamen, smaczne jedzenie, ogólnie bardzo miła atmosfera. Położenie trochę na uboczu też ma swoje uroki :)
  • 4.8
    (marzec 2016)

    Doskonałe miejsce na relaks

    Bardzo dobrze usytuowany, niedaleko plaży, niedaleko Los Gigantes, ale z dala od turystycznego zgiełku. Miła i przyjazna obsługa, czyściutko, pyszne i wielkim wyborze jedzenie.
    Serdecznie polecam
  • 4.5
    (styczeń 2016)

    Świetne ferie

    Hotel bardzo przyjemny , czyste i przestronne pokoje, urozmaicone posiłki, świetni animatorzy. Wyjazd uważamy za udany. Wiesiek z żoną i synami. Brakowało jedynie podgrzewanego basenu. Pobyt na przełomie stycznia i lutego 2016.






    my
  • 4.0
    (sierpień 2015)

    Bardzo przyjemne wczasy

    Hotel na początku nie zrobił dobrego wrażenia, ponieważ był bardzo zatłoczony rodzinami z małymi dziećmi oraz widocznym wieloletnim wyglądem. Jednak bardzo szybko nadrobił to przyjemną atmosferą, ciągłym dbaniem o porządek, fajnej lokalizacji i dobremu jedzeniu. Po spędzonych tam 10 dniach z czystym
    sumieniem mogę go polecić innym :) Blisko jest mała, piaszczysta, czarna plaża, na której da się uprawiać snorkeling, przyjemnym spacerkiem uliczkami wzdłuż brzegu oceanu dochodzi się do klifów, które zawsze pięknie wyglądają. Okolica spokojna, obfitująca w małe zatoczki pomiędzy skałami, w których można się kąpać. Polecam wycieczkę katamaranem i oglądanie dzikich delfinów i wielorybów w oceanie oraz całodniową wycieczkę po wyspie z polskim przewodnikiem, na której można się bardzo dużo dowiedzieć oraz zobaczyć wulkan el Teide :) Zastrzeżenie co do pogody - nie ma tam upałów, słońce pojawia się przed południem i świeci do wieczora bardzo intensywnie (szybko przypala skórę) o ile nie zakryją go chmury, co się często zdarza w ciągu dnia - zazwyczaj to pomaga odetchnąć przyjemnie, jednak był taki dzień kiedy nie wyszło nawet na chwilkę.... Ponadto w ciągu naszego pobytu zdarzył się opady deszczu, co podobno jest pogodową anomalią jeśli chodzi o miesiąc sierpień w tej części wyspy.
    Podsumowując polecam :)
  • 5.0
    (lipiec 2015)

    Na pewno wrócimy

    Hotel bardzo malowniczy, pokoje bardzo czyste często sprzątane, dużo zieleni. Obsługa bardzo miła. Polskie animacje super- mini club dla dzieci wspaniały.
  • 5.0
    (marzec 2015)

    Hotel "leciwy"ale położony w pięknym ogrodzie,dużo zieleni,kilka basenów ale woda zimna.

    Hotel godny polecenia.W pełni zasługuje na 3*+. Nam"trafił" się apartament w pawilonie F 101 na parterze, zacieniony,z balkonu widok na plac zabaw dla dzieci.Ponieważ chcieliśmy odpocząć poprosiłam o zamianę pokoju.Po długiej dyskusji otrzymaliśmy pokój w innym pawilonie na pierwszym piętrze.Nie wiem
    na jakich zasadach recepcjoniści przydzielają pokoje.Kupiliśmy"lasta" więc może dlatego dostaliśmy gorszy pokój.Jedzenie bardzo dobre,każdy znajdzie coś dla siebie.Dużo ryb,warzyw,dania wegetariańskie,dietetyczne,dużo owoców.Drinki może każdy przygotować sobie sam,przekąski przy basenie.Jednak do plaży dosyć daleko,przejście ruchliwą ulicą.Nie polecam ludziom z dysfunkcją układu ruchowego.Obsługa hotelowa bardzo miła Jedyny mankament hotelu brak możliwości potańczenia oraz bardzo głośni animatorzy.W pokojach nad barem nie do wytrzymania!Natomiast rezydentka Itaki p.Kinga wykonuje" tylko swoją pracę"---nic poza tym.Z Itaką byliśmy kilka razy,poznaliśmy wielu rezydentów ale p.Kinga ..Jadąc z lotniska do hotelu mąż zostawił kurtkę w autokarze.Poinformowaliśmy rezydenta mieszkającego w naszym hotelu który zatelefonował do p.Kingi zaraz po zakwaterowaniu.Jak można nie "znaleźć" kurtki wiedząc w jakim autokarze,w którym miejscu ,wystarczył tylko telefon do kierowcy. Niestety rezydentka przez tydzień nie zrobiła nic w tym kierunku.Dzień przed naszym wylotem ,po naszej powtórnej interwencji zaczęła ..."działać" ale bezskutecznie.Dobrze,że mieliśmy samochód na lotnisku.Aż strach pomyśleć jak przy ujemnej temperaturze nocą mąż miałby jechać np.pociągiem 200 km.Brak zrozumienia i empatii a rezydent jest po to aby pomagać w trudnych sprawach klientom biura.Pomimo tego urlop był udany i nadal polecamy Itakę!!