Ocena klientów na podstawie 20 opinii

Lokalizacja: 4,8
Pokój: 4,6
Posiłki: 4,8
Basen: 4,8
Czystość: 4,9
Obsługa: 5,0
Średnia ocena 4.8

100% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • miłośników życia nocnego
  • seniorów

Sprawdź ofertę hotelu Alaiye Resort & Spa w Travelplanet.pl

Termin:
07.04.2021 - 10.04.2021
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 248 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (20)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 4.2
    maj 2019

    Jak na 5 gwiazdek to średnio

    Dla mało wymagających może być ok, dla mnie średnio, nie było lodów w ogóle, arbuzów, melonów, ananasów czy truskawek nie zaznasz za free, można dokupić, za to jabłek i pomarańczy pełno. Owoców morza na kolacjach zero, tylko ryby ale np. krewetek w ogóle, tylko je serwowali w restauracjach ala carte
    do których nie sposób się dostać. Sprzątaczce jak nie zostawisz codziennie tipa to np. weźmie Ci brudne ręczniki a nie da czystych. Na plaży wojna o leżaki, gineły ręczniki. Przy basenach luz. Animacje na niskim poziomie,ale za to DJ 2 razy w tyg i dyskoteka nawet polskie nuty. Gdzieś w opisach hotelu pisali ze hammam w cenie, jest płatny i to dosyć słono. Widać że hotel nienajnowszy. Z plusów to niezłe jedzenie, dobre przekąski. Miła obsługa. Zjeżdżalnie długo czynne to plus dla dzieci. Plaża piaszczysta co w okolicy nie zbyt częste.
  • 5.0
    maj 2015

    Rewelacja pod każdym względem.

    Hotel na bardzo wysokim poziomie. Obsługa, jedzenie, baseny, sam hotel, wszystko fantastyczne. Byłam tam z rodziną drugi raz i na pewno wrócę, gorąco polecam.
  • 5.0
    czerwiec 2013

    super hotel

    pod każdym względem-może tylko brak języka polskiego używanego przez obsługę.
  • 5.0
    czerwiec 2013

    Świetny hotel kiedyś tam wrócimy i polecimy znajomym

    Hotel na wysokim poziomie ,jedzenie świetne,blisko do plaży w pokojach czysto.Codziennie lodówka uzupełniana wodą i sokami.Baseny i zjeżdzalnie rewelacja.Wieczorne animacje fajne ,tylko na tak wielu wypoczywających tam polaków nie polskojęzyczne.Wspaniałe ogrody na terenie hotelu.Bardzo polecam.
  • 5.0
    lipiec 2010

    Hotel rewelacja w tym roku wybieramy się jeszcze raz!

    Cena jest dosyć wysoka lecz adekwatna do poziomu hotelu. Jest on bardzo zadbany ma prywatną plażę przed którą jest budka z owocami i napojami dodatkowo plaża jest usiana leżakami. Bardzo gorąco polecam wypoczynek w tym właśnie hotelu.
  • 5.0
    sierpień 2009

    Super Hotel

    Ogólnie: Hotel rewelacja dla rodzin z dziecmi i nie tylko ,czysto wspaniała miła obsługa położenie hotelu bardzo dobre animacje wieczorne w hotelu codziennie coś innego rewelacja polecam.
  • 4.0
    sierpień 2008

    Urlop w Alaiye

    Ogólnie: Nie bylo zle i nie bylo dobrze.Ogolnie sam hotel to dalbym 4 a pokoje to naciagana 3 ale to juz zostawie na pozniej.W hotelu jest cudowny salon SPA w ktorym mozna porzadnie wypoczac i sie rozluznic :).W hotelu jest kilka wind,w kazdym budynku sa 2.Jest duze lobby hotelowe w
    ktorym mozna odpoczac i czegos sie napic.Jest kilka barow,jedna glowna restauracja oraz 3 restauracje ala carte.Niestety hotel oszczedza na klimatyzacji od samej recepcji az po restauracje,naszczescie w pokojach jest indywidualnie sterowana :).Do plazy idzie sie hotelowym chodniczkiem.Niestety na plazy nie ma jakiegos duzego baru jak to bywa na plazowych hotelach ale jest tylko maly wozek na ktorym podaja arbuzy,obwazanki i ciasto tureckie z miesem i automat z sokami plus stoisko z piwem.Osobiscie to nie byl wyglad "baru" jak na hotel 5 gwiazdkowy.Plaza bardzo ciasna i przy brzegu duzo kamieni wiec mozna sie niezle pokaleczyc.Ogolnie nie zaliczam tego pobytu do najlepszych na jakich bywalem bo niestety tak nie jest.
    Jakość/cena: Uwazam ze cena do jakosci uslug byla wysegurowana ale to dlatego ze rezerwowalem z ponad pol rocznym wyprzedzeniem i byla spora znizka.Natomiast jezeli mialbym rezerwowac w cenie jaka byla widoczna pozniej to nie zaplacilbym tyle za niego.
    Infrastruktura: Infrastruktura hotelu byla dosyc rozwinieta.Na plazy hotelowej mozna bylo skorzystac ze sportow wodnych.Przed hotelem bylo przejscie pod glowna ulica do prywatnego parku hotelowego w ktorym odbywaly sie takze animacje dla dzieci oraz mozna bylo odpoczac w spokoju.W hotelu byly organizowane przec caly dzien animacje a do tego byla takze polska animatorka wiec to bylo ulatwienie dla Polskich dzieciakow.
    Pokoje: Nie zaslugiwaly na swoje 5 gwiazdek a na naciagane 3.Byly inne niz prezentowane standardowe prezentowane na ofertach (pewnie tylko dla polakow).Szafy wygladaly jakby byly po jakiejs wojnie.Drzwi to praktycznie nie chcialy sie otwierac a jak juz sie otworzyly to wychdzily z nasuwow i musialem nie raz je wsadzac na zasuwy zamiast sie opalac na plazy.Deska klozetowa w ubikacji nie byla ani dokrecona wiec byla wiecznie luzna.Korek do wanny ani nie pasowal (zglosilem to ale niestety do konca pobytu mi nie dostarczono nowego) wiec pozostal nam tylko prysznic ale i on nie byl rewelacyjny poniewaz sito od prysznica nie bylo szczelne i woda leciala na wszystkie strony...
    Posiłki: Niestety posilki byly malo zroznicowane i przec tydzien mojego pobytu to praktycznie malo co sie zmienilo.Na sniadanie bylo oprocz innych posilkow tylko 2 rodzaje wedlin a to wkoncu sniadanie a nie obiad wiec niech jest tych wedlin wiecej!!!
    Basen: Basen glowny rewelacyjny,bardzo fajnie zaprojektowany i nie spotkalem sie jeszcze nigdy z takim pomyslem.Oprocz glownego basenu byly jeszcze 3 mniejsze a w jednym byly slizgawki na ktorych mozna bylo niezle poszalec :).
    Czystość i obsługa: Obsluga w barach bardzo mila i szybko obslugiwali.Sprzetanie pokoji bylo rewelacyjne i bardzo mile sprzataczki :),zawsze ladnie pachnialo w pokoiku i czesto bywaly kwiatuszki w dzbaneczku.Jezeli chodzi o obsluge w restauracji to beznadziejna.Trzeba bylo samemu upominac sie o widelce bo oczywiscie oni byli skupieni tylko na ruskach...Co do czystosci to byla na wysokim poziomie.
    Lokalizacja: Hotel polozony jakies 20 km od centrum Alanyi ale to zaden problem poniewaz busiki ktore staja przy hotelu jezdza od wczesnych godzin porannych az do poznych godzin nocnych i mozna dojechac za 1 dolara :).To ze hotel jest polozony poza centrum to duzy plus bo nie ma scisku na ulicach i jest cisza a to jest bardzo wazne zeby dobrze wypoczac.
  • 5.0
    lipiec 2008

    bardzo ekskluzywny hotel w małej cenie

    Basen: odrobinę za mały, trudnośc z rezerwacją leżaków
  • 5.0
    lipiec 2008

    NIE ROSPISUJĘ SIE - POPROSTU POLECAM - FANTASTYCZNIE!

  • 5.0
    czerwiec 2008

    Wczasy bajka!

    Ogólnie: Kompleks budynków złożony z budynków mieszkalnych, restauracji, części SPA, dużego amfiteatru i basenów. Pokoje rewelacyjne. Kimatyzacja sterowana indywidualnie. Bardzo czysto. Jedzenie nie do opisania (kilka kuchni świata). Minibar zaopatrywany w wodę i soczki codziennie (free).
    W pobliżu możliwość zrobienia zakupów (targ). Wszystko oceniam na 5+. Małe zastrzeżenie - obsługa słabo mówi po angielsku.
    Jakość/cena: Cena jest baaaaardzo atrakcyjna biorąc pod uwagę wysoką jakość programu all inclusive.
    Infrastruktura: Mała siłownia, centrum Spa (imponujące), siatkówka, aerobik w basenie prowadzony przez animatorki, strzelanie z wiatrówki, aqua park, darts.... i inne
    Pokoje: To nie pokoje, to małe apartamenty. Luksusik. Nie wiem, jak wyglądają pokoje w budynku głównym.
    Basen: duuuuży basen, choć tylko 1,40 głębokości
    Lokalizacja: Możliwość zrobienia tanich zakupów w pobliżu hotelu, blisko morza i niestety do autostrady (osobiście mi to nie przeszkadzało)
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY