Paradise Bay Resort

Ocena klientów na podstawie 10 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 3,5
Posiłki: 3,3
Basen: 3,8
Czystość: 4,1
Obsługa: 4,4
Średnia ocena 3.9

70% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
obsługa, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par

Sprawdź ofertę hotelu Paradise Bay Resort w Travelplanet.pl

Termin:
16.10.2017 - 20.10.2017
Wyżywienie:
RO - Bez wyżywienia
Cena za osobę: 1 129 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (10)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.2
    (marzec 2017)

    Obsługa biura podróży- tragedia

    Sama upominałam się kilkakrotnie o bilety lotnicze. Dzień przed wylotem do Polski pisałam kilkakrotnie maile ponieważ o god.17 nie miałam biletów powrotnych, a następnego dnia wcześnie rano wylatuwalam do Polski. Pani z biura podróży wiecznie przekierowywała mnie do innej osoby z TP. Nigdy więcej nie
    wybiorę tak niekompetentnego biura podróży, płacąc za wycieczkę nie spodziewałam się, ze będę musiała sie martwić o transfer (z tym także był problem) czy przelot. Nie polecam!
  • 4.2
    (luty 2017)

    Bardzo wygodny hotel

    Serdecznie polecam wszystkim. Duże wygodne pokoje. Obsługa dba o porządek. Wykładzina na korytarzu wymaga odświeżenia lub wymiany. Reszta o.k. Wspaniała komunikacja do i z hotelu. W pobliżu prom na wyspę Gozo i łodzie płynące na Comino. Polecam- warto.
  • 4.0
    (styczeń 2017)

    Dobra baza wypadowa

    Hotel zatrzymal sie pare ladnych lat temu. Jednak jest czysto i wygodnie. Sprzatanie codziennie, sniadania angielskie, wiec niestety monotonne, ale calkiem smaczne. Z racji zimowej pory roku baseny zewnetrzne byly nieczynne, ale basen kryty zadowolil nas zupelnie. Idealne miejsce jako baza wypadowa,
    poniewaz bezposrednio przy hotelu nie ma nic, tylko piekne widoki, ale za to bardzo latwo zlapac autobus w strone wyspy, a potem bardzo latwo wrocic, bo wysiada sie na ostatnim przystanku ;) jesli ktos chce spedzic czas tylko w hotelu, to moze sie nieco nudzic, jednak jesli planujecie zwiedzic wyspe, bedziecie zadowoleni :)
  • 3.0
    (styczeń 2017)

    Spokojny hotel, blisko promu

    Hotel jest dość stary, co widać np. w przypadku basenów i lobby. Pokoje są czyste, ale wyposażone w odnowione meble z lat 80 albo 90 XX wieku. W czasie naszego pobytu trwał remont korytarza na parterze, który wyglądał brzydko.
    Ogólnie hotel dla niewymagających klientów, w jakości adekwatnej do
    ceny.
  • 4.5
    (grudzień 2016)

    Dobry hotel

    Jak na warunki na Malcie, hotel dobry. Bardzo fajny basen wewnętrzny. Woda cieplutka i codziennie czyszczony. Jedzenie dla niewybrednych, czyli dla nas. Codziennie to samo, nic dla dzieci, ale zawsze wychodziliśmy ze śniadania najedzeni. Położenie hotelu jest dla ludzi chcących odpocząć. Cisza i wspaniałe
    widoki. My z pewnością tam wrócimy.
  • 4.3
    (grudzień 2016)

    Wszystko OKI

    Hotel ma dwa skrzydła, nowsze i trochę starsze. My byliśmy w tym starszym, a co za tym idzie wszystko miało swoje lata. chciało by się żeby koce były nowsze.
    Z ważnych rzeczy, wszystko codziennie sprzątane, nawet w niedzielę. Widok z pokoju bajeczny na morze. Jedzenie jak to w hotelach monotonne,
    ale smaczne, spory wybór (piszę o śniadaniach bo tylko takie miałem).
    Jak ktoś szuka luksusu, to nie dla niego. Hotelik klasy turystycznej. Polecam tym co mają wymagania adekwatne do ceny, i nie oczekują Hiltona za tysia na tydzień........
    Jeden minus to chlor w basenie krytym, ale bez tego się nie da.
  • 3.3
    (kwiecień 2016)

    Odradzam

    Do plusów mogę zaliczyć przystanek autobusowy pod samym hotelem, blisko prom na Gozo i obsługę w recepcji będącą na każde zawołanie. To tyle. Pokój obskurny, w krześle wypadające oparcie, ale może to jednak plus, bo trzeba było mieć wyprostowany kręgosłup siedząc, a jeśli nie, to przy schylaniu się po
    oparcie można zaznać trochę gimnastyki. Koce tak stare, że prawie prześwitywały i nie chcę się zastanawiać nawet, co widziały. Włosy jakiejś brunetki, sądząc po długości, które wysuneły się spod łóżka otoczone tumanami kurzu przez trzy dni były regularnie przesuwane. Przeze mnie na środek pokoju przez obsługę pod ścianę. Klimatyzacja trzeciego dnia przestała działać i tylko wiała. Ani nie chłodziła, ani nie grzała. O tym żeby usiąść na balkonie można tylko pomarzyć, albo samodzielnie wyczyścić stół i krzesła (te się nie rozpadają). Na drzwiach pokoju nie było jednej cyfry z numerku i tu obsługa szybko zareagowała, bo już drugiego dnia numerek był kompletny. Jeśli to były cztery gwiazdki, to przy trzech pewnie śpi się w stodole.
  • 2.2
    (kwiecień 2016)

    nikomu nie polecę tego hotelu

    Może położenie,blisko wyspy Gozo jest tu plusem,hotel w sumie stary,w basenie solanka nie woda,jedzenie dla ludzi z mocnymi zębami,każe mięso,nawet kurczak to żucie opony.
    Pokoje wczesne lata70-te,rozwalone krzesełka,koce brudne mające tyle samo lat co hotel,
    cztery gwiazdki to mogłem zobaczyć
    jedynie jak się wywróciłem.
  • 4.5
    (luty 2016)

    Bardzo miło .

    Hotel super położony, ale w tym przypadku auto z wypożyczalni jest niezbędne do zwiedzania reszty wyspy.
  • 5.0
    (kwiecień 2014)

    Świetny hotel i przemiła obsługa

    Świetny czterogwiazdkowy hotel na północy Malty. Super położenie, dalej od lotniska ale łatwo się dostać, obok hotelu przystanek i bezpośredni autobus na lotnisko. Kilka minut wolnym spacerkiem od portu, więc szybko można dostać się promem na Gozo i na Comino. Przemiła obsługa, bardzo pomocna, można
    zwrócić się z każdym pytaniem o każdej porze. Pokoje sprzątane codziennie, wyrzucane śmieci, myta podłoga, dokładane środki czystości, przemiłe pokojówki, które serdecznie się z nami żegnały przy odjeździe. Pokoje duże, miałyśmy cudowny widok na Morze Śródziemne i basen zewnętrzny. Duży balkon ze stolikiem i krzesłami, suszarka, zestaw do kawy i herbaty wraz z czajnikiem, tacą i filiżankami, cukrem, saszetkami z kawą i herbatą. Telewizor - kanałów kilkanaście. Łóżka mięciutkie, łazienka spora i dobrze wyposażona. Wielka szafa w przedpokoju, lodówka, żelazko i deska do prasowania, duże biurko do pracy, krzesła, fotele, stolik w pokoju. Niczego nam nie brakowało. Restauracja Il-Merill urocza, świetne widoki na morze i basen, bardzo bogaty bufet na śniadania, wszystko ciepłe i świeże, co chwilę dodawane nowe jedzonko, żeby nie zabrakło. Co sobie zamarzymy, to tam znajdziemy. Mili kelnerzy, zagadują, pomocni. Bar dobrze wyposażony, całkiem duży wybór drinków i innych napojów alkoholowych. Duże baseny zewnętrzne z darmowymi leżakami, można wybrać basen który nam najbardziej pasuje, basen zewnętrzny też duży, z podgrzewaną wodą z Morza Śródziemnego. Można na niego chodzić nawet w nocy. W hotelu na dole sklepik wielobranżowy - można tam kupić pamiątki, pocztówki, znaczki, ubrania, stroje kąpielowe, kapelusze, słodycze, napoje, wszystko czego dusza zapragnie. Sprzedawczynie bardzo miłe, każdą rzecz pakują w osobne folie bąbelkowe. Na korytarzach automaty ze słodyczami i napojami, wszędzie windy. W lobby bezpłatny internet, można posiedzieć i za darmo posurfować. W ostatni dzień po wymeldowaniu zapewniono nam bezpłatne przechowanie bagażu i mogłyśmy dalej korzystać z usług hotelu typu basen, bar, restauracja. Przed hotelem miły skwerek z ławeczkami. Wszystko w jak najlepszym porządku, na nic nie mogę narzekać, super hotel ;)
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY