Alf Leila wa Leila

Ocena klientów na podstawie 59 opinii

Lokalizacja: 4,2
Pokój: 4,4
Posiłki: 4,4
Basen: 4,6
Czystość: 4,7
Obsługa: 4,8
Średnia ocena 4.6

93% osób poleca ten hotel

Polecany dla:
par
Mocne strony:
obsługa, czystość
Słabe strony:
brak
Klienci polecają hotel dla:
  • par
  • seniorów
  • rodzin z dziećmi poniżej 5 roku życia
  • aktywnych
  • rodzin z dziećmi powyżej 5 roku życia

Sprawdź ofertę hotelu Alf Leila wa Leila w Travelplanet.pl

Termin:
08.09.2017 - 15.09.2017
Wyżywienie:
AI - All Inclusive
Cena za osobę: 1 019 zł
Zarezerwuj ten hotel

Opinie Klientów (59)

Znasz ten hotel? Podziel się opinią! Dodaj opinię
  • 4.3
    (lipiec 2017)

    Tak sobie

    Wszystko dobrze lub nawet lepiej poza obsluga. Polacy sa tam goscmi drugiej kategorii po Niemcach.
    Moze nie dla wszystkich, ale napewno dla wiekszosci. Jak nie ma turystow z Niemiec wtedy nastawienie sie zmienia I hotel godny polecenia.
  • 4.3
    (czerwiec 2017)

    hotel spoko

    hotel godny polecenia pobyt koniec czerwca początek lipca obsługa wyśmienita jedzenie dobre szczególnie kurczaki z grilla pokój troche inny niż ten ze zdjęcia te są chyba tylko dla niemców na miejscu korzystaliśmy z lokalnego biura podróży ania wycieczka do luksoru 35usd od osoby i nurkowanie intro 23usd
    od osoby wszystko przebiegało naprawdę sprawnie polecam
  • 4.7
    (lipiec 2017)

    Jesteśmy bardo zadowoleni

    Hotel w pełni spełnił nasze oczekiwania. Pokoje skromniejsze, ale w nich spędza się najmniej czasu. Baseny super, woda idealna, zajścia i głębokość również. Zawsze są leżaki i parasole. Jedzenie dobre, rozmaite i praktycznie cały dzień. Późna kolacja dla nas była bardzo dobrym rozwiązaniem. Trzy restauracje
    tematyczne, z których można było korzystać bez ograniczeń i bez wcześniejszych rezerwacji! Obsługa miła i pomocna. Nikt nie wymuszał napiwków. Ogólnie wszystko dobrze zorganizowane i fajna atmosfera. Codziennie ciekawe wieczorne pokazy. Na miejscu w hotelu dużo sklepów, apteka, SPA, w zasadzie nie ma po co wychodzić poza hotel. Wyjątek - wyjazd na plażę (co pół godziny hotelowy bus) lub wycieczki. Obiekt niesamowity, czuliśmy się jak w bajce. Blisko na lotnisko i do portu.
  • 5.0
    (marzec 2017)

    barszo nam się podobało

    hotel zadbany,cudowna obsługa,jedzonko bardzo dobre
  • 4.3
    (marzec 2017)

    Świetna obsługa.

    Hotel ma fajny klimat, wieżyczki robią wrażenie, wprowadzają bajkową atmosferę.
    Na uwagę zasługuje obsługa - otwarta, uśmiechnięta, nie sprawiająca wrażenia bycia miłym na siłę. Zdarzyło się nawet, że nie wzięto od nas bakszyszu :) (szok, prawda?)
    Miła, nie nadęta atmosfera.
    Animatorzy
    bardzo przyjaźni, z każdym codziennie zamienią słówko.

    Są 4 restauracje, z których można korzystać „do woli”.
    Fakt, że jedzenie egipskie nie powala, ale zdążyłam się już do niego przyzwyczaić.

    Hotel nastawiony mocno na Niemców – niemieckie animacje, piosenki, obsługa biegle włada tym językiem (chociaż angielski też w miarę ok, a nawet podstawowe zwroty PL), kartofle w różnej postaci na stołówce :) No i 95% gości to Niemcy i sporo tych 50+
    Dlatego jeśli macie poniżej 40 lat i jedziecie w celach towarzyskich, to raczej wybierzcie inny hotel ;) Jeśli poleżeć plackiem i totalnie odpocząć, to jak najbardziej polecam.

    Nie wiem jak w innych częściach hotelu, ale pokoje 200+ średniawe. Były sprzątane na bieżąco, ale widać było "stary brud".
  • 3.0
    (styczeń 2017)

    Bardzo mi się nie podobało

    Hotel duży, basenów dużo oraz bardzo dużo niemieckich emerytów ubranych w dresy. Miałam wrażenie, że jestem w Ciechocinku. Obsługa miła, sympatyczna, ale nic z tego nie wynikało, bo gdy się zwróciło uwagę na cieknący kran czy spłuczkę 24 godziny na dobę to i tak nikt się tym nie przejmował. Najgorsze
    było jedzenie. Paskudne!!! Można było odnieść wrażenie, że kucharz mścił się na tym co gotuje. Codziennie miałam niestrawność.
  • 3.0
    (październik 2015)

    ŚREDNIO!

    Byłam w tym hotelu w 2010 i 2011 i było Rewelacyjnie. W 2015 postanowiłam po raz kolejny pojechać do tego hotelu ponieważ byłam pewna że jest na wysokim poziomie, lecz na miejscu rozczarowałam się strasznie. W pokojach od 4lat nie było kompletnie robione nic jedzenie spadło z 100% satysfakcji na jakieś
    40% po prostu żenada. 90% to obywatele Rosji a Rosjanie lubią tanio i ekonomicznie stąd standard hotelu obniżył się masakrycznie. Jeżeli chodzi o czystość w pokojach to jest ok. Obsługa hotelu też bardzo się stara itp.
  • 5.0
    (wrzesień 2015)

    Fantastyczne wakacje

    Hotel pełen atrakcji, na uwagę zasługuje pokaz "1000 i jednej nocy" animacje bardzo fajne i te przy basenie i na pewno wieczorne.Pokoje czyste , codziennie sprzątane a obsługa miła i uczynna.Tydzien to za mało....warto wybrać ten hotel.
  • 4.0
    (lipiec 2015)

    adekwatnie do ceny

    D*** nie urywa !
    Samo położenie hotelu ,niedaleko od plaży ok.5 minut bezpłatnym busikiem -plaża syfiasta nie polecam,blisko lotniska ok.10 km, centrum Hurghady ok.20 km-polecam Sheraton road -5 $ w jedną stronę .
    Goście to głównie Niemcy , Rosjanie ,Polacy i później długo ,długo ...coś tam
    coś
    Atrakcje w okolicy to Kfc,McDonalds, Senzo Mall-duże centrum handlowe bez targowania.
    Pokoje w hotelu czyste obszerne z centralną klimatyzacją ,lodówka i telewizor -NIE WSADZAJCIE W PASZPORT ,będziecie chcieli zamienić pokój - zamienicie za free !!!
    Wyżywienie dość monotonne ,ale dla każdego coś dobrego .Lecz czystość i utrzymanie harmonii na stołówce wymaga wiele do życzenia .
    Hotel posiada kilka basenów także każdy znajdzie coś dla siebie,ja polecam 27-Swimming pool-4 ,czyli basen przy którym coś się dzieje ,animacje ,gimnastyka w wodzie itp
    Animacje dla dzieci są dość dobrze zaprogramowane - ale bez animacji polskiej, dla dorosłych też są aqua gym,stretching,zumba,dart,valleyball,water polo. Wszystko niby ładnie ale jak przychodzi do wspólnych tańców z gośćmi hotelowymi przy basenie typu "bomba " , to tańczy dwóch lub trzech z dziesięciu , a reszta ?
    Obsługa barów przy basenie całkiem przyzwoita tylko mogliby postarać się o większe kubki do drinków takie plastikowe , bo te kartonikowe to za małe .
    Dla dzieci przeznaczony jest jeden z basenów 23-Kida Water Sliders zjeżdżalnie ,sikawki,drabinki i wody może do kolan- fajny.
    Wieczorowa atrakcja to główna alejka wewnątrz hotelu z licznymi stolikami do posiadówki z drinkami za free i sziszką za 5 $
    tak na marginesie opieka polskiego rezydenta- PANI GRAŻYNA reprezentująca Exim Tours na wysokim poziomie ,znająca język obyczaje ,wielce pomocna uczynna i pogodna !
    Ogólnie dla mnie ten hotel jest niczym wielka szkoła ,gdzie klasy są wszędzie , wszędzie pełno ludzi którzy się krzątają swoimi ścieżkami .
  • 4.0
    (czerwiec 2015)

    Hotel zdecydowanie wart polecenia

    Wspaniała architektura , pyszne zróżnicowane jedzenie codziennie grille i często owoce morza ,restauracja azjatycka rewelacja posiłki przyrządza azjatka ,bardzo dobre kawy serwowane w kilku kawiarniach.Obsługa bardzo miła lecz zdarzały się wyjątki np.prosząc o piwo w szkle otrzymałem w plastiku barman
    twierdził że nie ma szkła a chwilę wcześniej Niemcom wlał w szkle po interwencji u menadżera do końca pobytu było ok .Jeśli chodzi o pokoje to polakom próbują wcisnąć te najgorsze ja po interwencji na recepcji po pierwszym dniu zmieniłem pokój z wyjściem na basen w wcześniejszy miałem widok na bankomaty.Animacje w hotelu na najwyższym poziomie-bardzo profesjonalne.Plaża do której trzeba dojechać lub dojść porażka byłem dwa razy podczas dwóch tygodni.Podsumowując zdecydowanie mogę polecić ten hotel.
ZGŁOŚ UWAGI DO STRONY