Alf Leila wa Leila

Ocena klientów na podstawie 66 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,3
Posiłki: 4,4
Basen: 4,6
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,7
Średnia ocena 4.5

92% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Alf Leila wa Leila w Travelplanet.pl

Termin:
01.01.2018 - 08.01.2018
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 759 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (66)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.5
    (listopad 2017)

    Hotel godny polecenia

    Wszystko zgodnie z ofertą,bardzo dobre i urozmaicone jedzenie duża ilość basenów w tym baseny z podgrzewaną wodą.
    Jeżeli chodzi o pokoje to należało bym przeprowadzić mały remont, oprócz tego wszystko OK.
  • 4.0
    (wrzesień 2017)

    2 tyd., all incl., wrzesień 2017

    Lotnisko: czyste, przestronne, oznakowanie intuicyjne (trudno zabłądzić na takim lotnisku), obsługa uprzejma sprawnie działająca, opłata za wizę 25 $, na miejscu należy wypełnić kartę pobytu która jest w języku angielskim - co może nastręczyć pewnych trudności. Transfer z lotniska do hoteli bez zarzutu.
    W naszym przypadku pracownik biura podróży wysiadł z nami z autokaru i zaprowadził do recepcji - hotel jest ogromny, więc nie tak łatwo trafić do recepcji za pierwszym razem. Muszę koniecznie nadmienić, że wieczorny zapach powietrza po wyjściu z samolotu był fantastyczny.

    Hotel: robi oszałamiające wrażenie - przestronny, bajeczny (w końcu nazywa się "Z Tysiąca I Jednej Nocy"), kolorowy, tętniący życiem, oczywiście klimatyzowany. Dopiero drugie wrażenie weryfikuje to pierwsze - hotel już swoje lata świetności ma za sobą. Recepcja bardzo uprzejma, jeśli komuś nie podoba się pokój można bez problemu poprosić o inny - nie koniecznie za napiwek. Na terenie hotelu jest minimuzeum kultury egipskiej – fajna sprawa, oraz mini klub dla najmłodszych.

    Pokój: my dostaliśmy "good room" i faktycznie na warunki afrykańskie to był dobry pokój. Najbardziej przeszkadzała głośno pracująca klimatyzacja i prysznic (zaopatrzony w kawałek kotarki), z którego woda zalewała całą łazienkę. W pokoju mieliśmy wnękę kuchenną, był też bezpłatny, łatwy w obsłudze sejf oraz lodówka codziennie uzupełniana wodą butelkowaną. Pokój sprzątany codziennie, za dolara łabądek z ręczników i takie tam. Do pokoju można poprosić o drugi klucz-kartę w recepcji.

    Restauracje: liczne, oferujące zeuropeizowane jedzenie - ale bardzo, bardzo smaczne i różnorodne. Najczęściej gościliśmy w restauracjach: głównej, azjatyckiej i włoskiej. Dla turystów, którzy późno przyjechali do hotelu lub późno wrócili z jakiejś wycieczki była otwarta włoska restauracja do godz. 24.00 (czas taki jak w Polsce). W restauracjach kelnerzy zasuwają non stop - za dolara przynoszą co sobie zażyczysz. Generalnie coś takiego jak czas pracy nie istnieje - chłopak, który od rana serwował kawki, później przechodzi do innego baru i tak do 2-ej w nocy, a potem znowu serwuje kawki od 6 rano. Kobiety w tym hotelu nie pracują. W hotelu było bardzo dużo "miejscowych rodzin" wielodzietnych i wielopokoleniowych - czasem było trudno znaleźć miejsce podczas posiłków. Zszokowała mnie skala marnotrawstwa jedzenia przez Egipcjan w kraju gdzie głodne dzieci mieszkają pod mostami (na wycieczce do Kairu/Gizy dzieci żebrały nie o pieniądze ale o nasze lunch box-y).

    Baseny: również liczne, leżaki opanowane przez liczne rodziny miejscowych. Kobiety pływają w muzułmańskich strojach kąpielowych - ubrane od stóp do głów, w wodzie można się nadziać na szpilki z chust noszonych przez Egipcjanki. My nawet trafiliśmy na kupę - nie wiem jakiej narodowości - co zgłosiliśmy ratownikowi i co zostało sprzątnięte, jednak wejście do takiego basenu ponownie było niemożliwe. Przy basenie głównym bar z pizzami (robionymi "na oczach"), frytkami, hamburgerami itp. Muzyka przy głównym basenie bardzo głośna i okrutnie drażniąca.
    Napoje alkoholowe: piwo niezłe, podawane w małych szklankach. Wino z kartonu - ale nie-najgorsze. Reszty nie próbowałam.

    Plaża: do której trzeba busikiem dojeżdżać (kursuje co pół godziny), plaża zasłonięta parasolami, właściwie bez piasku. Jest za to pomost i niestety martwa rafa koralowa. Ach ten szum morza - zamykasz oczy i jest wspaniale.

    Animacje: ŻAŁOSNE - co było bardzo rozczarowujące, tym bardziej że ponoć kiedyś były super - czego dowiedzieliśmy się z relacji gości przebywających tu po raz któryś. Ekipa BEZNADZIEJNA - choć ci młodzi ludzie byli z osobna sympatyczni. Jednak to jakie animacje organizowali to aż żal za dxxx ściskał. Szkoda gadać...

    Wycieczki: organizowane przez biura podróży są bardzo drogie. Poza hotelem jest kilka firm oferujących identyczne programy wycieczek za pół ceny (w $). My korzystaliśmy z firmy p. Małgorzaty "Boomerang". Byliśmy w Luksorze (nie polecam wizyty na wyspie bananowej-szkoda kasy, a jest dodatkowo płatna), i w Gizie (oszałamiające PIRAMIDY!!!). Podczas tych wycieczek dużo czasu marnuje się na odwiedziny w różnych fabrykach papirusów, perfum, alabastru - przewodnik zwyczajnie nagania turystów. Poza tym podczas posiłków (które są w cenie wycieczki) należy płacić za napoje.

    Niedaleko od hotelu jest niewielka galeria, a już całkiem blisko hotelu jest bazar KLEOPATRA z normalnymi cenami i bez targowania się.

    Turysta czuje się bezpiecznie, nie panuje tu atmosfera niepokoju, napięcia czy zagrożenia zamachami terrorystycznymi. Poraża raczej wszechobecna bieda, bród, głodne dzieci, smród, obezwładniająca obojętność i brak wyobraźni – oczywiście poza murami ślicznego hotelu.
  • 4.3
    (wrzesień 2017)

    Polecam gorąco

    Bardzo fajny hotel. Rozbudowana infrastruktura, mila obsluga, duza różnorodność jedzenia. Jeden mankament to pokój ktory nie zgadza sie z tym przedstawionym na zdjecia. Polacy niestety dostaja gorsze standardem pokoje ale to nie provlem gdyz zawsze mozna wymienic ale tak wlasciwie nie ma takiej potrzeby
    bo na wakacjach raczej nie siedzi sie w pokoju.
    Ogolnie polecam.
  • 4.0
    (wrzesień 2017)

    bardzo nam sie podobało

    W hotelu czysto, obsługa sympatyczna, jedzenie smaczne.
    Reszta zależy od nas.
  • 3.2
    (wrzesień 2017)

    CZWART RAZ W EGIPCIE, PIERWSZY RAZ W TYM HOTELU. NA PEWNO TAM NIE WRÓCĘ !

    ZAWSZE WYBIERALIŚMY HOTEL 5 GWIAZDKOWY. DO TEGO POJECHALIŚMY DLATEGO, ŻE SŁYSZELIŚMY, ŻE MA 4 GWIAZDKI DLATEGO, ŻE JEST W DRUGIEJ LINI BRZEGOWEJ. NIEPRAWDA!!! HOTEL NIE ZASŁUGUJE NA 4 GWIAZDKI. PRZEDE WSZYSTKIM ZDJĘCIA BASENU GŁÓWNEGO SĄ SPRZED KILKUNASTU LAT!!! WPROWADZAJĄ W BŁĄD. POKOJE MOCNO ZDEWASTOWANE.
    OWSZEM SPRZĄTANE REGULARNIE, ALE CZASY ŚWIETNOŚCI DAWNO ZA NIMI. BRAKOWAŁO RĘCZNIKÓW, POKÓJ SPRZĄTNIĘTY, A RĘCZNIKI DONOSZONO PÓŻNIEJ. PO PROSTU BRAKI, ZABIERALI DO PRANIA I POTEM PRZYNOSILI, TAK SAMO Z RĘCZNIKAMI NA PLAŻY, PO POŁUDNIU ICH NIE BYŁO, A PRZY WYMIANIE PROSILI, ŻEBY NA DRUGI DZIEŃ NIE WYMIENIAĆ. PRZY BASENACH NIE MA BARÓW ( ZDJĘCIE SUGERUJE COŚ INNEGO) I NA PRAWDĘ CIĘŻKO DOPROSIĆ SIĘ, ŻEBY COŚ PRZYNIEŚLI. PLAŻA PRZY HOTELU DANA BEACH, BUS HOTELOWY CO PÓŁ GODZINY, ALE NIE POLECAM, ALE NIE POLECAM. PLAŻA BRZYDKA, LEŻAKI STARE, BAR Z MOCNO OGRANICZONYM ASORTYMENTEM, A W TOALETACH SMRÓD. JEDZENIE JAK W EGIPCIE, CHOCIAŻ WG MNIE RÓWNIEŻ ODBIEGA OD TEGO W LEPSZYCH HOTELACH. ANIMACJE OK. BARDZO DOBRA OBSŁUGA W GŁÓWNYM BARZE. WSZECHOBECNI EGIPCJANIE ORAZ NIEMIECCY TURCY Z CAŁYMI RODZINAMI. HAŁAŚLIWI I NIESTETY ZOSTAWIAJĄCY PO SOBIE BAŁAGAN. OGÓLNIE SPĘDZILIŚMY TAM CAŁKIEM FAJNY URLOP, ALE WIĘCEJ TAM NIE POJEDZIEMY.
  • 4.3
    (sierpień 2017)

    Dobrze ale gorzej niż w lipcu

    Ogólnie jesteśmy zadowoleni ale podczas lipcowego pobytu jakość była lepsza. Wtedy więcej Niemców, teraz sporo Polaków i już jakość zdecydowanie gorsza. Późne kolacje w lipcu w głównej restauracji, masa potraw do wyboru, teraz w małej tematycznej resztki, na zasadzie zeby nie iść głodnym spać. Gorzej
    tez z serwisem pokojowym, ciągły brak czystych ręczników. Generalnie i tak polecam.
  • 4.3
    (lipiec 2017)

    Tak sobie

    Wszystko dobrze lub nawet lepiej poza obsluga. Polacy sa tam goscmi drugiej kategorii po Niemcach.
    Moze nie dla wszystkich, ale napewno dla wiekszosci. Jak nie ma turystow z Niemiec wtedy nastawienie sie zmienia I hotel godny polecenia.
  • 4.7
    (lipiec 2017)

    Jesteśmy bardo zadowoleni

    Hotel w pełni spełnił nasze oczekiwania. Pokoje skromniejsze, ale w nich spędza się najmniej czasu. Baseny super, woda idealna, zajścia i głębokość również. Zawsze są leżaki i parasole. Jedzenie dobre, rozmaite i praktycznie cały dzień. Późna kolacja dla nas była bardzo dobrym rozwiązaniem. Trzy restauracje
    tematyczne, z których można było korzystać bez ograniczeń i bez wcześniejszych rezerwacji! Obsługa miła i pomocna. Nikt nie wymuszał napiwków. Ogólnie wszystko dobrze zorganizowane i fajna atmosfera. Codziennie ciekawe wieczorne pokazy. Na miejscu w hotelu dużo sklepów, apteka, SPA, w zasadzie nie ma po co wychodzić poza hotel. Wyjątek - wyjazd na plażę (co pół godziny hotelowy bus) lub wycieczki. Obiekt niesamowity, czuliśmy się jak w bajce. Blisko na lotnisko i do portu.
  • 4.3
    (czerwiec 2017)

    hotel spoko

    hotel godny polecenia pobyt koniec czerwca początek lipca obsługa wyśmienita jedzenie dobre szczególnie kurczaki z grilla pokój troche inny niż ten ze zdjęcia te są chyba tylko dla niemców na miejscu korzystaliśmy z lokalnego biura podróży ania wycieczka do luksoru 35usd od osoby i nurkowanie intro 23usd
    od osoby wszystko przebiegało naprawdę sprawnie polecam
  • 5.0
    (marzec 2017)

    bardzo nam się podobało

    Wspaniały hotel na wysokim poziomie-plaża lipa
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY