Sea Gull Beach Resort

Ocena klientów na podstawie 252 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 3,8
Posiłki: 3,5
Basen: 4,4
Czystość: 4,2
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 3.8

75% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
miłośników życia nocnego
Mocne strony:
basen, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • miłośników życia nocnego
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • par
  • singli

Sprawdź ofertę hotelu Sea Gull Beach Resort (Hurghada) w Travelplanet.pl

Termin:
25.05.2017 - 01.06.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 779 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (252)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (grudzień 2016)

    nie

    Była to nasz kolejna podróż do Egiptu, mamy więc porównanie i wiemy jak może wyglądać obsługa w Hotelu. Polacy na dzień dobry umieszczani są w najgorszych pokojach, cała nasza grupa zmieniała pokoje po pierwszej nocy. Po zmianie wpadliśmy z deszczu pod rynnę, dopiero po interwencji rezydentki 3 dnia
    otrzymaliśmy pokój w którym nie było słychać huku agregatów prądotwórczych. Obsada hotelu to jakieś 40%, więc wiadomym było że są wolne porządne pokoje mimo to Polacy ich nie dostają. To ogromny minus, który pozostawia niesmak, mimo starań reszty obsługi: pokojowych, barmanów, kelnerów. Duży plus to dwie plaże, wybór basenów i bliskość centrum.
  • 4.5
    (październik 2016)

    Bardzo fajne miejsce!!

    Można się czepiać wielu pierdół, ale ogólne wrażenie bardzo dobre! Jesli jednak sdzuka się czegos w przystęnej cenie to nie powinno się przywiązywać dużej uwagi do pierdół. Sam hotel leży w rewelacyjnym położeniu (centrum Hurghady, plaża z rafą), obsługa hotelu bardzo pomocna, usmiechnięta i życzliwa,
    pokój z klimatyzacją, sejfem, telewizorem i lodówką (jedyny mankament to smierdziało z szafy :) ). Jedzenie bardzo dobre, urozmaicone, alkohol dobry - zwłaszcza rum i piwo.
  • 4.8
    (wrzesień 2016)

    Super!!

    Hotel świetny w super lokalizacji- samo serce Hurghady wszędzie blisko:-) teren hotelu bardzo rozległy z kortami do tenisa i sqasha boiskiem do siatkowki plażowej barem z super obsługa na plazy i oczywiście jak dla mnie najwieksza atrakcja czyli centrum nurkowania😉😀 hotel na duży plus jedyne minusy
    to średnie animacje (ale moze dlatego ze wrześnie to jeszcze nie sezon ) i śniadania nudne, cały czas to samo:-( reszta posiłków rewelacja!! Ogólnie bardzo polecam:-))
  • 5.0
    (maj 2016)

    Rewelacja!!

    Byliśmy razem z żoną w terminie od 26.05 - 02.06.2016 r. w tym hotelu. Wybór hotelu okazał się rewelacyjny!! Pokój standardowy w wysokim standardzie (10 USD w paszporcie potrafi zdziałać cuda :P), jedzenie wyśmienite. Pokoje codziennie sprzątane. Obsługa kelnerska na wysokim standardzie. Zdecydowanie
    polecamy!!
  • 4.0
    (październik 2015)

    Polecamy szczególnie rodzinom z dziećmi

    Witam.
    Wróciłam z tego hotelu 29 października.
    Ogólnie hotel super choć obawiałam się po czytaniu komentarzy. Lokalizacja to jego najlepsza strona. W samym centrum, wszędzie blisko, Bazar Cleopatra gdzie bez targowania kupicie dosłownie wszystko a na dole normalny market i normalne ceny.
    />Hotel bardzo przyjemny. Składa się z trzech części, każda część ma swoją plażę i baseny , tak więc nie ma bitwy o leżaki. Goście All mogą korzystać ze wszystkich atrakcji niezależnie w której przydzielą wam pokój. Za symboliczną sumę w paszporcie od razu dostaniecie pokój z widokiem na baseny i morze. ( Taki kraj i obyczaj ).
    Dzieci na pewno nudzić się nie będą. Mini zoo i zjeżdżalnie, między posiłkami lody i popcorn, animacje i mini disco, choć o tej porze roku były już w języku rosyjskim to były tak fajnie zorganizowane że i nasza 2 letnia Ola się tam odnalazła :-)
    Co do pokoi to nie są może pierwszej świeżości i czystość też zostawia wiele do życzenia ( zwłaszcza w łazienkach, tam sprzątanie ogranicza się do wymiany ręczników i przetarcia podłogi ) ale na pierwszy rzut oka było schludnie a widok z okna i balkonu rekompensuje wszystko jak i te cuda na łóżku które robi i zostawia pan sprzątający.
    Posiłki hmmm... Duży wybór i niby urozmaicone ale codziennie to samo. Po tygodniu robi się monotonne ale głodni nie chodziliśmy. Każdy znalazł coś dla siebie. Na plaży również wydawany był obiad więc nie było konieczności latania i przerywania plażowania :-) Bitwy o stoliki i jedzenie też nie było bo wszystko było fajnie i przestronnie rozstawione. Dla wymagających na przeciwko hotelu znajduje się Burger King i McDonald oraz miejscowe knajpki. Serdecznie polecam restaurację a la carte z przepyszną zupką z owoców morza :-)
    Plaże ładne, woda czyściutka. Rafa przy hotelu obumarła ale co się dziwić jak każdy po niej depcze. Nie ma bitwy o leżaki bo jest ich bardzo dużo i nie ma zajmowania ich przez rosyjskich turystów tak jak niektórzy pisali w komentarzach, tylko panowie z biur oferujących wycieczki, masaże itp bardzo nachalni.
    Jeśli chodzi o atrakcje dla aktywnych to każdy znajdzie coś dla siebie. Jest kort tenisowy i boisko do squosha oraz bilard w lobby. Każdy pokój dostaje darmowe wejściówki po 2 godz. Jest też spa i siłownia. Na plaży areobik, zumby ,nauki tańca, siatkówka, boccia, sporty wodne. Wieczorne animacje i dyskoteka.
    Co do wycieczek fakultatywnych to nie obawiajcie się wszędzie jest bezpiecznie. Byliśmy i na stateczkach i w Luksorze i nic nam się nie stało. Oni wszyscy żyją z turystów i nie mogą sobie pozwolić na ich brak. Egipcjanie kochają dzieci, zaczepiają zagadują uśmiechają się już z daleka. Nie tylko w hotelu ale i na mieście. Więc polecam.
    Tak więc jak widać nie jest tak źle jak to inni opisują.Nie pozwólcie aby obawy innych jak i wymogi pozbawiły was wspaniałych wspomnień i wakacji! Egipt to specyficzny kraj i nie należy się tam spodziewać luksusów zwłaszcza za takie pieniądze. Nam się podobało.
    Dodam że nie był to mój pierwszy raz w Egipcie w Hurghadzie.
    Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów
  • 3.0
    (czerwiec 2015)

    Powiem tak, dopłacę do ***** jeśli pojadę kolejnym razem

    Na początek jak się okazało często dostaje się najgorszy możliwy pokój, później już każdy inny Ci odpowiada, tak było i w moim przypadku, w nocy jak przyjechaliśmy dostaliśmy: dramat nie pokój!!! po interwencji na drugi dzień dostaliśmy "lepszy" jednak nie był bez wad, ale po tamtym to myślałem że jest
    bajkowy :) Finalnie i tak czasu nie spędzałem w pokoju poza spaniem więc mamy to gdzieś. Byliśmy z córką 7 lat i znajomymi z synem 10 lat. Jedzenie tradycyjne jak w tamtych stronach podobno każdy może coś wybrać i faktycznie tak było. Plaże super, hotel ma 2. Baseny dobre choć ich czystość pozostawia wiele do życzenia, szczególnie brzegi. Alkohol: piwo dobre, reszta słabe max 20% wszystko czuć bimbrem słabej jakości. Ogólnie jestem zadowolony, jednak następnym razem jeśli będzie dopłacę do ***** w zdjęcia prezentowane przez innych wystawiających opinie wierzę bo tak jest. Sam nie będę dodawał. Ruskich od metra, jeśli obsługa pomyli Cię z Ruskim będziesz miał pod górkę czekanie przy barze, jeśli barman nie leje Ci Piwa z nalewaka przy Tobie nie pij go! Lubią zlać celowo piwo z odstojnika lub rozlać to co spuścili na początku lub końcu beczki do zbiornika!
  • 2.0
    (kwiecień 2015)

    Nie wrócimy do tego hotelu na 100%

    Brud, smród papierosów, niemiła obsługa w recepcji
  • 3.0
    (październik 2014)

    w tej cenie napewno znajdziesz coś innego i lepszego...

    byłam z mężem na 14 dni na przełomie paź i listopada. zaczynając od początku: - cała obsługa bardzo miła, w kuchni w lobby sprzątacze itd - pokoje bardzo czyste ale ten który dostałliśmy miał wady... malutka łazienka, uszkodzona słuchawka prysznica, mimo że miało być łóżko małżeńskie dostaliśmy dwa
    złączone poj. łóżka, uchwyt na ręczniki co chwila odpadał ze ściany, - jedzenie strasznie nudne i mdłe, przez 14 dni to samo praktycznie "kurczak,makaron, itp. dwa razy trafiła się wołowina w postaci gulaszu" - w kuchni tłumy, kolejka po sadzone jajka albo po naleśnika na 5-10 osób - codziennie wieczorem showtime po rusku, obsługa mało mówiła po angielsku, po polsku w ogóle, a po rusku wszyscy, - goście to 98% ruskich, ogólnie to jedno wielkie bydło, zachowanie tragiczne...nakładają na talerze po 5 kg jedzenia z czego zjadają może mniej niż połowe - plaże są bodajże 3 ale każda z nich jest długości po 20 do 40 m i nie da się między nimi przechodzić, na plażach leżaki zawsze zajęte, ciężko znaleść miejsce, z mężem na wschodzie słońca zauważyliśmy, że ruscy zajmowali leżaki od 5 nad ranem... tragedia - ja akurat lubie koty ale może nie wszyscy, na terenie hotelu było ich około 7, w czasie posiłków podchodziły do tych którzy jedli na dworze, raz widziałam jak jeden wszedł na jadalnie i tam siedział pod jakąś babką czekając aż coś spadnie, -w opcji all była możliwość zjedzenia lanczu -basenów jest kilka, są czyste, zadbane, z ratownikami ale od godz. 17 nie można było wchodzić do wody pilnował tego ochroniarz, przy każdym basenie bar z drinkami i przekąskami, które z resztą były porażką bo były tylko albo kurczak albo pieczone parówki pokrojone w grube plastry i ziemniaki ewentualnie do tego ketchup, przy basenie ze zjeżdżalniami barman mimo opcji all życzył sobie dolara za drinka (więc w jeden dzień może to być np. 5 dol na osobe) dodatkowo ten basen był nad szambem i były dni że stojąc w kolejce sadziło szambem niesamowicie, woda czysta. - na powitanie dostaliśmy darmowe wejściówki: 2H tenis ziemny, 2H squash i 2H bilard (stoły zużyte) i 1 darmowy obiad w restauracji rybnej (trzeba było robić rezerwacje dzień wcześniej i my się tam przez dwa tyg. nie dostaliśmy bo zawsze brakowało miejsc) i to chyba tyle. Ogólnie: to był mój pierwszy pobyt w egipcie, podobało mi się bardzo, ale uważam że za kwote 5 tysięcy za dwie osoby to znalazłabym o wiele lepsze warunki pobytu.
  • 3.0
    (styczeń 2015)

    Stanowcze NIE

    Sea gull club to jest totalna masakra - niestety ale biura podróży w ofertach prezentują zdjęcia sea gull resort, który wyglądem, porządkiem i wystrojem jest dużo lepszy niz ten nazwywany jako "nowy". Pokoje schludne ale łazienki wymagają kapitalnego remontu jak te w pokojach i przy recepcji. Grzyb,
    pleś i brud to jest standard. włosy w łazience były przez cały nasz pobyt nie uprzątnięte. a ujście wody w brodziku przyprawiało mnie o mdłości dużo starych włosów i syf totalny. Restauracja nefretette syfiasta aż odechciewalo się jeść. infrastruktura dla dzieci faktycznie super mini zoo, duża ilość zjeżdzalni i kaskady. Obsługa mało znająca jeżyk angielski. hotel dla osób, które nie oczekują schludnych i czystych warunków sanitarnych. ps. ręczniki faktycznie zmieniane codziennie ale pościel przkręcana jedynie na drugą stronę aby nie było widać brudu. niestety ten naród nie zna pojęcia "umyć podłogę mopem". posiłki monotonne, mało owoców, lokalizacja dobra bo w centrum wszędzie blisko.
  • 4.0
    (wrzesień 2014)

    polecam

    hotel ok, jedzenie dobre , miła obsługa. Byłam na kilku wycieczkach z lm holiday polecam. Dobre ceny , rzetelna obsługa, naprawdę było warto. Zapewniają również ubezpieczenie na czas wycieczki. Polecam.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY