Jasmine Palace

Ocena klientów na podstawie 23 opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 4,2
Posiłki: 4,4
Basen: 4,4
Czystość: 4,3
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.2

82% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
basen, posiłki
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Jasmine Palace w Travelplanet.pl

Termin:
15.09.2017 - 22.09.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 989 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (23)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.0
    (maj 2017)

    Hotel godny polecenia dla osób ceniących spokój. Dobre 3 gwiazdki :)

    Hotel leży w pierwszej lini brzegowej z małą ale ładną rafą do której trzeba dojść uroczym pomostem. Plaza jest piaszczysta z barem do dyspozycji gosci. Obsluga jest bardzo mila i pomoca, wszyscy mowia po angielsku ale w razie pomocy mozna liczyc na rezydentow np. Kristin z Bialorusi mowi plynnie po
    polsku. Jesli chodzi o pokoje sa sprzatane na biezaco, duze i przestronne aczkolwiek nie sa to pokoje ze zdjec, pokoj ekonomiczny jest skromniejszy ale spelnil moje oczekiwania. Co ciekawe hotel jest w polowie dostepny dla gosci poniewaz druga czesc nie jest skonczona. Stoi budynek ale pusty. Dobre 3 gwiazdki. Ah i trzeba uwazac na taksowkarzy przy hotelu poniewaz oszukuja. Ceny trzeba ustalac przed wejsciem do taksowki. Jesli chodzi o jedzenie, swieze i dobre.
  • 4.2
    (maj 2017)

    Hotel spełnia oczekiwania

    Hotel położony w pierwszej linii brzegowej. Rozległy kompleks. Widoczny podział na pokoje. W jednym skrzydle Polacy - widok na skromny ogród. Rosjanie, Anglicy, Niemcy pokoje z widokiem na baseny. Jedzenie przystępne:ryby, drób, makaron, ryż, zupy, pieczywo, ciasta, owoce.
  • 4.8
    (maj 2017)

    To jednak były wspaniałe wczasy

    Hotel bardzo rozległy . Pokoje duże dobrze wyposażone - czajnik i kawa, działająca
    lodówka, klima, wygodne materace i codziennie dwie duże butle wody. Codzienne sprzątanie bez zastrzeżeń. Leżaki przy basenach bez problemu jak również na plaży. Kuchnia w miarę urozmaicona - nie ma co wybrzydzać.
    Ogólnie można tu
    bardzo dobrze wypocząć. Polecam.
  • 4.3
    (maj 2017)

    Plaża - dramat pełny. Reszta bardzo fajnie. Hotel dla tych kto spędza czas przy basenach. Pewno tam nie wrócimy więcej. Polecam Marsa Alam, tylko nie Hurghadę.

    Plaża - dramat pełny. Reszta bardzo fajnie. Hotel dla tych kto spędza czas przy basenach. Pewno tam nie wrócimy więcej. Polecam Marsa Alam, tylko nie Hurghadę.
  • 3.3
    (maj 2017)

    Szkoda czasu i pieniędzy

    To miał być romantyczny wyjazd a okazał się być koszmarem. Po przybyciu na miejsce okazało się, że hotel nie spełniał warunków oferty, ani opisu hotelu jaki jest na stronie TUI i nie gwarantuje wysokiego standardu wypoczynku, jak w przedstawionej nam ofercie .
    Niezgodności z ofertą:
    "4 restauracje
    a la carte" , z tego trzy były w jednym pomieszczeniu, oddzielone parawanami i innym menu ; chińska, włoska, owoce morza), oraz restauracja egipska w której nie działała klimatyzacja i takie samo menu codziennie. Wszystkie w/w restauracje miały do wyboru 2 lub 3 opcje do wyboru z karty. Jak to się ma do oferty "(...) Wielbiciele urozmaiconej kuchni docenią bogatą ofertę kulinarną serwowaną w 6 restauracjach." ; restauracja główna, w której ciągle brakowało szklanek i tworzyły się długie kolejki, brakowało obsługi na barach, posiłki były monotonne, niewielki wybór świeżych warzyw i owoców - zgłaszane rezydentce.
    czynne tylko 4 bary,a wieczorem 2 - drinki lokalne, bez możliwości zamówienia za opłatą z "normalnym", chyba że się kupi całą butelkę.
    Brak rozrywek: nieczynny klub dla nastolatków i dyskoteka, jazda konna, chusty do nauki tańca wybrakowane .
    Niestety przez cały czas pobytu, w nocy śmierdziało szambem na całym terenie hotelu i trzeba było zamykać okna, bo nie dało się spać. Wielokrotnie to zgłaszaliśmy managerowi hotelu i rezydentce.
    Leżaki na plaży były brudne i w większości uszkodzone, to samo dotyczy ręczników. Korytarze hotelu nie były sprzątane - brudne, a w niektórych pokojach odbywały się "krótkie remonty" i ten cały brud wnosiliśmy do pokojów. Brak możliwości skorzystania z dodatkowo płatnej opcji: jazdy konnej, która jest w ofercie hotelu (na stronie TUI) i była jednym z czynników wyboru oferty, ale był wielbłąd :)
    Brak wieczornych rozrywek - dyskoteka i klub dla nastolatków nieczynne. Po godzinie 23.00 hotel "zamiera".
  • 5.0
    (kwiecień 2017)

    SUPER HOTEL.

    idealny na wypoczynek,czysto,jedzenie bardzo smaczne i różnorodne. Na pewno wrócimy.
  • 4.2
    (marzec 2017)

    Przyzwoity hotel z bardzo dobrym jedzeniem

    Przyzwoity hotel z bardzo dobrym jedzeniem, porządnymi pokojami, niezłymi basenami i kiepską rafą.
    Ogólnie spokojnie, mało Polaków, główne nacje to Anglicy, Niemcy, Holendrzy.
  • 4.8
    (marzec 2017)

    Napewno wrócimy!

    Hotel bardzo fajny. Położony troszkę na uboczu ale do centrum rzut beretem. Pokoje zadbane tak samo jak cały obiekt hotelowy. Jedzenie przepyszne. Plaża czysta, tuż obok rafy koralowej. Polecam każdemu kto chce wypocząć lub chce coś zobaczyć. My napewno wrócimy już niebawem.
  • 4.0
    (luty 2017)

    Dało rade, mocne 4-4,5 gwiazdki za obsługę i jedzenie, reszta 3,5-4

    Hotel jesli chodzi o pokoje zasługuje na 4 gwiazdki. Ogród zadbany, obsługa bardzo się stara, jedzenie bardzo dobre, tylko brak owoców morza, i kawa parzona z czajnika albo rozcieczona do koloru słabej herbaty... Animacje fajne, niektórzy animatorzy bardzo sympatyczni (Julia, Marina, Mustafa, Timon)
    reszta taka o... (szczególnie jeden Rosjanin który nie ma szacunku do wielu gości z Polski...) Jezeli ktos chce pływać w morzu to przeżyje spore rozczarowanie - plaza jest a z niej conajmniej 100m płycizny z której i tak dalej iść nie pozwalają. Zejście z mola do wody wyznaczonej bojkami 10x20m na której nie ma praktycznie nic poza piachem na dnie. Hotel jest wykończony do użytku tylko po prawej stronie, lewa to puste mury. Obłożenie to ok 50-60% sporo Anglików i Niemców, troche Egipcjan - stosunkowo mało Rosjan co jest plusem. Do miasta 5-6$, do senzo mall 3$. W Hotelu działa biuro oferujące wycieczki na rafy i snorkling/diving w bardzo korzystnej cenie ( Rezydent oferuje za 55$ a oni za 30$ i można się jeszcze potargować, a łódka jest na miejscu a nie 2h jazdy z hotelu - my byliśmy bardzo zadowoleni i gorąco polecamy Red See Star. Gdyby było więcej czasu popłynęli byśmy jeszcze raz bo widzieliśmy i mureny i delfiny i żółwie).
  • 5.0
    (wrzesień 2016)

    Najlepszy hotel w Hurghada

    Były to moje kolejne wakacje w tym miejscu, ale zdecydowanie najlepsze:)
    Bardzo dużych hotel, mnóstwo atrakcji, wspaniali animatorzy oraz jedna z najlepszych opiek rezydentów.
    Różnorodna kuchnia nastawiona na gości z całego świata.
    Bardzo czyste pokoje z dostępem do własnego sejfu, telewizora,
    wielkiej szafy, oraz bardzo wygodnych łóżek.
    Plaża z bezpośrednim zejściem do rafy koralowej, darmowa woda i napoje kolorowe nie wliczając różnego rodzaju alkoholi bezpłatnych.
    Idealny hotel dla rodzin z dziećmi, na które czeka kilkanaście basenów, każdy basen zaopatrzony w ratownika.
    Codzienna rutyna sprzątania, pozostawia obszar bardzo czysty i piękny. Dodatkowo kwiaty utrzymane na najwyższym poziomie, zachwycą każdą damę:)
    Bardzo miła obsługa.
    Polecam bardzo serdecznie.
    T.B.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY