Jasmine Palace

Ocena klientów na podstawie 17 opinii

Lokalizacja: 3,9
Pokój: 4,1
Posiłki: 4,4
Basen: 4,3
Czystość: 4,4
Obsługa: 4,2
Średnia ocena 4.1

88% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
posiłki, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Jasmine Palace w Travelplanet.pl

Termin:
01.06.2017 - 08.06.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 259 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (17)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.2
    (marzec 2017)

    Przyzwoity hotel z bardzo dobrym jedzeniem

    Przyzwoity hotel z bardzo dobrym jedzeniem, porządnymi pokojami, niezłymi basenami i kiepską rafą.
    Ogólnie spokojnie, mało Polaków, główne nacje to Anglicy, Niemcy, Holendrzy.
  • 4.8
    (marzec 2017)

    Napewno wrócimy!

    Hotel bardzo fajny. Położony troszkę na uboczu ale do centrum rzut beretem. Pokoje zadbane tak samo jak cały obiekt hotelowy. Jedzenie przepyszne. Plaża czysta, tuż obok rafy koralowej. Polecam każdemu kto chce wypocząć lub chce coś zobaczyć. My napewno wrócimy już niebawem.
  • 4.0
    (luty 2017)

    Dało rade, mocne 4-4,5 gwiazdki za obsługę i jedzenie, reszta 3,5-4

    Hotel jesli chodzi o pokoje zasługuje na 4 gwiazdki. Ogród zadbany, obsługa bardzo się stara, jedzenie bardzo dobre, tylko brak owoców morza, i kawa parzona z czajnika albo rozcieczona do koloru słabej herbaty... Animacje fajne, niektórzy animatorzy bardzo sympatyczni (Julia, Marina, Mustafa, Timon)
    reszta taka o... (szczególnie jeden Rosjanin który nie ma szacunku do wielu gości z Polski...) Jezeli ktos chce pływać w morzu to przeżyje spore rozczarowanie - plaza jest a z niej conajmniej 100m płycizny z której i tak dalej iść nie pozwalają. Zejście z mola do wody wyznaczonej bojkami 10x20m na której nie ma praktycznie nic poza piachem na dnie. Hotel jest wykończony do użytku tylko po prawej stronie, lewa to puste mury. Obłożenie to ok 50-60% sporo Anglików i Niemców, troche Egipcjan - stosunkowo mało Rosjan co jest plusem. Do miasta 5-6$, do senzo mall 3$. W Hotelu działa biuro oferujące wycieczki na rafy i snorkling/diving w bardzo korzystnej cenie ( Rezydent oferuje za 55$ a oni za 30$ i można się jeszcze potargować, a łódka jest na miejscu a nie 2h jazdy z hotelu - my byliśmy bardzo zadowoleni i gorąco polecamy Red See Star. Gdyby było więcej czasu popłynęli byśmy jeszcze raz bo widzieliśmy i mureny i delfiny i żółwie).
  • 5.0
    (wrzesień 2016)

    Najlepszy hotel w Hurghada

    Były to moje kolejne wakacje w tym miejscu, ale zdecydowanie najlepsze:)
    Bardzo dużych hotel, mnóstwo atrakcji, wspaniali animatorzy oraz jedna z najlepszych opiek rezydentów.
    Różnorodna kuchnia nastawiona na gości z całego świata.
    Bardzo czyste pokoje z dostępem do własnego sejfu, telewizora,
    wielkiej szafy, oraz bardzo wygodnych łóżek.
    Plaża z bezpośrednim zejściem do rafy koralowej, darmowa woda i napoje kolorowe nie wliczając różnego rodzaju alkoholi bezpłatnych.
    Idealny hotel dla rodzin z dziećmi, na które czeka kilkanaście basenów, każdy basen zaopatrzony w ratownika.
    Codzienna rutyna sprzątania, pozostawia obszar bardzo czysty i piękny. Dodatkowo kwiaty utrzymane na najwyższym poziomie, zachwycą każdą damę:)
    Bardzo miła obsługa.
    Polecam bardzo serdecznie.
    T.B.
  • 4.7
    (luty 2016)

    Goraco polecam

    Hotel przepiękny, tonący w zieleni i wszechobecnych kwiatach, kilka ślicznych basenów, w tym jeden z podgrzewaną wodą. Absolutnie nie zgadzam się z krytycznymi uwagami, które wcześniej tu przeczytałam. Obsługa hotelowa bardzo miła, bez względu na to czy dostawali napiwki czy nie. Pokoje bardzo przestronne,
    wygodne i funkcjonalne, z sejfem w cenie oraz czajnikiem elektrycznym, kawą i herbatą uzupełnianą w razie potrzeby, codziennie dostarczano butelkowaną wodę mineralną. Pokoje sprzątane bardzo dokładnie, pachniały jakby ktoś rozpylił w powietrzu piękne perfumy, co drugi dzień na łóżkach podziwiać można było różne kompozycje "ręcznikowo-kwiatowe". Jedzenie bardzo smaczne, świeże, z dużym wyborem potraw, warzyw, owoców i przeróżnych ciast. Obsługa kelnerska również bardzo miła. Plaża szeroka i czysta. Niestety w porównaniu z innymi miejscowościami np Marsa Alam, rafy prawie nie widać, trzeba wypłynąć łódką w inne miejsce. Codzienne pokazy animatorów i zaproszonych gości. Dostępna siłownia dobrze wyposażona. Odległość hotelu od centrum Hurgady to ok 20-25 km ale bez problemu można się tam dostać taksówką, które czekają pod hotelem, a kierowcy z daleka oferują swoje usługi, w związku z tym można wynegocjować kurs za 3 dolary. Bywałam w wielu hotelach w całej Europie a także w Egipcie i z pewnością pobyt w Jasmine Palace będę zaliczać do bardzo udanych i miłych. Gorąco polecam
  • 4.0
    (lipiec 2015)

    Hotel zasługuje na 4 gwiazdki !

    Byłam z córką w lipcu i jesteśmy bardzo zadowolone pomimo małych mankamentów. Cena adekwatna do jakości.
    PLUSY:
    -hotel czysty, przestronny, urządzony w stylu nowoczesnym, duży wybór basenów, piękna piaszczysta plaża z wieloma wolnymi leżakami i parasolami , molo spacerowe z którego można
    było po schodach zejść do głębszej wody .Obsługa bardzo mila i chętna do pomocy. Dużo warzyw i owoców, ogółem jedzenie bardzo dobre lecz jak wszędzie monotonne. Codziennie wieczorem były dyskoteki w klubie hotelowym. Raz w tygodniu animatorzy zabierali na dyskotekę do Hurghady do Hard Rock Cafe.
    MINUSY:
    -tylko jeden barman obsługujący jeden bar koło lobby ,brak szklanek i filiżanek do posiłków (nie nadążali dostarczać czystych), łazienki w pokojach pozostawiały trochę do życzenia pod względem wykończenia, lecz dobrze sprzątane. Animacje na bardo słabym poziomie .
  • 2.0
    (lipiec 2015)

    Nie polecam tego hotelu!

    Jest to nasz 9 pobyt w Egipcie,zawsze hotele 5*,ale ten najgorszy.Pisząc tę opinię kieruję się kryteriami egipskimi.Hotel jest położony daleko od centrum,problem ze zdobyciem taksówki.Architektonicznie ładny budynek główny w stylu orientalnym.Budynki mieszkalne brzydkie,typowe bloki,wyglądają jak koszary
    wojskowe,jest ich przytłaczająco dużo.Połowa hotelu nie oddana do użytku.Plaża duża,ale niezagospodarowana-stoją tylko parasole i leżaki,brak jakichkolwiek propozycji sportów.Bar na plaży obskórny,obsługa niemiła.Na cały kompleks basenów jeden bar z jednym barmanem. Podają ciepłe napoje z butelek w plastikowych kubeczkach.Często brakuje piwa.W nocy podlewają roślinność szambem,więc lęgną się muchy i rano śmierdzi.Roślinność uboga,tylko w pierwszej częsci hotelu.Przy głównym basenie i przy basenie ze sztuczną falą(która nie działa) betonowe klepicho.Nie ma żadnych atrakcji dla dzieci.W dzień koszą trawę starymi kosiarkami,hałas nie do wytrzymania, wyganiają turystów z leżaków.Jedzenie ok,ale bez zachwytu,nie ma obsługi kelnerskiej-są tylko sprzątający ze stołów.W hotelu Rosjanie stanowią większość,ustawiają się w kolejki do restauracji i biegną,rzucają się na jedzenie.W lobby bar,w którym pracuje 1 barman przez cały dzień i wielkie kolejki do baru.Brak obsługi kelnerskiej, drugi człowiek w lobby sprząta szklanki ze stolików. W hotelu nie ma soków,tylko napoje z proszku-straszna chemia, robią z tego drinki.Alkohole najgorszej jakości-gin nie do wypicia.O godz 22 wyłączana jest klimatyzacja w lobby,na dolnym tarasie składane są krzesła,o 23 wyłączają światło, choć ALL INC jest do 24:00.Animacje do bani,4 ruskie animatorki, brak zainteresowania nierosyjskimi gośćmi,animacje również nudne.Po kolacji nic się nie dzieje,brak muzyki.Ogólnie nuda.W hotelu nie ma ochrony,na wejściu siedzi jeden "misiek" i nikogo nie kontroluje-wchodziliśmy bez opasek.Plaża z jednej strony otwarta,każdy może wejść.Wyrzucone pieniądze, zmarnowane wakacje - nie polecam!!
  • 2.0
    (lipiec 2015)

    Najwyżej 3 gwiazdki

    ^ pobyt w Egipcie
    Pokoje OK
    Obsługa się stara
    Animacje pod psem - sam sobie trzeba ustawiać leżak jak go zdobedziesz lub stać.
    Jedzenie monotonne i słabo urozmaicone jak na 5 gwiazdkowy hotel.
    Notoryczny brak szklanek do napoi przy posiłkach, brak filiżanek, brak talerzyków.
    />Bułki leżały po 2 3 dni do śniadania twarde jak kamień.
    Ciatka 2-3 rodzaje, często bardzo suche.
    Jarzynki te co rano nie zjedzone zwiedłe były do obiadu i do kolacjji.
    I przyjemność - ganianie z jaszczurkami po pokoju i po po korytarzach - czasem baliśmy się spać, ręcznikiem utykaliśmy drzwi.
    Hotel na obrzeżach Hurgady.
    Basen z falą wg oferty bez urządzenia do fal.
    I ważna rzecz -0 zakupy róbcie na lotnisku przed odlotem - najtaniej.
  • 4.0
    (wrzesień 2014)

    Hotel na poziomie 4 gwiazdek

    Podzielam opinie, że najwyżej poziom 3,5 - 4 gwiazdek. Nie można ocenić 5* gdyż byłoby to krzywdzące dla innych hoteli, które mają i zasługują na 5 gwiazdek (chociażby Jaz Aquamarine (ex. Iberotel w którym byłem) i wprowadza się w błąd w ten sposób inne osoby które będą na 100% rozczarowane. Byłem dwa
    tygodnie z żoną i znajomymi w sumie 6 osób. Hotel jest w rozbudowie 1/3 już do dyspozycji klientów, baseny są ok, jedzenie średnie, monotonia (prawie wszyscy załapują "faraona" mimo zabezpieczeń), pokoje czyste, plaża czysta - by popływać trzeba przejść ok. 200m. Obsługa bez zastrzeżeń. Dużo Rosjan (90%). Ciężko się dogadać jeśli ktoś nie zna innego języka.
  • 5.0
    (wrzesień 2014)

    Jeżeli Egipt to tylko Jasmine Palace

    Pierwsze wakacje do Egiptu i na pewno ''Niezapomniane Wakacje'' na zawsze. Hotel: Bardzo czysty z naciskiem na ''B'' :), pokoje codziennie sprzątane Jedzenie: ekstra ! Obsługa - Nie spotkałem się jeszcze z taką obsługą jak tam. Wszyscy zawsze uśmiechnięci, mili i pomocni. Alkohol: Po prostu ile kto może
    i jakiego lubi:) Minus - za Morze ale nad Basenem można zrekompensować.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY