• Od dnia 19 kwietnia 2022 r. wjazd bez wizy dla pobytów turystycznych i tranzytowych do 90 dni w ciągu 180 dni.
  • Możliwość przekroczenia granicy na podstawie ważnego dowodu osobistego​​​​ lub paszportu.
  • Udając się w podróż z dzieckiem, zalecane jest, by zabrać ze sobą wielojęzyczny odpis aktu urodzenia dziecka.
  • Brak szczególnych wymagań dotyczących szczepień.
[data: 20.03.2024]
Przed wykupieniem wycieczki polecamy sprawdzić aktualne informacje na oficjalnej stronie rządowej.
https://www.gov.pl/web/turcja/informacje-dla-podrozujacych

Hotel Daima Biz & Daima Resort

Ocena: 5/5

Turcja, Kemer, Kiris

od 2 443 za os.

Wybierz termin

Wybraliśmy dla was

Prognozowane ceny w nadchodzących miesiącach

Wybierz termin

Nieoficjalny opis hotelu

Numer hotelu: 159 915

KATEGORIA

5*

REGION

Kemer

OPIS


Kompleks hotelowy położony w pobliżu malowniczej miejscowości Kemer, która łączy w sobie bliskość morza i gór. Doskonale nadaje się dla rodzin z dziećmi, oferując wiele udogodnień takich jak aquapark, plac zabaw, kilka basenów, zjeżdżalnie. Dobra propozycja także dla par – rozrywki i życie nocne w mieście Kemer są na wyciągnięcie ręki.


hotel



lokalizacja


7 km od centrum Kemer, 1 km od Kiris, 56 km od lotniska w Antalyi-AYT. Hotel usytuowany na powierzchni: 82000 m2.



kategoria hotelu


5*


kategoria lokalna hotelu


5*



Data otwarcia


2011 r. Odnowiony w 2019 r.


Na terenie hotelu: restauracje (2), bary (4), room service (płatny), pralnia (płatna), sale konferencyjne (2), centrum biznesowe (płatne), 2 baseny kryte, baseny odkryte (3), aquapark (bezpłatny, 17 zjeżdżalni wodnych dla dorosłych i 9 dla dzieci, działa w godzinach 10:00-17:00, otwarty od 01.05 do 30.09).Hotel przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

rabaty i zniżki


1. dziecko do 12 lat pobyt w hotelu gratis




internet



- Wi-Fi w hotelu bezpłatne


plaża



Przy hotelu, prywatna, pomost, piaszczysto-żwirowa, dojście do plaży tunelem.Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży, płatne: pawilony.

pokoje



Zlokalizowane są w 6 budynkach:
- 1 budynek główny (liczba pięter: 1, liczba wind: 1)
- 5 bloków (liczba pięter: 4, liczba wind: 1)

Typy pokoi:


- STANDARD ROOM dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon
- LARGE ROOM dla max. 4 os.: 1 sypialnia, przepierzenie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- FAMILY ROOM dla max. 5 os.: 2 sypialnie, drzwi łączące między pokojami, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- CAPTAN SUITE dla max. 5 os.: 2 sypialnie, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- DISABLED ROOM dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- STANDARD SIDE SEA VIEW dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (wanna lub prysznic, WC), balkon
- STANDARD PROMO ROOM dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, sejf (bezpłatny), minibar (bezpłatny, uzupełniany codziennie), TV, telefon, łazienka (prysznic, WC), taras


Wyżywienie


- restauracja główna, restauracja a la carte, bary (4)

Ultra All Inclusive
(10:00-03:00)

- śniadanie (07:00-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-21:00), późny posiłek (23:00-01:00) w restauracji głównej
- przekąski (11:30-16:00)
- podwieczorek (16:00-17:00) w lobby barze
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe
- pakiety dla nowożeńców (na życzenie)
Restauracje a la carte
- płatna, wymagana rezerwacja.
- międzynarodowa



z myślą o dzieciach



- brodzik
- zjeżdżalnie wodne dla dzieci (9)
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 4-12 lat
- dzieci w wieku 1-3 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- menu dla dzieci w restauracji
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- opiekunka dla dzieci (płatna)
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (na zamówienie przed przyjazdem) - bezpłatne
- możliwość wypożyczenia wózka (płatna i w miarę dostępności)


aktywnie i animacyjnie



w cenie



- tenis stołowy
- rzutki
- badminton
- siatkówka plażowa
- minigolf
- siłownia
- animacje lekkie
- sauna
- dyskoteka


płatne


- kort do tenisa ziemnego
- oświetlenie kortów
- koszykówka
- piłka nożna
- siatkówka
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż
- salon piękności
- łaźnia turecka



dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.


Prosimy o sprawdzenie szczegółowych informacji związanych z pobytem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie/#hotel
Informacje na temat przepisów wjazdowych do poszczególnych krajów dostępne są pod linkiem: https://www.coraltravel.pl/bezpieczne-podrozowanie.



Aktualizacja opisu


08.02.2024 16:03

usługi dostępne w hotelu



Hotel rodzinny


Niepełnosprawni


Wi-Fi


Przy plaży


Aquapark


SPA


Disco


Siłownia


Tenis


Mini Klub


All Inclusive


Serwis plażowy


Sporty wodne

Sale konferencyjne




Pokoje 4 osobowe


Pokoje 5 osobowe

Prezentowane w informacji opisy, opinie oraz zdjęcia przedstawiają subiektywne odczucia ich autora i nie stanowią części oficjalnego opisu obiektu organizatora turystyki (przedsiębiorcy turystycznego). Pokoje oraz udogodnienia mogą się różnić od zawartych w informacji, za co Travelplanet.pl S.A. nie ponosi odpowiedzialności. Oficjalny opis dostarczony przez organizatora turystyki znajdziesz na stronie poświęconej wybranej przez Ciebie imprezie turystycznej, po wskazaniu interesującego Cię terminu wyjazdu.

Informacje o hotelu

  • Odległość od plaży Plaża 300 m
  • Odległość od centrum miasta Centrum miasta 7 km
  • Odległość od lotniska Lotnisko 56 km
  • Klimatyzacja Klimatyzacja tak
  • Basen zewnętrzny Basen zewnętrzny tak
  • Basen wewnętrzny Basen wewnętrzny tak
  • Leżaki i parasole na plaży Leżaki i parasole na plaży tak
  • TV TV tak
  • Minibar, Bar Minibar tak
  • Kącik dziecięcy, Plac zabaw, Basen dla dzieci Kącik dziecięcy tak
  • Tenis, Siatkówka Tenis tak
  • Zjeżdżalnie Zjeżdżalnie tak
  • Fitness Fitness tak
  • Programy animacyjne Programy animacyjne tak
  • Ułatwienia dla niepełnosprawnych Ułatwienia dla niepełnosprawnych tak
  • Hotelowa restauracja Hotelowa restauracja tak

Opinie o hotelu

Ocena 2,3 / 5
Travelplanet

Poniżej średniej (Na podstawie 8 opinii)

Zakwaterowanie 2,0 / 5

Wyżywienie 2,4 / 5

Okolica 2,7 / 5

Cena 2,3 / 5

Informacje dotyczące weryfikacji opinii

154. najwyższa ocena z 564 hoteli w Kemer

Adrian Lisiecki

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.7. - 5.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Ogólnie bardzo dobrze, trochę słaba znajomość angielskiego wśród obsługi.

Ogólnie bardzo dobrze, trochę słaba znajomość angielskiego wśród obsługi.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo wygodnie.

Wyżywienie
Bardzo w porządku.

Obsługa w hotelu
Ogólnie pozytywnie.

Plaża
Piękna.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marlena O.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.7. - 23.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Nigdy więcej takiego "hotelu"

Nigdy więcej takiego "hotelu"

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Nieczynne odpływy umywalek i wanny (nie umyte sanitariaty przed naszym przyjazdem i nie myte w ciągu naszego pobytu), klimatyzator działający na pół gwizdka. Włosy wyjęte z umywalki chyba po poprzednikach i położone obok, leżały tak przez cały nasz pobyt. W zastanej "nowej" pościeli spały sobie czarne długie włosy - pani sprzątaczki? Pomimo prośby o sprzątnięcie łazienki (za pośrednictwem rezydentki p. Pauliny) - brak reakcji ze strony obsługi hotelu. Raz mieliśmy wymieniony 1 duży ręcznik.

Dokupiony widok na morze okazał się widokiem na dwie ruchliwe ulice a morze można było ujrzeć po wychyleniu się z balkonu. W najniższej kondygnacji głównego budynku, przez który przechodzi się do jadłodajni - tam gdzie jest spa, ciągle czuć stojące w rurach ścieki.

Stoliki przy barach oblepione drinkami (nieumiejętnie nalewane przez młodzieńców w barach) + muchy.

W jadłodajni cyrk - kolejki do picia, ciągle ktoś fika koziołki na marmurowej podłodze zalanej i niesprzątniętej przez obsługę.

W basenie można znaleźć rozpuszczające się pieluchy i inne takie farfocle... włosy i całe ich kępy też, dlatego lepiej pływać z zamkniętymi oczami bez okularków.

Hotel na pewno nie 5 gwiazdek, no może ktoś tyle tam widział jak wywinął orła na mokrej i brudnej podłodze?

Wyżywienie
Monotonne, codziennie to samo, bez opisu - nie wiadomo czy jedzenie ma jakieś alergeny.

Obsługa w hotelu
brak

Plaża
kamienie i głęboko

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Filtruj opinie

Adrian Lisiecki

Ocena 4,4 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.7. - 5.8.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Ogólnie bardzo dobrze, trochę słaba znajomość angielskiego wśród obsługi.

Ogólnie bardzo dobrze, trochę słaba znajomość angielskiego wśród obsługi.

Zakwaterowanie 3,5 / 5

Wyżywienie 4,5 / 5

Okolica 5,0 / 5

Cena 4,5 / 5

Zakwaterowanie
Bardzo wygodnie.

Wyżywienie
Bardzo w porządku.

Obsługa w hotelu
Ogólnie pozytywnie.

Plaża
Piękna.

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Marlena O.

Ocena 0,7 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 16.7. - 23.7.2023 Oceniono: Sierpień 2023

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Nigdy więcej takiego "hotelu"

Nigdy więcej takiego "hotelu"

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 1,0 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Nieczynne odpływy umywalek i wanny (nie umyte sanitariaty przed naszym przyjazdem i nie myte w ciągu naszego pobytu), klimatyzator działający na pół gwizdka. Włosy wyjęte z umywalki chyba po poprzednikach i położone obok, leżały tak przez cały nasz pobyt. W zastanej "nowej" pościeli spały sobie czarne długie włosy - pani sprzątaczki? Pomimo prośby o sprzątnięcie łazienki (za pośrednictwem rezydentki p. Pauliny) - brak reakcji ze strony obsługi hotelu. Raz mieliśmy wymieniony 1 duży ręcznik.

Dokupiony widok na morze okazał się widokiem na dwie ruchliwe ulice a morze można było ujrzeć po wychyleniu się z balkonu. W najniższej kondygnacji głównego budynku, przez który przechodzi się do jadłodajni - tam gdzie jest spa, ciągle czuć stojące w rurach ścieki.

Stoliki przy barach oblepione drinkami (nieumiejętnie nalewane przez młodzieńców w barach) + muchy.

W jadłodajni cyrk - kolejki do picia, ciągle ktoś fika koziołki na marmurowej podłodze zalanej i niesprzątniętej przez obsługę.

W basenie można znaleźć rozpuszczające się pieluchy i inne takie farfocle... włosy i całe ich kępy też, dlatego lepiej pływać z zamkniętymi oczami bez okularków.

Hotel na pewno nie 5 gwiazdek, no może ktoś tyle tam widział jak wywinął orła na mokrej i brudnej podłodze?

Wyżywienie
Monotonne, codziennie to samo, bez opisu - nie wiadomo czy jedzenie ma jakieś alergeny.

Obsługa w hotelu
brak

Plaża
kamienie i głęboko

Czy ta recenzja była pomocna? (0) (0)

Kinga Idaczek

Ocena 2,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 6.8. - 19.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Hotel niedostosowany do ilości gości. Podczas posiłków olbrzymi tłok i kilkudziesiętne oczekiwanie na swoją kolej po potrawę z powodu zupełnego braku organizacji restauracji oraz sposobu serwowania potraw. Pokoje złej jakości, zepsute łóżka, brudne i zatkane umywalki, jakość sprzątania pokoju zerowa. Po sprzątaniu brudna podłoga lub niezabrane puste szklanki po napojach. Zniszczone zawieszki na drzwi z informacjami dla personelu. Słaba jakość internetu w hotelu. Brak szczegółowych informacji gdzie odbywają się określone atrakcje. Animacje realizowane w przestrzeni zbyt małej, niedostosowanej do ilości gości. Brak atrakcji i animacji dla dzieci w hotelu w przestrzeni gdzie można równocześnie wypoczywać i obserwować dziecko.

Hotel niedostosowany do ilości gości. Podczas posiłków olbrzymi tłok i kilkudziesiętne oczekiwanie na swoją kolej po potrawę z powodu zupełnego braku organizacji restauracji oraz sposobu serwowania potraw. Pokoje złej jakości, zepsute łóżka, brudne i zatkane umywalki, jakość sprzątania pokoju zerowa. Po sprzątaniu brudna podłoga lub niezabrane puste szklanki po napojach. Zniszczone zawieszki na drzwi z informacjami dla personelu. Słaba jakość internetu w hotelu. Brak szczegółowych informacji gdzie odbywają się określone atrakcje. Animacje realizowane w przestrzeni zbyt małej, niedostosowanej do ilości gości. Brak atrakcji i animacji dla dzieci w hotelu w przestrzeni gdzie można równocześnie wypoczywać i obserwować dziecko.

Zakwaterowanie 1,5 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 3,0 / 5

Cena 2,0 / 5

Zakwaterowanie
Zły stan mebli. Łóżka zapadnięte i krzywe, porwane firanki.

Wyżywienie
Długie oczekiwanie na posiłek. Bardzo zła organizacja restauracji i sposobu serwowania posiłków. Słaba różnorodność potraw, mały wybór owoców. Przekąski serwowane w czasie tea time zupełnie nie nadawały się do jedzenia. Bar przy basenie zamykany był za wcześnie, o 18.00. Stoliki w restauracji brudne, obsługa zmieniała obrusy i podawała sztućce bardzo wolno, była za mała ilość personelu. Podczas późnej kolacji nie były dostępne napoje gorące jak herbata lub kawa...

Obsługa w hotelu
Personel w dużej części nie znał w ogóle języka angielskiego. Ciężko było się dogadać z obsługą pokoi. Słaba organizacja animacji, żeby skorzystać trzeba było iść na plażę.

Leżaki przy basenie porwane i zniszczone, z 1/4 nie dało się w ogóle korzystać.

Plaża
Plaża kamienista, czysta

Czy ta recenzja była pomocna? (2) (0)

Justyna S.

Ocena 3,3 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 29.7. - 8.8.2022 Oceniono: Sierpień 2022 Opinia konkursowa

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Hotel max ***. sympatyczna i pomocna obsługa. Duży teren, bezpieczne przejście na plażę. Aquapark dostępny dla osób z zewnątrz, spory wybór atrakcji. Na początku trudno ogarnąć gdzie są bary/atrakcje w ramach all inclusive, a za co trzeba płacić. Wifi działa różnie/ z przerwami , ale na terenie całego obiektu, również na plaży

Hotel max ***. sympatyczna i pomocna obsługa. Duży teren, bezpieczne przejście na plażę. Aquapark dostępny dla osób z zewnątrz, spory wybór atrakcji. Na początku trudno ogarnąć gdzie są bary/atrakcje w ramach all inclusive, a za co trzeba płacić. Wifi działa różnie/ z przerwami , ale na terenie całego obiektu, również na plaży

Zakwaterowanie 3,0 / 5

Wyżywienie 2,5 / 5

Okolica 4,0 / 5

Cena 3,5 / 5

Zakwaterowanie
Wygodne łóżka, działająca klima. Czystość wnętrza średnia. W ramach minibaru codziennie uzupełniana jest woda

Wyżywienie
Kryzys nie ominął Turcji. Najbardziej widać to było właśnie podczas posiłków. Jedzenia ogólnie sporo, ale mały wybór mięs i ryb. Dużo warzyw, sałatek i owoców. Z deserów warta polecania baklawa

Obsługa w hotelu
Brak zastrzeżeń

Plaża
Plaża raczej żwirkowo- kamienista. Czysta. Leżaków sporo, nie wszystkie jednak nadawały się do użytku. Do godz. 17 obecny ratownik. Pomost, z którego można bezpiecznie skakać do wody. Dość szybko robi się głęboko. Na duży plus - bar przy plaży z kawą/herbatą, napojami i przekąskami czynny do północy.

Czy ta recenzja była pomocna? (1) (0)

Przemysław M.

Ocena 0,5 / 5

Zweryfikowana opinia (Travelplanet.pl) Data pobytu 18.6. - 24.6.2022 Oceniono: Czerwiec 2022

Daima Biz & Daima Resort Ocena: 5/5 Turcja, Kemer

Dramat. Samolot spóźniony, brak opieki rezydenta w trakcie transportu do hotelu. Brak posiłku po przyjeździe do hotelu o drugiej w nocy. Musieliśmy czekać do rana na jakiekolwiek jedzenie. Hotel brudny, pokoje zagrzybione z pluskwami. Pomimo interwencji o zmianę pokoju nagle obsługa hotelu udaje, ze nie rozmawia po angielsku. Na infolinie BP ledwo co się dodzwoniliśmy ale pomimo zgłoszenia ze chcemy nowy pokój bądź zmianę hotelu nikt do nas nie oddzwonił (pomimo zapewnienia, że kontakt będzie do 4ech godzin), a następnie infolinia była już zamknięta, jedynie kierowało na infolinie po języku rosyjskim. Brakowało jedzenia na ULTRA ALL INCLUSIVE. Pewnego dnia jeden z gości nie wytrzymał i zaczął rzucać talerzami w obsługę, ponieważ obsługa nie dokładała jedzenia. Chodziliśmy cały tydzień głodni. Nie wspomnę o larwach robali w serze. Połowa z opisu oferty nie miała miejsca np lody w cenie - Rosyjscy turyści nie musieli płacić nam kazano a niby miało być w cenie. Obiekt mało bezpieczny. Ochrona na translatorze informowała żonę, że ma iść do pokóju bo jest niebezpiecznie. Leżaki przy basenie brudne i zepsute. Wszędzie rozbite szkło, którego nikt nie sprzątał. Rezydentka na miejscu nie potrafila na żadne pytanie jednoznacznie odpowiedzieć, najczęściej padająca odpowiedź to "nie wiem, może będzie, może nie. Do tego chamska i pyskata. Pływający nóż w basenie!

Dramat. Samolot spóźniony, brak opieki rezydenta w trakcie transportu do hotelu. Brak posiłku po przyjeździe do hotelu o drugiej w nocy. Musieliśmy czekać do rana na jakiekolwiek jedzenie. Hotel brudny, pokoje zagrzybione z pluskwami. Pomimo interwencji o zmianę pokoju nagle obsługa hotelu udaje, ze nie rozmawia po angielsku. Na infolinie BP ledwo co się dodzwoniliśmy ale pomimo zgłoszenia ze chcemy nowy pokój bądź zmianę hotelu nikt do nas nie oddzwonił (pomimo zapewnienia, że kontakt będzie do 4ech godzin), a następnie infolinia była już zamknięta, jedynie kierowało na infolinie po języku rosyjskim. Brakowało jedzenia na ULTRA ALL INCLUSIVE. Pewnego dnia jeden z gości nie wytrzymał i zaczął rzucać talerzami w obsługę, ponieważ obsługa nie dokładała jedzenia. Chodziliśmy cały tydzień głodni. Nie wspomnę o larwach robali w serze. Połowa z opisu oferty nie miała miejsca np lody w cenie - Rosyjscy turyści nie musieli płacić nam kazano a niby miało być w cenie. Obiekt mało bezpieczny. Ochrona na translatorze informowała żonę, że ma iść do pokóju bo jest niebezpiecznie. Leżaki przy basenie brudne i zepsute. Wszędzie rozbite szkło, którego nikt nie sprzątał. Rezydentka na miejscu nie potrafila na żadne pytanie jednoznacznie odpowiedzieć, najczęściej padająca odpowiedź to "nie wiem, może będzie, może nie. Do tego chamska i pyskata. Pływający nóż w basenie!

Zakwaterowanie 0,5 / 5

Wyżywienie 0,5 / 5

Okolica 0,5 / 5

Cena 0,5 / 5

Zakwaterowanie
Brudne zagrzybione pokoje z pluskwami. Nie dało się tam spać. Nie donoszono wody do picia i papieru toaletowego, trzeba było się prosić. Pokój cały klejący, szafki, lodówka.

Wyżywienie
Śmierdzące, stare i zepsute jedzenie. Braki w jedzeniu, trzeba było stać godzinę przed otwarciem resto, żeby można było zjeść jakieś ochłapy. Całkowity brak oferowanej oferty "a'la Carte"

Obsługa w hotelu
Tak jak wyżej brud i tyle. Korzystaliśmy z usług SPA, tak zagrzybionej sauny to w życiu nie widziałem. Zamiast się zrelaksować to musiałem oglądać grzyba na ścianie i wdychać tą wilgoć.

Plaża
Brudna plaża, wszędzie plastik. Dziurawe i brudne leżaki.

Czy ta recenzja była pomocna? (3) (0)

Nie udało się znaleźć oferty Twoich marzeń?

Zadzwoń lub wyślij zapytanie, a my wyszukamy dla Ciebie wyjazd, który będziesz długo i mile wspominać!

Jesteśmy dostępni 7 dni/tyg. 8:00-23:00.

+48 71 771 76 83

Ładuję

Ładowanie położenia hotelu i opisu...

Więcej hoteli, które mogą Cię zainteresować