Bugibba: hotele z opiniami, znaleziono 19 hoteli

Informacje dotyczące weryfikacji opinii
Sortuj według

Pebbles Resort (St. Paul's Bay) Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 4,5 / 5
Pebbles Resort (St. Paul's Bay) opinie

Fantastyczny (oceniony przez 6 osób)

Zakwaterowanie 4,4 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,4 / 5

Cena 4,8 / 5

Dorota D.

Ocena 4,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 17.2. - 23.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Polecam, ogólnie dobry hotel, jedzenie urozmaicone. Położenie hotelu w dobrej lokalizacji. Miła obsługa.

Polecam, ogólnie dobry hotel, jedzenie urozmaicone. Położenie hotelu w dobrej lokalizacji. Miła obsługa.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Marta S.

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 9.6. - 15.6.2023 Oceniono: Czerwiec 2023

Piękne wakacje w świetnej cenie. Wszystko bez szwu. Sposób, ośrodek z niesamowitą obsługą.

Piękne wakacje w świetnej cenie. Wszystko bez szwu. Sposób, ośrodek z niesamowitą obsługą.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel odpowiadał 4*. Zawsze pomocna w recepcji, codziennie sprzątająca. Hotel jest dobrze wyposażony. Bezpłatne centrum odnowy biologicznej.

Wyżywienie
Buffet śniadaniowy. Świetnie!

Obsługa w hotelu
Na wysokim poziomie.

Plaża
Mała plaża w niewielkiej odległości od hotelu. Uważaj, meduza. Miały one miejsce w niektórych obszarach. Dobry dostęp do pięknych plaż i zatok na całym archipelagu.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 2 043 za os.

AX Odycy (ex. Seashells Resort at Suncrest) Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 4,3 / 5
AX Odycy (ex. Seashells Resort at Suncrest) opinie

Świetny (oceniony przez 10 osób)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,1 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,4 / 5

Krzysztof R.

Ocena 3,7 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 10.2. - 16.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Hotel bardzo przyjemny, na wyższym poziomie. Lokalizacja z pięknym widokiem. Hotel do którego można wracać.

Hotel bardzo przyjemny, na wyższym poziomie. Lokalizacja z pięknym widokiem. Hotel do którego można wracać.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel na bardzo przyjemnym poziomie, zapewniający atrakcje począwszy od kilku basenów, barów i restauracji.

Pokoje oraz części wspólne patrząc bardziej dokładnie posiadają trochę niedoróbek, brakuje szafy na ubrania w pokoju.

Wyżywienie
Wyżywienie jako śniadanie hotelowo bardzo dobre pod względem składników i podejścia do zdrowych produktów, jednak bardzo monotonne. Każdego dnia ten sam set.

Restauracja hotelowa Ricardo - na bardzo wysokim poziomie - to miejsce polecam,

Obsługa w hotelu
Sprzątanie - każdego dnia - było czysto

Plaża
Brak ładnej plaży przy hotelu, jednak 20-30 minut samochodem i można być we wspaniałych miejscach z urokliwymi, kameralnymi plażami.

Katarzyna N.

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 29.1. - 5.2.2024 Oceniono: Luty 2024

Wyjazd bardzo udany. Polecam bardzo ten kierunek na ferie zimowe. Słonecznie i ciepło, pogoda w sam raz na zwiedzanie i spacery.

Wyjazd bardzo udany. Polecam bardzo ten kierunek na ferie zimowe. Słonecznie i ciepło, pogoda w sam raz na zwiedzanie i spacery.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój jasny i czysty, ale za mały na 3 dorosłe osoby.

W pobliżu Akwarium - polecam.

Wyżywienie
Ogromny wybór dań, owoców i deserów. Wszyskie dania najwyższej jakości - bardzo smaczne. Kuchnia raczej europejska.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałam.

Plaża
Nie dotyczy (wyjazd poza sezonem letnim)

od 2 130 za os.

Dolmen Resort Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 4,3 / 5
Dolmen Resort opinie

Świetny (oceniony przez 28 osób)

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,3 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,2 / 5

Bliskość rozrywkowego centrum Bugibby Fantastyczna panorama na Zatokę św. Pawła Przytulne i zadbane pokoje Dobra komunikacja z największymi atrakcjami wyspy

Anonim

Ocena 4,3 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 9.9. - 16.9.2023 Oceniono: Wrzesień 2023

Hotel jest czysty i nowoczesny, klimatyzacja w pełni sprawna, personel miły i pomocny, śniadania wystarczające. Hotel znajduje się blisko dworca autobusowego, więc jest idealnym miejscem na wycieczki po wyspie. Mały minus to drzwi do łazienki, które nie zamykają się na zamek, a jedynie jako swego rodzaju "parawan", a spodziewałem się trochę lepszego papieru toaletowego :) Ogólne zadowolenie, jestem pewien, że nie było to ostatnie czas.

Hotel jest czysty i nowoczesny, klimatyzacja w pełni sprawna, personel miły i pomocny, śniadania wystarczające. Hotel znajduje się blisko dworca autobusowego, więc jest idealnym miejscem na wycieczki po wyspie. Mały minus to drzwi do łazienki, które nie zamykają się na zamek, a jedynie jako swego rodzaju "parawan", a spodziewałem się trochę lepszego papieru toaletowego :) Ogólne zadowolenie, jestem pewien, że nie było to ostatnie czas.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,0 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 7.8. - 14.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

To była dobrze zorganizowana wycieczka. Niestety, niektóre programy w języku węgierskim zostały odwołane z powodu braku wystarczającej liczby chętnych, ale organizator wycieczki próbował zaoferować alternatywę.

To była dobrze zorganizowana wycieczka. Niestety, niektóre programy w języku węgierskim zostały odwołane z powodu braku wystarczającej liczby chętnych, ale organizator wycieczki próbował zaoferować alternatywę.

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Lokalizacja zakwaterowania była doskonała. Miał bardzo dobrą prywatną plażę.

Wyżywienie
Poprosiliśmy o obiadokolację, jedzenie było urozmaicone, z dużym wyborem i wszystko było pyszne. Przyjechaliśmy późno pierwszej nocy, więc nie dostaliśmy obiadu, ale zostało to zrekompensowane lunchem w formie bufetu ostatniego 1 dnia.

Obsługa w hotelu
Codziennie sprzątali i zmieniali ręczniki. Byli uprzejmi i pomocni.

Plaża
Posiadał własną plażę, na którą można było dostać się bezpośrednio z budynku hotelu. Stanowisko jest kamieniste i ma płytką głębokość. Może warto byłoby o to uzupełnić informacje.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

od 3 686 za os.

Relax Inn Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 4,1 / 5
Relax Inn opinie

Świetny (oceniony przez 13 osób)

Zakwaterowanie 4,2 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,3 / 5

Beáta S.

Ocena 4,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 7.3. - 10.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Hotel jest dobrze położony, prosty, obsługa bardzo pomocna, uśmiechnięta i dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, idealne zakwaterowanie dla niewymagających i tych, którzy cenią przede wszystkim piękno wiejskie, a nie komfort i luksus hotelu.

Hotel jest dobrze położony, prosty, obsługa bardzo pomocna, uśmiechnięta i dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, idealne zakwaterowanie dla niewymagających i tych, którzy cenią przede wszystkim piękno wiejskie, a nie komfort i luksus hotelu.

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Czysto, prosto, dokładnie tak jak na zdjęciach, łóżka wygodne, z możliwością wyboru pomiędzy poduszką z pierza a hipoalergiczką (bardzo cenione!), wszystko działało tak, jak powinno.

Wyżywienie
Skorzystaliśmy z możliwości wykupienia śniadania w formie bufetu (5€/osoba dziennie), doceniam słodkie i słone wypieki, szczególnie domowe ciasta/babeczki były doskonałe, wybór był szeroki, jedyny minus jaki widzę to kiełbaski pokrojone w plastry o grubości prawie pół centymetra, było to głównie salami typu Gothaj, które przy tej grubości były zbyt tłuste i niezbyt łatwe do zjedzenia, dla osób tolerujących słone śniadanie polecam jajka na twardo, sałatki i sery. Kawa akceptowalna. Doceniam organizację, która nie była łatwa ze względu na dużą częstotliwość rotacji i liczbę gości, ale wszystko poszło idealnie, a jedzenie było na bieżąco uzupełniane, nigdy nie zdarzyło się, żeby coś poszło nie tak. Czajnik elektryczny z kubkami dostępny w pokoju, jeśli nie chcesz wydawać pieniędzy na jedzenie w restauracjach czy śniadanie w hotelu, możesz zabrać ze sobą kawę i herbatę, miskę podróżną, zupy błyskawiczne... Twoja wyobraźnia nie ma granic , poza tym jest wiele dobrych restauracji, sklepów ogólnospożywczych, fabryka czekolady, gelaterie, kawiarnie, bary i typowa maltańska pastizzeria (zdecydowanie spróbuj, tanio i pysznie!!!).

Obsługa w hotelu
Nie mam na co narzekać, sprzątanie pokoi jest doskonałe, recepcja czynna całą dobę, obsługa przy śniadaniu również wzorowa, wszyscy pracownicy mili i pomocni.

Plaża
Malta ogólnie charakteryzuje się skalistym wybrzeżem i większość plaż odpowiada temu, zgodnie z oczekiwaniami, kamienista plaża z grubym piaskiem (trochę niewygodna do chodzenia, polecam chodzić jak najdalej w butach), woda jest absolutnie fantastyczna, lazurowa błękitna, zimna ze względu na pogodę (początek marca, 19°C, słonecznie do częściowo pochmurnego, wiatr słaby do umiarkowanego), ale nie na tyle, aby uniemożliwić nam pływanie, porównywalne do naszych zimnych rzek pod koniec wiosny. Plaża jest niewielka, bez leżaków, ale za to z wygładzonymi przez morze skałami, na których można pięknie odpocząć, zwłaszcza jeśli wygrzeje je słońce. Miłośnicy snorkelingu znajdą tu coś dla siebie. Do plaży z hotelu jakieś 5 minut spacerkiem, 10 z przystankiem na kawę Costa :oD

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Marcin P.

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 23.2. - 27.2.2024 Oceniono: Marzec 2024

Wybraliśmy Maltę ze względu na zwiedzanie! Nawet luty jest miesiącem gdzie można naprawdę dużo zobaczyć! Temperatura około 16-18 stopni! Gdzie nawet kąpiel w morzu jest możliwa

Wybraliśmy Maltę ze względu na zwiedzanie! Nawet luty jest miesiącem gdzie można naprawdę dużo zobaczyć! Temperatura około 16-18 stopni! Gdzie nawet kąpiel w morzu jest możliwa

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Jak na hotel 3 gwiazdkowy dostaliśmy pokój bardzo ładny duży! Wszystko w płytkach duża łazienka zachowana czystość

Wyżywienie
Co do posiłków mieliśmy opcję śniadanie obiadokolacja i tu co do śniadania można mieć zastrzeżenia że codziennie było to samo! Co do ilości smaku nie można mieć zarzutu bo było dużo jedzenia i smaczne

Obsługa w hotelu
Ogólnie bardzo miły i przyjazny kraj! Dużo narodowości ale dało się zauważyć że kultura osobista uśmiech na pierwszym miejscu! W hotelu również obsługa witała przy posiłkach gości z uśmiechem

Plaża
Plaża od hotelu była oddalona około 300 metrów! Duża plaża wzdłuż bary piaszczysta miejscami zdarzyło się bywały kamienia! Woda błękitna bardzo czysta

od 1 522 za os.

Qawra Palace Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 4,0 / 5
Qawra Palace opinie

Świetny (oceniony przez 53 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 4,1 / 5

Cena 4,0 / 5

Lokalizacja tuż przy morzu i promenadzie Regenerujące centrum SPA z basenem krytym Zadbane wnętrza i profesjonalna obsługa Dogodne połączenie z największymi atrakcjami wyspy

Michaela C.

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 2.4. - 6.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Piękne miejsce z ładnym hotelem, wejście do morza jest kamieniste, ale da się wytrzymać.

Piękne miejsce z ładnym hotelem, wejście do morza jest kamieniste, ale da się wytrzymać.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Zakwaterowanie jest świetne, wystarczy znaleźć czas i dotrzeć do sedna polityki dotyczącej wind. Nie każda winda jedzie tam, gdzie jej potrzebujesz. Ale naprawdę zorientowaliśmy się w ciągu 30 minut.

Wyżywienie
Zawsze był wystarczający wybór dań zarówno na ciepło jak i na zimno, nie mamy na co narzekać.

Obsługa w hotelu
Byliśmy trochę zirytowani polityką dotyczącą ręczników, ponieważ wymieniają je/zwracają na basenie tylko w ograniczonym czasie, od 08 do 16 godzin.

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Anonim

Ocena 4,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 23.3. - 26.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Bardzo udany pobyt na Malcie, wspaniała lokalizacja. Widok z dachu hotelu, na którym jest basen wspaniały.

Bardzo udany pobyt na Malcie, wspaniała lokalizacja. Widok z dachu hotelu, na którym jest basen wspaniały.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo dobre warunki noclegowe.

Wyżywienie
Dobre jedzenie, wszystko dostępne do końca godzin serwowania

Obsługa w hotelu
Usługi hotelowe na dobrym poziomie, bardzo miła obsługa

Plaża
plaża skalista, ale dostępne są leżaki. Woda ciepła nawet w marcu

od 1 829 za os.

Santana Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 3,9 / 5
Santana opinie

Świetny (oceniony przez 30 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,9 / 5

Okolica 3,8 / 5

Cena 3,8 / 5

Włodzimierz K.

Ocena 4,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 30.3. - 5.4.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Super wyspa. Jest dużo do zobaczenia.

Super wyspa. Jest dużo do zobaczenia.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój nieduży ale wygodny. Cichy i spokojny.

Wyżywienie
Śniadanie bardzo duży wybór wszystko ok

Obsługa w hotelu
Bardzo miła obsługa. Wszystko bez problemu można załatwić. Bagaż przed i po można zostawić bez problemu.

Plaża
Kamienista. Można znaleźć niewielkie zakątki z piaskiem.

Aneta K.

Ocena 3,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 21.3. - 26.3.2024 Oceniono: Marzec 2024

Ogólne wrażenie dobre. Brakowało mi rozpisanych na kartce lub folderze usług hotelowych, o których godzinach są posiłki. Osoba na recepcji chyba wszystko mówiła, ale jak ktoś słabo zna język mało co zrozumie, a jakby było opisane to łatwiej można to sobie przetłumaczyć.

Ogólne wrażenie dobre. Brakowało mi rozpisanych na kartce lub folderze usług hotelowych, o których godzinach są posiłki. Osoba na recepcji chyba wszystko mówiła, ale jak ktoś słabo zna język mało co zrozumie, a jakby było opisane to łatwiej można to sobie przetłumaczyć.

Zakwaterowanie 3,3 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój bardzo przyjemny, czysty, sprzątany na każde życzenie. Natomiast w łazience był popsuty prysznic i częściowo zapchany odpływ. Jak brało się prysznic to cała łazienka była w wodzie.

Wyżywienie
Wyżywienie bardzo dobre, różnorodne, każdy znalazł coś dla siebie

Obsługa w hotelu
Nie korzystałam z usług hotelowych.

Plaża
Brak plaż

od 1 574 za os.

Gillieru Harbour Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 3,7 / 5
Gillieru Harbour opinie

Świetny (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,5 / 5

Cena 3,3 / 5

Tadeusz G.

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 8.10. - 15.10.2023 Oceniono: Październik 2023

Ocena db

Ocena db

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Wyżywienie
Monotonne

Anonim

Ocena 3,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel z zewnątrz wygląda ładnie, lokalizacja nie najgorsza. Za to pokoje pozostawiają wiele do życzenia... w lodówce była pleśń, pokoje niedokładnie sprzątane (widać było, że lustra nie są czyste, a podczas naszego pobytu - 10 dni - prysznic nie został porządnie posprzątany ani razu). Śniadania "angielskie", ale niezbyt smaczne i mały wybór, brak warzyw. Za to obsługa miła, tylko chyba niezbyt skuteczna... po zgłoszeniu, że mamy brudną lodówkę, pani uprzejmie powiedziała, że oczywiście się tym zajmą. Po dwóch dniach, gdy lodówka nadal była brudna, sama ją wytarłam. Basen mały, czysty, za to teren wokół niego niezbyt zadbany (odpadająca farba pod prysznicem, rdza, uszkodzony leżak), ale łatwo było znaleźć przy nim miejsce.

Hotel z zewnątrz wygląda ładnie, lokalizacja nie najgorsza. Za to pokoje pozostawiają wiele do życzenia... w lodówce była pleśń, pokoje niedokładnie sprzątane (widać było, że lustra nie są czyste, a podczas naszego pobytu - 10 dni - prysznic nie został porządnie posprzątany ani razu). Śniadania "angielskie", ale niezbyt smaczne i mały wybór, brak warzyw. Za to obsługa miła, tylko chyba niezbyt skuteczna... po zgłoszeniu, że mamy brudną lodówkę, pani uprzejmie powiedziała, że oczywiście się tym zajmą. Po dwóch dniach, gdy lodówka nadal była brudna, sama ją wytarłam. Basen mały, czysty, za to teren wokół niego niezbyt zadbany (odpadająca farba pod prysznicem, rdza, uszkodzony leżak), ale łatwo było znaleźć przy nim miejsce.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 1 811 za os.

Topaz Ocena: 4/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 3,5 / 5
Topaz opinie

Świetny (oceniony przez 27 osób)

Zakwaterowanie 3,4 / 5

Wyżywienie 3,4 / 5

Okolica 3,3 / 5

Cena 3,8 / 5

Violetta W.

Ocena 2,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 25.3. - 31.3.2024 Oceniono: Kwiecień 2024

Malta do dobry kierunek dla lubiących dużo zwiedzać .

Na pewno to nie wyspa z pięknymi plażami,gdzie można spędzić cały urlop.

Malta do dobry kierunek dla lubiących dużo zwiedzać .

Na pewno to nie wyspa z pięknymi plażami,gdzie można spędzić cały urlop.

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 3,0 / 5

Zakwaterowanie
Pokój sam w sobie dość przestronny,czysty,lecz łazienka mikroskopijna z maleńką umywalką i jeszcze mniejszym prysznicem

Mydło w dozownika

Wyżywienie
Nie wykupywałam posiłków w hotelu

Obsługa w hotelu
W recepcji wszyscy przyjażni,pomocni

poprosiłam o pobudkę w dniu wylotu,jednak moja prośba nie została spełniona.

Może to przez przesunięcie czasu pan zapomniał do mnie zadzwonić

Plaża
j/w plaże małe .daleko od miejsca zakwaterowania

Marian M.

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 24.1. - 30.1.2024 Oceniono: Luty 2024

Wszystko zgodne z info od agenta Travelplanet.

Wszystko zgodne z info od agenta Travelplanet.

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 5,0 / 5

Zakwaterowanie
Adekwatny do ceny . Czysto , swieze reczniki kazdego dnia.

Wyżywienie
Dla mnie ok. - lubie angielskie sniadania.

Obsługa w hotelu
Nie korzystalem.

Plaża
Ok. 800 m od hotelu , kamienista .

od 1 402 za os.

White Dolphin Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 2,8 / 5
White Dolphin opinie

Dobry (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 3,3 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 2,8 / 5

Joanna S.

Ocena 2,3 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 29.4. - 2.5.2022 Oceniono: Maj 2022 Opinia konkursowa

świetna lokalizacja, przystanek w zasięgu kilkuset metrów, wejście bardzo ładne (basen) ale wnętrze potrzebuje remontu

świetna lokalizacja, przystanek w zasięgu kilkuset metrów, wejście bardzo ładne (basen) ale wnętrze potrzebuje remontu

Zakwaterowanie 2,5 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 2,0 / 5

Cena 2,5 / 5

Zakwaterowanie
pokój średni, stare koce

Wyżywienie
bardzo ograniczony wybór i monotonnie

Obsługa w hotelu
obsługa super, przemili i chętni do pomocy, 10 gwiazdek

Plaża
brak plaży, zatoka nie zagospodarowana pod plażę

Helena J.

Ocena 1,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 15.3. - 22.3.2022 Oceniono: Marzec 2022 Opinia konkursowa

Jednym zdaniem: to nie były udane wakacje. Hotel jest, nazwijmy rzecz po imieniu, beznadziejny, stary i brudny. Wyjazd popsuła nie tyle pogoda (2 dni sztormu, w podmuchach do 9B, poza tym silny wiatr), ile niemożność ogrzania się w hotelu po powrocie.

Malta posiada znakomitą sieć niedrogiej komunikacji publicznej. Polecam zakup tygodniowej karty umożliwiajacej nieograniczone podróże po całej wyspie. Kosztuje 21 euro i pozwala na podróż wszystkimi autobusami poza Tallinja Direct. Warto pobrać aplikację Tallinja, która pozwala na wygodne planowanie podróży.

Na Malcie są piękne krajobrazy i zabytki, ale w miastach główna zasada to "przewróciło się, niech leży". Dotyczy to śmieci i psich kup na ulicach, poobrywanych tablic, niechlujnych balkonów, obdrapanych ścian i okien.

Jednym zdaniem: to nie były udane wakacje. Hotel jest, nazwijmy rzecz po imieniu, beznadziejny, stary i brudny. Wyjazd popsuła nie tyle pogoda (2 dni sztormu, w podmuchach do 9B, poza tym silny wiatr), ile niemożność ogrzania się w hotelu po powrocie.

Malta posiada znakomitą sieć niedrogiej komunikacji publicznej. Polecam zakup tygodniowej karty umożliwiajacej nieograniczone podróże po całej wyspie. Kosztuje 21 euro i pozwala na podróż wszystkimi autobusami poza Tallinja Direct. Warto pobrać aplikację Tallinja, która pozwala na wygodne planowanie podróży.

Na Malcie są piękne krajobrazy i zabytki, ale w miastach główna zasada to "przewróciło się, niech leży". Dotyczy to śmieci i psich kup na ulicach, poobrywanych tablic, niechlujnych balkonów, obdrapanych ścian i okien.

Zakwaterowanie 1,3 / 5

Okolica 1,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Hotel jest stary, brudny i zimny. To, jak wygląda (wczesne lata '90) widać na zdjęciach i nie było zaskoczeniem. Negatywnych zaskoczeń było jednak bardzo dużo.

ZIMNO!

a) pokój de facto jest nieogrzewany. Na Malcie w marcu jest zimno, w nocy temperatura spada do 7 stopni, dodatkowo wieje bardzo silny wiatr. W pokoju jest klimatyzator teoretycznie z funkcją ogrzewania, jednak ledwo zipie, znajduje się pod sufitem w części kuchennej i ani do części sypialnej, ani do łazienki ciepło nie dociera. Po nocy przespanej w polarze, zaczęłam dogrzewać się piekarnikiem (szczęśliwie elektrycznym). Trochę pomagało, ale przed snem go wyłączałam, więc poranki były zimne.

b) łazienka nie posiada żadnego ogrzewania. Posiada za to nieszczelne okno i jest ogromna. Wbiegałam tam tylko pod prysznic i do toalety, a zęby myłam w kuchni, by w łazience być jak najkrócej.

c) brak kołdry, do dyspozycji jedynie koc. Na szczęście byłam sama, więc miałam dwa koce.

d) na wychłodzenie składają się dwa czynniki: nieszczelne okna i zawsze otwarte drzwi na dole klatki schodowej. Wieje więc i spod drzwi, i z okna.

BRUDNO

a) już pierwszego dnia, kiedy pokój był teoretycznie przygotowany na mój przyjazd, moje skarpetki były szare od brudu na podłodze.

b) pokój jest sprzątany raz na trzy dni. Sprzątanie nieco pomogło na brudną podłogę, ale imo została tylko odkurzona a nie umyta. Kolejne pary skarpetek nadal są szare, tym bardziej, że spod okna wiatr wwiewał pył.

c) starałam się nie myśleć o czystości koca. Nie sprawiał wrażenia pranego po każdym gościu.

DRAMATYCZNIE NIEWYGODNE ŁÓŻKA, zrobione z rozkładanych łóżek i desek, a na tym bardzo stare i pozapadane materace. Jeden z materacy był nieco nowszy od drugiego, ale także zapadnięty, więc stale bolały mnie plecy

INNE: koce są obszarpane. W pokoju jest lampa pod sufitem i malutka lampka z plastikową żarówką niedającą światła. Polecam wziąć własną lub kupić (wyłącznie w sklepach AGD, np. koło Buggiba Bay).

PLUSY: znakomicie wyposażona kuchnia, blisko przystanek, duży balkon.

Wyżywienie
Nie korzystałam z wyżywienia. Hotel oferował śniadania za 5 euro, ale nie widziałam, żeby ktokolwiek z nich korzystał. Nie wiem, czy wynikało to z ich jakości, czy po prostu z tego, że każdy pokój ma aneks kuchenny. Stawiam na to drugie, bo nie po to wynajmuje się pokój z w pełni wyposażoną kuchnią, żeby jeść hotelowe śniadanie.

W pobliżu są 2 przyjemne kawiarnie, w jednej można zjeść dobre śniadanie w tej samej cenie.

Obsługa w hotelu
Nie korzystałam, bo nie było z czego. W hotelu jest zewnętrzny basenik z nieogrzewaną wodą.

Obsługa jest zróżnicowana. Ja niestety dwukrotnie przy wystąpieniu problemów trafiłam na tego samego niewspółpracującego pana. Problemami były:

1. Niedomykające się drzwi na balkon. Mieszkałam na 1. piętrze, więc uznałam, że to nie tylko niekomfortowe, ale też niebezpieczne. Musiałam być naprawdę niemiła, żeby raczył zmienić mój pokój na inny.

2. Impreza piętro wyżej. Po 1. w nocy, słysząc wrzaski kilku młodych mężczyzn, próbowałam się dodzwonić do recepcji, żeby coś z tym zrobiła. Wobec braku reakcji (tzn. odebrania telefonu) zeszłam i zażądałam uciszenia imprezy. Powiedziałam też, że dzwoniłam 3 razy. Pan z obsługi stwierdził, że niczego nie słyszał. Zmusiłam go do udania się na górę i impreza została uciszona.

Plaża
Nie byłam zainteresowania plażą, więc nie wybierałam hotelu pod tym kątem. Trudno też powiedzieć, że hotel znajduje się nad morzem - to bardzo głęboka zatoka o uregulowanej linii brzegowej. Niedaleko jest promenada nadmorska i możliwość spędzania czasu tuż nad wodą na leżakach.

San Anton Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Ocena 2,2 / 5
San Anton opinie

Poniżej średniej (oceniony przez 3 osób)

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,2 / 5

Okolica 2,3 / 5

Cena 2,5 / 5

Anonim

Ocena 0,8 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 3.10. - 9.10.2022 Oceniono: Październik 2022 Opinia konkursowa

Hotel Tragedia warunki, gorszych nigdy nie doświadczyłem a korzystam głównie z hoteli o podobnych standardach. Na Plus lokalizacja dobra do zwiedzania wyspy

Hotel Tragedia warunki, gorszych nigdy nie doświadczyłem a korzystam głównie z hoteli o podobnych standardach. Na Plus lokalizacja dobra do zwiedzania wyspy

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 1,5 / 5

Zakwaterowanie
Klimatyzacja przenośna na kółkach ok 90 decybeli w pokoju, życzę miłych snów , dwa dni odsypianie po powrocie, tv bez programów chociaż nie był potrzebny, toalety przy recepcji i basenie brudne bez mydła i papieru, balkon we wnęce porażka jakaś , w pokoju ciemno jak w piwnicy okna we wnęce tam gdzie wejście na balkon

Wyżywienie
jajecznica z proszku ohydna , czarne parówki spalone, pieczarki odgrzewane cały tydzień, pomidory i ogórki podawane z poprzednich posiłków widać że już nie świeże, ser żółty to imitacja chyba produkt seropodobny, mortadela z oliwką smacznego życzę, kiedy skończyła się imitacja dżemu truskawkowego po trzech dniach podawali tylko pomarańczowy nie zjadliwy, Kolację spróbowaliśmy dwa razy , trzeci raz sprawdziliśmy co podają i zrezygnowaliśmy

Obsługa w hotelu
Obsługa Bardzo Miła i Pomocna w każdej kwestii, to na PLUS

Plaża
Kto zna położenie Malty wie jak jest, generalnie autobusem 30 min i są fajne plaże

Małgorzata P.

Ocena 2,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 6.8. - 13.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Jako punkt wypadowy- dobry. Dobra komunikacja w każdą stronę wyspy. Tuż obok hotelu dobrze zaopatrzony sklep.

Jako punkt wypadowy- dobry. Dobra komunikacja w każdą stronę wyspy. Tuż obok hotelu dobrze zaopatrzony sklep.

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Hotel bardziej przypomina hotel pracowniczy, przynajmniej w tej części budynku w której otrzymaliśmy zakwaterowanie. Okno i klimatyzator mobilny w zasadzie nie w części pokoju gdzie są łóżka ale obok w takim jakby korytarzyku więc sam pokój ciemny, sprawiał wrażenie jakby był w piwnicy i dodatkowo za pomocą głośnej klimatyzacji nie dało się go schłodzić poniżej 29 stopni. Telewizor to ozdoba bo brak anteny i nie daje się złapać jakichkolwiek kanałów. Brak jakiejkolwiek szafy, ubrania trzymaliśmy na walizkach. Dziwne plamy na ścianach. Na plus - wygodne materace.

w pierwszej chwili byłam załamana tym hotelem ale ponieważ wracaliśmy tam tylko na noce to daliśmy radę.

Wyżywienie
Śniadania ubogie - jajecznica z proszku jakieś kiełbaski, jajka etc. Do tego płatki z mlekiem dżemy , i margaryna (!?!)

Obiadokolacje także dość ubogie, 5 pozycji - (pieczone ziemniaki, grillowane warzywa, 2 rodzaje mięsa i makaron z czymś), to szwedzki stół ale nakładany przez obsługę hotelu. To co jadłam było nawet smaczne.

Obsługa w hotelu
Pokój pobieżnie sprzątany, słane łóżka, wymieniane ręczniki. Filtr od głośnej klimatyzacji mobilnej był tak brudny, czarny, że sama go wyczyściłam ????

Plaża
Do promenady nad morzem dojście zajmuje 4 min - to najkrótsza droga tylko na promenadę trzeba zejść po schodach, idąc dłuższą droga można uniknąć schodów.

od 1 639 za os.

Blue Sea Santa Maria Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Blue Sea Santa Maria opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 2,5 / 5

Cena 2,5 / 5

Anonim

Ocena 3,4 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.

Cena adekwatna do standardu. Po opiniach spodziewałam się że będzie katastrofa. Normalny hotel na średnim poziomie. Czysta pościel , ciepła woda, ręczniki, suszarka, żadnych robali. Brakowało mi lodówki jedynie. Byłam na feriach zimowych z synem i mężem. Nastawialiśmy się na zwiedzanie a nie siedzenie w pokoju. Hotel spełnił oczekiwania. Świetna baza wypadowa. Dookoła hotelu z każdej strony małe sklepy spożywcze czynne do 23 gdzie można wspierać się jedzeniem. Śniadania faktycznie biedne ale nie przyjechaliśmy tam się objadać. Malta cudowna, krajobrazy piekne, nawet jak jest chłodniej to słońce mocno świeci, ludzie pomocni. Polecam każdemu, Na pewno jeszcze wrócimy.

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 2,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 2,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.

Hotel bardzo przecietny za tą cenę. Hotel z dziewiętnastego wieku. Na stołówce brudno.

Zakwaterowanie 2,7 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Coral Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Coral opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,1 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,3 / 5

Cena 4,3 / 5

Jana H.

Ocena 4,5 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 15.4. - 22.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

zadowolona

zadowolona

Zakwaterowanie 4,3 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,5 / 5

Cena 4,5 / 5

Ta recenzja została automatycznie przetłumaczona za pomocą Google Translate

Jiří H.

Ocena 4,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Data pobytu 1.4. - 4.4.2023 Oceniono: Kwiecień 2023

brak opinii opisowej

brak opinii opisowej

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 4,0 / 5

od 1 808 za os.

Primera Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Primera opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Zakwaterowanie 4,0 / 5

Wyżywienie 3,5 / 5

Okolica 2,8 / 5

Cena 4,5 / 5

Anonim

Ocena 3,6 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej, drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.

Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.

Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.

Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.

Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).

Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.

Hotel jak na 3 gwiazdki ładny, zadbany, czysty. Jednak dostaliśmy straszny pokój, brak klimatyzacji kiedy na dworze jest 40 stopni A w nocy 26 stopni, to jakieś nieporozumienie zwłaszcza że na umowie była ona w wyposażeniu pokoju. Zamiast tego postawiono wiatrak... Niezamykajace się drzwi do kabiny prysznicowej, drzwi na balkon które się nie otwierają. Telewizor bez pilota, czyli bezużyteczny. Na recepcji dostaliśmy pilot, ale nie działał na co pracownicy odpowiadali "dziwne", do pokoju nikt nie przyszedł bo pani na recepcji stwierdziła że skoro chłopak nie jest w stanie odtworzyć balkonu to ona tym bardziej nie da rady. Tłumaczyła że jeśli chodzi o klimatyzację to czekają na pompę i w żadnym pokoju nie ma. Jednak na logikę. Gdyby były klimatyzacje sprawne w pokojach to po co kupowaliby wszystkich wiatraki? Przecież to bez sensu. A panie na recepcji i biuro obok miały klimatyzatory stojące. Więc wnioskuje że klimatyzacji w tym hotelu w pokojach po prostu nie ma. Zaproponowano nam nowy pokój, dali klucz żebyśmy obejrzeli, masakra. Wchodzimy A klimatyzacja rozebrana, części na podlodze. Chyba złośliwość pani z recepcji że śmiemy mieć pretensje. Następnego dnia poszliśmy rano to zgłosić i dostaliśmy nowy pokój. Wszystko pięknie, drzwi chodzą, telewizja działa A klimy jak nie było tak nie ma. Przy takich temperaturach ona MUSI BYC. Budzenie się w nocy, chodzienie 4 razy dziennie pod prysznic żeby się schłodzić to katusze A nie odpoczynek. Zwłaszcza że jest to w wyposażeniu pokoju, za to mieli zapłacone.

Dodatkowo w pokoju, ani jednym ani drugim nie było nawet małej lodówki. Nie było tego w wyposażeniu pokoju jednak uważam że w tak ciepłym miejscu to powinien być standard.

Jedzenie średnie, mieliśmy tylko śniadania wykupione. Codziennie to samo, nie jesteśmy wymagający, ale bez przesady.

Jedyny prawdziwy plus to panie sprzątające. Codziennie albo co drugi dzień wymiana ręczników, choć nie było tak naprawdę potrzeby. Łazienka codziennie sprzątana, raz wymieniona nawet pościel. Bardzo rzetelnie wykonana praca.

Pokoje same w sobie bardzo ładne, szafa, biurko, krzesła, łóżko duże (tak naprawdę 2 połączone małe).

Ogólnie nie polecam hotelu, chyba że dzwonić i pytać czy klimatyzacja działa. Jeśli tak to polecam.

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 3,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 4,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !

hotel primera położony w super lokalizacji, przy promenadzie, obsługa w hotelu super, w pokojach telewizor, klima, balkon, suszarka. W okolicy kilka sklepików spożywczych i restauracji (również McDonald i PizzaHut). W hotelu dwa baseny, widok z dachu przepiękny. Polecam !

Zakwaterowanie 4,5 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

od 1 633 za os.

Sunflower Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

Sunflower opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

Anonim

Ocena 5,0 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Polecam hotel Sunflower wszystkim,bardzo miła i pomocna w każdej sytuacji obsługa hotelowa ,czysto,posiłki bardzo dobre,klimatyczny bar,basen kryty z jacuzzi ogólnodostępnym,super baseny na dachu z wspaniałym widokiem na miasto i zatokę ,wybierajcie Sunflower

Zakwaterowanie 5,0 / 5

Wyżywienie 5,0 / 5

Okolica 5,0 / 5

The Bugibba Ocena: 3/5 Malta, Bugibba i Qawra, Bugibba

The Bugibba opinie

Nie oceniony (oceniony przez 0 osób)

Anonim

Ocena 3,9 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Jakość adekwatna do ceny. Obsługa hotelowa miła, były bardzo sympatyczne panie na recepcji z Polski - zawsze chętne do pomocy i informcji o terenie.

Jakość adekwatna do ceny. Obsługa hotelowa miła, były bardzo sympatyczne panie na recepcji z Polski - zawsze chętne do pomocy i informcji o terenie.

Zakwaterowanie 3,7 / 5

Wyżywienie 4,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Anonim

Ocena 2,2 / 5

Niezweryfikowana opinia Opinia utworzona 3 lub więcej lat temu 

Sprzątanie co drugi dzień. Śniadanie codziennie identyczne i niedobre ! Brudno w całym hotelu. Pokoje tragiczne.. mrówki w pokoju.. mimo zgłoszenia nikt sie nie pofatygowal. szkoda słów. Rezydentka pomogła nam otrzymać karty pokładowe dzień przed wylotem.. recepcja oczywiście "ich nie miala".. dopiero po interwencji się znalazły..

Sprzątanie co drugi dzień. Śniadanie codziennie identyczne i niedobre ! Brudno w całym hotelu. Pokoje tragiczne.. mrówki w pokoju.. mimo zgłoszenia nikt sie nie pofatygowal. szkoda słów. Rezydentka pomogła nam otrzymać karty pokładowe dzień przed wylotem.. recepcja oczywiście "ich nie miala".. dopiero po interwencji się znalazły..

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 4,0 / 5

Wszystkie opinie o hotelach

Inne miejscowości w regionie