Blue Reef Resort

Ocena klientów na podstawie 43 opinii

Lokalizacja: 4,6
Pokój: 4,4
Posiłki: 4,0
Basen: 4,5
Czystość: 4,6
Obsługa: 4,5
Średnia ocena 4.3

88% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
czystość, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • ceniących spokój i ciszę
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Blue Reef Resort w Travelplanet.pl

Termin:
09.09.2017 - 12.09.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 638 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (43)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 5.0
    (marzec 2017)

    Bardzo nam się podobało, godne polecenia

    Bardzo fajny hotel, rewelacyjny pobyt, bardzo dobre warunki, miła i pomocna obsługa. Jedzenie bardzo smaczne, a pomoc animatorki z polski nie oceniona. Gorąco polecam na miły, spokojny odpoczynek. Godne polecenia masaże i nurkowanie z Mustafą, nawet najbardziej wymagająca osoba będzie zachwycona.
  • 4.4
    (luty 2017)

    Udany relaks

    Spokój, swoboda, piekny krajobraz, mili ludzie.
    Do zobaczenia Jolu i Aniu ;)
  • 4.3
    (luty 2017)

    Byłam już drugi raz 😎

    Jeśli szukasz spokoju, odpoczynku, sielskiej atmosfery to zanalazłeś to miejsce na ziemi. Piękne otoczenie hotelu, przyjaźnie nastawiony personel, wspaniałe masaże w SPA Kleopatra na miejscu, siatkówka, piękna rafa... Sam Hotel zasługuje na 4 gwiazdki , część pokoi odnowiona, można się dogadać z recepcją
    i ewentualnie zamienić pokój. Jedzenie raczej pod Włochów, zawsze się coś znajdzie dla każdego. Polecam do trzech razy sztuka jeszcze tam wrócę.
  • 4.8
    (styczeń 2017)

    Hotel godny polecenia

    Po przyjeździe do hotelu obsługa przywitała nas drinkami przy recepcji. Hotel jest kameralny - przez co jest blisko do plaży, basenu, restauracji i barów. Hotel położony przy pięknej plaży. piękna rafa koralowa oddalona od brzegu o około 150 m. Jedyny minus to brak pomostu. Dużym plusem również są 2
    bary - jeden przy plaży a drugi przy basenie. Barmani bardzo sympatyczni - nie robili problemów jeśli ktoś chciał zabrać większa ilość drinków. W basenie bardzo ciepła - podgrzewana woda.
    Pokoje codziennie były bardzo dokładnie sprzątane, a pan który sprzątał zostawiał piękne "twory" zrobione z ręczników i świeżych kwiatów.
    Ogólnie obsługa hotelowa bardzo miła i nie nachalna. Na terenie hotelu znajduje się namiot w klimacie beduińskim gdzie można zapalić sziszę i wypić pyszną arabska kawę wraz z przemiłym beduinem. Na przeciwko hotelu jest market i apteka, w której pracuje przemiły Potros z którym można się targować.
    Na terenie hotelu znajdują się sklepiki gdzie po negocjacjach można kupić pamiątki w rozsądnej cenie.
    W restauracji jedzenie było urozmaicone. Duży wybór warzyw i deserów. Dodatkowym urozmaiceniem były potrawy z grilla jak np. kraby. Animatorzy bardzo sympatyczni - można było się z nimi pośmiać i pożartować. Oprócz egipskich animatorów w hotelu pracuje również animatorka ze Słowacji i Monika z Polski. Dlatego nawet jeśli ktoś miałby problem z barierą językową to mógł się do nich zwrócić po pomoc. Niezapomniany był występ fakira, karaoke oraz wybory mistera hotelu.
  • 5.0
    (luty 2017)

    Wspaniałe miejsce na wypoczynek :) warte powrotu!

    Recenzja ta jest jak najbardziej osobista, poparta moim doświadczeniem, po prostu taki mam styl wypowiedzi :)))

    Jeśli szukasz spokojnego, kameralnego miejsca z pięknymi widokami, morzem, rafą i słońcem, gdzie będziesz mógł odpocząć i zrelaksować się w atmosferze życzliwości i serdeczności
    to Hotel Blue Reef Red Sea Resort w Marsa Alam został stworzony właśnie dla Ciebie.

    Czyściutkie pokoje i cały teren hotelu. Przepiękny zadbany ogród. Miejsca zachęcające do kąpieli słonecznych jak również do relaksu w cieniu: tuż nad brzegiem morza, na skarpie otoczone żywopłotami, przy basenach.

    Morze z przepiękną, tak jak nazwa hotelu sugeruje, błękitną rafą ( w tym momencie nie ma pomostu ale już niedługo zostanie wybudowany).

    Posiłki są bardzo smaczne i zróżnicowane.
    Jeśli jednak chcesz bardziej rozpieścić podniebienie możesz w restauracji nad morzem "Fish Market" skosztować wyszukanych potraw z ryb i owoców morza za niewygórowaną cenę. Sama nie korzystałam ale wszyscy którzy tam byli wychodzili zachwyceni.

    W ciągu dnia możesz skorzystać z zajęć przygotowanych przez animatorów takich jak stretching, joga, zumba, piłka siatkowa, rzutki. Do dyspozycji jest także stół do tenisa stołowego oraz stół do bilarda. Wieczorne animacje i występy nie zakłócają ciszy tym którzy chcą odpocząć.

    Na terenie hotelu znajduje się centrum spa, gdzie można skorzystać z profesjonalnych masaży w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
    W bogatej ofercie znajdziesz szereg propozycji począwszy od masażu leczniczego z elementami akupresury, poprzez sportowy na masażu gorącymi kamieniami kończąc. Zanim oddamy się w ręce specjalisty polecam wizytę w saunie.
    Korzystałam z masaży leczniczych i mogę zapewnić, że wystarczy tylko tydzień, aby odczuć dobroczynną moc zabiegów.

    Żądni mocniejszych wrażeń mogą nurkować lub wybrać się na wycieczkę organizowaną przez wypożyczalnię Quadów.

    Jeśli szukasz luksusu, głośnych animacji i 50 basenów to nie jest to miejsce dla Ciebie, jeśli jednak chcesz pojechać tam gdzie będziesz chciał wracać aby móc odpocząć i zregenerować siły, zdecydowanie polecam ten hotel.

    Na koniec chciałam jeszcze serdecznie podziękować całemu zespołowi Blue Reef Red Sea Resort za wspaniały tydzień który miałam przyjemność tam spędzić.
  • 5.0
    (styczeń 2017)

    super wycieczka, rozważam powrót w to samo miejsce

    Generalnie to na wstępie dla osób, które zastanawiają się czy styczeń jest dobrym miesiącem na wyjazd do Egiptu zaznaczę że to chyba najlepszy miesiąc, temperatura w cieniu 19-25 to w słońcu znacznie więcej, opalenizna wspaniała a przynajmniej nie trzeba się 30 razy dziennie filtrami smarować. Temperatura
    wody w morzu no cóż trochę chłodna ale różnicy miedzy styczniem a majem nie dostrzegam. Z kolei woda w basenie (mniejszym, głębokim na 1.6m) jako że podgrzewana to spokojnie nawet zaraz po śniadanku do cieplutkiej wody można wejść. Jak dla mnie rewelacja.
    Co do samego hotelu:
    - wielkość optymalna, wszędzie blisko, widok na morze i basen jest w budynku "A", my akurat mieliśmy inny ale dla nas nie było to mega istotne
    - pokój ok, luksusów nie ma ale też nie ma się do czego przyczepić. Gniazdka normalne, woda w kranie po prostu ma jedną temperaturę ale idealną do kąpieli.
    - bardzo zadbany pod względem zieleni (palemki, krzaczki, kwiaty),
    - czystość na 5+ w pokojach (niezależnie od tego czy się zostawi łan dolar czy też nie to i tak w pokoju czyściutki i co dzień inne finezyjne "spodzianki" z ręczników), plaża, alejki, okolice basenu też cały czas są sprzątane.
    - obsługa... animatorzy w tym jedna polka bardzo ok jako ludzie, super spędziliśmy czas z nimi (w ciągu dnia) choć jakość wieczornych animacji przemilczę (chyba przy tym budżecie robią co mogą). Ale za całe karaoke po polsku duży plus ;-) Animacje są albo koło basenu albo w budynku głównym Ogólnie pracownicy są bardzo pomocni we wszystkim.
    - all inclusive... drinków, piwka, kaw, herbat, wody nikt nam nie wyliczał i nie wydzielał. Z pitną wodą butelkowaną zabieraną do pokoju jest dziwna sytuacja bo chyba Pan sprzątający powinien ją w pokojach rano zostawiać a jest płatna przy czym opłata jest bardzo mała (za dwie butelki 1.5L płaci się 1 dolara).
    -sklepiki w hotelu- trzeba się bardzo targować, sprzedawcy nie są nachalni a jeden wręcz wyjątkowy Yaso- zaprasza na pyszną herbatkę, kawkę, egipskie opowiastki a przy okazji jak ktoś chce coś kupić to go trzeba samemu zagadać. Sklepik ma oklejony kartkami z podziękowaniami od turystów. Przed hotelem po drugiej stronie drogi jest apteka i markecik. Ogólnie to po polsku się można dogadać. Nawet różne informacje są wypisane dla polaków np "czynne całą dobę, jak nikogo nie ma to pukać" lub "te obrazy są zwijane na czas podróży". A no i jeszcze jest jeden sklepik z pamiątkami w takiej jakby chatce ok 100m idąc plażą w prawą stronę i tam są tańsze pamiątki.
    -masaże... magicy. Oferują na plaży 10 min masażu free i warto skorzystać bo facet wiedział o wszystkim co mi dolega. Namawiają oczywiście na wykupienie masaży medycznych lub relaksacyjnych, nie są w tym bardzo nachalni. Moim zdaniem warto ale trzeba się dużo targować bo można dużo cenę zbić.osobiście skorzystałam z trzech i sobie chwalę.
    -jedzenie- ogólnie to różnorodne, dużo warzyw, frytaski, pyszne owoce, desery, ryby, mięsa mało ale nigdy głodna nie chodziłam. Jest po prostu po Egipsku, oni tam za wiele mięsa nie jedzą a w końcu to my jeździmy do nich a nie oni goszczą nas po naszemu. Przy tylnym wejściu jest grill o którym chyba mało osób wie a tam też mięsko czy kraby były. Najlepsze są przyrządzane przez kucharza makarony i omlety/jajka sadzone.
    -przy hotelu jest dość tania restauracja typowo z pysznymi i świeżymi owocami morza
    -internet płatny 20 dolarów za tydzień. Nie wymiata ale facebook ogarnia ;-)
    -dodatkowe wycieczki drogie ale to w całym Egipcie chyba tak jest
    -Pan od wielbłądów straszny gbur i z nim to nie ma gadki za to Egipcjanin od Sziszy płynnie rozmawia po polsku i bardzo miły.
    -jakość krzeseł w kawiarni i leżaków/parasoli na plaży mogłaby być lepsza no ale za tą cenę to nie ma się co czepiać

    Ważne też jest to, że nie próbują naciągać na dodatkowe opłaty. Jednego dnia zostawiliśmy hotelowe ręczniki przy basenie, na dzień następny rzecz jasna ich już nie było i oczywiście mogli nas policzyć po 10 dolarów za sztukę ale tego nie zrobili tylko wydali następne. W innym hotelu mnie policzyli 15 dolarów na zgubioną na plaży torbę na ręczniki.

    Ogólnie klimat, obsługa, brak bariery językowej, jedzenie mnie osobiście zachęca by tam wrócić.
  • 2.7
    (styczeń 2017)

    Nie polecam

    Pierwszy raz jestem tak rozczarowana hotelem. Hotel swoje dobre lata ma za sobą choć jest czysty. Mimo, że było mało gości - otrzymalismy bardzo ciemny pokój z malutkim oknem we wnęce. Brak dostępu do wody z dystrybutorów, woda wydawana jest w kubeczkach jak drinki, a poza godzinami pracy obiektów nie
    ma do niej dostępu - no chyba że się kupi (w opcji All Inclusive). Kawa tylko do śniadania a potem kawa zbożowa w barach, a za normalną trzeba zapłacić. Na śniadania tylko jajka i sery białe o chemicznym posmaku. Obiady i kolacje - warzywa nie przyprawione, mięso na wagę złota (często mięso to są podroby) i czasami wychodziłam głodna, bo głównie serwuje się smażone kulki i kotleciki z bułki czy ryżu....Wina to jakieś napoje winne - nie dało się tego pić. Zastawa i obrusy mocno wysłużone. Woda w basenie bardzo chlorowana. Po masażach w spa (olejek do opalania nakładają po masażu ) dostałam silnej reakcji alergicznej zakończonej wizyta w szpitalu prosto z lotniska po powrocie. Jeden z animatorów bardzo niemiły, odnosił się do gości z wyższością i nie panował nad emocjami.
  • 4.0
    (listopad 2016)

    u miarkowanie nam sie podobało

    Hotel zalety: polozenie przy pieknej rafie , duze pokoje posilki dobre.Wady kiepskie drinki w zwykłym kubeczku plastikowym.barman przy basenie pod wydzial lał.odplatnie super masaźe polecam.godny polecenia w cenie ponizej 1300 .my przeplacilismy.
  • 4.8
    (listopad 2016)

    Wspaniały hotel rewelacyjna obsługa

    Czternasty raz w Egipcie a wciąż jest cos co robi wrażenie. Hotel kameralny, czyściutki, obsluga na medal, no i raaaafa. Rewelacja. Na pewno wrócimy juz w kwietniu zresztą. Pokoje fajne, czyste. prosty dostep do morza i basenu. Polecam serdecznie.
  • 4.0
    (listopad 2016)

    Podobało nam się i może wrócimy

    Dobre smaczne jedzenie
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY