Blue Reef Resort

Ocena klientów na podstawie 63 opinii

Lokalizacja: 4,5
Pokój: 4,4
Posiłki: 3,9
Basen: 4,4
Czystość: 4,5
Obsługa: 4,3
Średnia ocena 4.2

85% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
ceniących spokój i ciszę
Mocne strony:
czystość, lokalizacja
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • ceniących spokój i ciszę
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia
  • aktywnych

Sprawdź ofertę hotelu Blue Reef Resort w Travelplanet.pl

Termin:
24.10.2017 - 31.10.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 439 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (63)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.2
    (październik 2017)

    Pobyt bardzo miły

    Hotel fajny, byliśmy w nim trzeci raz.
    Jeśli ktoś nie szuka luksusów tylko spokojnego i w miarę czystego hotelu jak na warunki Egipskie to polecam.
  • 4.7
    (październik 2017)

    bardzo przyjemny, kameralny hotel

    bardzo udany pobyt, obsługa bardzo miła, chętnie wrócimy tam jeszcze
  • 2.3
    (wrzesień 2017)

    Hotel bardzo sie popsuł - 4 gwiazki to pomyłka

    W hotelu byłam w 2012 roku i byłam bardzo zadowolona więc zarezerwowałam go ponownie na wakacje 2017 r. Niestety Hotel pogorszył się pod każdym względem.
    1. Dostęp do rafy koralowej był niemożliwy. Pływam na rafach od kilku lat, nierzadko w złych warunkach, ale tutaj po pierwszym dniu miałam obtarty
    cały bok ciała . Kiedyś wejście do wody oraz miejsce gdzie można było dostać się na głębie było oznaczone bojami. Teraz ogromne fale i brak oznaczenia sprawiły, że nawet wytrawni nurkowie nie mogli poradzić sobie w wodzie. Efekt - kąpiele w maleńkiej zatoczce sięgającej po pas (dodatkowo zimna woda (Bałtyk)) lub też bliskie spotkanie z koralami i rany na całym ciele.
    2. Jedzenie najgorsze jakie jadłam. Zazwyczaj wybieram średnie hotele 4 gwiazdkowe, jedzenie bywa różne, ale zawsze coś da się wybrać, ale nie tym razem. Na śniadaniu brakowało masła (dostawało się tylko jeżeli wzięło się jajecznicę - na wejściu do restauracji), kawa nie nadawała się do picia (przygotowana w termosie), herbata brak możliwości zaparzenia np. mięty na ból brzucha. Obiady i kolacje dramat. Bywały takie dni, że nie dało się najeść. Do wybory np. ryż, makaron, ziemniaki, frytki i kurczak. Kurczak po 3 obróbkach (1 dzień z grilla, 2 podgrzany, a na 3 w sosie) suchy i same kości, które i tak były wydzielane. Mam wrażenie, że nikt nie patrzył, że połowa kawałków to kości, kurczak był więc trzeba jeść.
    3. W pokoju po codziennym sprzątaniu pokoju nikt nie dawał nam wody (w 2012 oczywiście była zawsze). W takim kraju gdzie wody kranowej nie używa się nawet do mycia zębów jest to niedopuszczalne.
    4. Bary na plaży i przy basenie to dramat. Drinki w małych plastikowych kubkach i wieczny problem, że nie można wziąć więcej drinków dla męża czy przyjaciół. W dodatku drinki ohydne, bez fantazji- wódka cola, sprite dżin. Obsługa w barach niemiła, nie pomocna i wyciągająca łapę absolutnie o wszystko (nawet za zwykłego drinka z all inclusive). Oczywiście o nalanie soku czy wody trzeba było prosić się i stać w kolejce do baru (kiedyś automaty były przekręcone tak aby każdy mógł sam sobie nalać.
    5. Pozostaje jeszcze opinia dot. samego biura podróży - Sun&Fun. Niestety na lotnisku po przylocie nikt na nas nie czekał. Nam nie sprawiło to problemu jednak inne osoby były bardzo zagubione (wypełnianie dokumentów wizowych, kontrola paszportowa, odbiór bagażu). Rezydent pojawił się dopiero przy wyjściu z lotniska. Na miejscu kilku arabów żaden nie miał koszulki czy loga biura. Chaos i bieganina przed lotniskiem który jest naszym rezydentem i do którego autobusu mamy wsiąść. Oczywiście przy odwożeniu turystów do hoteli nie było z nami rezydenta ponieważ wysiadł po drodze. Osoby w średnim wieku oraz te które były pierwszy raz w Egipcie czuli się zostawieni- pomagali im inni turyści. W dodatku przy potwierdzeniu rezerwacji było napisane, że po przylocie dostaniemy w kopercie informację o hotelu. Informacja zawierała jedynie kontakt do rezydenta, informację dotyczącą rezerwowania wycieczek oraz 2 kartki ofert wycieczek. Nawet nie było wiadomo kiedy jest śniadanie.
    Podsumowując wyjazd okazał się nieudany. W Egipcie byłam już 5 raz i nigdy dotąd nie spędziłam gorzej wakacji. Hotelu oraz biura zdecydowanie nie polecam, a wręcz ODRADZAM! Miał być fajny wypoczynek z nurkowaniem, a okazało się męczarnią bez możliwości popływania oraz najedzenia się i wypicia czegoś dobrego.
  • 4.5
    (wrzesień 2017)

    Bardzo fajny hotel,lecz z małymi mankamentami. Nie było wody w pokoju, którą trzeba było kupować w barze. Cena na szczęście była b.niska (1$ za 2 litery wody) . Śniadania były skromne, ale reszta posiłków to rekompensowała. W listopadzie ma być budowlany pomost,co podniesienie standard tego hotelu. Ogólnie było ok.

    J.w.
  • 5.0
    (wrzesień 2017)

    Bardzo Nam się podobało

    Wszystko super, jedzenie dobre , obsługa sympatyczna i uczynna. Rafa piękna przydałby się pomost.
  • 5.0
    (wrzesień 2017)

    BARZDO MI SIE PODOBAŁO I NAPEWNO W PRZYSZLOSCI TAM WRÓCIMY

    WSZYSTKO OK ZGODNE Z OPISEM............POLECAM W 100%
  • 4.0
    (wrzesień 2017)

    Przyjemny hotel w dobrym położeniu

    Hotel ma dobre położenie i przyjazną obsługę. Na miejscu można się zaopatrzyć w różne drobiazgi. Pokoje przestronne tylko łazienki mogłyby być nieco w lepszym stanie. Dojście do fary nieco kłopotliwe ze względu na brak pomostu wiele osób po kilku dniach chodziło polepionych plastrami, ponoć hotel ma
    budować swoje molo ponieważ wchodzenie bezpośrednio na rafę do istna dewastacja tego wyjątkowego cudu natury.
  • 4.3
    (sierpień 2017)

    Było bardzo,bardzo fajnie.

    Hotel godny polecenia, pokoje codziennie sprzątane, duże i przestronne, z tarasu piękne widoki na morze. Duży basen, super rafa koralowa, jedzenie może mało urozmaicone ale smaczne i zawsze coś można było wybrać, ogólnie pozytywnie, ale skoncentruje się na tym co mnie irytowało. Napoje podawane w malutkich
    ok.100ml kubkach, trzeba było brać po kilka żeby się napić, barmani mało przyjemni ,szczególnie ten przy plaży jeśli była sama kobieta i prosiła o jakiś alkohol to często pod nosem coś bełkotał po arabsku. Na koniec duży minus jeśli chodzi o biuro Itaka, wylot mieliśmy o godz, 1 w nocy z hotelu wymeldowano nas o 12 w południe więc 13 godzin koczowania w recepcji lub dodatkowa opłata za pozostanie w pokoju, oczywiście bez jedzenia i picia, jeśli ktoś nie miał kasy to nawet wody nie dostał, jakiś absurd.
  • 4.3
    (sierpień 2017)

    Wrócimy

    Było super. Super ludzie, świetna obsługa. Piękne rafy.
  • 4.8
    (lipiec 2017)

    Najlepsze wakacje

    Hotel bardzo pozytywny, czysto, urozmaicone jedzenie, bardzo miła obsługa. Polecam szczególnie tym , którzy cenią sobie spokój i komfort. Jedyna wada to to, że nie ma bankomatu do najbliższego jest 3 km
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY