Ocena klientów na podstawie 8 opinii

Lokalizacja: 4,0
Pokój: 3,1
Posiłki: 3,6
Basen: 4,6
Czystość: 3,6
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 3.7

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • aktywnych
  • par
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Alborada Ocean Club (ex Annapurna Tenerife) w Travelplanet.pl

Termin:
15.12.2019 - 18.12.2019
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Cena za osobę: 1 319 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (8)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.0
    sierpień 2019

    Totalny syf

    stary, brudny, śmierdzący, rozpadający się beton pamiętający u nas czaszy Gierka. Monotonne, mało smaczne jedzenie. Brak klimatyzacji na terenie hotelu, nie czyszczone, wypłowiałe parasole i leżaki. Windy, które się ciągle psują. Najgorszy hotel na Teneryfie i najgorszy w jakim kiedykolwiek mieszkał
    am.
  • 4.5
    luty 2018

    Nie jest tak źle jak to inni opisują!!!!!!!

    Hotel na pewno nie jest nowy ale na głowę się też nie sypie. Na pewno wymaga remontu ale w moim pokoju było czysto. Żadnych powtarzam żadnych karaluchów ani innego robactwa w pokoju nie zauważyłam, mimo, ze zwracałam na to szczególną uwagę po niektórych wpisach typu cyt." Widziałam karalucha wielkości
    szczura". Pominę fakt czym mogło być spowodowane to widzenie.
    Zatrucie pokarmowe u nas również nie wystąpiło, nie słyszałam żeby ktoś inny z gości miał jakiekolwiek problemy żołądkowe. Jedzenie było bardzo dobre, szczególnie dużo owoców morza. Każdy znalazł coś dla siebie.
    Hotel jest bardzo ładnie położony przy samym morzu i w centrum miejscowość co prawda małej ale urokliwej. Przy samym hotelu jest przystanek autobusowy i można pojechać np. do Los Cristianos( odległość nie jest duża ale podróż trwa stosunkowo długo, autobusy są często opóźnione z powodu sprzedaży biletów przez kierowców.
    Biuro Exim tours, gdzie wykupiłam wycieczkę spisało się na 5. Żadnych problemów.

  • 4.2
    luty 2017

    Polecam dla osób mających samochód, nastawionych na zwiedzanie :)

    Żeby było jaśniej i przejrzyściej wypiszę plusy i minusy. ;)

    Plusy:
    + hotel posiada piękne zaplecze - basen z leżakami wśród palm plus widok na ocean z restauracji, baru i basenu
    + przestronne i czyste pokoje, w których codziennie panie sprzątają i wymieniają ręczniki (chyba że ktoś
    sobie tego nie życzy to można powiesić na drzwiach specjalną zakładkę)
    + świetne animacje i super animatorzy
    + bardzo miła obsługa zarówno w hotelu jak i w restauracji (w recepcji jest nawet jedna pani, która jest Polką, co jest ułatwieniem dla osób nie znających zbyt dobrze angielskiego czy niemieckiego ;))
    + pyszne pomarańcze, mandarynki i banany oraz bardzo duży wybór na kolację

    Minusy:
    - mimo, że jest bezpośredni dostęp do oceanu, nie za bardzo można w nim swobodnie pływać ze względu na dużą ilość kamieni przy brzegu (mimo że był basen z morską wodą, to osobiście brakowało mi piaszczystej plaży w pobliżu)
    - hotel z zewnątrz nie wygląda zbyt zachęcająco ze względu na stare budownictwo, w środku niestety też nie jest odnowiony, więc większość mebli w pokoju jest też starych (niestety inaczej to wygląda niż na zdjęciach), moim zdaniem przydałaby się jakaś odnowa czy remont ;)
    - zapach szamba na korytarzu (przed wejściem do pokoi) utrzymywał się przez cały tydzień naszego pobytu tam
    - brak ciepłej wody w godzinach po 21.00
    - mały wybór na śniadania i obiady dla osób, które nie jedzą wieprzowiny lub mięsa
    - bardzo słabe WiFi, ciężko się połączyć

    Podsumowując: Hotel położony jest w dość ubogiej dzielnicy (mało sklepików i miejsc do chodzenia) i trochę strach chodzić po niej wieczorami, ale my akurat mieliśmy samochód, więc zupełnie nam to nie przeszkadzało, bo wszędzie mogliśmy dojechać. Jednak jeśli ktoś nie wypożyczałby samochodu, to musi liczyć się z tym, że do najbliższych atrakcji pieszo nie dojdzie. W ogóle jeśli ktoś przyjechał na Teneryfę, żeby zwiedzać - najlepiej mieć samochód. :)
    Ogólnie, mimo minusów, które wypisałam, hotel polecam, w szczególności dla osób, które chcą "aktywnie wypoczywać" czyli nie skupiać się na ciągłym przebywaniu w hotelu tylko na zwiedzaniu i wycieczkach. :))
  • 3.8
    maj 2016

    Wszystko ok

    Zanim pojechałam na wycieczkę naczytałam się opinii o tym hotelu.A tam że robactwo ,że brudno i wogóle do niczego. Pojechałam z mieszanymi uczuciami.Na miejscu okazało się że hotel faktycznie nie pierwszej nowości, ale przyjemnie chłodno, pokoje ogromne.Salon, sypialnia, łazienka i aneks kuchenny.Jedzenia
    dużo i różnorodne ale puste.Pokoje sprzątane codziennie,jest czysto.Obsługa hotelu mówi po angielsku hiszpańsku i polsku(część).
  • 4.0
    grudzień 2015

    Fantastyczny wyjazd

    Hotel wymaga remontu ale poza tym naprawdę bardzo miłą obsługa,dobre jedzono i ciepełko 28 stopni w grudniu!!!
  • 3.0
    październik 2015

    Hotel w super lokalizacji

    Hotel dość stary i przydałby się remont.
    Pokoje czyste, sprzątane 5 razy w tygodniu - z wyjątkiem śród i niedziel.
    Ręczniki zmieniane co drugi dzień.
    Brak klimatyzacji oraz wentylatorów ( możliwość wypożyczenia z recepcji) w pokojach - trochę przeszkadza, bo nocami gorąco. Ocenę obniża
    spotkany karaluch, który wszedł oknem.

    Jedzenie dobre i duży wybór
    - śniadania: standardowo jajka, boczek, parówki, wędliny, sałatki, pieczywo
    - lunche i kolacje zawsze po 2-3 rodzaje mięsa oraz ryba, dla wegetarian nie powinno być problemu, żeby coś znaleźć
    - mi osobiście brakowało tylko potraw regionalnych, bo wszytko robione pod turystów.
    Napoje w ilości nieograniczonej, dostępne zarówno w restauracji jak i w barze przy basenie.

    Lokalizacja super na południu wyspy, z jednej strony widok na wulkan, z drugiej ocean.
    Basen nad samym oceanem - słona woda mieszająca się podczas dużych fal z wodą z oceanu - wrażenia super.
  • 3.0
    wrzesień 2015

    Niestety były karaluchy.

    Jedzenie wporządku - było z czego wybrać. Czystość w pokoju w miarę - niestety ręcznik zmienione tylko raz przez 7 dni. Obsługa hotelu - bardzo miła i pomocna. Karaluchy odstraszyły nas na zawsze. Okna musiały być cały czas zamknięte przez te stwory, przez co było duszno spać.
    Basen nie był za czysty-
    woda wpadała z oceanu wraz ze wszystkimi urokami. Woda w basenie bardzo zimna.
  • 4.0
    wrzesień 2015

    Fantastyczna obsługa. Dobre jedzenie. Napojów ile się chce, tak samo alkohole- duży wybór i bardzo dobre.

    Na uwagę zasługują animatorzy, którzy potrafią rozbawić do łez. Hotel fajnie położony. Kąpiąc się w basenie ma się z jednej strony widok na Teide, z drugiej na ocean. Jedyny minus to to, że sam budynek powinien być wyremontowany.