Ocena klientów na podstawie 3 opinii

Lokalizacja: 4,7
Pokój: 4,0
Posiłki: 3,7
Basen: 4,0
Czystość: 3,7
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.0

66% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
Mocne strony:
lokalizacja, obsługa
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • par
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Adria (Biograd na Moru) w Travelplanet.pl

Termin:
20.09.2020 - 23.09.2020
Wyżywienie:
HB - Dwa posiłki
Cena za osobę: 585 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (3)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią!
  • 3.4
    czerwiec 2017

    Wszystko ok poza "Rezydentem"


    1. Hotel - postsocjalistyczny klocek który swoje lata świetności ma już za sobą. Pokoje sprzątane po łebkach." />
    Nie często zdaża mi się zamieszczać opinie na temat odbytej wycieczki ale w tym wypadku po prostu nie mogę się powstrzymać w związku z "opieką Rezydenta". Zacznę jednak od początku:

    1. Hotel - postsocjalistyczny klocek który swoje lata świetności ma już za sobą. Pokoje sprzątane po łebkach.
    Toaleta poza myciem podłogi nie tknięta. Ręczniki wymieniane częściowo. Jeśli jadę na wakacje to w pokoju przebywam bardzo żadko więc nie był to dla mnie problem.

    2. Jedzenie - nie jestem wybredny jednak w wypadku tego hotelu było średnio. Monotonnie i czasami wręcz nie smacznie.

    3. Położenie - super !

    4. Rezydent - Rezydentki nie widziałem na oczy do ostatniego dnia pobytu. Zwykle rezydenci nie są mi potrzebni gdyż rozrywki i wycieczki w okolicach miejscowości pobytu organizuję sobie sam. Rezydentka podobno była jedynie pierwszego dnia (oczywiście po to aby sprzedawać wycieczki). W okolicach popołudnia, dzień przed wyjazdem do Polski, zadzwonila do mnie kiedy korzystałem z plaży oraz kompieli słonecznych i morskich i poinformowała o tym iż nie uregulowaliśmy jakiejś opłaty klimatycznej w wysokości 7 EUR/ osobę której w umowie nie znalazłem. Poinformowałem ją jednak że chętnie ureguluję tą opłatę jak wrócę do hotelu lub w dniu wyjazdu gdyż i tak nie miałem takich pieniędzy przy sobie. Bankomat w hotelu przez cały pobyt był uszkodzony i musiałem iść po pieniądze do miasta. Zapytałem ją dlaczego nie zadzwoniła do mjie dzień wcześniej abym zdążył się przygotować. Informacja zwrotna była taka iż sam sobie jestem winny gdyż nie uczestniczyłem w spotkaniu dnia pierwszego !!!. Pani poinformowała mnie ponadto iż jeśli nie uruguluję opłaty w ciągu pięciu minut (tyle zgodziła się łaskawie na mnie poczekać) to wykreśli nas z listy startowej na lotnisku i nie wrócimy do Polski !!! Po tym tekście przerwała połączenie. Roztrzęsiony wróciłem do hotelu gdzie stała grupka ludzi z którymi przyjechaliśmy i która była równie wściekła jak ja. Wieczorem przywiesiła kartę na tablicy ogł oszeń "Osoby które nie zapłaciły opłaty klimatycznej - anulowana lista na wyloty". Podsumowując -NIGDY WIĘCEJ Z RAINBOW !!!
  • 4.0
    lipiec 2016

    Hotel fajny tylko uważajcie na transfery w RAINBOW

    Hotel w miarę czysty. Baseny duże. Może nie daleko. Cichy dobrze zlokalizowany hotel. Jechałem z żoną i z dwuletnim dzieckiem. Transfer ze Splitu w życiu nie trwa 1 godziny, jedzie się około 3. Ja z rodziną jechaliśmy z Dubrownika, nasz transfer trwał 7 godzin ale grupa wcześniejsza mówiła o 9. Do hotelu
    dojechaliśmy o 3:00. Nikt nas o tym nie poinformował. Nawet rezydentka wysiadła sobie wcześniej! Po takim transferze następny dzień mieliśmy wycięty.
  • 4.7
    czerwiec 2016

    Hotel-super,biuro podróży-poniżej krytyki!!!

    Witam.Adria naprawdę jeżeli chodzi o posiłki i lokalizację-wszystko super.Duże baseny.blisko plaża,urozmaicone i smaczne posiłki,super obsługa i pokoje,animacje i zabawy co wieczór(szkoda że tylko po francusku)Jeżeli chodzi o biuro Rainbow DNO to komplement!!!!!W tej ofercie również jest transfer z lotniska
    w Splicie ok 1,5 godz,nie dajcie się na to nabrać.SKANDAL!!!Wylądowaliśmy w Dubrowniku i transfer trwał 7 godzin.Jeden postój na toaletę w Bośni i Hercegowinie po ok.2.5 godzinie a potem ZERO.Pilotka pozostawiła nas po ok. trzech godzinach z kierowcą kumającym tylko swój rodzimy język.W autobusie brak toalety!Dwie godziny przed celem podróży kierowca bez słowa wysadził nas w jakiejś dziurze w temp.powyżej 30 st. z bagażami iiiii-pojechał.Po chwili podjechał po nas bus którym dojechaliśmy do hotelu.Plaża według zapewnień organizatora-piaszczysta-okazała się żwirowa,chociaż rezydentka starała się nam wmówić iż to piasek,wszyscy ją wyśmiali.Przez transfer i oszustwo związane z lotniskiem byliśmy dwa dni w plecy.Godzina wylotu z Dubrownika również została zmieniona i zrywaliśmy się o drugiej w nocy.Wylot przesunięto z 18,50 na 11,30.Nigdy z tym biurem,nawet za darmo,ale hotel polecam na 100%.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY