Ocena klientów na podstawie 75 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,4
Basen: 4,5
Czystość: 4,6
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.5

89% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych

Opinie Klientów (75)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.8
    grudzień 2019

    REWELACJA!!!

    na litosc boska, kto pisze te opinie, ja rozumiem, ze mozna miec swoja subiektywna opinie, ale nie wypisujcie bzdur!.. brak (slabe baseny), brak zieleni, opieszala obsluga, animatorzy do kitu, posilki niedobre - ludzie, czy to pisza booty czy konkurencja, jezdzimy do tego hotelu co rok, zdazy sie, ze
    i dwa razy do roku, w egipcie bylismy juz dziesiat razy, wracamy do naszych sklepow, miejsc, ludzi, jeszcze z takimi stekami bzdur nt tego - naszym zdaniem - najlepszego hotelu w Hurghadzie sie nie spotkalismy.. po niezliczonej ilosci razach pobutu w Egipcie chce napisac, jesli ktos stosuje swoja roszczeniowa postawe do nie dostanie NIC, nigdy w zyciu nie dawalem pieniedzy w paszporcie, pokoj dostawalismy gdzie i jaki chcielismy, nigdy nie prosilem o szklanke do drinkow, NIGDY nie spotkalem sie roszczeniowa postawa oblsugi (pewnie, moze ktos mial pecha, ale to nie znaczy, ze hotel ma miec opinie 2 albo "zadnych plusow"), przed przybyciem trzeba przeczytac, ze hotel ma druga linie brzegowa, ze plaze w Hurghadzie nie sa jakos okazale (akurat to najslabsza strona hotelu - CZYTAC ZANIM SIE PRZYJEDZIE!). Hotel nie jest polozony w centrum? kto to pisal, a gdzie ma lezec, na skrzyzowaniu? czy pisala to osoba ktora w ogole wyszla za jego mury? jesli nawet "nie jest" polozony w centrum - CZYTAC gdzie lezy zanim sie przyjedzie.. kwestia Jungle Aqua - naszym, powtarzam, naszym zdaniem, jest to hotel o niebo gorszy w wielu kwestiach, (jestem pewien, ze osoba ktora to pisala w ogole tam nie byla jako zakwaterowana..) ale to nasza opinia, jak kto woli.. kwestia posilkow to juz zostawie bez komentarza, tylu restauracji i roznorodnosci nie ma prawie zaden hotel w Hurgadzie i nie za taka cene, jesli ktos ma jakies pytania na ten i inny temat, chetnie odpowiem bo wiele jest do napisania, pozdrawiam..
  • 4.0
    grudzień 2019

    Jesteśmy zadowoleni

    Dobre jedzenie, 5 restauracji, wiele atrakcji, ciepłe baseny. Klimatyzacja trochę hałasowała.
  • 5.0
    październik 2019

    Wszystko na b. Dobrym poziomie.

    Hotel godny polecenia, mila, uprzejma obsluga, czyste pokoje, urozmaicone posilki, sporo barow, basenow, restauracji.
  • 3.8
    sierpień 2019

    Bez zastrzeżeń

    Daleko od centrum - co nie przeszkadza - jak już ktoś chce to za 5$ taksą można dojechać, choć w sumie nie ma po co...
    Tanie wycieczki" />
    W sumie wszystko ok. Hotel lekko "zużyty", ale w super klimacie. Kupa Niemców - na plus - bo cicho, kulturalnie i bez problemowo. Obsługa OK. Jedzenie OK.
    Daleko od centrum - co nie przeszkadza - jak już ktoś chce to za 5$ taksą można dojechać, choć w sumie nie ma po co...
    Tanie wycieczki
    fakultatywne można znaleźć na facebooku.
    Tak na czwórkę - co znaczy: dobrze, choć ć d... nie urywa ;)
  • 4.5
    sierpień 2019

    Jesteśmy zadowoleni

    Bajkowy scenariusz, ciepła woda w basenach, kranach, muszlach klozetowych. Różnorodność restauracji i serwowanych dań, szybka reakcja na personelu na ewentualne awarie w pokoju, miła, życzliwa obsługa, łatwość komunikacji. Atrakcyjność animacji. Niektóre pokoje wymagają odświeżenia. Codziennie bus dowożący
    na plażę do 20 minut.
  • 2.5
    lipiec 2019

    Przereklamowany

    Hotel mocno przereklamowany,długo by wymieniać wady....począwszy od problemów z zakwaterowaniem(dwa łóżka dla trzech osób),brak klimatyzacji po brudną wodę w basenach,opieszałość i senność obsługi,słabe animacje za dnia.....po niekompetentne osoby w recepcji...totalny chaos,
    Plusy...brak ,nie polecam
  • 2.8
    lipiec 2019

    Bardzo średnio

    Hotel średni jak na Egipt. Małe baseniki, ciężko o wolne leżaki. Mało zieleni, słabi animatorzy poza Vanessa. Brudne baseny, leniwi kelnerzy, nawet jak dostają $$$ to i tak latają tylko do Niemców. Pokoje przydzielają niezgodnie z ilością osób, dopiero po kłótni w recepcji dali właściwy pokój. Klimatyzacja
    w pokojach działa różnie, musieliśmy raz w czasie całego pobytu zmienić pokój że względu na awarię klimatyzacji. Na szczęście obok jest Jungle Aquapark o wiele lepszy ładniejszy i bardziej przyjazny, na dodatek mnóstwo basenów i polska animatorka. Następnym razem wybieram Jungle Aquapark
  • 4.7
    lipiec 2019

    REWELACJA

    Spędziliśmy w tym hotelu 7 dni w 2 rodziny łącznie 8 osób, jest to nasz 3 pobyt w Egipcie w Hurgadzie,
    Napiszę krótko polecamy, polecamy, polecamy Wszystko po prostu rewelacyjne, od jedzenia pokoju, itd.....Na pewno tam wracamy ale na 14dni
  • 4.2
    lipiec 2019

    Bardzo nam sie podobało. Możliwe, ze tam wrócimy.

    Hotel bardzo ładny. Jak małe miasteczko. Siedząc w restauracjach i barach czuliśmy sie jak na starówkach polskich miast.

    Nie podobał nam sie pokój. Był stary i zniszczony. Na pytanie dlaczego mamy taki pokój,w recepcji odpowiedziano, ze wybraliśmy pokój standard. W ofercie wycieczki nie było
    opcji wyboru.
    Zamiana na lepszy miała kosztować 10 Euro za dzień. Po interwencji rezydentki wymieniono nam pokój na trochę lepszy, ale to dalej nie było to co jest na zdjęciach w ofercie. Niezadowolonych z pokoju było wiele osób.
    W sektorach gdzie mieszkali Niemcy standard był dużo wyższy.
  • 4.2
    czerwiec 2019

    Podobało nam się, ale

    Hotel bardzo ładny, bardzo czysto, obsługa pracowała całą dobę, non stop zamiatała, sprzątała, czyściła, wymieniała pościele, ręczniki, obrusy. Kelnerzy mili, eleganccy, wszystko super.
    Jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane, ale to kolacyjne i obiadowe, natomiast śniadania to już mniej, zdecydowana
    większość na słodko, najróżniejsze słodkie ciasta, rogaliki itd. jeśli ktoś nie przepada, to ciężko znaleźć coś na słono, zostaje bułka z białym serem.
    Jedyny niesmak jaki hotel pozostawiał to zróżnicowanie standardu pokoi, o którym nie było wprost mowy w ofercie. Przechodząc codziennie przez teren hotelu dało się zauważyć, że są części po kapitalnym remoncie, widać było nowe drzwi, meble wewnątrz, meble na tarasie, nawet posadzki były wymienione, gołym okiem widać, że po remoncie. Natomiast nasz pokój był w częście ewidentnie tęskniącej za remontem, poobijane meble, zacinające się szuflady, cieknący odpływ umywalki itp. nawet otoczenia tego 'skrzydła' hotelu było gorsze, tzn. podniszczone leżaki, popękane płyty chodnikowe. Nie byłby to problem, gdyby nie to, że za rogiem był już wyższy standard.
    Lokalizacja średnio, bo jednak do plaży znaczenie dalej niż się wynikało z oferty, bardzo nieciekawe otoczenie hotelu, ale to akurat typowe dla Hurgady, hotele i wokół ruiny , niedokończone budowy i pustynia.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY