Aladdin Beach

Ocena klientów na podstawie 57 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 3,9
Posiłki: 4,0
Basen: 4,2
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,0
Średnia ocena 4.2

87% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
lokalizacja, basen
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • aktywnych
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Aladdin Beach w Travelplanet.pl

Termin:
16.06.2019 - 20.06.2019
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 532 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (57)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.2
    (kwiecień 2019)

    Piękny rozległy obiekt

    Rozległy kompleks, przejście z końca w koniec nawet kilkanaście minut. Miła obsługa, uczynna. Plaża czysta, zadbana. Minus to że prócz kompleksu nie ma gdzie iść. Ale to jak w całym Egipcie.irytuje brak możliwości poszalenia nad basenem
    Bo ratownicy są wyczuleni na nawet delikatne skoki
    do wody. Polecam
  • 4.5
    (kwiecień 2019)

    generalnie ok

    Pobyt udany. Hotel z bajki Alladyn rysunki na ścianach bajeczne. Hotel ma swoje lata, bungalowy są stare ale czystość zadbana. Baseny ok. Animacje przy basenach jest co robić (joga,bule,aqua aerobik, taniec brzucha itd). Jedzenie bardzo dobre, wybór ogromny, drinki ok. Plaża - zejście do morza łagodne.
    Polecam wycieczkę na Giftun pływanie na rafie. Super sprawa.
  • 4.0
    (kwiecień 2019)

    Hotel ok

    Hotel przyjemny :-) jeśli ktoś spodziewa się 4 gwiazdek wg polskich standardów może się lekko rozczarować, ale wiadomo to nie Europa;-) wszystko co trzeba na miejscu. Jedzenie ok. Tylko kawa wstrętna...
  • 4.7
    (listopad 2018)

    Bardzo mi się podobało,było super

    Hotel świetnie opracowany logistycznie,wszędzie blisko.Dla każdego coś miłego.Kapitalne plaże,tak naprawdę hotel posiada 3 plaże.Na wycieczki morskie wypływa się bezpośrednio z molo w hotelu.Obdługa nie uciążliwa,bardzo pomocna.Jeżeli ktoś pisze bzdurne opinie typu monotonne jedzenie,fugi w łazience
    nie takie itp.to trzeba od takich marudnych i zniesmaczonych Polaków trzymać się z się z daleka i nie psuć sobie wakacji.Przykro,że w tych czasach nadal sporo jest jeszcze buraków którzy za 2 tyś .są wiecznie z czegoś niezadowoleni.
  • 4.3
    (październik 2018)

    Dobre 4*

    Wpływ na opinie zawsze ma stosunek ceny do jakości. I tak w tym wypadku, trafiliśmy na dobrą cenę jak na ten termin i pobyt 14 dniowy. Organizator coral wezyr, jak najbardziej w porządku, loty Gdańsk- Hurghada planowe.
    Hotel nie jest nowy, co ma swoje plusy i minusy. Pokój standardowy typu bungalow
    jest przestronny, zmieściliśmy się spokojnie z 2 dzieci. TV płaski, 1 pl kanał jak to w Egipcie. Standard typowo egipski, coś niedoczyszczone, coś odpada, śmiwrdzi szambem w łazience. Klimatyzacja bardzo awaryjna, jednak po interwencjach w recepcji, zawsze naprawiali dość szybko. Na plus wygodne materace, czyste ręczniki. Reszta to czynnik ludzki, czyli jaki pan sprzątający się trafi, jest ok lub niedokładnie.
    Dużym plusem hitelu jest jedzenie. Sporo wołowiny, słodyczy, przede wszystkim smaczne. Mamy porównanie z kilkoma hotelami w Hurghadzie, 4 i 5* i tu jedzenie zdecydowanie zasługuje na pochwałę. Nie podobało mi się jedynie to, że napoje do posiłków przynoszą kelnerzy. Czasem zjadło się śniadanie, zanim zdążyli donieść kawę lub herbatę. Wolę samoobsługę, przynajmniej zimne napoje i woda powinny być dostępne od ręki. Kawa z automatu typu nescafe, nie ma nutelli. Ketchup czy majonez też bywa sporadycznie, ale to szczegóły. Poza tym restauracja i bary super. Alkohole podobno dobre.
    Hotel idealny dla dzieci. Cudowne plaże, piaszczyste, ogromny plac zabaw, codziennie mini disco.
    Fajny mniejszy basen na uboczu, z ciepłą wodą i bez animacji, niedaleko mini zoo z małpkami, które można dokarmiać bananami.
    Zieleń w hotelu robi ogromne wrażenie, bardzo dbają. Hotel jest w sumie ogromny, można non stop spacerować kilometrami, a przy tym przytulny. Senzo mall dostępny pieszo spacerkiem. Uwaga ma taksówkarzy, oszukują na każdym kroku, np. mówią, że senzo mall jest zamknięty, po to by zawieźć turystę do mało atrakcyjnych sklepów swoich kolegów. Aquapark rewelacja. W razie potrzeby na terenie alibaby jest jasmine hospital, który ma umowy z wiekszością towarzystw ubezp. Apteka oraz sklepiki też na terenie hotelu.
    Beach bar serwuje niezłe frytki z burgerem lub pizzą. Restauracje a'la carte też warte odwiedzenia.
  • 4.3
    (październik 2018)

    Dobre 4*

    Wpływ na opinie zawsze ma stosunek ceny do jakości. I tak w tym wypadku, trafiliśmy na dobrą cenę jak na ten termin i pobyt 14 dniowy. Organizator coral wezyr, jak najbardziej w porządku, loty Gdańsk- Hurghada planowe.
    Hotel nie jest nowy, co ma swoje plusy i minusy. Pokój standardowy typu bungalow
    jest przestronny, zmieściliśmy się spokojnie z 2 dzieci. TV płaski, 1 pl kanał jak to w Egipcie. Standard typowo egipski, coś niedoczyszczone, coś odpada, śmiwrdzi szambem w łazience. Klimatyzacja bardzo awaryjna, jednak po interwencjach w recepcji, zawsze naprawiali dość szybko. Na plus wygodne materace, czyste ręczniki. Reszta to czynnik ludzki, czyli jaki pan sprzątający się trafi, jest ok lub niedokładnie.
    Dużym plusem hitelu jest jedzenie. Sporo wołowiny, słodyczy, przede wszystkim smaczne. Mamy porównanie z kilkoma hotelami w Hurghadzie, 4 i 5* i tu jedzenie zdecydowanie zasługuje na pochwałę. Nie podobało mi się jedynie to, że napoje do posiłków przynoszą kelnerzy. Czasem zjadło się śniadanie, zanim zdążyli donieść kawę lub herbatę. Wolę samoobsługę, przynajmniej zimne napoje i woda powinny być dostępne od ręki. Kawa z automatu typu nescafe, nie ma nutelli. Ketchup czy majonez też bywa sporadycznie, ale to szczegóły. Poza tym restauracja i bary super. Alkohole podobno dobre.
    Hotel idealny dla dzieci. Cudowne plaże, piaszczyste, ogromny plac zabaw, codziennie mini disco.
    Fajny mniejszy basen na uboczu, z ciepłą wodą i bez animacji, niedaleko mini zoo z małpkami, które można dokarmiać bananami.
    Zieleń w hotelu robi ogromne wrażenie, bardzo dbają. Hotel jest w sumie ogromny, można non stop spacerować kilometrami, a przy tym przytulny. Senzo mall dostępny pieszo spacerkiem. Uwaga ma taksówkarzy, oszukują na każdym kroku, np. mówią, że senzo mall jest zamknięty, po to by zawieźć turystę do mało atrakcyjnych sklepów swoich kolegów. Aquapark rewelacja. W razie potrzeby na terenie alibaby jest jasmine hospital, który ma umowy z wiekszością towarzystw ubezp. Apteka oraz sklepiki też na terenie hotelu.
    Beach bar serwuje niezłe frytki z burgerem lub pizzą. Restauracje a'la carte też warte odwiedzenia.
  • 1.2
    (czerwiec 2018)

    Koszmar.

    Najgorszy hotel w Hurghardzie. Nie polecam.
  • 5.0
    (czerwiec 2018)

    BARDZO BARDZO FAJNY HOTEL

    Bardzo ciekawy hotel połączony z siostrzanym hotelem obok co można korzystać z aqua parku , restauracja bardzo dobra z jedzeniem łącznie, pokoje również ok , ANIMATORZY bardzo fajni i cały czas interesują się gośćmi hotelowymi i jak tylko mogą zapewniają im rozrywkę przez cały czas pobytu , dyskoteka.
    Z CAŁYM PRZEKONANIEM POLECAM TEN HOTEL
  • 3.5
    (czerwiec 2018)

    Średni hotel - oczekiwałam więcej


    Femina
    Katowice, Polska
    W czerwcu spędziłam 10 dni urlopu w hotelu Alladin Beach Resort, niestety nie do końca jestem zadowolona. Zacznę od plusów, a moim zdaniem są tą: dość duża czysta plaża (nigdy nie zabrakło nam mniejsc), bardzo ładny i zadbany ogród, możliwość korzystania z oferty
    hotelu Ali Baba, przyzwoity pokój (czystość już taka sobie, sprzątają "ryneczek"). Minusy to słaba obsługa wiecznie czekająca na dolary z każdej strony i za każdą wykonaną drobną usługę, kiepskie i nudne jedzenie, niezbyt czysta restaucjacja (to mój drugi pobyt w Egipcie, za pierwszym razem w ogóle tego nie odczułam, a tym razem biegałam do toalety :(. Kelnerzy niestety reprezentują słaby poziom, a szybkość i uprzejmość jest zazwyczaj za pieniądze. Nam pomógł szef sali, który trochę zdyscyplinował obsługę, ale to było typowe wymuszanie i dało się odczuć. Żeby było jasne dawałyśmy napiwki, ale wszystkim było mało. Szczerze ucieszył się tylko pan ogrodnik, dla reszty napiwki to norma, a nasz obowiązek. Ponieważ to mój drugi pobyt, nie wiem czy to standard, natomiast mnie już do Egiptu ani to tego hotelu nie ciągnie.
    Wskazówka dotycząca pokojów: Odpowiedni pokój dostaje się wkładając pieniądze do paszportu.
  • 3.5
    (czerwiec 2018)

    Tragedia.

    Porażka.