All Senses Ocean Blue Seaside Resort

Ocena klientów na podstawie 20 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 2,8
Posiłki: 3,4
Basen: 3,3
Czystość: 2,7
Obsługa: 3,0
Średnia ocena 2.8

45% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja
Słabe strony:
czystość, pokój
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu All Senses Ocean Blue Seaside Resort (ex. MedBlue Kremasti) w Travelplanet.pl

Termin:
29.05.2020 - 01.06.2020
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 705 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (20)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.7
    wrzesień 2015

    Hotel lepszy niż opinie o nim.

    Przerażony opiniami z sercem na ramieniu jechałem na swoje wakacje. Wcześniej interweniowałem u organizatora imprezy i w Travelplanet w sprawie tego hotelu, niestety zostałem zbyty w obydwu miejscach. Hotel owszem lata świetności ma za sobą. Pokoje trochę zaniedbane, beznadziejne animacje. Na plus jedzenie:
    duży wybór, smacznie, ładny ogród, doskonałe położenie: dobra baza na wypad do Rodos i innych atrakcji turystycznych. Na pewno nie cztery gwiazdki, ale lepiej niż w innych opiniach.
  • 2.0
    wrzesień 2015

    all inclusive bardzo ubogi

    Wlasnie wróciliśmy z tego hotelu którego nie polecam.
    Barman mial limit 10 butelek alkoholu wszelkiego rodzaju na wieczór a zaczynał nalewac od godz 18 a wiec chwile pozniej zaczynał mówić FINISH wódka, FINISH brandy, FINISH tequila. Zdarzylo sie ze brandy skończyła się po 45 minutach! Jakie to
    all inclusive? Raz zdarzyło sie ze skończyła sie...
    CYTRYNA. Cola to jak by do polo coli dac 10 slodzikow.  Jedyne co sie nie konczylo to ich niby piwo i ich uzo... blee. Najgorzej było gdy przekierowali ludzi z hotelu medblue Fanes(spółka) w którym pracownicy odeszli gdyz nie dostawali pieniędzy.
    Tak samo pewnie będzie i w tym hotelu ale o tym zaraz.

    Animatorzy których można nazwac trafnie Amatorzy to juz totalne nieporozumienie. Przez caly pobyt odbyła się jedna atrakcja mini disco dla dzieci 15 minut.
    Pewnego dnia po południu z naszymi animatorami-amatorami przyjechało jeszcze dwóch innych po czym jednen z nich wzial mikrofon i zaczal krzyczeć mówić że hotel nie placi im ze jest wszystko do d... ze nie ma dlatego animacji ze oni maja to gdzies ze mamy dzwonić na policje ma to w d... ze maja gow... sprzet  i wiele innych. Dysponuje cząstkowych nagraniem gdy to sie odbywało. Po tym incydencie doszlo do obaw gdyz dowiedzieliśmy sie ze medblue Fanes jest nie wyplacalny. I to samo mogło zdarzyć się w tym hotelu i zaczala sie panika. Po krótkim czasie przyjechali rezydenci Rainbow Tours i innych biur. Zaczęliśmy z nimi rozmowe powiedzili ze wiedzą co tu zaszło ze sporządzili juz raport i ze proszą o uspokojenie oraz  ze świadczenia w tym hotelu będą nadal wydawane i ze musza isc zameldować klientów z hotelu Fanes. Następnie pewien Pan zadzwonił do "naszej rezydentki" sławnej juz Martyny z Wezyra z prośbą o przejechanie do hotelu gdyż dziwne rzeczy tutaj sie dzieją usłyszał ze ona jest w hotelu w którym jest problem(Fanes) i nie przyjedzie a także zeby nie siać zamętu w hotelu.  Maskarka. Moglo jej również dobrze nie być nikt by tego nie odczul. Zakwaterowanie tez wszyscy sami musieliśmy zrobić. Pewna strasza Pani usłyszała ze musi iść sama do hotelu jakies 400 m. gdyż autobus tam nie dojedzie a był juz ciemny wieczór. Ale mniejsza z nią. Wracając do animatorow. Raz grali, raz nie, raz zwijali sprzęt, raz rozwijali. Lysy Turek skarżył znowu ze hotel mu nie placi ze nie robi amimacji wzial sprzet ze swoim drugim i pojechali potem menadżer pojechal i po kilku godzinach wrócili. I tak w kółko jakies "animacje" ich chyba;)  Jak juz grali to swoje tureckie utwory w kolko mimo ze byli tam Polacy i Rosjanie. Piłkę chcieliśmy do siatkówki- dzieci w Etopi mają lepszą bo chociaż powietrze w niej maja. Wziąłem ją by pokazac znajomym którzy byli w basenie po czym wracam do niego by ja napompowal a on stwierdził ze jest mokra i nam nie da juz. Absurd.

    Pokoje hotel oraz basen wymagają odświeżenia oraz wymienienia mebli czy tez plytek w basenie gdyz wciąż odpadają i sa ostre krawędzie.

    Pokoj 328 nie działa karta na magnez której używają sprzątaczki.  Z tego powodu nie miałem sprzątanego pokoju. Trzeciego dnia poszedlem do recepcji zgłosić problem. Następnego dnia sprzątaczka poprosiła o klucz zeby mogla posprzątać. Zamiast zgłosić sama usterke czekała. Sprzątanie polega na pozamiataniu scielenia lozka oraz pomuzganiu czarnych mebli.
    Caly tydzień pobytu tykajacy dźwięk z drzwi. Informujacy o usterce nie działającej karty. Nikt nie raczyl tego naprawic a wystarczy chyba baterie wymienić(opisane w innym komentarzu tego hotelu) prysznic bez kabiny. Sam brodzik. Po każdej kapieli dodatkowa atrakcja hotelu- basen w łazience. Na środku dziura nie zasłonięta nie naprawiona. Klima chlodzila tylko głośno i tez skrapla sie woda i tworzą się pęcherza wokół niej.

    SPA i siłownia to.kolejne oszustwo stron mających ten hotel w ofercie.  Ostatniego dnia wyjazdu naszla ulewa w recepcji cieknie dach nad basenem.   Na dole kiedyś istniała jakas odnowa biologiczna ale... z 5 lat temu.  Pomieszanie zalane przez ulewe również restauracja. Nie nadarzyli wycierać wody dostającej sie do wnętrza. Juz nie wspominając o dziurach w szybach i w ścianach ktore opisywane sa w poniższych komentarzach. 

    Obsługa miła. Barman Filpos taki jeden ogarniety któremu się chce i tez wysłucha a takze porozmawia. Pani w snack barze tez chociaz widać ze jest zmęczona chyba ta praca w tym hotelu.
    Lody w snack barze od 11 do 12 !
    Otwierali od 10 a w nim piwo wino uzo soki, napoje gazowane oraz kawa.
    Przekąski ze śniadania czyli jajka sądzone frytki parowki. Po godz 14.30 pozostałości po obiedzie ryz gulasz itp
    O 18 zamykali i otwierali bar przy stolowce gdzie stało te kilka butelek tego alkoholu-  all inclusive FINISH

    Na plus dodac mogę ze nie bylismy glodni i ze jedzenie było dobre troche tluste ale smaczne.  Raz byly nagetsy raz skrzydełka w miodzie. frytki również na sniadanie pewnie pozostałości po obiedzie. Jabłka i brzoskwinie głównie czasem gruszka i winogrona raz zdarzył sie arbuz.

    Hotel swojego czasu musiał robić wrażenie. Teraz jest do remontu i odświeżenia. Ma potencjał który powinien byc wykorzystany przez wlascicieli ktorzy musza siegnac do kieszeni, by zdjecia takie jakie maja polskie biura w tym Wezyr ilustrujące obiekt byly teraźniejszościa a nie daleka przeszłością przez które oszukują nas klientów.
  • 3.0
    wrzesień 2015

    Wróciłam wypoczęta mimo uwag.

    Prawdą jest że hotel lata świetności ma za sobą. Zaniedbany, żle prowadzony.Jedzenie monotonne, mała ilość owoców .Nie trzeba dopłacać do pokoii z basenem , dostaliśmy go na miejscu bez wczesnej rezerwacji.Pokoje sprzątane codziennie, miła obsługa. Na terenie hotelu piękna roślinność , bliskość plaży
    dużym plusem. Ogólnie z rodzinną jesteśmy zadowoleni , wypoczęci. Byliśmy początkiem września pogoda piękna , woda lazurowa . Hotel oceniam na trzy gwiazdki.
  • 2.0
    sierpień 2015

    Hotel bardzo zaniedbany, zdjęcia w ofercie z przed 5 lat.

    Gdy przyjechaliśmy na miejsce w pierwszy dzień byliśmy zrozpaczeni. Przywitała nas wybita szyba i dziura w suficie w recepcji. Hotel zaniedbany. Pokoje zaniedbane. Zdjęcia w ofercie zostały zrobione ok. 5-6 lat temu kiedy dyrektor się interesował swoim obiektem i był to jeden z najlepszych hoteli na
    Rodos, teraz wygląda to zupełnie inaczej. Restauracja a'la carte zamknięta, podobnie jak pokój rozrywek. Jedzenie monotonne. Przekąski to to co zostało ze śniadania, obiadu, czyli np. jajecznica i parówki, nie muszę opisywać jak to wyglądało po paru godzinach. Hotel jest mistrzem w wykorzystywaniu resztek. Wszystko czego goście nie zjedli było użyte do sałatek wieczorem lub na następny dzień. Największy minus to jednak bardzo, bardzo mała ilość leżaków. Ludzie mieszkający przy basenie zajmowali je o 5 rano ręcznikami, choć nie można tego robić. Więc o 8, dy szliśmy na śniadanie nie było już nic wolnego. Nie oryginalne napoje. Mały wybór alkoholi. Z plusów na pewno piękna kamienista plaża, bardzo blisko z lazurową wodą. Bajka. Nie warto dopłacać za pokoje z basenem, bo można je dostać bez żadnej dopłaty. Na szczęście nie widzieliśmy żadnych robaków. Animacje spoko. Obsługa, jak to grecy, zmęczona, powolna. Pokój mieliśmy sprzątany raz w ciągu 8 dniowego pobytu, w dodatku pokojówka po wyjściu zostawiła go otwarty, więc tak był aż wróciliśmy wieczorem. Już zwiedziliśmy trochę świata i na prawdę hotel ma wielki potencjał, ktoś to niestety zaniedbał. Za 1500zł na tydzień warto jechać, ale za więcej zdecydowanie odradzam, bo się rozczarujecie. Hotel zasługuje na max 3 gwiazdki.
  • 3.0
    sierpień 2015

    Nie wróce tam

    Dużo by wymieniać co poprawić w hotelu i całej wycieczce od rezydenta po sam pobyt, wszystko bylo inaczej niż w opisie
  • 4.0
    sierpień 2015

    NAPEWNO TAM WRÓCĘ

    ODNOSZĘ WRAŻENIE ŻE BYŁEM W INNYM HOTELU NIŻ TE WSZYSTKIE MARUDY TU PISZĄCE. BYŁO SUPER, ŻARCIE REWELACJA ,HOTEL STAN DOBRY, DUŻO ATRAKCJI OBSŁUGA PRZEMIŁA POKÓJ SPRZĄTANY CODZIENNIE ,ALKOHOL BEZ OGRANICZEŃ PRAKTYCZNIE OD RANA . A CO DO TYCH ROBAKÓW NAZYWANYCH PRZEZ POLAKÓW 'KARALUCHAMI' TO ŚMIECH
    NA SALI, U NAS SĄ MUCHY I,PSZCZOŁY A TAM TAKIE ROBACZKI. POZDRAWIAM .
    '
  • 1.0
    sierpień 2015

    Omijaj szerokim łukiem!!!!

    Zacznę od tego, że Biurze Rainbow Tours powinno być wstyd za proponowanie tego hotelu w swojej ofercie! Czujemy się oszukani i okradzeni z dużej gotówki! Oferta na stronie jest nieaktualna a zdjęcia to fatamorgana. Już pierwszego dnia pobytu żądaliśmy u rezydentki Marty Mieleszko zmiany hotelu, ale
    niestety nawet nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi .Gdyby nie fakt, że na pięć dni wypożyczyliśmy sobie skuter i fizycznie nie było nas w hotelu, to nie dalibyśmy rady siedząc na miejscu. Hotel się wali, jest brudny , sprzęty poniszczone, pokoje brudne, obsługa tak niesympatyczna, że to woła o pomstę do nieba!!!! Nie czuliśmy się gośćmi, tylko intruzami. Gdy ktoś się spóźnił o kilka minut na posiłek, zostawał w chamski sposób wypraszany. Dochodziło nawet do rękoczynów. Kelnerzy wyrywali gościom talerze z rąk, szarpiąc się z nimi. Najbardziej bezczelna była murzynka w restauracji. Pewnego dnia, gdy wróciliśmy pod wieczór do pokoju, zorientowaliśmy się, że czujnik przy drzwiach się zepsuł i miarowo, nieprzerwanie piszczał. Poprosiliśmy o pomoc obsługę, w tym menadżera, który nas totalnie zignorował, mówiąc, że o tej porze to on idzie spać i nie ma zamiaru nic naprawiać! Gdyby nie scyzoryk ze śrubokrętem mojego zaradnego męża , nie przespalibyśmy nocy. Basen robił wrażenie może 20 lat temu, przejrzystość wody średnia. Natomiast basen ze zjeżdżalniami dla dzieci- koszmarny!!! Woda gęsta, bałabym się tam zanurzyć mały palec u nogi. Animacje robione od niechcenia. Baby- dance albo był spóźniony godzinę, albo nie było go wcale. Plaża wąska, nieciekawa, z połamanymi kilkoma leżakami. Pisać o niedociągnięciach można byłoby jeszcze długo. Nie polecamy i tyle! Jedynym promykiem słońca w tym ciemnym miejscu była miła pani w snack barze o imieniu Eleftheria, ale to za mało, żeby się na ten hotel zdecydować.
  • 1.0
    lipiec 2015

    Fatalna porażka lipiec 2015

    hotel zaniedbany, zniszczony ,już pierwsze wrażenie -wybita szyba w recepcji hotelowej zaklejona papierem na taśmie klejącej daje do myślenia.Ogólny nieład na całym terenie,wystające z ziemi kable elektryczne- pozostałości po lampach oświetleniowych ( częściowo nie zaizolowane przewody)wzbudzają lekki
    niepokój, wszędzie widoczne popękane kafelki, nawet z basenu można było wydobyć garść malutkich płytek z ostrymi krawędziami podczas kąpieli .W pokoju meble zniszczone,brzegi łóżka z ostrymi poodrywanymi listwami, łazienka to już koszmar,dziurawa wanna,zaklejona brązową szpachlą (ordynarny faul!!!!!).Mało tego, z pod wanny cały czas lała się woda ,lustro i drzwi wejściowe nie były wycierane chyba od zeszłego sezonu.Serwis sprzątający zaglądał raz na dwa- trzy dni, mimo iż papier toaletowy uprasza się o wrzucanie do kosza w łazience a nie do muszli .O wszelkich problemach poinformowaliśmy rezydentkę Martynę na pierwszym zebraniu .Zapisała i zapewniła że sprawa będzie załatwiona. Przez 10 dni naszego pobytu nikt się nawet nie pojawił, a naszą rezydentkę udało nam się zobaczyć na lotnisku w dniu wylotu do domu.Na jadalni w porze posiłków kto pierwszy ten lepszy ,bo póżniej już nie było z czego wybierać,obsługa donosiła małymi partiami ,brakowało czasem nawet masła do śniadania.W barze hotelowym po dwie butelki wódki na dzień,na ponad 400 pokoje, to trochę śmieszne ,około godziny 20-tej barman zwykle mówił -finisz .jedynym plusem była bliskość morza,lecz plaża brudna wszędzie śmieci puszki , kubki plastikowe itp.stare połamane leżaki i sypiące się materace o które walka rozpoczynała się już przed siódmą rano.Ogólnie porażka wybraliśmy hotel na podstawie zdjęć i opisu ze strony Travelplanet które to okazały się niewiarygodne jak i all inclusive pozostawiające dużo do życzenia.Serdecznie odradzam wszystkim pobytu w tym hotelu i straconych pieniędzy ja również zmarnowanego urlopu.
  • 1.0
    lipiec 2015

    Masakra z patologią !

    Byłem w tym hotelu 8 dni od 24 lipca do 31 lipca. Po wejściu do pokoju SZOK !!! Po 5 minutach już goniłem KARALUCHY - zawołałem go - przyszedł i podsumował - jutro techniczny spryska pokój - spryskał po trzech dniach ale nie pamiętał chyba że mamy 3 letnie dziecko. Animacji brak, jedzenie monotonia -
    to co zostanie z rana robią na obiad pod inną postacią to co nie zejdzie z całego dnia dorobią cokolwiek i znów pod inną postacią - przyznam były dobre strzały np.baranina ale to była dosłownie walka bo przyniesli dwie miski i 3 minuty BRAK! Kolejna rzecz - basen bardzo brudny, pozrywane rurki zabezpieczające, wystające wkręty, a co do drinków MAAASAAKRAA !!! Załuję ze zapłaciłem ALL IN no i tak musiałem kupować swój alkohol w sklepie bo ich ALL nie dało się wypić. Plac zabaw dla dzieci - patologia dziury w podłogach wystające wkręty. Ogólnie hotel nie powinien stać nawet koło trzech gwiazdek. Cała grupa Polaków którzy byli w hotelu czy to z Wezyra czy Rainbow Tours itd będziemy składali pozew o pieniędzy. Nie dajcie się nabić w butelkę. Przestrzegam szczególnie przed zabieraniem tam dzieci - woda syf, zielona mętna, przy basenie lampy pozrywane, wystające kable, ogólnie nieład i nieporządek brud, smród. Już nie piszę o ofercie co podpisałem na umowie a co było w rzeczywistości - bo nic nie było - jedynie wieczorem jakaś zabawa godzinna dla dzieci i dorosłych typu BINGO - za którą trzeba było zapłacić 10 euro żeby sobie w ogóle zagrać:D Jeszcze raz masakra !!! NIE POLECAM !!!
  • 3.0
    lipiec 2015

    Hotel nie przygotowany na wakacje z dziećmi.

    Właśnie wróciłam z wakacji w tym hotelu więc zacznę od tego ze mieliśmy spotkanie z menadżerem i rezydentką w hotelu ponieważ warunki które nam oferowano nie spełniły się w 100% . Jedzenie dobre nie można narzekać , basen z zjeżdżalniami na 7 dni przez 4 wcale nie do użytku i spuszczona woda wcale
    nie zabezpieczony przed dziecmi ,w innym basenie pourywane barjerki zwisające do wody co zagraża ludziom pływającym,w basenie dla dzieci powypadane kafelki co powoduje kaleczenie dzieci w stopy ,plac zabaw(zjeżdzalnia) dla dzieci z dziurami gdzie dziecko może zrobić sobie poważna krzywdę, oferowane przez hotel codzienne lody wcale nie były podane przez 3 dni a zapytana pani dlaczego nie ma odpowiedziała ze ma ale nie może wydawać bo szef zabronił , restauracja a la karta wcale nie otwarta bar przy basenie również nie za co tak naprawdę zapłaciliśmy , animacje dla dzieci o godz.21 przez 15-20 min. areobik albo był albo nie a jak już był to robiony na odwal się , wiecznie przelatujące samoloty .Hotel nie jest wart tych pieniędzy poprostu masakra.