Jungle Aqua Park

Ocena klientów na podstawie 99 opinii

Lokalizacja: 4,3
Pokój: 4,6
Posiłki: 4,6
Basen: 4,8
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,6
Średnia ocena 4.6

94% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
Mocne strony:
basen, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • par
  • miłośników życia nocnego

Sprawdź ofertę hotelu Jungle Aqua Park w Travelplanet.pl

Termin:
08.12.2016 - 15.12.2016
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 2 039 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (99)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (kwiecień 2016)

    Super hotel

    Tydzień w hotelu JungleAquaPark to sama przyjemność aczkolwiek żałuje ze nie jechałam na dwa tygodnie hotel bardzo fajny obsługa hotelu bez zastrzeżeń bezpieczeństwo rownież (hotel).Jedzenie to dla mnie byla bardzo ważna rzecz przy wyborze hotelu i nie zawiodłam sie jedzenie pyszne i bardzo duży wybór.Cudowna
    atmosfera szczególnie wieczorami na kolacji.Animacje zarówno dla dorosłych jak i dzieci przez cały dzien.Baseny oraz cały obiekt czysty.Pokoje sprzątane sumiennie oraz ogólnie zadbane pokoje z klimatyzacja.Pokoje dalsze od głównej części hotelu czy tez oddalone od Aquaparku wcale nie oznaczają ze są gorsze czy tez ze dedykowane są dla Polskich turystów..lodówki w pokojach uzupełniane w wodę codziennie a nawet CocaCola sie znalazła :) Aqua park rownież super duzo zjeżdżalni dla rodzin z dziećmi w sam raz rownież z nastolatkami.Bar przy płazy bez zastrzeżeń busik na plaże wcale nie okazał sie widmem :) polecam z czystym sumieniem ps nas zemsta faraona nie złapała a byliśmy w Egipcie po raz pierwszy mówiliśmy ze dwa razy w to samo miejsce sie nie jeździ ale tam wrócimy na 2tyg na urlop ze znajomymi :)
  • 4.2
    (maj 2015)

    Dla dzieci rewelacja :-)

    Hotel nastawony na rodziny z dziećmi, świetny aquapark. Jedynym minusem jest monotonne jedzenie, zbyt mało świeżych warzyw i owoców.
  • 5.0
    (marzec 2016)

    Było bajkowo...hotel marzeń poprostu.nic dodac nic ująć

    Hotel jak i personel to szczyt marzeń.Wysoka kultura osobista.W tym hotelu czułam się jak księżniczka.wszystko na na prawde mega wysokim poziomie.Już wiem,że bede stałym bywaltem tego własnie hotelu;-)
  • 4.8
    (luty 2016)

    Super hotel :-)

    Pierwszy raz w Egipcie i jestesmy mega zadowoleni :-) hotel swietny, dobre jedzenie, bardzo czysto, swietna obsługa, ogromny teren ze az mozna sie zgubić :-) aquapark bardzo pozytywny, zjeżdżalnie wypasione - mozna zjezdzac caly dzien i sie nie znudzi. Duzo rodzin z dziecmi ale jest tez wiele mlodych
    ludzi i straszych. Hotel dopasowny dla kazdego. Polecam :-) na pewno tam wrócimy :-)
  • 5.0
    (luty 2016)

    HOTEL R E W E L A C Y J N Y

    Hotel wspaniały, obsługa bardzo miła i pomocna. Super Jedzenie. Wspaniały Aquapark - polecam dla rodzin z dziećmi. Mnóstwo basenów zjeżdżalni. Hotel posiada przestronne pokoje. Rodziny pięcioosobowe i większe proszę się nie przejmować i zamawiać pobyt w dwóch pokojach, ponieważ kwaterują obok siebie,
    a pokoje mają WEWNĘTRZNE PRZEJŚCIE między dwoma pokojami :-) . REWELACJA. W Egipcie byliśmy drugi raz i było super. Dla tych którzy boją się Egiptu ze względu na sytuację (bezpieczeństwo) zapewniam że jest super bezpiecznie i proszę nie słuchać co piszą inni... tam jest po prostu BEZPIECZNIE. Cała nagonka to POLITYKA.

    Jeszcze raz zachęcam do wyjazdu do HURGHADY i koniecznie do JUNGLE AQUA PARK
  • 5.0
    (luty 2016)

    REWELACJA TO MALO POWIEDZIANE!!!

    Jesteśmy zachwyceni tym hotelem!!! Pokoje piękne, czyste, obsługa rewelacyjna, obiekt jak z bajki! Aqua park-mistrzostwo świata! Jedzenie przepyszne i mocne, dobre drinki! Na 100% tam wrócimy :)) Dodam, że jechaliśmy z Eximtours i Pani rezydent-Grażyna Pomiankowska była cudowna!!! Prawdziwy Anioł Stróż.
    Polecam!!!!
  • 5.0
    (luty 2016)

    Fajny hotel !!!!

    Hotel fajny dla rodzin z dziećmi. Wyżywienie bardzo dobre. Polecam! Jeden minus - pokoje powyżej 4 tysięcy zł bardzo daleko i co nie które mają problem z ciepłą wodą. Ale poza tym jest ok.
  • 5.0
    (styczeń 2016)

    Bardzo mi sie podobało napewno tam wrocimy

    Hotel idealny dla rodzin z dziecmi bylismy bardzo zadowoleni a szczególnie dzieci obsługa bardzo miła zawsze uczynna w różnych problemach Polecam wszystkim ten hotel a my na pewno tam jeszcze wrócimy
  • 5.0
    (grudzień 2015)

    Jeśli jedziesz z dziećmi to tylko tutaj czysto i bezpiecznie.

    Hotel jest niemal bliski europejskim standardom 4 gwiazdek ( kto zna egipsko-tureckie standardy ten wie dlaczego to podkreślam) Jest tu bardzo czysto, w pokojach nie ma mowy o żadnych insektach. Ręczniki jak dla mnie do przesady często wymieniane. Jedzenie choć może wydawać się nieco monotonne mimo 6
    reasturacji do wyboru (wiele dań maja jednakowych) to jest dobre . Jednak o zdrowym jedzeniu raczej zapomnij niemieccy turyści są obecnie tu w przeważającej ilości wiec parówki, sery, omlety, ziemniaki i jak w każdym arabskim kraju wiele, wiele dań na słodko - a ze jedzenia jest góra to przytyć bardzo łatwo. Ja szukałem i jadłem sałatki , ryż i było Ok choć nie mogłem zrozumieć dlaczego tak zadki jest rybai owoce morza do której maja tak łatwy dostęp. Generalnie zrozumiałem,ze idą pod turystów i karmią tak jak chcą a turyści chcą słodkie bułki na śniadanie z parówkami :)). Ponieważ byliśmy po sezonie dało się odczuć ,ze działają na 70 proc ale tylko doświadczeni turyści to wyczuwali, zreszta okres był tez trudny i wiele hoteli było zamkniętych. Obsługa przygotowana dla turystów - są wyczesani, czyści, mili i nie żebrają o napiwki co ma miejsce w wielu hotelach w Egipcie - dla nie to ogromny plus bo nie męczy to podczas pobytu. Baseny bardzo zadbane, czyste i bezpieczne, żadnych nierównych chodników, wystających kantów gdzie dziecko może sobie zrobić krzywdę. Piękny kompleks basenów wzdłuż całego hotelu wg mnie najlepszy w Hurghadzie. Bungalowy maja swoje małe baseny a ponadto jeden główny, wiele mńiejszych i Aqua park. Zjeżdżalnie czynne, sprawne i bezpieczne, wszędzie ratownicy i obsługą pomagająca najmłodszym to wielki plus. Bezpłatne wi fi choć czasem nieco wolne z uwagi na ilośc gości jednak działa i można nawet rozmawiać przez komunikatory za granicę. Podsumowując jeśli miałbym wrócić na kolejne nurkowanie i zabrać dzieci to z pewnością do tego hotelu trudno było znaleźć słaby punkt. Polecam przede wszystkim dla rodzin z dziećmi ale także dla osób które po sezonie chcą w spokojniejszej atmosferze poleżeć przed bungalowem.
  • 5.0
    (listopad 2015)

    Do Pani "Rozczarowanej"

    Jestem zszokowana opinią Pani "Rozczarowanej". Byłam w maju 2014 i listopadzie 2015 i moja opinia się nie zmieniła - ten hotel jest DOSKONAŁY. "Rozczarowanej" Pani największym problemem to chyba jej dzieci, którymi musiała się zajmować bo całe jej narzekania sprowadzają się do nich. Wnioskuję że Pani
    "Rozczarowana" leżakowała tylko przy basenie przy domku i najlepiej by było by przy niej skakała obsługa z drinkami, napojami a tylko jej dziećmi zajmowała się wyznaczona animatorka najlepiej od rana do wieczora ha, ha, ha... Nie jest przecież winą hotelu że Pani dzieci wstają o 6.00 i nie dają Pani spać, że w basenie trzeba pilnować swoich dzieci, to że dziecko się utopiło w basenie o głębokości max 110cm choć w to nie wierzę to tylko wina rodziców nie hotelu, że trzeba podnieść z leżaka szanowne 4 litery i podejść do baru jak chce się pić to tez nie jest winą hotelu ! Ludzie wczytajcie się i dokładnie przeanalizujcie słowa tej kobiety - zmęczona życiem mamuśka, której chyba nikt jeszcze nie dogodził. Chciałabym zweryfikować tej Pani nieprawdziwe informacje : basen z siatką do siatkówki jest podgrzewany, a także dziecięce baseny mają ciepłą wodę, są baseny specjalne dla dzieci o niskim poziomie wody jak i zjeżdżalnie dla dzieci, z uwagi na to że areał hotelu jest duży bary w hotelu są w różnych miejscach więc do każdego trzeba tylko podejść a jak się jest miłym dla obsługi to chętnie przynoszą kawę, napoje, drinki do leżaka, tak samo w pokojach są lodówki i wystarczy poprosić obsługę o wybrane napoje i przynoszą co tylko gość chce. Jeśli chodzi o plażę to plaża jest w hotelu Dana Beach (spacerkiem 10 minut) do którego dowożą busy co 30 min od 8.00-17.00 ale poza tym jeździ też tzw "melex" który wozi gości pobliskich hoteli do późnej nocy "za Bóg zapłać" gdzie tylko gość sobie życzy (plaża, sklepy) Plaża hotelu Dana Beach jest po lewej stronie piaszczysta a po prawej kamienista ale za to ma długi pomost z którego jest zejście i możliwość snurkowania wśród raf. Pani "Rozczarowana" powinna się bardziej rozeznać w polityce hoteli - coś za coś -przeważnie jest tak że hotel w pierwszej linii brzegowej jest nie wielki, goście mieszkają w pokojach hotelowych jak w blokowisku, ma plażę przeważnie betonową lub kamienistą i 1 basen Pobyt w takim hotelu ma ten minus że jak występują wiatry lub "odpływ" z plażowania nie ma żadnej przyjemności co się przekłada na niezadowolenie z pobytu w takim hotelu. ( I co wtedy Pani "Rozczarowana" robi? siedzi w pokoju z dziećmi ) A hotel JUNGLE choć jest w drugiej linii brzegowej posiada infrastrukturę nie do pobicia: zakwaterowanie w bungalowach, jest osłonięty piękną i egzotyczną zielenią, ma mnóstwo alejek prowadzących do ciekawych zakątków obiektu, posiada plac zabaw, kort tenisowy, siłownię, największy AQUAPARK w Hurghadzie, kilkanaście basenów również bezpośrednio przy domkach, super team od organizowania gościom i ich dzieciom wolnego czasu, amfiteatr gdzie odbywają się animacje dla dzieci i dorosłych, no i ostatecznie możliwość plażowania a że w sąsiednim hotelu czy to taki problem? Wg mnie hotel JUNGLE zapewnia gościom jedno i drugie zależnie od chęci spędzenia w danym momencie czasu. Hotel zapewnia tyle atrakcji że człowiekowi nie chce się wychodzić poza jego teren.
    Co do samolotów: w Hurghadzie jest lotnisko i samoloty z turystami lecą nad wszystkimi hotelami nie tylko nad JUNGLE. Wcale nie jest to aż tak uciążliwe jak pisze Pani "Rozczarowana" Ciekawe czy Pani "Rozczarowana" była zadowolona że z lotniska do hotelu jechała autobusem tylko 15-20 minut czy wolałaby 60-120 jak to się ma w innych kurortach (tam nad hotelami nie widać samolotów). Co do jedzenia to jest urozmaicone, mięsa też (drób, baranina, wołowina, ryby,owoce morza) a czego szukała nasza "Rozczarowana"? Akurat świnki? Tu jej nie znajdzie :-) Co do FARAONA - Hotel należy do sieci hoteli Pickalbatros gdzie jest najwyższy poziom dbania o to by w hotelu nie panował "FARAON" Owoce tez są myte w wodzie butelkowanej. Faraona można załapać jedząc poza hotelem JUNGLE i np. na wycieczkach fakultatywnych jedząc posiłki przygotowane na łódkach. Bardzo miłe niespodzianki dla osób będących w hotelu po raz drugi i kolejny - specjalna kolacja z show, tort, szampan, kwiaty, upominki. Podczas naszego tygodniowego pobytu była organizowana taka kolacja na której było około 100 osób, spotkaliśmy też 2 rodziny które były już 7 i 9 raz. To o czymś świadczy. Polecam taksówkarza ADAMA - z nr 120 stojącym niedaleko hotelu - młody przyjazny chłopak za nieduże pieniądze (25 dolarów ) pokazał całą Hurghadę za dnia i wieczora, zawiózł do miasta na targ rybny, targ owocowo-warzywny, na marinę, obwiózł po sklepach i fajnie opowiadał o tutejszym życiu i zwyczajach. Polecam wszystkim nie bójcie się , na pewno taka wycieczka opłaca się bardziej niż tzw. CITY TOUR gdzie widoki są tylko zza okna autokaru. Rada dla Pani "Rozczarowanej" - Egipcjanie potrafią wyczuć innych ludzi, są ludźmi szczerymi i przyjaznymi dla tych, którzy są dla nich też mili i przyjaźni sądzę że Pani do nich nie należy i stąd to sfrustrowanie i niezadowolenie całokształtem hotelu. Myślę, że z taką postawą żaden hotel na świecie nie spełni Pani oczekiwań.
0 OFERT
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY