Ali Baba Palace

Ocena klientów na podstawie 130 opinii

Lokalizacja: 4,4
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,0
Basen: 4,5
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.2

86% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
basen, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Ali Baba Palace w Travelplanet.pl

Termin:
22.11.2019 - 23.11.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 153 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (130)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.8
    (sierpień 2017)

    super hotel polecam

    hotel czysty zadbany obsługa bardzo miła animatorzy super jesteśmy bardzo zadowoleni chętnie tam wrócimy
  • 3.0
    (lipiec 2017)

    Hotel dla malo wymagajacych - 4 gwiazdki to za duzo

    2 dni zepsuta klimatyzacja i brak pradu!!!! - tlumaczenie recepcji to, ze jestesmy na pustyni.
    Mysz w pokoju i nawet nam nie zaproponowali zmiany pokoju, jestemy na pustyni i to normalne, takie maja wytlumaczenie na wszystko.
    Platne drinki
    Platne owoce
    Platny Internet a przy 4
    gwiazdkach to chyba podstawa
    Ogolnie obsluga recepcji to jakis dramat, sa zli za sam fakt, ze cos od nich chcesz i nie licz na rozwizanie poblemow. Rezydent to samo, wogol ma niaktulane informajce nie wie co sie dzieje i co jest w hotelu iwcale go nie ma w wyznaczonych godzinach.

    Na kazdym koku napiwki trzeba dawac - za sprzatanie, za nalanie drinka (chyba ze lubicie stac w kolejkach po 15 min), za popsprzatanie stolika na stolowce, kierowcy za transfer z lotniska a nawet na sniadaniu! gdy stalam w kolejne po omleta to potrafili obsluzyc 2 osoby stojace dalej ode mnie a mnie zignorowac tylko dlatego, ze tamci machali dolarem! Niby sie mowi, ze nie musi sie zostawiac ale oni wrecz rece wyciagaja albo Cie ignoruja i nie mozna sie na nic doczekac.
    Polakom piwo daja w plastikowych kubkach w lobby.

    Jestem zawiedziona bo byly to moje piewsze wczasy all inclusive a i tak musialam sporo placic ws hotelu np za drinka albo za owoce no i na te napiwki potrzeba przynajmniej 20 dolarow bo tyle wymusza a dodatkowe 10-15 trzeba dawac zeby nie stracic cierpliwosci. Szkoda bo to jest ich praca a ja za wycieczke juz zaplacilam.

    Podsumowanie:
    Nie ma tragedii ale nastawcie sie na napiwki i badzcie przygotowania ze moze sie zepsuc klimatyzaja w hotelu i brak pradu nie przez 10 min ale przez 2 dni a tam juz od 19 ciemno i nawet nie ma jak prysznica po ludzku w ciemnosciach wziac. No i badzcie czujni na myszy w pokoju albo karaluchy(zdjecia na tripadvisor).
  • 3.2
    (lipiec 2017)

    Średni

    Hotel położony na rozległym terenie. Obłożenie maksymalne. O 9 rano brak wolnych leżaków. W restauracji brak wolnych miejsc, trzeba szukać miejsca w 3 restauracjach i szybko rezerwować jeśli cos sie trafi. Obsługa średnio miła; kilka osób ok natomiast dla reszty praca jakby za karę . W hotelu polowa
    gości to Egipcjanie. Jedzenie dobre.
  • 4.2
    (lipiec 2017)

    Było fajnie, na pewno jeszcze kiedyś wrócimy.

    Pokoje standardowe,sprzątane codziennie.Jedzenie na ogół dobre-każdy znajdzie coś dla siebie.świetna obsługa przy basenach.
  • 3.2
    (czerwiec 2017)

    Średnio , tak średnio.

    To był nasz 6-ty pobyt w Egipcie . Ogólna ocena to 3. Hotel po prostu nie zachwyca . Wybierając ten hotel kierowałem się opiniami innych. Minusy: 1.Na plaży parasoli jak szprotek w konserwie, trudno nawet przejść. 2.Sprzątanie - jak nie zostawisz 1 dolara to nawet pościeli nie poprawi. 3.Jedzenie - jak
    w Egipcie ale wybór mały, praktycznie brak owoców. 4.Rafa - raczej jej brak, głębokość wody około 3 m, trochę rybek . 5.Rezydent / Wezyr /to pomyłka - na spotkaniu zaproponował nam jedną wycieczkę i praktycznie nie udzielił żadnych informacji np. na temat możliwości korzystania z bliźniaczych hoteli, aquaparku, lodowiska, restauracji ala card itp. Plusy: 1. blisko do Centrum Handlowe Senzo. 2.Zadbana zieleń. 3.Mało Rosjan. Nie jesteśmy wymagający ale ten pobyt zaliczam do słabszych w Egipcie. Ogólnie nie polecam.
  • 5.0
    (maj 2017)

    bardzo przyjazny hotel .

    Jedzenie bardzo dobre i różnorodne. Ciekawe ,urozmaicone animacje . Hotel z dużą ilością zieleni i nowym aqua parkiem. Duży basen , przyjemna plaża dla osób nie umiejących pływać, mozliwość zobaczenia życia rafy z brzegu w czasie odpływu. Na terenie hotelu lodowisko i kręgielnia. Miła obsługa. Blisko
    do sklepów i centrum handlowego.
  • 2.0
    (maj 2017)

    nie polecam

    Pokoje brudne, obsługa czekała tylko na haracz. Byliśmy tam jakieś 10 lat temu i wtedy bardzo nam się podobało. Marzyłam, aby tam wrócić i niestety teraz jest zupełnie co innego. Hotel z pewnością zmienił menagera - warunki się pogorszyły. Woda w morzu brudna, śmierdząca, plaża zaśmiecona. w ofercie
    all inclusive za wszystko trzeba było dopłacać - my już tam nie wrócimy!!!
  • 3.3
    (maj 2017)

    jesteśmy rozczarowani i już tam nie wrócimy

    bardzo źle oceniamy rezydentkę Virginię z TUI, która podawała nieprawdziwe informacje, nie dbała o dobro turystów, była arogancka.
  • 4.0
    (maj 2017)

    bylo fajnie ale krotko

    dobry hotel
  • 4.5
    (maj 2017)

    Hotel OK

    Witam hotel oceniam dobrze obsługę też , polecam . W pobliżu dużo sklepów i blisko do centrum, Jedyne co nie za bardzo mi się podobało to to, że wszelkie animacje były w wielu językach tylko nie POLSKIM. Ale obsługa bardzo miła . Polecam.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY